המלצות טיולים בארץ

 

בלוג אתר המלצה בנושא טיולים ואטרקציות בארץ.

הציטוט "קום והתהלך בארץ" כבר לא קלישאה. אם השנה אין לכם כסף לטוס לחו"ל, אינכם צריכים להרגיש מקופחים. כי בארץ יש מקומות יפים ומרהיבים שכדאי להכיר מקרוב.

מחפשים היכן לבקר הפעם? באתר המלצה תמצאו המלצות לטיולים מגוונים מן הנגב ועד הצפון.

קבלו, למשל, את נחל בניאס המפורסם. אין ילד שלא שמע עליו בבית הספר, אבל כמה מכם ביקרו בו באמת? הנחל מציע מסלולים יפהפיים למיטיבי לכת וגם לכל המשפחה, הכוללים מפלים וצמחייה ירוקה.

 

מחפשים אתר תרבותי? קבלו את השוק של עכו העתיקה שבו נוצר בליל של תרבויות. וכמובן, בסיום הביקור בשוק, תוכלו לקפוץ לחוף הים ולהשתזף בנחת על החול החם.

 

 היעד שרציתם לדעת עליו עדיין לא נמצא באתר? כיתבו לנו מייל עם היעד שלכם info@hamlatza.co.il

 

המלצות טיול באילת

ברוכים הבאים לעיר הקסומה אילת! ממוקמת בקצה הדרומי של ישראל, יעד תוסס זה הוא גן עדן לחובבי חופים, חובבי הרפתקאות וחובבי טבע כאחד. במאמר הבא נפרט כמה מוקות שאסור לכם לפספס ונעבור על האופציות השונות בעיר. המשיכו לקרוא

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול במיאמי

מיאמי, הממוקמת על החוף הדרום מזרחי של פלורידה, היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בארה"ב, ומושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה עם החופים המדהימים שלה, התרבות התוססת וחיי הלילה המלהיבים. מדוע מיאמי היא יעד תיירותי פופולרי? מיאמי מציעה שילוב ייחודי של חופים יפים, שכונות מגוונות, קניות ברמה עולמית, מטבח טעים ואווירה תוססת הפונה למטיילים בכל הגילאים ותחומי העניין. בין אם אתם מחפשים רגיעה, הרפתקאות או חוויות תרבותיות, למיאמי יש משהו לכולם.

לקריאה בהרחבה >>>
טיול עם עגלות לכל המשפחה באתר "נהריים בגשר" (גשר הישנה)

הכי כיף לטייל בטבע, במיוחד עם המשפחה. כמה כיף לטייל, לראות טבע, להכיר את הארץ שלנו ללמוד קצת על ההיסטוריה והמורשת, אין ספק שטיולים הן פעילות נהדרת לזוגות או לכל המשפחה. אבל טיולים הופכים להיות מאתגרים יותר כאשר רוצים לטייל עם עגלת תינוק או עם אדם נכה שזקוק להתנייד בכיסא גלגלים. אז מצאנו לכם אזור מושלם בו תוכלו לטייל עם עגלות בצפון. תכירו את אתר "נהריים בגשר" (גשר הישנה), בו תוכלו ליהנות מפעילות חווייתית מיוחדת מאוד, אשר כוללת סיור מודרך ומונגש למשך כל הטיול, ומותאם גם לעגלות תינוק או ילד וגם לכיסאות גלגלים.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בתל אביב

תל אביב היא עיר תוססת על חוף הים התיכון של ישראל, הידועה בחופים היפים שלה, בחיי הלילה המשגשגים, בסצנת התרבות ובמטבח הטעים. סיור בחופי תל אביב : שום ביקור בתל אביב אינו שלם בלי לבלות בחופים המדהימים שלה. מחוף גורדון התוסס והפופולרי ועד חוף אלמה הרגוע יותר, יש אפשרויות לכל חוף....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בירושלים

ירושלים היא עיר עתיקה עם היסטוריה עשירה ומשמעות תרבותית המושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה. אם אתם מתכננים טיול לירושלים ומחפשים המלצות לטיולים, אל תחפשו רחוק יותר! בהדרכה זו נדריך אתכם בין האטרקציות והחוויות שחובה לבקר בירושלים שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בקיסריה

ברוכים הבאים לקיסריה, עיר חוף שובת לב בישראל, עיר מלאה היסטוריה בכל פינה ומציעה שפע של אטרקציות למבקרים לחקור! בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי חופים או סתם מחפשים חופשה מהנה, בקיסריה יש משהו לכולם.

לקריאה בהרחבה >>>
הפלגה רומנטית בהרצליה חוויה יוקרתית וקסומה

דמיינו רוח עדינה משחקת בשיערכם, קולם המרגיע של הגלים, ושקיעה מרהיבה מטילה זוהר חם על האופק. אם אתם מחפשים את התגלמות החופשה הרומנטית, אל תחפשו רחוק מידי הפלגה רומנטית בהרצליה זו החוויה היוקרתית והקסומה המציעה לזוגות שילוב ייחודי של רגיעה, הרפתקאות וכמובן רומנטיקה.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לימים גשומים בארץ

החורף הישראלי איננו קיצוני וקשה כמו החורפים באירופה או בארה"ב, ועדיין, ישנם לא מעט ימים גשומים המאלצים אותנו לחשוב פעמיים אם לצאת מהבית או לא. במהלך השבוע, אנחנו נדרשים ללכת לעבודה או ללימודים, אז אין לנו הרבה ברירות. בסוף השבוע, אנחנו מתלבטים האם זה משתלם לצאת מהבית החם אל הקור והגשם. עבור מי שמתקשה להישאר בבית, יצרנו רשימה של המלצות טיול לימים גשומים.

לקריאה בהרחבה >>>
שייט רומנטי בהרצליה

מכירים את זה שאתם יושבים בארוחה זוגית רומנטית, ומדברים על טיול שנהניתם ממנו מאוד בחו"ל? שייט רומנטי בהרצליה זו חוויה נפלאה שתלווה אתכם הרבה שנים, והחוויות מהשייט בטוח יככבו בארוחות שלכם גם עוד שנים רבות.

לקריאה בהרחבה >>>
שייט רומנטי על יאכטה מול חופי הרצליה

שייט רומנטי נראה בתמונות כמו אירוע חלומי שאנשים "רגילים" (כלומר, לא סלבס או מיליונרים) יכולים להרשות לעצמם אולי פעם בחיים. אבל למעשה שייט רומנטי על יאכטה מפוארת אינו יקר כפי שחושבים, והוא לא דורש יותר מדי הכנות או תכנונים. זהו בילוי יוצא דופן, שאפשר לעשות אותו לעיתים קרובות ומהווה דרך מצוינת לבלות זמן איכות עם בן או בת הזוג כדי לקנות קצת שקט נפשי, לנשום אוויר צלול ולהירגע מהעומס של החיים.

לקריאה בהרחבה >>>
טיול טרקטורונים בשטח - למשך כמה זמן מומלץ לצאת לטיול?

כמה זמן מומלץ לטיול טרקטורונים? היציאה לטיול טרקטורונים היא חוויה מלהיבה המאפשרת לך לטבול את עצמך ביופיו של הטבע תוך כדי בחינת כישוריך ופריצת הגבולות שלך. כאשר מתכננים את הטיול עם הטרקטורון, אחד הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הוא כמה זמן הטיול...

לקריאה בהרחבה >>>
טיולי מים למשפחה הישראלית: 5 מסלולי מים קלילים

כבר רואים את החצבים בשולי הדרך וזה הזמן לצאת לטיול מים – כשהחום עדיין בשיאו ורגעים אחרונים של חופש באוויר. בימים האחרונים של הקיץ ועם הגעתו של הסתיו, התחושה היא שחייבים לנצל כל רגע כי עוד מעט לא יהיה זמן, כבר לא יהיה חם וכיף להכנס ולהשתכשך בכל נחל או אגמון שנקלע בדרך. כשיש גם ילדים קטנים בתמונה, אנחנו מחפשים לא רק טיולי מים ארוכים, כאלו הדורשים מנשא ומאמץ פיזי,...

לקריאה בהרחבה >>>
מתלבטים בין טיסה לאילת ובין נסיעה ברכב פרטי? כמה טיפים שאולי יעזרו לכם להחליט

אין ספק שאחד היעדים הפופולאריים לנופש בישראל עבור ישראליים רבים, צעירים ומבוגרים, היא העיר אילת. היישוב הדרומי ביותר במדינת ישראל. מאות אלפי ישראלים מגיעים לאילת מדי שנה ונופשים בה. יש מי שבוחר לעשות זאת ברכב ויש מי שבוחר באופציה של טיסה לאילת.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לשמורת טבע מעיינות גיבתון

אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור מקום לטייל בו, בשבתות, חגים או בימים אחרים, היא באמצעות המלצות טיול בארץ. אנחנו יכולים לקרוא מגוון המלצות על טיולים ביעדים שונים ואז לבחור איפה רוצים לטייל הפעם.

לקריאה בהרחבה >>>
טיול קיץ במקסימום בטיחות

לכל עונה מעונות השנה יש את הקסם המיוחד שלה בטיולים, בעוד הנופים משתנים, הימים מתארכים ומתקצרים, הצמחייה מצויה בשלביה השונים, וכדומה. באותו האופן, בכל עונה יש לשים דגשים אחרים בתכנון ובביצוע של הטיול, כולל בכל הקשור לבטיחות. מאחר שאנו מצויים כרגע בעונה החמה, הנה כמה המלצות ועצות לגבי ביצוע הטיולים במקסימום בטיחות.

לקריאה בהרחבה >>>
צלילה עם כרישים: הפעילות המרהיבה והמרגשת במים העמוקים

צלילה עם כרישים? נשמע נורא מפחיד ומסוכן! אבל האמת היא, שאם אתם בעלי רישיון צלילה תוכלו לשחות ולצלול עם כרישים במצפה התת ימי, בתנאים בטוחים לחלוטין. בשורות הבאות נספר על החוויה המלהיבה ומלאת האדרנלין.

לקריאה בהרחבה >>>
הקיץ הגיע ואיתו עונת הרחצה - טיפים והמלצות על חופי הכינרת

אחד הבילויים הפופולאריים ביותר בקיץ על משפחות ישראליות, זוגות וחברים, הוא לבלות בחוף הים, ואפשר לעשות קמפינג עם אוהלים, מנגל וכל מה שקשור לכך, אז עדיף. לשמחתנו, אנחנו נהנים בישראל מרצועת חוף מרשימה מצפון לדרום בגבול המערבי, מרצועות חוף בים האדום בנקודת הגבול הדרומית, אך אנחנו גם נהנים משורה של חופים בכינרת, ימה שנמצאת בצפון מזרח.

לקריאה בהרחבה >>>
קטיף ענבים לילדים בשבת

דמיינו שאתם מבלים יום מענג באזור הכפרי הציורי, כשהשמש זורחת בעדינות כשאתם משוטטים בכרמים שופעים עם ילדיכם לצדכם. רשרוש העלים הרך וריח הענבים המתקתק ממלאים את האוויר כשהמשפחה קוטפת את הפירות העסיסיים והטריים ביותר לשולחן השבת שלכם. נשמע כמו הבילוי המשפחתי המושלם.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לשמורת טבע הר מירון

כשאנחנו שומעים בחדשות או במקומות אחרים על הר מירון, בדרך כלל זה בהקשר של ההילולה הגדולה המתרחשת שם בל"ג בעומר וכן סביב אירועים שונים המתרחשים במתחם הקבר של רבי שמעון בר יוחאי המצוי על ההר וכן סביב קברי צדיקים אחרים. המלצות טיול בארץ ובכלל, לא יכולות שלא לכלול ביקור באזור זה.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לגן לאומי נחל צלמון

הרבה מאוד ישראלים המעוניינים לטייל ולבקר ברחבי הארץ בשבתות ובחגים, בוחרים לעשות זאת במסלולים שמשלבים מקורות מים שונים. ניתן למצוא הרבה המלצות טיול בארץ הכוללות בתוכן ביקורים במקומות עם מקורות מים ייחודים, בהם אפשר לטבול, לשחות ואפילו גם להשתמש באמצעים שונים כמו אבובים או כלים אחרים.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לגן לאומי בית גוברין

אחד האתרים הפופולאריים ביותר בישראל, הן בקרב ישראלים והן בקרב תיירים ממדינות שונות בעולם הוא בית גוברין. האתר שנמצא באזור לכיש, לא הרחק מפארק בריטניה, מושך אליו הרבה מאוד מטיילים בזכות מה שיש לו להציע וכן בזכות ההיסטוריה שלו. אין ספק שהוא נמצא בכל רשימה של המלצות טיול בארץ....

לקריאה בהרחבה >>>
קטיף דובדבנים - מיקומים והמלצות לקיץ 2023

קטיף דובדבנים הוא אחד הבילויים הפופולאריים ביותר שיש להורים וילדים. הרעיון הוא מאוד פשוט. משקים אשר מגדלים דובדבנים, מאפשרים למשפחות, הורים וילדים, לבוא אליהם, בתשלום או בחינם, במועדים קבועים, לקטוף דובדבנים מהעצים. את מה שהם קוטפים, הם יכולים לקחת אליהם הביתה, לאכול או להשתמש בזה לבישול.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לשמורת טבע נחל המערות

במדינת ישראל קיימים מספר אתרים אשר נחשבים על ידי אונסק"ו לאתרי מורשת עולמיים, אתרים שצריכים לשמר אותם מאחר ויש להם חשיבות משמעותית, בין אם זה בשביל לתאר את תולדות האנושות, לספר את הסיפור ההיסטורי שלנו ובין אם זה מסיבות אחרות. אתרים אלו, באופן טבעי, מובילים בכל רשימת המלצות טיול בארץ....

לקריאה בהרחבה >>>
10 טיפים לקמפינג מושלם

עונת הקמפינג בעיצומה ומשפחות רבות יוצאות לטבע למרות החום. כדי לעשות את זה נכון וליהנות מהחוויה מוגשות לכם עצות של בעלי ניסיון שהתנסו וחוו ותיקנו. כעת הם מעבירים אליכם את המסקנות החשובות האלו!

לקריאה בהרחבה >>>
הדברים החשובים ביותר בבחירת מלון בוטיק בצפון

חופשה מפנקת היא ההזדמנות המושלמת להרגע משגרת העבודה האפורה של חיי היומיום שלנו ולהטעין מצברים. לשם כך, אחת האפשרויות הטובות ביותר היא לבחור במלון בוטיק בצפון, זאת מאחר ומדובר על אווירה הרבה יותר שקטה ונינוחה מאשר מרבית המלונות בערים המרכזיות שבדרך כלל מלאים במשפחות מרעישות ובצעירים. למעשה, מלונות בוטיק בצפון מציעים לכל הדורש שלל שירותים מפנקים שמטרתם העיקרית היא לסייע לכם להירגע ולנוח בזמן שהותכם, אם כי קיימות המון אפשרויות לבחירה, דבר שיכול להקשות מאוד על ההחלטה על המלון בוטיק בצפון הטוב ביותר עבורכם. אז איך בכל זאת תוכלו לבחור מלון בוטיק בצפון?

לקריאה בהרחבה >>>
מלונות מטיילים: בחירת מקום הלינה המושלם לחופשה שלכם

בחירת אפשרות הלינה הנכונה היא חלק חיוני בכל תכנון חופשה, בישראל ובחוץ לארץ. לסוגים שונים של נופשים יש דרישות שונות בכל הנוגע לבתי מלון, וחשוב לוודא שאתם מקבלים את מה שאתם צריכים....

לקריאה בהרחבה >>>
ים המלח למשפחות - המלצת טיול

אזור ים המלח מושך אליו תיירים ממקומות שונים בארץ וכן מלא מעט מדינות ומקומות בעולם. רבים בוחרים להגיע אל אזור זה, הן בשביל לטייל והן בשביל ליהנות ממה שאוצרות הטבע בסביבה מציעים במקום הכי נמוך בעולם. בפרט, אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד משפחות אשר בוחרות לנפוש במקום במשך זמן מה או לטייל בו בטיול של יום או יומיים. על מנת ליהנות ממה שהמקום מציע, מוטב לחפש המלצות טיול מתאימות....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לאגמון החולה

לפני שנסביר מה בדיוק אפשר לעשות באגמון החולה ולמה הוא נחשב למקום פופולארי כל כך, חשוב להדגיש, ניתן להגיע אל היעד ברכב פרטי, תחבורה ציבורית, טיולים מאורגנים, ובמקום עצמו, אפשר לטייל ברגל, אופניים, רכב חשמלי ובדרכים נוספות. שטח האגם עצמו הוא קמ"ר, אך השמורה בה נמצא האגם, היא הרבה יותר גדולה ומרווחת...

לקריאה בהרחבה >>>
יש כבר ימים עם מזג אוויר מדהים - 5 מקומות בארץ שמומלץ לטייל בהם

החורף מאחורינו, הקיץ באופק ועכשיו אנחנו נכנסים לתקופה בה יש מזג אוויר נעים, לא חם, לא קר, תקופת האביב. בעונה זו, אנחנו עדיין צריכים לצאת מהבית עם בגדים ארוכים, אך אנחנו יכולים להוריד את הבגד העליון ולהישאר עם חולצה קצרה, מבלי לחשוש שנתקרר. עכשיו זו גם תקופה נהדרת לחפש המלצות טיול למקומות שונים בארץ ולנצל את מזג האוויר הנעים השורר בישראל.

לקריאה בהרחבה >>>
טיול לחרמון בחורף וגם בקיץ

אחד המקומות הפופולאריים ביותר על ישראלים, בוודאי בחורף, הוא הר החרמון. רבים בוחרים לנסוע אליו, בין אם זה לטיול של יום ובין אם הם מחליטים לשהות באזור מספר ימים. כשמדברים על טיול בארץ אל יעדים אטרקטיביים וייחודים, אין ספק שהכוונה היא, בין היתר, לטיול לחרמון...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לגן לאומי בית שערים

הגליל בכלל ובפרט הגליל התחתון, מציע לא מעט אתרים תיירותיים מרשימים, מקומות בעלי חשיבות ומשמעות היסטורית, אשר מושכים אליו מבקרים מכל רחבי הארץ וכן תיירים המגיעים ממקומות שונים בעולם. מדריך המלצות לטיול בארץ לא יכול להיות שלם מבלי לספק המלצות על אתרים בגליל....

לקריאה בהרחבה >>>
עגלות קפה מומלצות בישראל

עגלות קפה בישראל מנוהלות לרוב על ידי בעלי עסקים קטנים שמתלהבים מקפה ומתגאים במלאכתם. הם מציעים אפשרות נוחה ומשתלמת עבור אנשים שרוצים לחטוף כוס קפה זריזה בדרכים, וגם מספקים מקום מפגש חברתי למקומיים להיפגש וליהנות מכוס קפה יחד.

לקריאה בהרחבה >>>
תיירות מרפא - למי זה מתאים?

כל המידע שתצטרכו בשביל להבין האם זה מתאים לכם או לא! תיירות מרפא היא ענף שצומח במהירות שלא מפסיק לצבור פופולריות. בצורתה הפשוטה ביותר, תיירות מרפא כוללת נסיעה למדינה אחרת כדי לקבל טיפול רפואי. אנשים רבים בוחרים לעשות זאת בגלל....

לקריאה בהרחבה >>>
איך לשדרג את החופשה המשפחתית בצפון?

רוצים לשדרג את החופשה המשפחתית בצפון? פקחו את העיניים, הביטו סביב ותהיו מוכנים להתאהב. להתאהב בצפון.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לשמורת טבע נחל תנינים

בישראל, כידוע, ישנן לא מעט שמורות טבע ייחודיות אשר מהוות מוקד משיכה למבקרים מקומיים וכן לתיירים מחו"ל. מי שמחפש המלצות טיול בארץ לשמורות טבע או מקומות אחרים, לא יתקשה למצוא ברשת ובמקומות אחרים, שורה של המלצות על אתרים ויעדים ובפרט שמורות טבע ייחודיות....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות מסלולי טיול בנגב

אף על פי שמדינת ישראל היא מדינה קטנה יחסית, קל מאוד לחלק אותה על פי אזורים שונים. אלה נבדלים אחד מהשני בהיבטים מסוימים, בפרט היבט של גודל, צפיפות אוכלוסייה וכן בהיבטים של נופים וכן המלצות טיול בהתאם למה שיש באותו אזור או חלק...

לקריאה בהרחבה >>>
אטרקציות לכל המשפחה שאסור לפספס

בעונת החורף כאשר קר וגשום בחוץ, משפחות רבות מחפשות מקומות לבילוי ולאטרקציות מיוחדות כדי להנעים לילדים את זמנם הפנוי. יש מגוון של אטרקציות מהצפון ועד הדרום המיועדות למשפחות המעוניינות לבלות עם ילדיהם.

לקריאה בהרחבה >>>
מקומות יפים לטייל בהם בארץ

בכתבה הבאה, נציג לכם פארקים, שמורות טבע וגנים לאומיים ששווה לבקר בהם. מוכנים? אנחנו מתחילים! הכתבה בשיתוף עם חברת רדיוס המוציאה מגוון טיולים מאורגנים בארץ.

לקריאה בהרחבה >>>
טיולים מומלצים בצפון לעונת החורף

מדינת ישראל נמצאת במפגש יבשות המעניק לה אקלים ייחודי ומגוון נופים שאין שני לו בעולם. עונת הטיולים המקובלת היא בתקופת הקיץ עקב מזג האוויר והחופש הגדול. עם זאת, גם לטיולי החורף יש מספר יתרונות לא מבוטל, ובמאמר זה נציע מספר מסלולי טיול המותאמים לחורף הישראלי.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות מסלולי מים מעניינים בארץ

מדינת ישראל היא אומנם מדינה קטנה ואיננה משופעת בהרבה מקורות מים, אך יחד עם זאת, מי שרוצה יכול למצוא לא מעט המלצות טיול למסלולי מים מעניינים. לשמחתנו, מדינת ישראל נהנית מרצועת חוף מצפון לדרום לכל אורך הגבול המערבי שלה, ובגבולה המזרחי היא נהנית מנהר הירדן אשר נחשב לאחד הנהרות החשובים מבחינה דתית והיסטורית....

לקריאה בהרחבה >>>
היתרונות שקיימים במלונות בוטיק בצפון

להנות מחופשה במלון זה כיף גדול לכולם, אך קיים הבדל גדול בין חופשה במלון גדול והמוני למלון בוטיק קטן בצפון. במאמר הבא נמנה מספר יתרונות שקיימים במלונות בוטיק בצפון הארץ.

לקריאה בהרחבה >>>
חברת הסעות מומלצת

חברת הסעות שכדאי להכיר היא הסעות המלכים. זוהי אחת מחברת ההסעות הנחשבות בירושלים והיא מספקת שירותים לכל תושבי ירושלים ותושבים חיצוניים הרוצים להגיע לירושלים לטובת טיול. אחד המקומות החשובים והפופולריים בירושלים הוא הכותל המערבי, המכונה גם כותל....

לקריאה בהרחבה >>>
ירושלים עם ילדים – האטרקציות המובילות לטיול מושלם

עיר הבירה של מדינת ישראל משופעת באתרים היסטוריים ובציוני הדרך החשובים ביותר לעם היהודי ולמדינת ישראל. אולם העיר אינה מאופיינת רק באווירה המיוחדת שלה ובמזג האוויר הנוח בקיץ, אלא שבירושלים נמצאות אטרקציות רבות שיכולות להפוך יום רגיל ליום חוויתי עם המשפחה.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיולים בארץ לתחילת השנה והחגים

הקיץ אומנם אוטוטו מאחורינו, והילדים עוד רגע חוזרים ללימודים ולגנים, אך אנחנו עדיין יכולים לצאת לטיולים ברחבי הארץ אל יעדים ואתרים שונים. אנחנו עדיין יכולים ליהנות מימים עם מזג אוויר חמים ונעים, יש לנו עדיין ימים חופשיים, סופי שבוע וכמובן את החגים לפנינו בשביל לצאת ולטייל. כל מה שאנחנו צריכים אלו המלצות לטיולים בארץ...

לקריאה בהרחבה >>>
חמישה מסלולי מים בצפון שפשוט חייבים להכיר!

אתרי תיירות בישראל לא חסר, וכשהחופש הגדול סוף סוף הגיע, אחרי שחיכיתם לו כל השנה, לא חייבים לטוס לחו"ל. בארץ שלנו קיימים אתרים רבים בהם אפשר לבקר ולהנות – ממוזאונים ועד חנויות ענקיות ומיוחדות, ומאגמים ועד צוקים במדבר. כל מה שצריך הוא להכיר את המקומות האלו.

לקריאה בהרחבה >>>
יתרונות של נופש בירושלים והסביבה

בעיר ירושלים, ניתן למצוא שלל אטרקציות מעניינות, מסעדות עם אוכל ברמה הגבוהה ביותר וגם אירועים מיוחדים כמו סיורים, מוזיאונים ומופעים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של חופשה ונופש בירושלים והסביבה...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לרוחצים בים

כשעונת הקיץ בשיאה והחופש הגדול כבר התחיל, זה הזמן בו לא מעט מבוגרים וצעירים, הורים וילדים, מבלים שעות ארוכות בחוף הים, הן במהלך השבוע והן בסופשבוע. על מנת ליהנות ממה שיש לכל חוף ים להציע לנו, ולשהות בו בצורה בטוחה, אנו צריכים לדעת כיצד להתנהל, מה להביא איתנו, מה לעשות ולא פחות חשוב, מה אסור לנו לעשות....

לקריאה בהרחבה >>>
מדרום לצפון: חמישה טיולי שטח מומלצים לקראת הקיץ

הקיץ הגיע, ואיתו גם הרצון לתור את הארץ ולצאת לטיולי שטח שווים, שנבצר מאיתנו ליהנות מהם בחורף. לפניכם המלצות לחמישה טיולים בכל רחבי הארץ, שממש לא כדאי לפספס...

לקריאה בהרחבה >>>
יתרונות בהשכרת קרוואן בטיול הבא שלכם

טיולים עם קראוון, הפכו בשנים האחרונות ללהיט החם של הטיולים בארץ ובעולם וללא ספק ניתן לראות כי מגמה זאת נמשכת והופכת לפופולארית בקרב יחידים ומשפחות. ישנם מגוון רחב מאוד של קראוונים אשר מתאימים לכמות גדולה של נופשים ומאפשרים חופשה מושלמת והגעה לכל מקום בארץ ובעולם, מבלי להיות כבולים לבתי מלון.

לקריאה בהרחבה >>>
מה חשוב לדעת על דירות נופש בבית שאן

ישראל כמדינה בעלת אקלים מדברי לא משופעת במקורות מים ובאתרי נופש רבים התחרות על כל מקור מים היא קשה. כמה מרגיע ומנחם לדעת שיש בצפונה של הבקעה עמק שכולו מעיינות. כשמו כן הוא עמק המעיינות משופע במעיינות טבעיים שיש בהם מים צלולים בשפע לאורך כל ימות השנה. מזג האוויר הייחודי, הצמחייה המגוונת, המגוון האנושי והנוף עוצר הנשימה הופכים את עמק המעיינות ללא ספק לאחד האזורים האטרקטיביים ביותר מבחינה תיירותית.

לקריאה בהרחבה >>>
בילוי זוגי בצימר

יציאה לצימר הינה חוויה זוגית בלתי נשכחת אשר מלאה באהבה והנאה אינסופית והכי חשוב, מאפשרת להתנתק מהשגרה העמוסה ותלאות החיים ולהשקיע בחיזוק הזוגיות, בראש שקט ונטול לחצים וטרדות הנוגעות ליום יום.

לקריאה בהרחבה >>>
מלונות מומלצים לשנת 2022 שכדאי להכיר

יש לא מעט מלונות מצוינים בישראל. כאשר ההיצע רב, אנו עשויים ללכת לאיבוד בין כל האופציות ולכן חשוב לבחון היטב את המלון ולהבין האם באמת כדאי להזמין בו חופשה. הנה סקירה מהירה של 4 מלונות מובילים בישראל שקיבלו ציון מעולה בקרב אתר ההמלצות על מלונות – הוטליה.

לקריאה בהרחבה >>>
חמש דרכים להעסיק ילדים בנסיעה

עם כל הכיף ביציאה לחופשות משפחתיות וטיולים ברחבי הארץ, הנסיעות הארוכות מהוות מטרד לא קטן. מה עושים עם הילדים ואיך גורמים להם להעביר בטוב נסיעה של 3 ואפילו 4 שעות?

לקריאה בהרחבה >>>
צימרים בצפון: יישובים לחופשה כשרה מושלמת

מחפשים מושבים בצפון שיש בהם צימרים דתיים ושומרי כשרות? מושבים כאלה ניתן למצוא במקומות רבים ברחבי הצפון, והם מספקים חופשה נפלאה וכשרה בכל עונה ובכל זמן אפשרי. הנה מידע שכדאי להכיר כאשר רוצים להנות מחופשה לציבור הדתי בצפון.

לקריאה בהרחבה >>>
יוצאים לקמפינג עם החברה? כך תסדרו לעצמכם את תאורת הקמפינג המושלמת | Aquaview

יוצאים לקמפינג עם החברה? כך תסדרו לעצמכם את תאורת הקמפינג המושלמת Aquaview יוצאים לקמפינג עם החברה? כך תסדרו לעצמכם את תאורת הקמפינג המושלמת כל מי שיוצא לקמפינג יודע כי לא פעם הצלחת המבצע תלויה בפרטים הקטנים ביותר. כל אחד יודע כי ללא אוהל נוח, מרווח וקל להתקנה, חווית הקמפינג לא תהיה אופטימלית, אך רק מעטים נותנים את הדעת לשאר המרכיבים האחראיים להצלחת הקמפינג.

לקריאה בהרחבה >>>
גן לאומי אפולוניה

כשאנשים חושבים על הרצליה, הדברים הראשונים שעולים להם בראש, באופן טבעי, אלו המסעדות שיש לעיר להציע, מגוון הקניונים ומתחמי הקולנוע, הפארק בליבו של העיר והשכונות היוקרתיות הממוקמות בחלקה המערבי. אך לצד כל אלה אפשר גם למצוא גן לאומי עתיק ומרשים, אשר נכנס בקלות לכל רשימה של המלצות טיול יום במרכז הארץ...

לקריאה בהרחבה >>>
רכיבה על סוסים - אטרקציה מדהימה לכל המשפחה

משפחות רבות מחפשות בתקופת החופש הגדול או בתקופות החגים השונות, דרכים כיצד לבלות וליהנות ביחד. הן מחפשות דרכים כיצד להעביר את הזמן באופן כזה שכולם יוכלו ליהנות ביחד. לא תמיד זה פשוט למצוא בילוי אחד משותף שכל בני המשפחה יכולים להשתתף בו וליהנות ממנו. למרות שאפשר אטרקציה למשפחות אשר יכולות לספק את החוויה הזאת, למשל, אפשר למצוא אותה במסגרת חוות סוסים...

לקריאה בהרחבה >>>
מסלולי טבע בחינם לטיול עם הילדים

הורים רבים מחפשים מדי שבוע ובוודאי בחופשת הקיץ או בתקופת החגים, מסלולי טבע בהם אפשר לטייל עם הילדים בצורה נוחה ונעימה. ישנם הרבה מאוד מסלולים שניתן לטייל בהם בחינם, מבלי שצריך לשלם על כניסה לאתר. מדובר על מסלולים מתאימים לכל הגילאים, מסודרים ומאורגנים, ועצם זה שלא צריך לשלם עבורם כניסה, הופך את הטיול להרבה יותר זול. במאמר זה אנחנו נציג כמה דוגמאות לאותם מסלולי טבע בהם אפשר לטייל עם הילדים בחינם..

לקריאה בהרחבה >>>
מה כדאי לכם לבדוק לפני שמזמינים חופשה במלון בארץ

בואו נהיה כנים, כולנו אוהבים חופשות ומחכים לזה בהתרגשות שיא, ולא משנה, אם זה טיול משפחתי או חופשה עם החברה הטובים שלנו. לתכנון מוצלח של החופשה יש תפקיד חשוב להצלחתה. כל הפרטים הקטנים ביותר מקבלים משמעות ברגע שיש שזה קשור לחופשה השנתית שלכם. אחת המשימות המורכבות יותר היא בחירת חדר מלון בארץ שמשפר את החוויה הכללית במקום...

לקריאה בהרחבה >>>
4 מקומות מומלצים לטיול בטבע במהלך פסח

הציפורים מצייצות, פרחים פורחים וריח חמץ בוער באוויר - פסח הגיע לישראל! בזמן שאתם מתכוננים לחג הקרוב אתם עשויים לחשוב מה לעשות עם המשפחה שלכם כשהבית יהיה סוף סוף נקי. אחרי הכל, זה לא נראה הוגן שכל מזג האוויר האביבי היפה הזה תשבו בבית ומבלי לחקור את ארצנו היפה. המקומות המומלצים עבור טיול בפסח הם בחירה מצוינת עבור מזג אוויר אביבי חם ורגליים קטנות של ילדים עבור טיולי משפחות מומלצים...

לקריאה בהרחבה >>>
מסלולי טיול מומלצים

ישראל היא גן עדן למטיילים, עם אינסוף שבילים מסומנים המתאימים לכל רמות המטיילים, בטווחים שונים, ולרוחב אינספור נופים, החל מגבעות ירוקות בצפון ועד למדבריות בדרום. בין אם אתם מתכננים טיול ליום אחד או מספר ימי טיול בישראל, ישנן אפשרויות רבות לכל רמות המיומנות וזו אחת הדרכים הטובות ביותר להתנתק מהמולת העיר העמוסה ולהתחבר מחדש לטבע....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לגולן עם ילדים

אין ספק שאחד היעדים הפופולאריים ביותר לטיול בארץ בקרב ישראלים רבים, בפרט הורים לילדים, היא רמת הגולן. רבים בוחרים לבקר שם במהלך השנה, הן כטיול יום והן כטיול שנמשך יומיים ויותר. הרמה מציעה מגוון רחב של מקומות בהם ניתן לטיל וליהנות מנופים מרשימים ביופיים ואווירה ייחודית. היום אפשר למצוא מגוון מקומות בהם ישנן המלצות טיול בארץ, לכן כל מי שירצה למצוא המלצות על טיול בגולן, לא יתקשה למצוא...

לקריאה בהרחבה >>>
טיול לכנרת באמצעות קרוואן

השכרת קרוואנים היא דרך מצוינת לחקור את העולם מבלי לדאוג לגבי הלוגיסטיקה של הנסיעה. הם גם דרך מצוינת לחסוך כסף על לינה. קרוואנים מגיעים בצורות ובגדלים שונים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם. לחלק מהקרוואנים יש מטבח ולחלק אין. לחלקם יש שני חדרי שינה, לאחרים יש ארבעה..

לקריאה בהרחבה >>>
יתרונות רכישת כרטיס מטמון ברשות הטבע והגנים

מדינת ישראל היא אומנם מדינה קטנה בשטח, אך יש בה אינספור אתרים מרשימים ביופיים, בין אם מדובר בשמורות טבע, אתרים בעלי משמעות היסטוריה קדומה, פארקים, יערות, אתרים עם גידולים טבעיים ובתי גידול למינים שונים של חיות ועוד. אחד הגורמים האחראים על מקומות אלו היא רשות הטבע והגנים, אשר מתחזקת אותם ומאפשרת לנו ליהנות מהם בדרכים שונות....

לקריאה בהרחבה >>>
השכרת קרוואן לחופשה בים המלח

השכרת קרוואן היא תהליך השכרת קרוואן לתקופה קצרה. קרוואנים מושכרים בדרך כלל למטרות נופש, אך ניתן לשכור אותם גם לנסיעות עסקים או אירועים. השכרת קרוואנים הוא שירות המציע לאנשים את האפשרות להשכיר את הקרוואן שלהם לסוף שבוע או לחודש.

לקריאה בהרחבה >>>
טיולי ג`יפים למשפחות

טיולים עם ילדים יכולים להיות מאוד מרגשים, והורים רבים אוהבים לקחת את הילדים איתם לטיולים, כדי שיקבלו הצצה לתרבויות ומקומות שונים. למרות שלא תמיד הציפיות של ההורים עומדות בשורה אחת עם הציפיות של הילדים, ובהרבה מהטיולים המציאות היא הרבה פחות ציורית, יש אפשרות אחרת שתבטיח שכולם יהיו באותו קו ושההנאה תהיה מקסימלית: טיולי ג'יפים.

לקריאה בהרחבה >>>
גן לאומי קיסריה - יום של חוויה

אחת הערים המרשימות ביותר שנבנו בישראל בעבר היא קיסריה. כמו אתרים רבים אחרים בנה אותה המלך הורדוס, מי שכונה כמלך הבנאי. קיסריה היתה מתנתו של הורדוס לקיסר אוגוסטוס, שפסלים רבים בדמותו הוצבו ברחובותיה. הורדוס העריץ את הקיסר הרומאי ובנה לכבודו עיר...

לקריאה בהרחבה >>>
ירושלים למטיליים

נסיעה לירושלים היא לא כמו כל טיול אחר! מידע, היסטוריה וקצת טיפים למטיילים!

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לתכנון טיול בארץ

תכנון נכון של הטיול בארץ יכול לשפר משמעותית את חוויית הטיול שלכם. טיול מהנה הוא טיול בטוח, טיול ששומרים בו על הטבע, טיול שבו פוגשים נופים יפים (ואפילו בעלי חיים בדרך), נהנים מהטבע היקר שלנו מהאוויר הנקי, אור השמש והנחלים הקרירים והנעימים שלנו. טיול נכון הוא כזה שמגיעים למקום בשלום וחוזרים בשלום. בעזרת טיפים לתכנון טיול בארץ שתוכלו לקרוא פה תוכלו להכין את עצמכם בצורה הטובה ביותר לטיול, ליהנות מהטיול עצמו ולהיות מסופקים ונרגשים לקראת הטיול הבא שלכם. ..

לקריאה בהרחבה >>>
מטיילים בארץ? כמה טיפים לשמירה על הטבע בזמן הטיול

הטיולים ברחבי ארץ ישראל היפה שלנו הם הבסיס לכל זוג הורים המעוניינים להכיר את הארץ לילדיהם, לצאת לחיק הטבע עם המשפחה וליהנות מהטבע בעצמם. אם תצאו קצת מהבית אל שמורות הטבע ברחבי הארץ תגלו משפחות רבות, ילדים, בני נוער, הורים, אנשים צעירים ועד לאנשים בגיל הזהב שעושים את המסלולים המגוונים והשונים....

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לקמפינג עם ילדים

טיול קמפינג עם הילדים יכול להיות עניין מאתגר למדי. יש הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, כולל גיל הילדים, תנאי השטח, מזג האוויר ועוד. מצד שני, טיול קמפינג עשוי להיות חוויה ייחודית עבור הילדים – חוויה שתיחרט בזיכרונם לשנים רבות. ישנם כאלו שמעדיפים את חוויית הקמפינג על פני לינה מסודרת ונוחה בצימר או במלון מפנק....

לקריאה בהרחבה >>>
חופשה באילת בהפתעה

החיים מזמנים לנו לא אחת הפתעות טובות, כמו המקרה של שיר שהלכה ביום שני כמו כל בוקר לעבודה ולהפתעתה בן הזוג שלה המתין לה בכניסה למשרד והזמין אותה לבוא אתו לנסיעה לשדה התעופה, כיוון שהם טסים אל חופשה באילת. מיד עלו לה כל מיני שאלות, כמו הצורך באישור של הבוס לימי חופשה מהרגע להרגע. בן הזוג הרגיע אותה ועדכן כי הכול סגור ומסודר, הוא כבר דיבר עם הבוס לפני שבוע והיא יכולה להיות רגועה כיוון שהוא איחל להם חופשה נעימה.

לקריאה בהרחבה >>>
אטרקציות מעניינות ביותר בצפון הארץ לטיול עם ילדים

ימי החופש הגדול ולאחר מכן חגי תשרי, הם זמן טוב עבור ההורים לצאת עם הילדים שלהם לטיולים ברחבי הארץ. הורים רבים בוחרים לנסוע עם הילדים לטיול בצפון הארץ, הן בגלל תנאי מזג האוויר הנוחים, אטרקציות בצפון שמתאימות לילדים ולהורים, למשל אפשרות לערוך טיול ג'יפים בשטח...

לקריאה בהרחבה >>>
מקומות איכותיים בארץ לטיול אוהלים

מי לא אוהב קמפינג? אתם כנראה כן – ולכן הגעתם לכאן ואתם גם יודעים שמדובר בעולם עצום שכולל חוויית בילוי ולינה בטבע, באוויר הפתוח – ובאיכות בילוי שתלויה באיכות הציוד שאנחנו דואגים להביא עמנו. אז נכון – חושב להבין בקמפינג ובציוד קמפינג, ואם אין לנו את הידע או הניסיון הנדרשים – כדאי ואף רצוי להיעזר בחברה או בחבר שכן מבינים. בנוסף, כדאי לקרוא וללמוד על אתרי קמפינג מומלצים ומקומות איכותיים בארץ המתאימים לטיול אוהלים.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול קמפינג בחורשת טל

רשות הטבע והגנים השיקה לפני שנתיים קמפיין לחניוני הלילה שהיא מתחזקת. על פי הקמפיין, ציבור המטיילים בישראל מוזמן ליהנות מלינה בחיק הטבע בכל אחת מחניוני הלילה (18 במספר) המצוידים ומאובזרים בכל מה שצריך. חורשת טל כוללת גם היא חניון כזה – ובמחירים הוגנים לחלוטין. יש מגוון אפשרויות לינה כך שכל אחד יכול למצוא שם את האפשרות המועדפת עליו, כולל לינה בחניון באוהל שהבאנו מהבית

לקריאה בהרחבה >>>
ספא בצפון - כי מגיע לכם

מתי בפעם האחרונה הייתם בספא? לא מצליחים להיזכר? כנראה שזה היה ממש מזמן. יום ספא הוא יום מפנק שקורה לעיתים רחוקות, ולכן כדאי לעשות הכול כדי שהוא יהיה מושלם.

לקריאה בהרחבה >>>
ביפו כבר טיילתם? סקירה על המקום

כל מי שמגיע מדי שבת בבוקר או בצהריים, לחלק הדרומי של הטיילת בחוף הים של תל אביב, החלק שמחבר אותה לנמל יפו ולעיר העתיקה, יכול למצוא שם המוני בני אדם, הן מקומיים והן מטיילים אשר מבקשים ליהנות ממה שיש ליפו להציע...

לקריאה בהרחבה >>>
מטיילים עם ילדים? שמרו על מרחק, הנחיות והיגיינה

במשך כמעט שנתיים נגיף הקורונה והמצב שנוצר בגללו גרמו לכמה סבבים של סגרים בבית, הילדים לא הלכו למסגרות השונות ואפילו הורים רבים נשארו זמן רב בבית, חלקם לטפל בילדים וחלקם כיוון שהוצאו לחל"ת. כעת שהמשק נפתח לאט לאט אנשים רוצים להתחיל לצאת ולטייל...

לקריאה בהרחבה >>>
הרודיון, נחל תקוע ומערת חריטון

טיול מרגש עם היבטים היסטוריים המובילים אותנו החל מהגן הלאומי הרודיון, דרך שרידי הארמון וחדריו השונים אותו בנה המלך הורדוס ומה שנחשב עד היום לפלא הנדסי מופלא ושומט לסתות. משם נמשיך לאורך מסלול הסמוך לנחל תקוע ועד לאזור המערות שאת המפורסמת שבהן, מערת חריטון, תוכלו לראות ממש מקרוב ואולי אף להיכנס אליה במידה ומתלווה אליכם מדריך מנוסה המכיר היטב את המערה ומחזיק במפה מפורטת שלה...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לנחל זוויתן

אחד המסלולים המומלצים ביותר לחודשי הקיץ הקרובים הוא ללא ספק נחל זוויתן. במרכז רמת הגולן, בין קניונים עמוקים ומופלאים, לאורך נחל זוויתן ועד מפל מרשים הנופל אל בריכות מים עמוקות שניתן לשחות בהן. מסלול זה הינו מסלול קווי, די ארוך (ולכן הוא נחשב לרמת קושי בינונית) והוא נחשב לאחד המסלולים היפים באזור רמת הגולן. בהמשך המסלול תפגעו במשושי זוויתן – אלו הן הבריכות העמוקות והצלולות השוכנות לרגלי מצוקי בזלת מרהיבים...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול בארץ - נחל פצאל תחתון ועיינות פצאל

קמתם ליום יפה בו תכננתם לקחת את בני המשפחה לטיול אבל אין לכם או לילדיכם חשק לעשות מסלול הליכה ארוך? זה היום שלכם לבקר בנחל פצאל ועיינות פצאל. תזכו לראות בריכה אדירה מהתקופה הרומית, שרידים של טחנת קמח מימים עברו, אמת מים מלאה, מעיין צלול ובחלק מחודשי השנה גם נחל שוצף ופריחה נדירה ביופייה. הכירו את נחל פצאל ועינות פצאל...

לקריאה בהרחבה >>>
שמורת הטבע נחל דולב

נוף מרהיב של חורש עבות, ערוץ נחל המפגיש בין ההר לשפלה, פריחות מלהבות המספקות נוף ציורי וצבעוני בעונה המתאימה וכמובן – המעיין הנסתר שנראה אם תצליחו למצוא אותו. הטיול מתאים למשפחות מיטיבות לכת במסלול מאתגר ולא קצר במיוחד – ברוכים הבאים להרי ירושלים...

לקריאה בהרחבה >>>
יוצאים לטייל בשטח - כמה טיפים לטיולי קיץ

אחת ההנאות הגדולות בחיים, היא לערוך טיולי שטח באזורים שונים ברחבי הארץ. לשמחתנו, אף על פי שישראל היא מדינה יחסית קטנה בשטחה, הרי יש בה לא מעט מקומות ואתרים בהם ניתן לטייל, ולא רק זה, מרבית ימות השנה, מזג האוויר מאפשר זאת....

לקריאה בהרחבה >>>
הצעות טיול למכתש רמון

מצפה רמון זו עיירה השוכנת באזור מן היפים בארץ בו יש נופים מדבריים מרהיבים, שמיים נקיים המאפשרים צפייה בכוכבים – פשוט אי של שלווה שאפשר למצוא רק במקום הזה. אם תגיעו למצפה רמון והסביבה תוכלו לפגוש את כל אלו. אז מה עושים שם, ואיך? המשיכו לקרוא כדי ללמוד איך לארגן לעצמכם טיולים ייחודי למצפה רמון, שיכול להיום גם משתלם מאוד.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול בארץ - הגן הלאומי מבצר מונפור

מסלול המשלב היסטוריה ארוכת שונים, נופים מלהיבים וטבע מרהיב – מבצר מונפור. המבצר הממוקם בצלעו של הר, בלב נופים הרריים וטבע ירוק ועבות משקיף אל נוף עוצר נשימה. תוכלו לבקר במבצר מונפור. אחד המסלולים ההיסטוריים המרתקים באזור הצפון.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיולים בטבע

האביב הגיע וזה הזמן לגלות מחדש את היופי הסובב אותנו. המשיכו לקרוא כדאי לראות המלצות על מקומות ששווה לבקר בהם בחיק הטבע הישראלי – עם משפחה, בזוג או אפילו לבד.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול בארץ - גן לאומי קיסריה

בגן הלאומי ישנם כמה מוקדים בולטים, כולל בית מרחץ רומי, התיאטרון הרומי, ארמון שונית הסלע, מתחם אצטדיון בין התיאטרון לארמון השונית וחומת העיר הצלבנית. ב-2019 נחנך מרכז המבקרים בקמרונות הנמל (שהכניסה אליו כלולה בתשלום הכניסה לגן לאומי קיסריה)...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בארץ : מסלול המפלים בנחל דוד

נאת המדבר הנפלאה של עין גדי מזרימה מים אל ים המלח ומספקת שילוב נהדר ומנצח של בריכות מים ונחלים זורמים לנוף מדברי צחיח. מה שנקרא – נווה מדבר מיוחד ומקום נהדר לטיול! לאורך נחל דוד ישנם מגוון מסלולי טיול קסומים בדרגות קושי שונות ואורכים שונים. במקום יש גם מסלול נגיש של...

לקריאה בהרחבה >>>
עין בוקק – המסלול הקצר

מי אמר שאין מים בדרום? בחלקו הדרומי של ים המלח ובין ערד, תוכלו למצוא אזור קסום ומקסים לטיול משפחתי מהנה במיוחד ולבקר בנאת המדבר היפה והקרירה של עין בוקק. במקום תוכלו ליהנות מנחל ומים זורמים, מפלים קטנים ומפכפכים, מעניינות שופעים וצמחיית נחלים מקסימה. טיול קצר של כשעתיים לכל היותר, מתאים גם לימי קיץ חמימים.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לנחל חרמון (בניאס)

תחת עצי דולב ועלי דפנה, לצד נחל איתן ומים מפכפכים, צמחיה עבותה ואחד המסלולים היפים בישראל המומלצים לכל אחד ואחת לפחות פעם בחיים – הכירו את נחל חרמון שבו גם תוכלו ליהנות ממפל הבניאס, טנק סורי הפוך מימי מלחמת ששת הימים ונופים שיחברו אתכם לטבע...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בארץ - מחניון הזיתים לעין טמיר

מהמסלולים היפים שתוכלו לבקר בהם באזור הצפון בכלל ובאזור הגליל המערבי במפרט הוא המסלול מחניון הזיתים לעין טמיר. בדרך תעברו בנחל כזיב היפיפה והשופע, תוכלו ליהנות מנופים מרהיבים, צמחיה עבותה ומסלול מאתגר במיוחד. נחל כזיב זורם לאורך ארבעים ושלושה קילומטרים החל מהר מירון מגובה של קילומטר מעל פני הים ונשפך לים התיכון מאזור הצפון של תל אכזיב...

לקריאה בהרחבה >>>
אטרקציות לילדים במרכז

אם אתם גרים באזור המרכז או מטיילים באזור זה ומחפשים אחר אטרקציות שונות לבידור הילדים אז תשמחו לדעת שריכזנו עבורכם מגוון רחב של אטרקציות לילדים במרכז מסוגים שונים, לטווחי גילאים שונים, רמות קושי שונות, אופי שונה לאטרקציות (חלק מאתגרות, חלק מלהיבות, חלק מלמדות, חלק מחברות לטבע וכו'). אז מבלי להאריך במילים הינה כמה אטרקציות המתאימה לילדים שאם אתם נמצאים במרכז חובה לנסות אותן...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת מקומות לטיול בטבע בזמן החורף

אין כמו עונת החורף כהזדמנות נפלאה לצאת ולתור את הטבע כדי לגלות יעדים מופלאים חדשים או לבקר שוב ביעדים מוכרים. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על כמה מסלולי טיול מומלצים לעונה הקרה.

לקריאה בהרחבה >>>

 וילות יוקרה וחדרי אירוח


במלונות מטיילים, תוכלו למצוא את כל מה שאנחנו אוהבים בישראל: מנופים מדהימים, דרך יחס אישי שאין שני לו, מגוון פינוקים, פרטיות ואווירה כפרית נפלאה המזכירה לנו את המקום המופלא בו אנו נמצאים – גם אם אנו רחוקים ממנו קילומטרים בודדים בלבד, שכן מדובר בארץ ישראל, שהיא קטנה, ועם זאת – עוצמתית. וילות יוקרה וחדרי אירוח הם אפשרות מעולה לבלות את החופשה שלכם בכל מקום שתבחרו ברחבי הארץ.....

 

גן לאומי עין כרם


השכונה היא אבן שואבת לצליינים, בשל חשיבתה לנוצרים כמקום הולדת יוחנן המטביל ומעיין מרים, שלפי האמונה לגמה ממנו מרים בדרכה ללדת את ישוע בבית לחם. כנסיות ומנזרים נבנו בשכונה עוד בימי הביזנטיים. רוב המבנים הקיימים בימינו הם מהיותו של המקום כפר ערבי, עד לנטישתו במלחמת העצמאות. מעל מעיין מרים ישנו מגדל המסגד ששימוש כבית ספר לילדי הכפר, וסביבו נבנו בתי הכפר.....

 

שמורת טבע נחל תנינים

 

נחל תנינים הוא מנחלי האיתן האחרונים בישראל וזכה לשמו בשל היותו מקום מקלט אחרון לתנין היאור, שנראה ותועד כאן עד לראשית המאה העשרים. לעומת רוב נחלי החוף, הנחל נשמר נקי מזיהום ויש בו חי וצומח מגוונים.

הנחל מקבל את מימיו בימינו ממעיינות תמסח אשר בתחום שמורת בריכת תמסח, זאת לאחר שמעיינות שומי שבמעלה הנחל התייבשו בשנות ה-1960. בחורף הנחל מקבל זרימת מים גם ממעלה...

 

המלצות טיול בצפון ישראל


ישראל אמנם מדינה קטנת ממדים אך מקומות רבים מאוד בעלי אופי נופי וגיאולוגי שונה וזאת במרחק קצר בין אתר לאתר. במאמר זה נמליץ על מקומות טיול איכותיים במקומות יפים ומיוחדים במיוחד בישראל המתאימים למשפחות ולמטייל הסביר (לא מטיבי לכת) שמחפש מזור ,שקט וקצת טבע בלי להתאמץ יותר מדי (תתפלאו יש כאילו מקומות ולא מעט)....

 

מקומות מומלצים בחורף בחיפה


חורף בחיפה... היש יותר חו"ל מזה? זוהי תקופת חגים במהלכה העיר כולה מקושטת באור. בכיכר המושבה הגרמנית תמצאו עץ חג מולד המתנשא לגובה 12 מטר המואר מדי ערב וערב. שדרות בן גוריון ממשיכות במאור לאורכן, כמו גם הגנים הבהאיים הזוהרים. החגיגות אינן פוסחות גם על וואדי ניסנאס – בו מקושטים כל בתי העסק ושלל קישוטים המופיעים ברחובותיו.....

 

מה יש לעשות באילת בחורף


אילת זו עיר הזורחת גם בעונת החורף הקרה או הקרירה. כאשר מקומות אחרים בארץ זוכים למנות נדיבות של גשם (נו, לפחות בשנים מבורכות) ובטמפרטורות שלעתים מתקרבות לקו ה-0, הרי שבאילת מזג האוויר עשוי להיות נעים בהחלט. אז במקום להישאר בבית לצפות בטלוויזיה ולהמשיך לדחות תכניות לטיולים או יציאות, שקלו בכובד ראש לרדת לאילת וליהנות ממזג אוויר פחות חורפי....

 

מקומות מומלצים בחורף בתל אביב


מה טוב יותר מערב חורפי וגשום במהלכו ניתן להתכרבל בבית עם משקה קקאו חם ולצפות בסרט איכותי. מזלנו שאנו חיים בעידן בו מבחר הסרטים הזמין לנו לצפייה גדול כל כך. בספריית האוזן השלישית הגדילו ראש ויצרו חלל הכולל צפייה בסרט באולמות קטנים המכילים עד 35 איש, בהם יש כורסאות מפנקות ומסכים גדולים וכמובן גם מערכת סאונד היקפית איכותית ביותר. תוכלו לרכוש משקאות וחטיפים בבר שמחוץ לאולם ולהיכנס עמם לצפות בסרט....

 

המרכז להצלת צבי ים במכמורת


המרכז להצלת צבי ים במכמורת הוקם על-ידי רשות הטבע והגנים בשת 1999 על-מנת לשקם ולהשיב למקומם הטבע צבי ים שנפגעו, לאחר הליך החלמה והתאוששות. מאז הקמת המרכז, טופלו בו מאות בעל חיים, כולל צבי ים חומים, ירוקים, צבי ביצה, צבים רכים וחמישה דולפינים – כאשר 70% מהם שוחררו לים הפתוח....

 

מוזיאון הטבע באוניברסיטת תא

 

מוזיאון הטבע באוניברסיטת ת"א מציג לציבור הרחב אוצרות טבע לאומיים נבחרים. בתערוכות שבמוזיאון ניתן לראות מאות ואלפי פריטים שנאספו במשך השנים במיצגים ובתצוגות נדירים – המספרים את סיפור הטבע הסובב אותנו.

למוזיאון הטבע יש ייעוד ושליחות: להביא את המבקרים לכדי רכישת ידע, תוך הבנה וחיזוק החיבור בין האדם לבין הטבע, והכרה של המקום שלנו בתוכו – לטובת הדורות הבאים שיהיו כאן במקומינו....

 

בילוי עם הילדים לא חייב להיות יקר - גלו את נופי הארץ


לא תמיד חייבים לצאת עם הילדים לבילוי שיותיר אותנו עם כיסים מרוקנים; למעשה, רוב האפשרויות המהנות והמזינות ביותר מבחינה נפשית, הן עבור הילדים והן עבור ההורים, הן לצאת לפעילויות שאינן כרוכות בהוצאות כספיות רבות. במאמר זה נסקור חלק מהאפשרויות לצאת ליום של כיף והנאה ללא רגשות אשם כלכליים...

 

חוויה בפארק לטרון - פארק איילון קנדה


פארק לטרון, הנקרא גם פארק איילון-קנדה, על שמו של עמק איילון שלמרגלותיו וכאות כבוד לתרומת יהדות קנדה להקמת הפארק. האתר משתרע על פני שטח גדול בן 12 אלף דונם, צפונית לכביש ירושלים – תל אביב, בין מחלף לטרון לשער הגיא. בפארק תגלו עושר של חורש טבעי, יערות שנטעו על-ידי אדם ועצי בוסתן רבים. תמצאו במקום גם אתרים היסטוריים מעניינים, כגון שרידי כנסיות, מבצר צלבני, מחילות מסתר, מערות קבורה ואמת מים. חברת קק"ל טיפחה את העצים בפארק והקימה בו דרכי נוף, מצפורים ומשטחי חנייה רבים..
...

 

אטרקציה לכל המשפחה - אוהלים בכינרת

 

לינה באוהל יכולה להפוך לחוויה משפחתית ייחודית, מענגת, ומגבשת, ותתפלאו אפשר לעשות זאת גם אם אתם לא בדיוק האנשים שמתחברים אל הטבע וחובבי קמפניג ידועים. איך? אתם שואלים. הנה סקירה קצרה לגבי אפשרויות הלינה באוהל לחופיה של הכנרת שמפלסה רק עולה בימים אלו. אז קחו את ההמלצות שלנו המיועדות לאלו מביניכם שעדיין מעוניינים לישון על קו המים בכנרת ולהנות מקסם על ים כנרת, תוך שהם עושים זאת בתנאי שטח משופרים....

 

מוזיאון ישראל

 

סיור במוזיאון יכול להיות מרתק במיוחד אם מדובר במוזיאון רציני שהתצוגות בו, הן הקבועות, והן המתחלפות מרתקות, רלבנטיות ומונגשות לציבור באופן ברור, הרי שסיור במוזיאון יכול להיות חוויה משפחתית מומלצת, כמו לדוגמה סיור במוזיאון ישראל. מדובר באחד מהמוזיאונים מהגדולים והחשובים ביותר במזרח התיכון, והמוזיאון הגדול והחשוב ביותר בישראל. לא בכדי, מאחר והוא כולל בתוכו אוצרות של אומנות, ארכיאולוגיה, יודאיקה ועוד. וביותר מחמישים השנים שחלפו למן הקמתו, התחלפו בו אינספור תערוכות לצידן של תערוכות הקבע הקיימות בו...

 

המלצה לטיולים לשבת

 

כמה אנחנו מחכים בכדי להגיע לשבת, לתכנן טיול עם הבת זוג או טיול למשפחה, להיכנס לרכב ולנסוע לצפון או לדרום הארץ. מסלולי הליכה רבים זוכים לאלפי מבקרים מדי שבת ומסתמן כי במקרים מסוימים, מרכז הארץ לא פחות מעניין וירוק מהחלק הצפוני. מישהו אמר טיול לשבת ולא קיבל?

טיולי משפחות צריכים לעניין ולסקרן גם אותנו, הבוגרים ש"בחבורה", וגם את הקטנטנים שמתלווים אלינו ולעיתים דורשים לא מעט תשומת לב...

 

טיול בעמק המעיינות בית שאן

 

עמק המעיינות שבין הגליל התחתון לגלבוע זהו עמק ירוק עם שפע של מעיינות. המקום נהדר ויפה כל ימות השנה, בעיקר באביב ובחורף, הימים בהם הפריחה צובעת את הנוף בצבעים שונים, האוויר נקי וצלול ולהקות מופלאות של ציפורים עפות להן בשמיים – למטרות נדודים ולמטרות אחרות. זהו זמן מצוין להגיע לביקור בעמק המעיינות, לטיילים בשבילים, לטפול כפות רגליים במעיינות, לבקר באתרי מורשת עתיקים ומרתקים, לטבול את הגוף במימיו החמימים של הסחנה, לסייר בין בריכות דגים ומטעי תמרים, לרכוב על אופניים...

 

חוויה בקורל 2000

 

"אתם הולכים להנות", אמרתי לשני החמודים שלי שישבו במושב האחורי במכוניתי. "למה לאן הולכים?", שאלה הגדולה. "לפארק המצפה התת ימי", עניתי, בזמן חופשתנו באילת. האמת היא שמזכרונות הילדות שלי לא זכרתי שמדובר בפארק, אלא יותר עלה בדמיוני המצפה התת ימי. אך לכשהגענו הבנתי עד כמה המקום גדל מאז ביקרתי בו לאחרונה, ואיך באמת ניתן לבלות בו יום שלם מלא בחוויות ועניין שמתאים לכל המשפחה....

 

גן לאומי ממשית

 

גן לאומי ממשית הינו אתר מורשת עולמית המשמר שרידים של עיר נבטית מימי רומא וביזנטיון הקדומים, תוך שהוא מציג אדריכלות נבטית מפוארת. הגן שוכן בבקעה די קטנה בין רכס חתירה בדרום לרכס אפעה בצפון – 6 קילומטרים מזרחית לעיר דימונה. ממשית זו העיר הנבטית הכי מזרחית בנגה. מיקומה הוא אסטרטגי במיוחד שכן הוא סוגר פרצה באזור ספר בו נתקיימו יישובים מעטים בלבד...

 

המלצת טיול לשמורת טבע נחל חרמון – בניאס

 

כאן תמצאו כמה מסלולים קצרים ויפהפיים. מעיינות הבאניאס החבויים, מפל הבניאס שהוא המפל הגדול בישראל, השביל התלוי המיוחד והטנק הסורי השוכן במימי הנחל מעל ל-50 שנה, ולבסוף עתיקותיה של העיר פניאס הקדומה. נחל הבניאס נחשב בעיני רבים ליפה ביותר שבמקורות נהר הירדן....

 

קיראו המלצות טיולים בארץ ותוודאו שהמסלול מתאים לכם

 

למרות החורף הגשום, תיכף עתיד להגיע האביב ויחד איתו יצאו לא מעטים מאיתנו לטיולים ברחבי הארץ. טיולי שבת, או יום חול, בחיק הטבע הם טיולים מהנים ללא כל ספק. יש מי שאורזים ציידניות ושאר ציודי מחנאות בעוד אחרים מסתפקים בתרמיל גב קטן ובקבוק מים. בכל מקרה, מאוד כדאי להקפיד על כמה כללי זהירות חשובים לפני שממהרים לצאת מהבית....

 

גן לאומי ברעם

 

ברעם היה יישוב יהודי מימי המשנה והתלמוד, שכלל שני בתי כנסת מלפני המאה ה-4. הישוב היהודי בברעם אמנם אינו מוזכר במקורות קדומים – רק בכתבים של עולי רגל יהודים, לרבות רבי שמואל ברבי שמעון בשנת 1210. מספר מאות שנים לאחר מכן, בשנת 1521, עבר רבי משה מבאסולה בברעם ומסיפר על כתובת חקוקה במשקוף בית הכנסת – כתובת שלא נשתמרה עד ימינו....

 

טיול בשווקים של עכו

 

עכו העתיקה זהו אחד מהמקומות היותר קסומים שניתן למצוא בישראל. עיר עם חוף של ממש, מוקפת חומה צלבנית עתיקה ומכילה בה לא פחות מאוצרות קולינאריים והיסטוריים, מגוון של ריחות, טעמים וצבעים ופשוט תחושה של משהו אחר וייחודי שלא ניתן למצוא כמעט בארץ.

תנופת פיתוח בעיר הפכה את עכו של השנים האחרונות ליעד מבוקש עבור תושבי הארץ ותיירים. מלונות בוטיק מושקים ונחשבים, מסעדות פירות ים ודגים שחלק הפכו למוסד קולינרי בפני עצמו, אתרים מרתקים החושפים היסטוריה מעוררת התפעלות....

 

טיול בפארק הירקון

 

מה טוב יותר מלעשות ביום שבת יפה בבוקר, מאשר להגיע לפארק הסמוך ולבלות שם שעות איכות, עד רדת החשכה? ובכן, זה משהו שאפשר לעשות כבר בשבת הקרובה: לקחת עיתון ומיץ תפוזים ולהגיע אל פארק הירקון עם המשפחה. הביטו בחלקות הדשא רחבות הידיים: מה טוב יותר מלהתגלגל על המשטח הירקרק ולהרגיש את החופש של יום שבת?...

 

גן לאומי בית שערים

 

בית שערים נודע כמרכזו הרוחני של העם היהודי לקראת תחילת האלף הראשון ורבי יהודה הנשיא הוא ממפורסמיו, שכן הוא נחשב לסמכות הרוחנית הגבוהה של העם בישראל בימים ההם. הוא תחזק קשרים טובים עם השלטון הרומי, שסייע לו בחיזוק מנהיגותו ונתן לו בית ורכוש שיאפשרו לו לעסוק בביסוס הנהגתו את העם ועניינים נוספים בהם עסק בימי חייו.....

 

המצפה התת ימי באילת - אטרקציה לילדים

 

אין זה סוד ששונית האלמוגים של אילת היו מהנדירות בעולם וכמובן שגם מהיפות ביותר וכך מהווה ללא ספק אטרקציה לכל הילדים – כולל אטרקציה נדירה ומופלאה עבור ילדים במצפה התת הימי של אילת. צוות צוללים מסור עושה מאמצים לשימור השונית ולסייע בגדילה של מושבות אלמוגים בריאות וצעירות, בשאיפה לחזק את השונית ולהשיבה למצב בו היתה לפני הגיעם של אלפי צוללנים נלהבים מדי שנה. כיום, כל צולל המגיע לשונית מחויב לשמור עליה כבבת עינו.....

 

גן לאומי אשקלון - המלצות טיול בארץ

 

אלפי שנות תרבות אנושית מתועדת בממצאים ארכיאולוגיים הממשיכים להיחשף בחפירות ארכיאולוגיות גם בימינו, כאשר ניתן לחזות בשרידים עתיקים כדוגמת: שער העיר הכנענית, שרידי הכנסייה הביזנטית, הבזיליקה הרומית על עמודי השיש שלה ועשרת בארות מים ששימשו את תושבי המקום בעת ההיא.....

 

צוק מנרה - פעילויות מגוונות לכל המשפחה

 

על צוק מנרה, הממוקם באחד האזורים היפים של ישראל, ניתן ליהנות מפעילויות מגוונות לכל המשפחה, כגון רכבל, טיולי הליכה, טרמפולינה מסוג בנג'י, קירות טיפוס ומגלשת הרים. לאחר יום מתיש מלא בפעילות, יכולים האורחים ללון במתחם ההארחה ולהמשיך למחרת היום בהרפתקאות המשוגעות שמציע המקום.

מנרה, על רכס רמים שבגליל העליון, זהו מקום עוצמתי בתחושות שהוא מעביר, המתאים לאוהבי ספורט אתגרי וטבע בכלל – למטיילים ולמשפחות.....

 

אטרקציות לילדים במרכז חינם

 

יום בילוי עם המשפחה והילדים עשוי להסתכם בהוצאת בת מאות שקלים, אולם אין זה מחויב המציאות. ישנם לא מעט אתרים, באוויר הפתוח בעיקר, המזמינים לבילוי משפחתי חינמי נהדר. לרוב מדובר בפארקים עירוניים, ובוודאי תשמחו לשמוע שבשנים האחרונות הוקמו ברחבי ישראל מספר מכובד של פארקים מושקעים ומטופחים עם שפע אטרקציות.....

שמורת טבע חי בר ביוטבתה – ספארי כחול לבן

 

חצי שעה נסיעה מהעיר אילת נמצא נווה המדבר בל יוטבתה, ובו פרוייקט פורץ דרך שנועד להשבתם של חיות בר אשר הלכו ונכחדו מנוף ארצנו, כמו הפראים והראמים ועוד. מדובר בשמורת טבע ייחודית המאפשרת שיטוט בין עצי השיטה הגדלים במקום תוך הזדמנות נדירה להציץ בבעלי החיים מהמקרא, ולעשות זאת באמצעות סיור "ספארי" משלנו.....

שמורת טבע חוף האלמוגים

 

על רקעם של הרי אדום והרי אילת המדהימים ביופים, ולחופו של הים האדום באילת תוכלו למצוא את שמורת האלמוגים הצפונית ביותר בעולם. השמורה כוללת שוניות אלמוגים הסמוכות לקו החוף והיא משתרעת לאורך 1.2 ק"מ. בשל היותה של שונית האלמוגים הצפונית ביותר בעולם, היא הופכת למעשה למחזה נדיר הכולל מגוון של מיני דגים וחסרי חוליות ימיים.....

אטרקציה לילדים במרכז - הספארי ברמת גן

 

אתם מוזמנים לצאת למסע מופלא בעקבות עולם החי של הסוואנה האפריקאית נמצאת כאן ממש – ברמת גן. בדומה לאזורי המחיה הטבעיים שבאפריקה, בעלי החיים בספארי מסתובבים באופן חופשי ובעדרים,ולכן מתאפשר להתארח ולצפות בהתנהגויות אופייניות לבעלי חיים אלו, כגון: הרגלי תזונה, חיי חברה, שעות פעילות ושעות מנוחה, מאבקי כוח ותצוגות חיזור ועוד.....

 אטרקציות בטבריה

 

טבריה, עיר עתיקת יומין בצפון הארץ, ממוקמת בגליל התחתון, למרגלות ימת הכינרת. היא מתפרסת על החוף המערבי של הכינרת והנופים ממנה נחשבים ליפים ביותר ומעניקים שקט, הנאה והשראה. טבריה היא עיר המלווה בהיסטוריה עשירה של נצרות ויהדות ומהווה אתר עלייה לרגל עבור מיליונים ברחבי העולם, כמו גם עיר תיירותית לתושבי הארץ. עקב מיקומה על הכינרת ובדרך למחוזות הצפון הרחוקים יותר, רבים לא רק עוברים דרכה....

גן החיות בירושלים

 

גן החיות התנ"כי נמצא בימינו בעמק מרהיב בדרום מערב ירושלים, על גבי שטח בן כ-250 דונם. הגן כולל מערכת בריכות, מפלים המקושרים ביניהם ואגם גדול. משטחי דשא נרחבים עם שפע פינות חמד מוצלות משבצים את מקורות המים. אגם מלאכותי עם מים ממוחזרים ומטוהרים מקשט את המקום. הגן בנוי שני מפלסים לאורכם ניצבות תצוגות בעלי החיים, עם מסלול תנועה מעגלי. שבילים ובהם תצוגות נוספות מקשרים בין שני המפלסים....

פארקי מים בארץ

 

הקיץ כבר מזמן כאן והשמש שולחת את "נציגיה" – קרני השמש הלוהטות, לעבר הקרקע, כדי לגרום לטמפרטורות להרקיע ולגופינו להזיע. הימים ארוכים והבגדים קצרים. אנו חיים במדינה חמה בה חייבים למצוא את הדרכים להתקרר (בלי להצטנן); אפשר להישאר כל היום בחדר אטום עם מזגן וכאשר נכנסים לאוטו, להדליק גם בו את המזגן, על-מנת שחלילה לא יופיע אגל תמים של זיעה על מצחנו הלוהט והמאדים...

לבלות עם הילדים - פארקי שעשועים בארץ

 

אנו נמצאים בימים לא פשוטים של חופש גדול לילדים – ימים בהם יש לדאוג כי הילדים יהיו מועסקים ולא משועממים באופן שיגרום להם לעשות יותר מדי שטויות. מה עושים? תוכלו להתחיל בקריאת המאמר הזה שנכתב במיוחד עבור הורים שהביאו ילדים לעולם ועל כן צריכים להתמודד עם המשימה ההכרחית של גידולם בתהליך שכולל גם את הצורך לשרוד את תקופות החופשה האינסופיות. המשיכו לקרוא ותגלו רשימה של מקומות עם יצירה, פעילות עשירה, צבע והנאה......

חופים למשפחות בטבריה - קמפינג

 

מה כיף יותר מלטייל ברחבי הארץ ולשלב קמפינג בשטח? מדובר בחוויה כיפית ומגבשת לכלל המשפחה. טיול קמפינג מתאים עם המשפחה, עם חברים וגם בזוגות. מה חבל שיותר מדי אנשים בישראל אינם מודעים כלל לאפשרויות הרבות העומדות בפניהם מבחינת טיולים בארץ המשלבים לינה בשטח.....

צלילת היכרות באילת

 

תחשבו על זה למצוא את עצמכם בתוך המים, הרחק מכל הרעש וההמולה היומיומית, להתעטף בתוך הקרירות והשקיפות של המים. להבט ולהתפעל מקרני השמש המפיצות אור שחודר לתוך המים ומאיר את עולם החי. מראה שיכול להתחרות בכל תמונה הכי מדהימה שרק צוירה. ללא ספק התנסות בצלילה היא הזדמנות...

לבוא אל פיתחו של גן העדן – גן לאומי בית שאן

 

סקיתופוליס היא למעשה בית שאן העתיקה, העיר שהוקמה במאה הרביעית לפני הספירה, שימשה בימי הזוהר שלה כפוליס יוונית אשר היתה אחת מעשר ערי הדוקפוליס האוטונומית  של התקופה ההליניסטית באיזור. זו היתה עיר חשובה ומפוארת  ...

 שמורת טבע – נחל פרת – עין מבוע

 

המעיין שהוא תופעה גיאולוגית, נובע מתוך חלל סלע גדול שהוא כמעין מערה שנוצרה בעקבות המסתם של סלעי גיר. פתח החלל בחלקו העליון הוא צינורי בצורתו, ולכן המים המחלחלים בקרקע ממלאים את החלל, וכאשר מפלס המים מגיע לפתח הם נשפכים החוצה. בשל לחץ המים הגבוה במערה, חלל האויר...

עין גדי – חלום או מציאות

 

עין גדי, נווה המדבר הגדול ביותר בארצנו, תמיד שבה את דמיונם של משוררים. השילוב של מדבר, ים רגוע חסר חיים ולידו מעיינות, מפלים ופלגי מים מפכים הזורמים למרגלות הצוקים די בהם להלהיב את דמיונם של רבים....

המלצות לטיולים בדרום
המלצות לטיולים בדרום

 

מהותרת רכב חונה באזורים מסוימים שמחוץ לתחומי יישוב בלא שמירה (מלבד בהרי אילת הדרומיים).דרום ישראל הולך וצובר תאוצה כאחד האזורים היפים והכיפיים לטיול משפחתי. הדרום גם עשיר בשפע של אטרקציות, כגון: פארק משחקים, טיולים ג'יפים, קירות טיפוס, סדנאות, אטרקציות בטבע ושלל אטרקציות להורים ולילדים...

לקריאה בהרחבה >>>
טיול לנחל השופט
טיול לנחל השופט

 

דמיינו לכם טיול אל אפיק נחל העובר בין גבעות ירוקות, פריחות קסומות, שדות ויערות, אתם נושמים לריאותכם אויר צח וכל היופי הזה מסביבכם משרה אוירה של שלווה ורוגע. האמת היא שלא צריך לדמיין, אפשר באמת להגיע למקום שכזה הנמצא במקום יחסית מרכזי, נחל השופט. הנחל זורם באזור רמות מנשה והוא מתחיל את דרכו בין היישובים רמת השופט ועין העמק ומסתיים בהישפכו לנחל הקישון...

לקריאה בהרחבה >>>
הרודיון – ארמון הקיץ שהפך לקבר
הרודיון – ארמון הקיץ שהפך לקבר

 

את הרודיון, ארמון הקיט שלו, בנה המלך הורדוס, מי שהיה אחראי לבנייתם של כמה מהמבצרים והערים החשובות בארצנו בימי הרומאים. יש האומרים כי בעצם הקמתו של ארמון זה הצליח הורדוס לקרוא תיגר על איתני הטבע, כך שעל פסגתו של ההר, הממוקם במדבר יהודה, נבנה ארמון הקיץ ולמרגלותיו הוצב פלא אדריכלי המעורר התפעלות עד ימינו אנו. מה הפלא אם כן שדווקא שם ביקש הורדוס להיקבר?...

לקריאה בהרחבה >>>
ים המלח - לא רק בולענים
ים המלח – לא רק בולענים

 

ואם בתרופות עסקינן הרי שלאורך חופי ים המלח שוכנים מעיינות הניחנים בסגולות מרפא ששמם הולך לפניהם בכל העולם, והם שהפכו אותו לאחד מאתרי הנופש החשובים בעולם. עוד מימי קדם נהגו לטבול בים המלח מי שניסו להירפא ממגוון רחב של מחלות. בספריו של מסעודי, הגיאוגרף המוסלמי, מתוארת "האבן היהודית" ששימשה לריפוי...

לקריאה בהרחבה >>>
הגנים הבהאיים בחיפה
הגנים הבהאיים בחיפה

 

מול הנמל היפהפה של חיפה, על מדרונות הכרמל, ניצב גן הבהאיים המצודד. הגן, שנוסד בתחילת המאה שעברה, משמש מוקד עלייה לרגל לחברי הדת הבהאית ולתיירים המגיעים להתפעם מיופיו הבלתי-שגרתי של הגן...

לקריאה בהרחבה >>>
המצפה התת ימי באילת - אטרקציה באילת
המצפה התת ימי באילת

 

שונית האלמוגים של אילת היא מהנדירות והיפות בעלם. פעילות ערה מתרחשת במצפה התת-ימי בדרום הארץ, במטרה לשמר ולהגן על השונית היפהפייה. צוות מסור של צוללנים מאתר ואוסף שברי אלמוגים ומקדם גידול מושבות בריאות וצעירות של אלמוגים...

לקריאה בהרחבה >>>
שמורת טבע מערת הנטיפים בהרי יהודה
מערת הנטיפים בהרי יהודה

 

זקיפים ונטיפים אלו תופעות קארסטיות, הווה אומר – תופעות המתרחשות בעקבות המסת סלע הגיר על-ידי מים, בתהליך הנמשך מיליוני שונים, תוך יצירת צורות מרשימות. הסיור במערה יציג את עוצמתו ויופיו של הטבע העצום והגדול. בין המפורסמים ניתן למצוא את "רומיאו ויוליה", נטיף וזקיף...

לקריאה בהרחבה >>>
שמורת טבע וגן לאומי הר תבור – מכה של נוף לעיניים
המלצות טיולים - קוסטה בראווה

 

הר תבור הוא אחד ההרים המרשימים והייחודיים בארצנו. אין ספק כי זוהי אחת מנקודות התצפית המרהיבות בישראל, המאפשרת ראות טובה על הרמות הנטויות של הגליל התחתון המזרחי, לפני שהן צונחות אל בקעת יבנאל ונחל תבור. כאן גם נפרשים כמו על כף יד, בית קשת ובית הספר החקלאי כדורי, ולאחריהם כל המרחב האדיר של האזור עד בואכה הר חרמון....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיולים בארץ: טיול ביפו
המלצת טיול בארץ - יפו

 

יפו נחשבת כאחת מהערים הקדומות בעולמנו. היא עשירה בהיסטוריה, תרבות ואנתרופולוגיה. תוכלו לשוטט ימים על גבי ימים בין אתריה ההיסטוריים, סמטאותיה המתפתלות, אבני הדרך ההיסטוריות שלה, השכונות המשוחזרות בחן רב, רובע האמנים הידוע שלה ושוק הפשפשים ההומה....

לקריאה בהרחבה >>>
מטיילים בטבע עם הילדים - אסור לשכוח
מטיילים בטבע עם הילדים - אסור לשכוח

 

איך מתכננים טיול בטבע עם ילדים?
חשוב להבין שעל מנת לטייל עם הילדים שלכם בשטח, אתם חייבים לבצע תכנון מוקדם ולחשוב על הטיול מכל היבטיו. במידה ואתם מעוניינים להפוך את החוויה לזיכרון נעים שילווה את ילדיכם לאורך חייהם גם כאנשים בוגרים, מומלץ שתקשיבו לצרכים הייחודיים שלהם כאנשים צעירים, ותדעו לתת מענה מיידי לעניינים בלתי צפויים שעלולים לצוץ.

הנה כמה טיפים להתארגנות נכונה:? ...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה