המלצות לטיולים בדרום

טיולים בדרום הארץ רצוי לעשות באביב ובחורף, במזג אוויר נעים יחסית.

המלצות טיולים בדרוםבעת טיולים בדרום חובה להיות ערניים למגבלות אקלימיות, שטחי אש (בתיאום מראש) והימנעות מהותרת רכב חונה באזורים מסוימים שמחוץ לתחומי יישוב בלא שמירה (מלבד בהרי אילת הדרומיים).

 

דרום ישראל הולך וצובר תאוצה כאחד האזורים היפים והכיפיים לטיול משפחתי. הדרום גם עשיר בשפע של אטרקציות, כגון: פארק משחקים, טיולים ג'יפים, קירות טיפוס, סדנאות, אטרקציות בטבע ושלל אטרקציות להורים ולילדים, כחוויה מעולה לכל המשפחה, שניתן לשלב עם טיולי נוף מעולים בדרום הארץ.

 

מבקשים למצוא אטרקציות לילדים לשבת או ימי חול? ברשת האינטרנט תוכלו לאתר אטרקציות מובילות בדרום הארץ וללמוד מתי רצוי להגיע, מהו המחיר, מהן שעות הפעילות ולהוריד קופוני הנחה למקומות נפלאים ששווה לבקר בדרום ישראל, לטובת בילוי משתלם וכיפי עד מאוד.

 

טיולים בדרום מאפשרים דרך נפלאה להיחשף לנופים קסומים של הרי אילת, הערבה והנגב. חורבת יתיר, עמודי עמרם, נחל ממשית, נחל נטפים, חולות כסוי, הר אמיר והקניון האדום הם רק חלק מהאתרים היפהפיים המציעים לכל מטייל בדרום הארץ חוויה מדברית מיוחדת עם מסלולים מרהיבים. זאת ועוד, ישנם מסלולי טיול הכוללים התייחסות לאירועים היסטוריים חשובים, למי שמתעניין. פנקו עצמכם בטיול עם שקט ושלווה עם החברה להגנת הטבע בדרום ישראל ובליווי מדריכים מקצועיים של החברה. תוכלו גם להסתייע ברשימת טיולים מומלצים שתמצאו ברשת האינטרנט.

 

טיולי פריחה בדרום

גם בלב ושולי המדבר נועל לאתר אזורי פריחה מרשימים ביופיים. תוכלו למצוא טיולי פריחה מומלצים בדרום ישראל, לרבות חלמוניות, נרקיסים, כלניות ועוד.

 

טיולים בנגב הצפוני

באר שבע הסביבה – ניתן לערוך טיולים עירוניים בבאר שבע, או טיולים על שביל סובב באר שבע, ולחוות שפע של אתרי מורשת וטבע באזור.

 

טיולים בנגב המערבי

המדבר, הים והיחסים ביניהם – מישורים אינסופיים ושדות רחבים של כלניות אדומות, עם שפע של אתרי התיישבות ומורשת.

 

חבל ניצנה – טיולים

יש אנשים הרואים במקום הזה כסוג של "סוף העולם"" בתור אזור מבודד ורחוק של הנגב. חולות חלוצה נפגשים עם הר הנגב וביניהם שלוש ערים נבטיות עתיקות יומין.

 

דרום מדבר יהודה

ערד, עין גדי, מצדה – חלק קטן מאתרי הטיול הפופולאריים בחבל הארץ המרתק הזה שלחופי ים המלח.

 

דרום הנגב

אזור כמעט בלתי מתויר, אך כזה המציע נופי פרא שמתי מעט זוכים להכיר ולחוות.

 

טיולים בהר הנגב

מדימונה ועד נחל פארן – מרחב ענקי הכולל את מצפה רמון ומכתוש רמון, המציע חוויה מיוחדת של טיולים בנגב הגבוה (שלעיתים גם זוכה לשלב, בשנים עם חורף עוצמתי).

 

טיולים בצפון הערבה והנגב המזרחי

האזור מציע חוויה אתגרית עם טיולים במדבר פראי, לעבר ראשי המכתשים ומעבר לחומת החולות.

 

הרי אילת ודרום הערבה

אזור עם אבני חול וסלעי גרניט צבעוניים ונוצצים, בדרך אל חופי האלמוגים של מפרץ אילת.

 

פארקים אהובים בדרום

ניתן למצוא רשימת פארקים בדרום ישראל, המציעים אתרי נופש ואטרקציות למבקרים, כאשר חלקם כוללים שבילי טיולים ואף אגמים, ממערב הנגב ועד אילת הנהדרת.

 

נחלי הדרום

את נחלי הדרום מוצאים לרוב כשהם יבשים, אולם כאשר הם שוטפים במי גשמים חורפיים, מדובר בחוויה מיחדת במינה. גם בעת יובש, חלק מהנחלים מהנים ביותר ואתגריים למדי.

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר