חוויה בקורל 2000 - פארק המצפה התת ימי

חוויה בקורל 2000 - פארק המצפה התת ימי"אתם הולכים להנות", אמרתי לשני החמודים שלי שישבו במושב האחורי במכוניתי. "למה לאן הולכים?", שאלה הגדולה. "לפארק המצפה התת ימי", עניתי, בזמן חופשתנו באילת. האמת היא שמזכרונות הילדות שלי לא זכרתי שמדובר בפארק, אלא יותר עלה בדמיוני המצפה התת ימי. אך לכשהגענו הבנתי עד כמה המקום גדל מאז ביקרתי בו לאחרונה, ואיך באמת ניתן לבלות בו יום שלם מלא בחוויות ועניין שמתאים לכל המשפחה.

 

ביערות האמזונס

מתחם הפארק כולל מספר חלקים ובכל אחד מהם מזומנת למבקרים בו חוויה ייחודית. בחלק של יערות האמזונס פגשנו אם כן באוסף רב ונדיר של בעלי חיים ארסיים ומסוכנים, אלו דרים ביערות הגשם ובנהר האמזונס בברזיל. כאן פגשנו את נחש האנקונדה המגיע לאורך של עד 11 מטרים והמסוגל לבלוע אדם. אך אל דאגה בפארק הימי דואגים להזין אותו בארנבת אחת לשלושה שבועות. ואת דגי הפיראניות הקטלניים לצידה של הטרנטולה השעירה. כמו גם הצלופח החשמלי והאליגטורים.

 

אפרופו חיות ודגים אכזריים, לבעלי קיבה חזקה מומלץ לא לדלג על זמן האכלת הכרישים. מעל חלקה של בריכת הכרישים הוקם אוהל גדול, בשעה שחלקה התחתון של הברכה בנוי כאקווריום ענק, ומשמש לנוחות הצופים. בעת האכלת הכרישים חזינו בצוללן נועז שנכנס אל הבריכה והאכיל את הכרישים בשלל דגים.

אמבטיה לצבי הים

אם תהיתם איך עושים צבי הים אמבטיה הרי שתמיד תוכלו לחזות במראה הייחודי של הצוללנים המנקים במרץ את שריונם של צבי הים הענקיים. הם עושים זאת בעזרת צמר פלדה והרבה חול רטוב. כמובן שהצבים נאבקים בצוללן השולף אותם מהמים, אולם מהר מאוד נכנעים לכובד משקלו הרוכב על שריונם ומאפשרים לו להמשיך ולקרצף אותם באופן המסיר מעל גבם שכבת אצות דביקה, המקשה עליהם את התנועה במים.

 

אם התגעגעתם לתחום הריאלטי הרי שאתם מוזמנים להכנס אל מתחם האושינריום, מדובר בסימולטור המאפשר לכם לחוות סרט פעולה אתיר אפקטים, במעמקי הים. במהלך הסרט תחשפו לצילומים נדירים ויפהפיים של לידת צב מים לדוגמה. כדי לתת לכם את תחושת המציאות שולבו בעניין רעידות של שורת הכסאות.

 

כשהדגים מציצים לכם בחלון

גולת הכותרת של הפארק הוא ללא ספק המצפה התת ימי. כאן תוכלו לרדת במדרגות ולהעמיק אל פני הים. את פניכם יקדמו דגים מרהיבים ואלמוגים משגעים שיציצו אליכם מכל חלון. אם תזכרו לקחת איתכם את המדריך האלקטרוני בתחילת הסיור, תוכלו לקבל הסבר מקיף על הדגים שאיתם תיפגשו. לאמיצים שביניכם מומלץ לטפס למרומי המצפה, שם מובטח לכם נוף משגע.

 

קורל 2000 – חוויה בפני עצמה

אם עדיין לא התעייפתם ואתם מעוניינים להביט אל קרקעית הים בנוסף, קחו את השייט בקורל 2000. זוהי סירת זכוכית בעלת בטן עמוקה המאפשרת לאורחים היושבים בה להביט דרך 48 החלונות הממוקמים כ- 1.5 מתחת לפני הים. התחושה היא שאתם נוסעים בתוך הים שעה שאתם נהנים ממרחב ראייה גדול במיוחד. קורל 2000 כוללת 45 מקומות והיא שטה לאורך שמורת האלמוגים והגנים היפנים, למשך כעשרים דקות.

אז זהו שמאוד נהננו מהפארק, ונותרו לנו עוד כמה אטרקציות שהשארנו לפעם הבאה כמו פתיחת צדפות הפנינים והאכלת הצבים והדגים הנדירים, ופינת יצירה. הפארק רחב הידיים המה ממבקרים אבל אנחנו הרגשנו בו בנוח. ולכששבנו אל המכונית שאלתי את החמודים שלי: "נהניתם?" הנהון קצר בראש בראש וידיים שנפתחו לרווחה מצידו של הבן קטן הבהירו שכן, ואילו הגדולה... היא כבר נרדמה, עייפה אך מרוצה.

 

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ