המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג אתר המלצה בנושא יעדים מומלצים לטיולים ואטרקציות בחו"ל.

כל אחד מאתנו מגיע לרגע שבו הוא זקוק לחופש. לעתים מדובר בעבודה אינטנסיבית שבה אתם זקוקים למעט הפסקה, ובמקרים אחרים אלה הסידורים הבלתי פוסקים בבית. אם אתם רוצים להתנתק מהכול באמת, טיול בחו"ל הוא התשובה.

באתר המלצה תוכלו למצוא מגוון רחב של המלצות לטיולים בחו"ל. קחו למשל את היער השחור בגרמניה. זהו יער קסום שהפך לאטרקציה למשפחות רבות. היער כולל אטרקציות מגוונות כמו פארקים, טילי נחלים, מפלים ועוד.

דוגמה להמלצה בולטת נוספת היא טיול לקיוטו שביפן. קיוטו היא המרכז התרבותי של המדינה, ובה אפשר לבקר במקומון רבים כמו גן הסלעים, מקדש אלף הפסלים או מוזיאון התלבושות.

אז בחרו לכם המלצה, ארזו מזוודה וצאו לטייל.

 היעד שרציתם לדעת עליו עדיין לא נמצא פה? כיתבו לנו מייל עם היעד שלכם info@hamlatza.co.il

 

המלצות טיול להולנד

ברוכים הבאים להולנד, מדינה הידועה בנופיה הציוריים, בעיירות המקסימות, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה! בין אם אתם מתכננים חופשה עירונית קצרה או חופשה ממושכת, מדריך טיולים זה יספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי להפוך את הטיול שלכם להולנד לבלתי נשכח.

לקריאה בהרחבה >>>
מתכננים פעם ראשונה טיסה לחו"ל? הנה כמה טיפים שימושיים

אם אתם עומדים לטוס בפעם הראשונה לחו"ל, אתם ודאי מתרגשים מאוד, ובצדק. צפויה לכם חוויה מיוחדת, החל מהטיסה עצמה ועד שהייה במדינה זרה. עם כל ההתרגשות, יש כמה דברים שאתם עשויים לשכוח או לא לדעת.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצה ל-10 מלונות מעולים ליד מגדל אייפל בפריז

מגדל אייפל (www.eiffel-tower-guide.com) הוא אחד האתרים המפורסמים והאהובים ביותר בפריז. המגדל האייקוני ממוקם בלב העיר, ליד נהר הסיין, ומהווה נקודת ציון חשובה עבור תיירים רבים. אם אתם מתכננים לבקר בפריז ולחזות במגדל אייפל, כדאי לשקול להתארח במלון הנמצא בסמוך אליו. הדבר יאפשר לכם להגיע בנוחות אל המגדל ולחסוך בזמני נסיעה...

לקריאה בהרחבה >>>
סוגי רכבים להשכרה בדובאי

אין ספק כי חופשה בדובאי יכולה להיות חוויה של פעם בחיים אם תכננתם אותה נכון - הרי מי לא היה רוצה ליהנות באחד היעדים האהובים על תיירים מכל רחבי העולם? כל חלק וחלק בדובאי מלא בשפע וביוקרה, וסביר להניח כי לא יהיה לכם רגע דל שכן, דובאי מלאה אטרקציות שונות ומרתקות, החל ממגדלים וגורדי שחקים שאתם חייבים לראות ועד לפארקים ואפילו מוזיאונים מרהיבים.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לרומניה

ברוכים הבאים לרומניה, מדינה מלאה בהיסטוריה עשירה, נופים מדהימים ותרבות תוססת! בין אם אתם חובבי טבע, חובבי היסטוריה, או פשוט מחפשים הרפתקאות מחוץ לשבילים, לרומניה יש מה להציע לכולם. במדריך טיולים זה, נספק לכם המלצות על מועד לבקר, אטרקציות שחובה לראות, מאכלים מקומיים, פעילויות חוצות, עצות בטיחות ועוד.

לקריאה בהרחבה >>>
ביטוח נסיעות לחו״ל

אם אתם עדיין לא מבינים כיצד ביטוח נסיעות לחו״ל יוכל לעזור לכם גם בתקופה מורכבת זו וכיצד ניתן למצוא את הביטוח המשתלם ביותר, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך ולקרוא. הכנו עבורכם כתבה קצרה עם כל המידע הנחוץ.

לקריאה בהרחבה >>>
מסע שובה לב לכרתים

יוון, מדינה משופעת בהיסטוריה עשירה, נופים מדהימים ואירוח חם, היא יעד חלומי עבור מטיילים רבים. בין שלל האיים שלה, כרתים בולטת כפנינה שמחכה להתגלות.

לקריאה בהרחבה >>>
לוס אנג`לס בפעם הראשונה מה יש לעשות

מה יש לעשות בלוס אנג'לס בטיול בפעם הראשונה. לוס אנג'לס היא אחת הערים המגוונות ביותר בעולם, עם משהו להציע לכל אחד. בין אם אתם חובבי קולנוע, אוהבי חופים, או סתם רוצים לחוות את החיים האמריקאים, לוס אנג'לס היא יעד מושלם לטיול....

לקריאה בהרחבה >>>
המדריך האולטימטיבי להזמנת מונית לנמל התעופה ללא מתח

נסיעה יכולה להיות מלחיצה, במיוחד כשמדובר בהגעה לשדה התעופה וממנו. הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לגביו הוא למצוא שירות מוניות אמין. לכן ריכזנו את המדריך האולטימטיבי הזה שיעזור לכם להזמין מונית נמל התעופה ללא לחץ בישראל.

לקריאה בהרחבה >>>
הכל כלול בכרתים

כרתים, הגדול באיי יוון, היא לא רק אוצר של היסטוריה ויופי טבעי אלא גם גן עדן למטיילים המחפשים חופשות מפנקות וללא מתח. למי שחושק בחוויה חלקה ומפנקת, מלונות הכל כלול של כרתים בולטים כבחירה אידיאלית. במאמר זה, נתעמק בפיתוי של מקומות אירוח הכל כלול בכרתים, ומדגיש את התכונות והיתרונות שהופכים אותם לאופציה יוצאת דופן לחופשה בלתי נשכחת באמת.

לקריאה בהרחבה >>>
חופשה באיי יוון

יוון, עם נופיה שטופי השמש, המים הצלולים והמורשת התרבותית העשירה שלה, היא יעד חלומי למשפחות המחפשות חופשה בלתי נשכחת.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול ללונדון

לונדון הייתה מאז ומתמיד, אחד היעדים הפופולאריים ביותר על ישראליים. העיר משכה אליה צעירים וצעירות שביקשו ליהנות ממקומות בילוי שונים שהעיר מציעה, משפחות עם ילדים שמצאו בה את כל מה שאפשר למצוא בעיר גדולה, מרכזית ומשמעותית, לא רק במדינה אלא ביבשת כולה, וכן מבוגרים שאוהבים לבלות במוזיאונים, כנסיות, אתרים היסטוריים, מסעדות יוקרתיות או מופעי תרבות משמעותיים. זה לא מסובך למצוא המלצות טיול ללונדון, שכן יש בה את הכל...

לקריאה בהרחבה >>>
גלו את המלונות המומלצים ביותר באי רודוס יוון

כל בתי המלונות המומלצים באי רודוס. רודוס, אי בדרום מזרח הים האגאי, הוא שילוב שובה לב של היסטוריה עתיקה, תרבות תוססת ונופים מדהימים. כשאתם מתכננים את שהותכם באי הקסום הזה, שקול את המדריך הזה לכמה מהמלונות המומלצים ביותר ברודוס, המציע אירוח שאין שני לו וחוויות בלתי נשכחות.

לקריאה בהרחבה >>>
קבוצות וואטסאפ הודו

מהן קבוצות וואטסאפ הודו ולמה גם לכם זה כדאי? ממש עוד מעט, בפעם הראשונה בחייכם, אתם נוסעים להודו? ברור לכם שאתם רוצים ליהנות מהטוב ביותר ולראות מקומות מדהימים? אם כך, אין ספק שאתם צריכים להיות מעודכנים בכל רגע נתון בדברים הכי שווים שיש לעשות ולראות בהודו. עם זאת, בעידן המהיר שבו אנחנו חיים, ועם כל כך הרבה אינפורמציה שמחכה לנו בכל מקום...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לניו יורק

ישנן הרבה קלישאות המתארות את ניו יורק, בצורה כזו או אחרת. כל קלישאה נועדה לתאר את יופייה, עוצמתה, משמעותה וחשיבותה של העיר, אשר בעיניי רבים מסמלת את בירת העולם החופשי. אחת הקלישאות הנפוצות והנכונות אודות העיר היא, אם לא עשיתם טיול בניו יורק, כאילו לא טיילתם בשום מקום. עד כדי כך העיר הזאת משמעותית ומיוחדת.

לקריאה בהרחבה >>>
אתרי התיירות המדהימים ביותר בעולם

העולם הוא שטיח של תרבויות, היסטוריות ונופים מגוונים, כל אחד מתהדר באתרי תיירות איקוניים משלו שקורצים למטיילים מכל העולם. מאמר זה לוקח אותך למסע וירטואלי, ומציע סקירה כללית של כמה מיעדי התיירות האיקוניים ביותר, מספק מידע חיוני, עונה על שאלות נפוצות, מציע טיפים לטיולים ושיתוף תובנות כדי לשפר את החקירה הגלובלית שלך.

לקריאה בהרחבה >>>
איסלנד - טיול מושלם לגיל 30

איסלנד, המכונה לעתים קרובות ארץ האש והקרח, היא ממלכה של ניגודים עזים ויופי סוריאליסטי. הטיול שלי למדינת האיים הזו היה מסע מעורר כבוד דרך נופים געשיים, שטחי קרח וחוויות תרבותיות תוססות.

לקריאה בהרחבה >>>
אל תפספסו את היעד הקסום של שנת 2024 - סיציליה!

טיול בסיציליה: מסע בזמן ובטעמים בלב הים התיכון! סיציליה, האי הגדול ביותר בים התיכון, היא ארץ של היסטוריה עשירה, נופים מגוונים ומיזוג של תרבויות. הטיול שלי לאי הקסום הזה היה גילוי של חורבותיו העתיקות, ערי הבארוק, קווי החוף המדהימים והמטבח המענג...

לקריאה בהרחבה >>>
אי אפשר לבקר בדרום בספרד בלי להגיע לסביליה

סביליה: שטיח של עושר תרבותי ויופי נצחי. סביליה, בירת אנדלוסיה, היא עיר שבה היסטוריה, תרבות ותוסס מודרני מתערבבים ויוצרים חוויה בלתי נשכחת. המסע שלי אל פנינה זו מדרום ספרד היה חקירה של המורשת העשירה שלה, הארכיטקטורה המדהימה והחום של אנשיה...

לקריאה בהרחבה >>>
את פירנצה הקסומה - לא כדאי לך לפספס!

העיר שוכנת בלב איטליה, פירנצה עומדת כמגדלור של אמנות, תרבות והיסטוריה. הטיול האחרון שלי לעיר הקסומה הזו היה לא פחות ממסע אחורה בזמן, שטלל אותי בפאר הרנסנס.

לקריאה בהרחבה >>>
פלובדיב בולגריה - המקום המושלם לטיול משפחתי

פלובדיב, העיר השנייה בגודלה בבולגריה, היא יעד נהדר לטיול משפחתי. יש בה משהו לכולם, החל מהיסטוריה עשירה ותרבות עשירה ועד לנופים מרהיבים ופעילויות לכל הגילאים.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לשוכרים קרוואן בארה"ב

*** נכתב ע"י מטיילת לאחר טיול בארה"ב - לא נכתב ע"י חברת טיולים – מאמר המלצות מניסיון אישי בלבד. בספטמבר 2023 הייתי עם בעלי ו 3 ילדים בגילאי 18 / 15 / 11 בטיול של 3 שבועות בארה"ב. שכרנו קרוואן למשך 12 יום לפני הטיול הזהירו אותי מהרבה דברים ובעיקר הפחידו משכירת הקרוואן אז נתחיל מזה ש....

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים להעברת הזמן בטיסות ארוכות

טיסות יכולות להיות דבר מאוד מתיש ומעיק. אנחנו סגורים בתוך כלי מעופף במשך זמן מה, מבלי שיש לנו אפשרות לצאת ממנו, יושבים במושב קטן, בשורה עם עוד אנשים, בצורה צפופה ומאוד לא נעימה, כשאין לנו אפשרות לפתוח חלון, להזמין אוכל מבחוץ או לעשות דברים אחרים שאנחנו רגילים. אחת כמה וכמה זה נכון כשמדובר על טיסות ארוכות שנמשכות 6-7 שעות ומעלה.

לקריאה בהרחבה >>>
חופשה בסלוניקי בתקופת החורף

חופשה בסלוניקי בתקופת החורף, כל המידע על חופשת חורף בסלוניקי. יוון זוכה לרוב לשבחים על האיים הספוגים בשמש וההריסות העתיקות שלה, אבל העיר סלוניקי בצפון, עם ההיסטוריה העשירה והתרבות התוססת שלה, היא יעד חורפי בלתי מעורער ששווה לחקור. כשהקור חובק את העיר המקדונית הזו, סלוניקי חושפת צד אחר...

לקריאה בהרחבה >>>
אתונה, יוון: בירת הציוויליזציה הנצחית

אתונה, ערש הציוויליזציה המערבית ומקום הולדתה של הדמוקרטיה, נותרה אחד מיעדי הטיול הקסומים בעולם. המטרופולין העתיק הזה, השוכן בלב יוון, מציע שילוב מהפנט של משמעות היסטורית ודינמיות מודרנית.

לקריאה בהרחבה >>>
כל המידע על חופשה באתונה יוון

מידע למטיל על חופשה באתונה יוון, מידע על אזורי תיירות מרכזיים, מקומות לינה ואירוח ועוד

לקריאה בהרחבה >>>
למה שווה להשקיע ולעלות לאקרופוליס באתונה?

האקרופוליס של אתונה: מגדלור של ציוויליזציה עתיקה ודמוקרטיה. על גבעת אבן גיר המשקיפה על העיר התוססת של אתונה ניצב האקרופוליס, מתחם המקיף את הפאר של הציוויליזציה היוונית העתיקה. יותר מסתם אוסף של חורבות, האקרופוליס עומד כסמל של כושר אינטלקטואלי, מצוינות אמנותית ומקום הולדתה של הדמוקרטיה...

לקריאה בהרחבה >>>
מוזיאון הלובר בפריז הוא חובה לחובבי אומנות

מוזיאון הלובר, הממוקם בלב פריז לאורך נהר הסיין, עומד כעדות מונומנטלית להישגיה האמנותיים וההיסטוריים של הציוויליזציה האנושית.

לקריאה בהרחבה >>>
מאדאם טוסו בלונדון פשוט חובה!

מאדאם טוסו לונדון: ארץ הפלאות של עבודת שעווה. בלב לונדון, הבירה השוקקת של הממלכה המאוחדת, קיים מוזיאון ייחודי שמשך אליו מיליוני מבקרים מרחבי העולם במשך למעלה ממאתיים שנה: מאדאם טוסו. האטרקציה האיקונית הזו, הידועה בפסלי השעווה שלה דמויי חיים של סלבריטאים, בני מלוכה ודמויות היסטוריות, מציעה חוויה סוחפת לתוך עולם התהילה וההיסטוריה...

לקריאה בהרחבה >>>
כבר שמעת על קפדוקיה בטורקיה?

קפדוקיה, אזור הממוקם במרכז טורקיה, הוא לא פחות מארץ פלאות גיאולוגית. עם הנופים השמימיים שלה המאופיינים בתצורות סלע ייחודיות, ארובות פיות וערים תת-קרקעיות עצומות, קפדוקיה מציעה למבקרים מסע אל עולם שנראה כמעט עולמי אחר.

לקריאה בהרחבה >>>
כבר שמעת על קלוז נאפוקה ברומניה?

קלוז'-נאפוקה: הלב התוסס של טרנסילבניה. קלוז'-נאפוקה, המכונה לעתים קרובות פשוט כקלוז', היא הבירה הלא רשמית של האזור ההיסטורי של טרנסילבניה ברומניה. העיר, הידועה בהיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והמודרניות המתפתחת שלה, משמשת גשר בין העבר של רומניה לעתידה המבטיח. כעיר השנייה בגודלה במדינה, קלוז'-נאפוקה ממזגת ללא מאמץ את הקסם של הארכיטקטורה העתיקה שלה עם....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לאיטליה עם ילדים

זמן מה לפני שמסתיימת שנת הלימודים והילדים יוצאים לחופשה או במהלך תקופת חגי תשרי, הורים רבים בוחנים לאן אפשר לטוס השנה. מקום שיכול להתאים לטיול משפחות עם ילדים, מקום שהם וילדיהם יוכלו ליהנות בו. אחד האופציות הפופולאריות ביותר הוא טיול משפחות לאיטליה.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בקרואטיה

קרואטיה המפורסמת בזכות חופי החצץ הציוריים שלה, שמכוסים להפליא במים צלולים, הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי נבחר. ואין פלא בכך מאחר וזהו המקום שבו תמצאו אקלים נפלא, עם למעלה מ-2,500 שעות שמש בשנה, ערי תרבות יפהפיות, נמלים ציוריים, טבע מדהים ומאות איים. וכמובן, מחירים זולים יחסית (למרות שהם ביורו) שפוגשים את פניו של התייר....

לקריאה בהרחבה >>>
סוד הקסם הרומני – טיול לרומניה

רומניה הפכה ליעד מבוקש מבחינת התייר הישראלי. בתחילה היו אלו צעירים המגיעים לרוב כדי לחגוג במסיבות רווקים, ומתרכזים בעיקר בבילויים ובבתי הקזינו בעיר הבירה בוקרשט. כשלאחריהם היו אלו משפחות המבקרות בטירות ובארמונות שברחבי המדינה, ובאתרי הטבע המרהיבים שהיא מציעה. טיולי ג'יפים וטרקטורונים, בילוי בפארקים אתגריים, וכמובן, מסעות שופינג בקניונים מפוארים המשופעים במותגים בינלאומיים שמחיריהם זולים יחסית בהשוואה לארץ....

לקריאה בהרחבה >>>
מדריך חיפוש בתי מלון ברודוס

מדריך זה יעזור לכם לנווט בין סוגי מקומות הלינה הזמינים וחיפוש אחר בתי מלון ברודוס, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת לקראת הטיול הקרוב שלכם.

לקריאה בהרחבה >>>
טסים לקפריסין? לפניכם כמה טיפים לטיול במקום

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים, צעירים ומבוגרים, לנופש, בין אם זה בסופשבוע ובין אם זה בחגים היא קפריסין. זה לא מפתיע, שכן מדובר במדינה שזמן הטיסה אליה הוא שעה ועשר דקות לערך. הרבה יותר קצר מזמן הנסיעה מהמרכז לאילת או לרמת הגולן. עלות החופשה היא נמוכה וזו סיבה נוספת מדוע טיול לקפריסין הוא מאוד משתלם.

לקריאה בהרחבה >>>
יתרונות טיול בקרוואן לעומת מלונות

לא מעט סרטים, סדרות טלוויזיה, ספרים ואפילו שירים, עוסקים בחלומם של רבים מאיתנו, טיול בקרוואן. בדרך כלל, זה מכוון לטיול בארה"ב, אך לא רק שם. גם במקומות אחרים בעולם, נפוץ מאוד לערוך טיול באמצעות השכרת קרוואן, בין אם מדובר בחופשה נייחת או ניידת. לא מעט אנשים מפנטזים על כך, טיול זוגות, טיול חברים, טיול משפחתי או אחר.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לטיול שורשים בחו"ל

בשנים האחרונות הפכו טיולי שורשים משפחתיים לפופולריים מאוד בישראל. לחוויית הנסיעה לחו"ל האהובה על רבים מאתנו, נוסף הפן המרתק והמרגש של גילוי השורשים והמקורות המשפחתיים – היכן נולד וגדל דור ההורים, הסבים והסבתות טרם עלייתם לארץ...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים שימושיים לתכנון טיול בארה"ב

טיול בארה"ב, הוא תמיד דבר מרגש, מיוחד ויוצא דופן. נכון שישנן עוד הרבה מאוד מדינות מיוחדות ואקזוטיות בעולם, אך נדמה שאין מדינה יותר מעניינת, מיוחדת, מרגשת ומסעירה כמו ארה"ב. הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים.

לקריאה בהרחבה >>>
השכרת יאכטה ביוון - למה כדאי ואיך משכירים

מתאים לכם לצאת לחופשת ים קרובה, באזור הים התיכון, בדגש על חופשה שהיא גם ייחודית וגם מפנקת ויוקרתית? כדאי לכם לשקול להשכיר יאכטה באחת ממדינות הים התיכון, בייחוד בייוון. במאמר הבא יוסבר למה כדאי להשכיר יאכטה ביוון לחופשה הבאה שלכם, ואיך משכירים אותה.

לקריאה בהרחבה >>>
איך לארגן מזוודה למדינה קרה?

טיול לארץ קרה יכול להיות מרגש, אבל זה גם דורש הכנה רבה. אריזה לטיול חורף יכולה להיות מאתגרת, מכיוון שאתה צריך להיות מוכן לטמפרטורות משתנות

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לונציה

התעלות האייקוניות שלה, הגונדולות הציוריות והרחובות המפותלים הפכו את וונציה לאחת הערים הרומנטיות בעולם. אבל אם חשבתם שהעיר הזו פופולרית רק בקרב מי שחוגגים את ירח הדבש שלהם לא כך הוא. ונציה מהווה יעד לתיירים מכל העולם.

לקריאה בהרחבה >>>
יוון והאיים - מדריך הטיולים המלא לחופשה מושמת ביוון

מדריך הטיולים המלא לחופשה מושמת ביוון, כל מה שצריך לדעת לפני שאורזים לטיול ביוון או באיי יוון, מידע רלוונטי למי שמחפש לנפוש ביעד המושלם

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לטוקיו

טוקיו היא בירת יפן והמטרופולין המאוכלס ביותר בעולם, והיא גם אחת מ-47 המחוזות של יפן. ביקור בטוקיו מציע למבקרים מבחר כמעט בלתי מוגבל של קניות, בידור, תרבות ואוכל. כמו כן ניתן להעריך את ההיסטוריה של העיר ברובעים כמו אסקוסה ובהרבה מוזיאונים מצוינים, מקדשים היסטוריים ....

לקריאה בהרחבה >>>
ממה מורכב ביטוח נסיעות לחו"ל?

תארו לעצמכם שאתם יוצאים לחופשה ראויה, רק כדי להתמודד עם אתגרים בלתי צפויים והפסד כספי פוטנציאלי. נסיעה יכולה להיות חוויה מעשירה ומהנה, אך היא אינה נטולת סיכונים ולצערנו הרב, דברים עשויים לקרות. בין אם מדובר במצב חירום רפואי בלתי צפוי, מזוודות אבודות או ביטול נסיעה ברגע האחרון, מכשולים אלה יכולים להיות יקרים ומלחיצים. כאן נכנס לתמונה ביטוח נסיעות, המשמש כרשת ביטחון שתגן עליכם ועל חסכונותיכם.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול באורלנדו למשפחות

אחת הערים הפופולאריות ביותר בארה"ב לטיולי משפחות היא אורלנדו. לא מדובר אומנם בעיר מרכזית כמו ניו יורק או לוס אנג'לס, אך ללא ספק מדובר באחד היעדים האהובים ביותר על הורים וילדים מכל רחבי העולם. לכן לא קשה למצוא המלצות טיול ליעד זה, ולא מסובך לבנות מסלול טיול או ליהנות ממסלולים מסודרים של חברות המשווקות טיולים מאורגנים באזור....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בניו יורק למשפחות

אין ספק שהיעד הפופולארי ביותר בארה"ב לטיול משפחות ובכלל, ואחד היעדים הפופולאריים ביותר בעולם, היא ניו יורק. התפוח הגדול. אין עיר יותר מושכת, עוצמתית, מעניינת וייחודית ממנה. היא מציעה הכל מהכל, בכמויות גדולות ובעוצמה אינסופית. לכן זה לא קשה למצוא המלצות טיול לניו יורק, בוודאי לא כשבוחרים לטוס אליה במסגרת טיול משפחות....

לקריאה בהרחבה >>>
חופשת סקי בקיץ - האמנם ?

חופשת סקי בקיץ היא פתרון מושלם כדי לברוח מחום הקיץ שבישראל אל מעלות שמתחת לאפס באזורים לבנים ומושלגים. חופשת סקי בקיץ מצריכה הצטיידות בציוד סקי מתאים, שאת חלקו יש לקנות בחנויות הסקי ואת חלקו ניתן לשכור באתר הסקי, כדי להגיע מצוידים היטב לגלישה במדרונות המושלגים...

לקריאה בהרחבה >>>
טיסות בזול

האם יש כזה דבר טיסות בזול? אם יש משהו שהרבה אנשים אוהבים, זה לטוס לחו"ל. אין משהו שיכול להיות מהנה יותר מאשר לקחת את החבר הכי טוב או את בן הזוג ולהחליט שנוסעים לכמה ימים של חופשה במדינה אחרת. יחד עם זאת, לא מדובר על עניין זול...

לקריאה בהרחבה >>>
מה קורה בהודו

רגע לפני שעולים על המטוס: בואו להתעדכן על מה קורה בהודו

לקריאה בהרחבה >>>
מדוע שווה לטוס לבודפשט

בודפשט היא עיר יפה והיסטורית עם הרבה אטרקציות מרתקות. להלן חמש אטרקציות מומלצות שאסור לכם לפספס במהלך הביקור

לקריאה בהרחבה >>>
סן פרנסיסקו עם ילדים

סן פרנסיסקו היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. יש המון דברים לעשות בעיר שהם גם מהנים וגם מלמדים. הנה כמה דברים מומלצים לעשות בסן פרנסיסקו עם ילדים:

לקריאה בהרחבה >>>
יעדים מומלצים בהודו

הודו מושכת אליה לא מעט מטיילים מהעולם מכולו ובפרט מישראל. צעירים ומבוגרים רבים נוהרים אל תת היבשת על מנת לטייל בה, לא פעם במשך שבועות ארוכים, על מנת לחצות אותה מצד לצד ולחוות את כל מה שהיא מציעה. בגלל הגודל, התרבויות וההיסטוריה הייחודית שלה, הרי שאפשר למצוא המלצות טיול להודו אשר יכולות להתאים לכל מי שמעוניין לבקר במדינה....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לחבל הבאסקים, ספרד

במשך שנים רבות, חבל הבאסקים בספרד היה מוכר בעולם בגלל הסכסוך בין תושבי החבל למדינת ספרד והשאיפות הלאומיות שלהם. עד היום למעשה, תושבי החבל שואפים לקבל עצמאות בדרכים שונות. אך עם השנים, חבל הבאסקים גם זכה להיות חלק בלתי נפרד בכל רשימה של המלצות טיול בחו"ל שמכבדת את עצמה, לא רק בספרד אלא בכלל...

לקריאה בהרחבה >>>
איך לתכנן חופשה כשרה?

תכנון חופשה ונופש לדתיים בכלל, וליהודים חרדיים בפרט, יכול להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה שיקולים שצריך לקחת בחשבון על מנת להבטיח שהחופשה תהיה גם מהנה וגם תואמת את ההלכה ואת רוח היהדות...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לקוסטה ברווה

מרבית הישראלים שבוחרים לטוס לספרד, בוחרים באופן טבעי לטייל בברצלונה ו/או במדריד. הערים הגדולות, המוכרות והחשובות ביותר במדינה. אך כפי שאנחנו יכולים להניח, יש לא מעט מקומות נוספים בהם משתלם לבקר ולנפוש בספרד. מי שמחפש המלצות טיול בחו"ל ובאופן ספציפי על ספרד, ימצא כאן אופציה נוספת שבוודאי תעניין אותו....

לקריאה בהרחבה >>>
האם מומלץ לטייל במצרים בחורף

מצרים היא מדינה שמרתקת אנשים במשך אלפי שנים. הוא ידוע בציוויליזציה העתיקה שלו, בפירמידות ובספינקס הגדול. התרבות וההיסטוריה העשירה של המדינה הופכים אותה ליעד מרגש. מאמר זה יבדוק כיצד לתכנן את הטיול למצרים. תלמדו על האטרקציות השונות ולמה לצפות בביקור בארץ עתיקה זו.

לקריאה בהרחבה >>>
מהן האטרקציות המומלצות במדגסקר?

אם אתם מחפשים נופש אקזוטי שכולל גם חופים וגם חווית חיות בר, מדגסקר היא המקום הנכון עבורכם. זהו האי הרביעי בגודלו באפריקה והוא מציע הזדמנות ייחודית לחקור את היופי הטבעי של המדינה הזו.  

לקריאה בהרחבה >>>
האם מומלץ להגיע ליער השחור בגרמניה בגלל פארק אירופה?

האם מומלץ להגיע ליער השחור בגרמניה בגלל פארק אירופה? מה יותר כדאי פארק אירופה או דיסנילנד?

לקריאה בהרחבה >>>
רוצים לטוס ליעד קרוב ומעניין? לפניכם 5 יעדים ששווה לשקול

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תופעה מעניינת. יותר ויותר ישראלים מעדיפים לטוס ליעד קרוב מאשר לצאת לחופשה בארץ. זה נובע הן מהמחירים הגבוהים של בתי המלון בישראל והן מהעובדה שאפשר למצוא הרבה מאוד יעדים קרובים במחירים נוחים, מבחינת טיסות, בתי מלון ומחייה. כאן אנחנו נציג בפניכם המלצות טיול ל-5 יעדים קרובים שמשתלם לטוס אליהם....

לקריאה בהרחבה >>>
יעדים מומלצים לעונת החורף

רבים מעדיפים לצאת לטייל בחו"ל בעונת הקיץ החמה, שזו עונת הטיולים שאנו רגילים אליה מהארץ. מזג האוויר המוכר והבטוח והשמש היוקדת נראים כמו נופש בטוח, ואין ספק שזה נכון. מצד שני, טיול בחו"ל בקיץ מביא איתו גם כמויות של הזעה וטמפרטורות גבוהות, חוסר במזגן ברוב מדינות אירופה, המולה וצפיפות של תיירים רבים מישראל ומכל העולם ועלויות גבוהות- מכיוון שמדובר בשיא העונה.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לפראג

אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים, מאז נפתחו שערי מדינות מזרח אירופה בפני תיירים מישראל, היא פראג, בירת צ'כיה. מדובר בעיר ייחודית המשלבת מבנים היסטוריים קדומים לצד מבנים ורחובות מודרניים. לפני שמחליטים לנסוע, רצוי לכתוב המלצות טיול שיעזרו לכם לבנות תוכנית מסלול מתאימה.

לקריאה בהרחבה >>>
למה הפלגה היא החופשה המושלמת עבורכם?

אם תמיד חלמתם על הפלגת פאר ולא רציתם לנסוע רחוק מידי, שריינו עכשיו מקומתיכם על אוניית רפסודי אוף דה סיס היוצאת מנמל חיפה!

לקריאה בהרחבה >>>
גארדלנד - פארק שעשועים בצפון איטליה

גארדלנד - פארק שעשועים בצפון איטליה ששווה להכיר! גארדלנד הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר בצפון איטליה. יש בו שפע של אטרקציות הן לילדים והן למבוגרים....

לקריאה בהרחבה >>>
ניקוסיה היכרות ראשונה

ניקוסיה היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של קפריסין. ממוקם ליד מרכז המדינה, על גדות נהר פדיאוס.

לקריאה בהרחבה >>>
הכירו את לרנקה

לרנקה היא עיר חוף בקפריסין, עם אוכלוסייה של כ-55,000 והיא מיושבת מאז תקופת הברונזה.. העיר היא מרכז המסחר והתיירות בקפריסין.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות ליעדים שלדעתנו אסור לפספס בתאילנד

אחת המדינות הפופולאריות ביותר לתיירות, מכל העולם ובפרט מישראל, היא ללא ספק תאילנד. רבים פוקדים אותה במהלך רוב ימות השנה, בין אם זה לטיולי טבע, טארקים וביקורים באתרים היסטוריים ובמקדשים דתיים, ובין אם זה לנופש בחופים המרהיבים שיש במדינה. כאן נספק לכם המלצות טיול בתאילנד, מהן תוכלו להרכיב מסלול נהדר....

לקריאה בהרחבה >>>
מאוריציוס היא היעד המושלם

למה מאוריציוס היא היעד המושלם? הנה כל המידע על האי המקסים הזה!

לקריאה בהרחבה >>>
דיסנילנד בפריז ומעבר

מה יש לעשות בפריז חוץ מדיסנילנד? אבל קודם למה דווקא דיסנילנד?

לקריאה בהרחבה >>>
אז טסים אל הרפובליקה הדומיניקנית?

אז טסים אל הרפובליקה הדומיניקנית? הנה המלצות לאתרי תיירות שאסור לפספס

לקריאה בהרחבה >>>
ההיסטוריה של ברלין

מה צריך לדעת על ההיסטוריה בברלין? אילו אתרים היסטוריים יש? הנה המאמר עבורכם!

לקריאה בהרחבה >>>
איך לתכנן חופשה מושלמת בחו"ל?

מכירים את הפעמים האלו שהחברים מתכננים את כל החופשה, בודקים טיסות זולות, מלונות משתלמים אטרקציות שאסור לפספס ומחפשים איך לחסוך הרבה כסף בטיול מלא בחוויות, וכל מה שנשאר לכם זה פשוט להגיע לשדה התעופה עם דרכון?...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לאיסטנבול

בליבם של ישראלים רבים יש מקום מיוחד לעיר איסטנבול. לא מעט יהודים עלו משם לארץ ישראל, בין אם זה לפני הקמת המדינה ובין אם זה אחרי. עוד יותר ישראלים אוהבים לבקר בעיר ולנפוש בה, אפילו אם מדובר בביקור של מספר ימים, לפני שהם חוזרים ארצה או ממשיכים אל היעד הבא. מי שלא ביקר בעיר, מחפש המלצות טיול בשביל שהוא יוכל לתכנן את החופשה הבאה שלו....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לסיציליה, איטליה

אחד המקומות הכי מוכרים באיטליה, ללא צל של ספק, היא סיציליה. אף על פי שמדובר באי הממוקם מחוץ לאיטליה היבשתית, ואף על פי שמדובר במקום שנחשב נחשל, בוודאי ביחס לצפון איטליה, הרי שמלבד רומא, זה כנראה המקום הכי מוכר במדינה. לכן רבים מבקשים לבקר בו ומחפשים המלצות טיול, לטווח זמן כזה או אחר....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות שאולי יעזרו לכם לעלות לטיסה ללא פחד

על פי הערכות שונות, בין עשרה לארבעים אחוז מהאנשים, מתמודדים עם פחד מטיסות ברמה כזו או אחרת. באופן טבע, פחד מטיסות יכול להשפיע על חיינו באופן משמעות ולכן יהיה נכון מצידנו להתמודד עם הפחד הזה ולא להיכנע לו.

לקריאה בהרחבה >>>
ביטוח נסיעות לחו"ל - 5 דברים שאסור לפספס

אין בר כזה לטוס לחו"ל בלי ביטוח נסיעות, כי ביטוח לאומי לא תופס שם. והעלויות אם משהו קורה חס וחלילה יכולות להיות חריגות (שלא לדבר על זה שתהיו לבד בלי סיוע רפואי מציל חיים). זהו שטר הביטוח שלכם לכל מצב בלתי צפוי המתרחש ביעד הנסיעה, רפואי או לא, ולעיתים גם לפניו. רכישה של ביטוח נסיעות זה חובה, כשחשוב לא פחות להשקיע את המחשבה - במציאת ביטוח הנסיעות שהכי מתאים לטיול שלכם בחו"ל.

לקריאה בהרחבה >>>
ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח

עברתם ניתוח? מתכננים לטוס לחו"ל? רגע לפני שאתם מתזזים מפה לשם לצורך הכנות, ודאו שאתם 'מכוסים' במקרה שבו תחושו רע באמצעות ביטוח נסיעות לחו"ל שלאחר ניתוח או אשפוז. כך, תוכלו להנות מנסיעתכם בראש שקט....

לקריאה בהרחבה >>>
על רודוס יצא לכם לשמוע! האם ידעתם כמה שהיא מרשימה? טיפים למטיילים

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בקרב ישראלים, צעירים ומבוגרים, זה האי רודוס השייך ליוון ונמצא בים האגאי. מדובר על אי מרכזי, המציע מגוון רחב של אטרקציות ואתרים ייחודים לנופש, וכן בתי מלון ברמות שונות. טיול לרודוס יכול להוות חוויה יוצאת דופן אם יודעים כיצד לתכנן אותו, מתי לטוס והיכן לבקר....

לקריאה בהרחבה >>>
יעדים מומלצים לחופשה ביפן

נדמה שמאז ומתמיד, יפן היתה אטרקציה ייחודית ואקזוטית לתיירים מהמערב ובפרט מישראל. יש כאן שילוב של גורמים שונים שהפכו חופשה ביפן למושא תשוקתם של הרבה מאוד צעירים, זוגות ומשפחות, אשר מעוניינים לחוות משהו שונה ויוצא דופן, משהו שלא ניתן למצוא, לא באירופה, לא בארצות הברית ובוודאי לא במקומות אחרים....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות ל-5 יעדים מושלמים לחגי תשרי

אחד המאפיינים של חגי תשרי הוא חופשה ארוכה, לא מעט בזכות חול המועד סוכות שנמשך כשבוע. ריכזנו עבורכם המלצות ל-5 יעדים מושלמים לבלות בהם את חגי תשרי.

לקריאה בהרחבה >>>
חופשה בקוריאה - לאן מותר לנסוע ומה אסור לכם לפספס

עבור לא מעט ישראלים, קוריאה היא שם קוד לחברות טכנולוגיות ענקיות אשר מייצרות ומשווקות מוצרי חשמל מתקדמים לבית ולעסק. בראש ובראשונה, חברת סמסונג. ישנם ישראלים שנקודת ההתייחסות שלהם לקוריאה היא בעקבות המלחמה והאיום על העולם מצפון. אך ישנם לא מעט ישראלים המוכנים להשקיע כסף וזמן, בשביל לארגן חופשה בקוריאה בשביל לחוות את המדינה כפי שהיא....

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לפיליפינים - עם המשפחה, הילדים וגם בלי

אם אתם רוצים לצאת לטיול עם כל המשפחה, אך יחד עם זאת מחפשים מקום שיהיה בו אקלים נעים, שפע בילויים ובנוסף מקום יפה ונוח, אז טיול לפיליפינים עם ילדים הוא מושלם בשבילכם. בשטח המדינה תוכלו למצוא את החופים היפים ביותר לכל טעם, ויש כל כך הרבה בילויים שונים שילדיכם לא ישתעממו לרגע...

לקריאה בהרחבה >>>
תכנון טיול סקי עם ילדים - מקומות מומלצים בעולם

בדרך כלל, כשהורים מתכננים לצאת עם ילדים לטיול בחו"ל, המחשבה היא לקחת אותם אל יעד בו אפשר למצוא פארקי שעשועים, פארקי מים ומקומות אחרים שיכולים להתאים לילדים. טיול סקי, לעומת זאת, נתפס יותר כטיול למבוגרים שאין לילדים מה לעשות בו....

לקריאה בהרחבה >>>
ביטוח נסיעות לארצות הברית

אם אתם בוחרים לנסוע לארצות הברית, אנחנו לא יכולים להיות יותר שמחים עבורכם. ארצות הברית היא תפזורת קסומה של מדינות, ערים ויעדים מדהימים, בהם אפשר לטייל באופנים מגוונים, בדרך המתאימה עבורכם ממש.

לקריאה בהרחבה >>>
פספורט קארד מחירים – כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל?

אחד מהדברים הראשונים שיעסיקו אתכם כאשר תסגרו ביטוח נסיעות לחו"ל זה המחיר. המחיר של ביטוח הנסיעות צריך להיות כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד מכל היבט אפשרי. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו העלות של הביטוח תבוא על חשבון דברים אחרים שרציתם לעשות במהלך החופשה....

לקריאה בהרחבה >>>
מתכננים טיול ליער השחור? טיפים לטיול ברמה גבוהה

אחד היעדים הפופולאריים ביותר לטיולי משפחות, הוא היער השחור. מדובר באזור שנמצא בקצה הדרום מערבי של גרמניה, וגובל עם שוויץ וצרפת. טיול ליער השחור נחשב מאוד פופולארי בזכות העובדה שהוא יכול להתאים הן למשפחות עם ילדים, זוגות צעירים, רווקים, חבר'ה אחרי צבא וכן לטיולים מאורגנים מסוגים שונים. ..

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים למטיילים – איך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני שאנחנו יוצאים את גבולות הארץ לטיול במדינה אחרת, ישנם מספר דברים שאנחנו צריכים לעשות בשביל שנוכל לשהות ולטייל בצורה שלווה ובטוחה. אחד מאותם דברים שאנחנו צריכים לדאוג להם זה ביטוח נסיעות לחו"ל.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים למזמינים חופשה באוסטריה

אוסטריה היא ארץ מדהימה בכל עונה ויש בה הרבה יותר מאשר וינה, ואלסים והשטרודלים המפורסמים. צריך רק לבוא פתוחים לחוויה וליהנות מהרפתקה של אירופה הקלאסית המעודנת והאלגנטית. זה מה שמתקשר בדרך כלל לאוסטריה ובה אפשר ליהנות באמת מחוויה מאוד קלאסית ויוקרתית בדרך כלל....

לקריאה בהרחבה >>>
מדוע טריפאינפו הוא האתר הטוב ביותר בארץ לתכנון טיולים בחו"ל?

תכנון הוא המפתח להצלחה בחיים וזה נכון לכל תחום בחיים. כך מנהל אשר מתכנן את השיווק של המוצר שלו יצליח הרבה יותר מאשר מנהל אשר לא מתכנן ופועל מהמותן.

לקריאה בהרחבה >>>
נקודות חשובות להשכרת רכב בחו"ל

נמאס לכם מחופשה בנאלית בעיר? משכירים רכב בחו"ל אבל חשוב לדעת כמה דברים לפני שעושים זאת. טיפים שיעזרו לכם להעשיר את החופשה הבאה שלכם בחו"ל

לקריאה בהרחבה >>>
אטרקציות מומלצות למשפחות בוינה, אוסטריה

בעבר, כשהורים רצו לנסוע עם ילדיהם לחופשה באירופה, לרוב הם בחרו ביעדים כגון אמסטרדם, פריז, לונדון וכדומה. עם השנים, מבחר הערים בהן יכולות משפחות עם ילדים לטייל גדל באופן משמעותי. אחת הפופולאריות שבהן היא וינה, בירתה של אוסטריה. זאת בזכות העובדה שניתן למצוא הרבה מאוד אטרקציות בוינה אשר יכולות להתאים למשפחות עם ילדים....

לקריאה בהרחבה >>>
פארק אפטלינג בהולנד

אפטלינג הוא פארק שעשועים שנמצא בהולנד. הפארק קיים כבר למעלה מ-20 שנה והוא מבדר משפחות מכל העולם עם האטרקציות שלו.

לקריאה בהרחבה >>>
ביטוח ביטול טיסה

אחד מהרגעים הכי פחות נעימים שיכולים להתרחש בחייו של אדם הוא כאשר הוא נדרש לבטל נסיעה לחו"ל, לאחר שכבר רכש כרטיס טיסה וזאת בשל סיבות כאלה ואחרות שאין תלויות בו.

לקריאה בהרחבה >>>
יוניברסל אורלנדו כל מה שחשוב באמת

Universal Orlando Resort הוא פארק שעשועים ואתר נופש הממוקם באורלנדו, פלורידה. 

לקריאה בהרחבה >>>
הולנד - אחד היעדים המומלצים למשפחות ולטיול כוכבים - רוצים לדעת למה?

אטרקציה ייחודית שרוב הסיכויים שממש לא חשבתם עליה בהקשר של הולנד! כולנו אוהבים להסתכל על שמי הלילה. הירח והכוכבים היו פעם המצפן המנחה שלנו. אנשים היו מסתכלים למעלה אל השמיים האפלים כדי להתמצא, לבידור ואפילו כדי למצוא תשובות מהותיות על החיים. משהו שהיה חלק כל כך בלתי נפרד מחיינו בימים עברו, התיישן כמעט בימים אלה. אבל גם אם נרצה, בין גורדי השחקים רבי הקומות אי אפשר לראות את יופיו המלכותי של היקום הקוסמי....

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים למזמינים חופשה בתאילנד

עובדה ראשונה ומפורסמת מאוד גם למי שטרם נסע לשם היא שתאילנד היא למעשה גן עדן עלי אדמות, שכל אחד יכול למצוא בה כל מה שהוא רוצה בתקציב שלו ולפי העדפותיו. היופי משגע וההתנתקות למטרת התרעננות מושלמת בכל תקציב ובכל סוג של חופשה. טיפים למזמינים חופשה בתאילנד אמורים להקיף כמה וכמה סוגים של חופשות ולכן יתייחסו יותר כללית למה שצריך לבדוק ולקחת בחשבון כאשר נוסעים לשם.

לקריאה בהרחבה >>>
הזמנתם מונית לנתב"ג?

נמל תעופה בן גוריון הוא אחד המקומות העמוסים יותר הקיימים בארץ. טיסות רבות מתבצעות בו מדי יום ביומו. לפעמים אתם אנשי עסקים שיש להם פגישה חשובה בפלורידה, ופעמים רבות אתם פשוט יודעים שאתם חייבים את הגיחה הזאת לחו"ל כדי לטייל וליהנות מכל מה שיש לו להציע. מכל מקום, לפני הכול עליכם להגיע בבטחה לנמל התעופה כדי לא לאחר לטיסה שלכם, וכאן שירות מוניות לנתב"ג נכנס לתמונה.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים למזמינים חופשה בבודפשט

הונגריה היא אחת הארצות היפות ביותר שיצאו מהתקופה הקומוניסטית בלי פגע והיא נפלאה לטיול כמו כל ארץ אירופית קלאסית. יש בה גם אתרים שנוגעים להיסטוריה היהודית, כמובן, ויש בה פנינים ויופי של מקומות שכדאי לבקר. היא מתאימה גם לביקור עם הילדים וצריך לקחת בחשבון שזוהי ארץ אירופית מתוירת כך שיש בה הרבה תנועה...

לקריאה בהרחבה >>>
מאכלים שאתם חייבים לטעום מסביב לעולם

אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל חופשה בחו"ל הוא האוכל. למטבחים יש יכולת מדהימה להשפיע על תרבויות מקומיות, ויש מנות שממש מגדירות מדינות שלמות. אתם, בתור ישראלים שהתאספו פה ממקומות שונים, בוודאי מבינים היטב את החשיבות של אוכל בתרבות ובפולקלור.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים למזמינים חופשה ביפן

יפן הרחוקה מוכרת כארץ יקרה ולמי שנוסע לשם יודע שצריך למצוא כמה שיותר דרכים כדי לחסוך וליהנות מחופשה נהדרת, מבלי להתפשר יותר מדי. יש כמה וכמה דרכים לעשות זאת משום שגם היפנים עצמם חיים בדיוק כמו כולם ולאו דווקא חיי יוקרה, וכדאי לקח מהם דוגמה כיצד לחוות את יפן הכי נחמד שאפשר....

לקריאה בהרחבה >>>
כל הפרטים על ביטוח נסיעות לחו"ל

תכנון חופשה בחו"ל, כולל בתוכו פרמטרים רבים, רבים מהאנשים יושבים שעות ומתכננים את הטיסות שיצטרכו לקחת, מיקום המושבים במטוס, אך אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים לב הוא ביטוח נסיעות לחו"ל.

לקריאה בהרחבה >>>
מקומות שאסור לפספס בפריז

עולם התיירות ממשיך להתאושש ממגיפת הקורונה, והיום אפשר לטוס כמעט לכל מקום, ללא בדיקות וללא מסיכות. מבין כל האופציות, פריז תמיד הייתה יעד מועדף על ידי הישראלים, שמתחברים לתרבות, לאוכל, לאווירה, ובעיקר לרומנטיקה שהעיר יודעת לייצר

לקריאה בהרחבה >>>
לבד או עצמאית? הוצאת ויזה לארצות הברית

כולנו יודעים שתהליך הוצאת ויזה לארצות הברית הוא לא תהליך פשוט, ואף רצוף בבירוקרטיה מתישה. ככל שעובר הזמן, כך גדל הביקוש לויזה – ואיתו העומס על השגרירות והמתנה ארוכה מאוד לתורים

לקריאה בהרחבה >>>
היתרונות הבולטים שיש בנסיעה לגרמניה כטיול משפחות

כאשר מטיילים כמשפחה יכול להיות קשה לתכנן טיול משפחות שימצא חן בעיני כולם, ולכן חשוב לקחת בחשבון מה יציע היעד. האם לילדים יהיה מרחב חיצוני שבו יוכלו לרוץ ולשחק? האם ניתן להתנייד בקלות ממקום למקום במדינה? האם האוכל יהיה טוב? לרוע המזל עבור יעדים רבים התשובות לשאלות אלו עשויות להיות פחות תואמות את הציפיות. אז מה בעצם הופך את גרמניה ליעד מדהים לבלות בו עם ילדים? גרמניה היא מדינה יוצאת דופן...

לקריאה בהרחבה >>>
איסלה מוחרס - אי של חופש במקסיקו

הקיץ כבר כאן וכולם מתכננים את החופשה הבאה. מי שמחפש יעדים מיוחדים חייב להכיר את איסלה מוחרס. מדובר באי שנמצא במקסיקו וממוקם מול העיר קנקון. וקרוי על שם פסלי האלילות שנמצאו במקום. (איסלה מוחרס- אי הנשים) מספרים כי בעבר הגיעו לאי שודדים והפכו אותו לכפר דייגים פסטורלי. האי ידוע בעיקר בגלל חופיו המצויירים בעלי החול הלבן והמים הצלולים המשרים אווירת רוגע ושלווה.

לקריאה בהרחבה >>>
המדריך המלא לביטוח נסיעות לחו"ל

בעת נסיעה לחו"ל, בין אם למטרות הנאה, עבודה, לימודים, משפחה ואפילו לבד, חשוב לוודא שאנחנו מכוסים כמו שצריך, בצורה בטוחה. במאמר זה נציג מה ניתן לעשות בנידון. לחצו כאן להמשך קריאה >>

לקריאה בהרחבה >>>
למה אסור לוותר על טיול בלוס אנג`לס

לוס אנג'לס היא אחד מיעדי החופשה הפופולריים ביותר בארצות הברית. יש הרבה דברים לעשות בלוס אנג'לס, במיוחד אם אתה מבקר בפעם הראשונה.

לקריאה בהרחבה >>>
שארם א-שייח` - היכרות ראשונה

שארם א-שייח הוא מקום יפהפה לביקור במצרים. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר עבור מבקרים מכל רחבי העולם.

לקריאה בהרחבה >>>
קזינו בלאס וגאס

לאס וגאס היא יעד פופולרי עבור תיירים ותושבים כאחד. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בלאס וגאס היא בתי הקזינו.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל

בכל פעם כשאנחנו נוסעים לחו"ל, עלינו לערוך שורה של פעולות, סידורים שונים אשר יאפשרו לנו ליהנות מהנסיעה מתחילתה ועד סופה, זאת על מנת שתעבור בלי תקלות וסיבוכים. כמובן שאת רוב אם לא כל הסידורים, יש לבצע עוד לפני שעולים על המטוס אל ארץ היעד. דוגמא לאחד הסידורים הראשונים שעלינו היא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל....

לקריאה בהרחבה >>>
האיים הקנריים מחכים לכם

האיים הקנריים הם ארכיפלג של איים ספרדיים מול חופי מרוקו. ארכיפלג זה מורכב משבעה איים עיקריים. האי הגדול והמאוכלס ביותר הוא טנריף, שבו מתגוררים שני שליש מהאוכלוסייה.

לקריאה בהרחבה >>>
דיסני באורלנדו? מה צריך לדעת

פארק דיסני באורלנדו הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולריים בעולם. יש בו הרבה אטרקציות, מופעים ורכיבות שונות. הפארק מחולק לחלקים שונים, לכל אחד נושא משלו. ישנם גם מלונות רבים של דיסני בקרבת מקום המציעים לינה עבור כל תקציב.

לקריאה בהרחבה >>>
איפה לטייל בצפון איטליה?

צפון איטליה הוא אזור יפהפה שיש לו הרבה מה להציע. מהרי האלפים ועד הים התיכון, יש כל כך הרבה הזדמנויות לטיולים רגליים, לחקור ולגלות תרבויות חדשות.

לקריאה בהרחבה >>>
פארק הקופים ג`קוקודני ביפן - טיול חורף

בבסיס הפארק הלאומי Joshinetsu Kogen, ממוקם פארק הקופים Jigokudani - המכונה לעתים קרובות פארק קופי השלג. זהו ביתה של להקה מיוחדת מאוד של קופים. הפארק, שהוקם ב-1964, הוקם כאזור שימור בו לקופים, קופי המקוק היפני ליתר דיוק, והוא מקלט בתוך מה שכבר היה בית הגידול הטבעי שלהם. כשהם בפארק, הקופים הסקרנים מטבעם צפו בבני אדם משתמשים במעיין החם של בית הארחה סמוך...

לקריאה בהרחבה >>>
אלסקה - טיול חורף

החורף באלסקה הוא זמן מיוחד מלא בפסטיבלים, הופעות ואפשרויות אינסופיות. עם זאת, לא הכל פתוח, אז אם אתם חושבים לנסוע לאלסקה במהלך חודשי החורף, הנה מה שצריך לזכור. מתי כדאי לבקר? העיתוי של הטיול באמת תלוי ב....

לקריאה בהרחבה >>>
רוצים לטוס לרומא? לפניכם מספר המלצות טיול חשובות

אין ספק שאחת הערים הפופולאריות והאהובות ביותר על תיירים בעולם ועל ישראל בפרט, היא רומא. אחת מבירות הציוויליזציה המערבית, עיר בעלת משמעות היסטוריה ותרבותית עמוקה, וכן עיר המציעה לנו מגוון רחב של אתרים, מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה מהאיכותיים והמפוארים ביותר שיש. במאמר זה אנחנו נציג בפניכם המלצות טיול לרומא שישרתו אתכם, בין אם תחליטו לצאת לטיול לבד או לטיול מאורגן...

לקריאה בהרחבה >>>
רוצים לבלות בפורטוגל? הכנו לכם רשימה של 5 ערים מעניינות שלא כדאי לפספס

בשנים האחרונות, אנחנו שומעים על פורטוגל בשני היבטים עיקריים. ישראלים המעוניינים להוציא דרכון פורטוגלי, ובהיבט של ספורט, בפרט כדורגל. אך האמת היא, שמדינה זו הפכה להיות יעד מאוד פופולארי בקרב מטיילים רבים, כולל ישראלים אשר בוחרים בה כיעד לחופשה או נופש. לכן החלטנו להציג בפניכם אטרקציות טיול בפורטוגל שאסור לכם לפספס....

לקריאה בהרחבה >>>
איך לטוס לחו"ל ולחסוך כסף?

יש הרבה דרכים לנסוע לחו"ל בזול. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לברר מה התקציב שלך. אם יש לכם תקציב קבוע, יהיה לכם קל יותר למצוא טיסות וטיולים זולים שיתאימו לצרכים שלכם....

לקריאה בהרחבה >>>
אבו דאבי - המלצות לטיול

אבו דאבי היא עיר יפהפייה עם הרבה דברים לעשות. זהו היעד המושלם לחופשה קצרה או לחופשת סוף שבוע. בחלק זה, ניקח אותך דרך כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות באבו דאבי...

לקריאה בהרחבה >>>
הכל על פאפוס

פאפוס היא עיר חוף בדרום מערב קפריסין שאסור לפספס! פאפוס מציעה הרבה דברים לראות ולעשות. אטרקציה כזו היא סלע אפרודיטה, שנודע במשך מאות שנים כאחד מהאתרים...

לקריאה בהרחבה >>>
מיאמי - מה חשוב לדעת?

מיאמי היא העיר המושלמת למטיילים. יש כל כך הרבה דברים לעשות במיאמי שאף פעם לא יכול להשתעמם. זהו יעד תיירותי פופולרי ותמיד מתקיימים אירועים לאורך כל השנה. אתה יכול למצוא כל דבר, מחופים למוזיאונים, מסעדות לקניונים ועוד. מיאמי היא עיר...

לקריאה בהרחבה >>>
סאבלברד נורבגיה - טיול חורף

רובנו לא ממהרים לארוז מזוודות ולטוס לחו"ל בימי החורף. הגשם, הקור והשמש הקרירה לא ממש מושכים אותנו למצוא מקום לטיול או לנופש בעונה זו. אבל, ישנם מקומות שדווקא העונה הקרה היא שעת הזהב שלהן. שם החורף שולט והופך את החוויה שלכם מהטיול למיוחדת ואפילו נהדרת. מקום כזה הוא סאבלברד שנמצא בנורבגיה....

לקריאה בהרחבה >>>
מתכננים חופשת סקי? מספר מקומות בעולם שמומלץ שתכירו

כידוע, בישראל לא ניתן למצוא אתרים בהם ניתן לערוך סקי, להוציא את הר החרמון שפתוח לכך מספר שבועות בשנה, במידה ויורדת כמות מספקת של שלג. לכן ישראלים רבים צריכים לחפש אתרים בעולם אם הם רוצים ליהנות מאופציה של חופשת סקי מהנה...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לבחירת מלון בחו"ל

אם אתם מתכננים לנסוע לחו"ל מתישהו בקרוב, ייתכן שאתם עושים כל מיני תוכניות כדי שהטיול שלכם ילך טוב ככל האפשר. לדוגמה, ייתכן שאתם מתכננים לבחור את המלון המושלם לטיול שלכם. בין אם אתם נוסעים לאירופה, אסיה או אוסטרליה, הטיפים הבאים יעזרו לכם לתכנן את הטיול בקלות....

לקריאה בהרחבה >>>
מתכננים טיול לחו"ל עם הילדים? אל תוותרו על פארקים

טיול עם ילדים, במיוחד ילדים צעירים יותר, יכול להיות חוויה מלחיצה עבור ההורים. מצד שני, השינוי בסביבה ובשגרת החיים יכולים להפוך גם את הנסיעה לתקופה מענגת עבור כל המשפחה. זאת כמובן אם תזכרו כמה דברים בסיסיים שתוכלו לעשות כדי להפוך את הנסיעה עם ילדיכם לחוויה מהנה עם זיכרונות משמחים לכולכם. אז בין אם אתם שוקלים ביקור במוזיאון, או באתר מורשת כזה או אחר, או סתם אוהבים להסתכל על הנוף...

לקריאה בהרחבה >>>
הכירו את בתי המלון המפנקים ביותר בדובאי

מדוע דובאי הפכה להיות לאחד מהיעדים האהובים ביותר על תיירים מכל העולם? כל אחד יכול להציג יתרון כזה או אחר של העיר. אך אחת מהסיבות הכי שכיחות היא המלונות המפנקים שקיימים בעיר. אומנם אף אחד לא מגיע לדובאי לחופשת בטן גב. אך אם אפשר להתפנק במלון איכותי, אז למה שלא תעשו זאת? זה הרי יכול לשדרג את הטיול בצורה משמעותית. הכנו לכם רשימה של המלצות למלונות בדובאי, ולכם רק נותר לבחור.

לקריאה בהרחבה >>>
וילנה - היכרות ראשונה עם העיר

וילנה היא יעד מצוין למי שמגיע לליטא בפעם הראשונה ורוצה לראות את המקומות המעניינים והמסורתיים ביותר.

לקריאה בהרחבה >>>
היכרות ראשונה עם ירוואן

אספתי כמה מהמקומות שחובה לראות בירוואן, אז הנה הטיפים שלי למטיילים שרוצים לבקר בעיר היפה הזו.

לקריאה בהרחבה >>>
טביליסי למטיילים בפעם הראשונה

בירת גאורגיה, טביליסי, יש היסטוריה, תרבות וארכיטקטורה אירופית עשירה. כמו הארכיטקטורה הבארוקית המרשימה של העיר העתיקה, שכדאי לחקור בה ברגל.

לקריאה בהרחבה >>>
טיול אל דבלין בפעם הראשונה

דבלין היא מקום חובה לבקר בו. למקום הזה יש מה להציע לכולם. מהיסטוריה, תרבות ועד לאמנויות, בדבלין יש הכל!

לקריאה בהרחבה >>>
טיול בחבל אנדלוסיה, ספרד

חבל אנדלוסיה הוא אזור מגוון בספרד, עם חופים יפים, מונומנטים עתיקים, והרים בתוליים. כדי להפיק את המרב מהזמן שלך באנדלוסיה, כדאי לבקר בחוף בקיץ או בחורף.

לקריאה בהרחבה >>>
מה צריך לדעת על הקולוסיאום ברומא?

הקולוסיאום הוא אמפיתיאטרון עתיק ברומא. הוא שימש לבידור של האזרחים הרומאים, אך היו לו גם שימושים אחרים, כולל שיכון חיות וגלדיאטורים.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לקהיר

ישראלים אשר מעוניינים לטייל במצרים, השכנה מדרום, לרוב בוחרים בסופו של דבר לנסוע לחצי האי סיני, ליהנות מהחופים המרהיבים והחושות שבאזור. יש גם מי שבוחר לנסוע לפירמידות, לראות את אחד האתרים המופלאים בעולם....

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל

לפני שיוצאים את הארץ ונוסעים לחו"ל ישנם לא מעט דברים שצריך לארגן ולעשות בשביל שיהיה אפשר לנסוע בצורה שלווה ובטוחה, ליהנות מהנסיעה ולחזור לארץ בשלום. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות לפני כל נסיעה, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל....

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לטיול בצ`ילה

צ'ילה נחשבת למדינה מלאת ניגודים מדהימים. מצד אחד היא מציגה יופי קיצוני המלווה באטרקציות שאין כדוגמתן,כמו פסגות הר געש, דרך יערות גשם ועד האגמים התכולים-ירוקים שלה. מקומות כמו הטורס דל פיינה וארץ האש, טיירה דל פואגו, הנמצאים בדרום המדינה נחשבים לאטרקציות היותר פופולריות בדרום אמריקה...

לקריאה בהרחבה >>>
טיולי כוכב בחו"ל מומלצים למשפחות

אחת הדרכים הנוחות לטיול בחו"ל, בעיקר עם ילדים, היא להשתמש באופציה של טיול כוכב. מה הכוונה? מדובר בנקודה מרכזית המשמשת אתכם ללינה ואשר ממנה תצאו לטיולים יומיים לאתרים ועיירות בסביב הקרובה. היתרון נעוץ בעובדה שטיול כזה מאפשר לכם הגעה למקומות שונים הנמצאים במרחק נסיעה קצר יחסית, ומבלי לנדוד בין מקומות לינה שונים....

לקריאה בהרחבה >>>
איזו עיר נופש מומלצת בקפריסין לטיול עם ילדים?

קפריסין מציעה מגוון רחב של ערי נופש המתאימים לכל המשפחה, חופים יפים, פארקים מכל הסוגים ומסעדות טובות בכל עיר. נסקור את ערי הנופש המומלצים ביותר בקפריסין: פאפוס, לרנקה, ניקוסיה, לימסול ואיה נאפה ופרוטארס.

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לתכנון טיול בחו"ל

כל אחד רוצה לטייל בחו"ל לעתים קרובות, להכיר מקומות חדשים, תרבויות חדשות, לאכול אוכל חדש, לראות אטרקציות מלהיבות ומקומות יפים ברחבי העולם. עבור משפחה וילדים למשל מדובר בחוויה מיוחדת יותר שהילדים יזכרו לכל חייהם. לא משנה באיזה הרכב אתם יוצאים לטיול הרי שהבסיס לכל טיול מוצלח בחו"ל הוא תכנון נכון וקפדני של כמה שיותר אספקטים של הטיול וכמה שפחות הפתעות...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לטיול בסיישל

איי סיישל, ארכיפלג של 115 איים מול החוף המזרחי של אפריקה, ידועים בהיותם יפים ביותר, ויקרים במיוחד. מי הטורקיז הטהורים וחופי החול הלבן מגיעים עם תג מחיר כבד. אז אם אתם מעוניינים להוציא סכום כסף רציני על החופשה שלכם הגעתם למקום הנכון כי בסיישל בהחלט יש הרבה מקומות מושלמים לטיול יקר להפליא. אז איך חוסכים כסף באיי סיישל? כך תוכלו לצאת לטיול בר השגה לגן עדן....

לקריאה בהרחבה >>>
טסים לאוסטריה עם הילדים? לפניכם מספר מקומות שמומלץ לבקר

אוסטריה מפורסמת בנופי האלפים היפים שלה ואתרי הסקי ברמה העולמית. אבל זה לא אומר שאין בה גם אטרקציות המתאימות לילדים. בין אם הקטנים שלכם רוצים לרכב על רכבות הרים מבהילות, לטייל עם דינוזאורים או להתלבש בבגדי פאר כמו בני מלוכה, יש בה הרבה כדי לעורר את דמיונם....

לקריאה בהרחבה >>>
טאלין - הדברים שאסור לפספס בטיול ראשון בעיר

מה אפשר לעשות בטאלין? מה מיוחד בעיר? האם יש קהילה יהודית בטאלין? מה הן אפשרויות השופינג? מתי כדאי להגיע לעיר? ומה אוכלים בבירה האסטונית?

לקריאה בהרחבה >>>
למה בהאמס זה היעד המושלם לירח דבש?

הכל על איי בהאמה בירח דבש - אילו יעדים פופולאריים בבהאמס? למה היעד הפך למבוקש ע"י זוגות רבים? ומה עושים בבהאמס?

לקריאה בהרחבה >>>
האם קופנהגן מתאימה לצעירים?

בירת דנמרק, קופנהגן, לא מיועדת רק למבוגרים או משפחות אלא גם לחופשה בת כמה ימים המתאימה לצעירים.

לקריאה בהרחבה >>>
מה יש לעשות בעיר וינה?

בירת אוסטריה, וינה, מציעה חופשה אירופאית קלאסית המבוקשת ע"י ישראלים ותיירים מכל העולם. וינה מציעה שילוב של מבנים מרהיבים ותרבות ברמה גבוהה אל מול חיי לילה תוססים, העיר מתאימה לטיול זוגות ומשפחות.

לקריאה בהרחבה >>>
האם שווה לשלב עוד ערים בקרואטיה עם זאגרב?

יחד עם טיול בזאגרב תוכלו ליהנות מיעדים פופולאריים נוספים בקרואטיה: דוברובניק, ספליט, זאדאר, אגמי פליטביצה ופארקים מרהיבים. איך משלבים את היעדים האלו עם זאגרב? ומה עושים בכל יעד? 

לקריאה בהרחבה >>>
באיזו עיר נופש הכי מומלץ לשהות בטורקיה?

ערי נופש בטורקיה זכו להכרה תיירותית בזכות הייחודיות והשוני בניהן. סקירה על הערים איסטנבול, אנטליה, אנקרה, בודרום, איזמיר וחבל קפדוקיה.

לקריאה בהרחבה >>>
מה מומלץ לעשות ולראות בעיר סופיה?

אילו אטרקציות בסופיה מומלצות? מה מציעים בתי הקזינו בסופיה? איזה אוכל מסעדות העיר מציעות? ומה מזג האוויר בסופיה?

לקריאה בהרחבה >>>
טירנה - מה יש לעשות בעיר?

בירת אלבניה, טירנה, מציעה מגוון אתרים היסטוריים ואטרקציות מעניינות המספרות את הסיפור של אלבניה כולה.

לקריאה בהרחבה >>>
מדוע פראג מושלמת לצעירים?

בירת צ'כיה, פראג, היא יעד מבוקש ע"י תיירים מישראל ומהעולם ונתפסת כחופשה מושלמת לצעירים.

לקריאה בהרחבה >>>
דובאי או אבו דאבי - מה יותר מומלץ לטיול ראשון?

חופשה באיחוד האמירויות מובילה לשאלה הגדולה: דובאי או אבו דאבי? הסכם השלום הוביל את הישראלים לנהור למדינה המוסלמית, מה עושים בדובאי? מה יש לעשות באבו דאבי? ואיזה יעד הוא המומלץ ביותר לטיול ראשון?...

לקריאה בהרחבה >>>
למה רומא זה היעד המושלם לזוגות?

יעד רומנטי בחו"ל? רומא לזוגות הוא טיול רומנטי ומבוקש לכל זוג שמחפש יעד מושלם לזוגות צעירים ומבוגרים. רומא מהווה חופשה רומנטית בחו"ל, חופשה הכוללת אווירה ייחודית, אתרים היסטוריים מבוקשים, אטרקציות וכמובן מסעדות איטלקיות טובות....

לקריאה בהרחבה >>>
איזה אי הכי שווה ביוון?

חופשה ביוון היא חובה לכל ישראלי ויותר מפעם אחת, השאלה הגדולה: איזה אי הכי שווה ביוון? חלק מהאיים ביוון ייצרו שם של חופשה ים תיכונית ומלאים בתיירים ישראלים ותיירים ממדינות רבות בעולם...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים למטייל מה לעשות בעיר מינסק?

על אף הפרשיות הסובבות את בלארוס, מינסק היא יעד תיירותי פופולארי ומשלבת בין אווירה קלאסית לחיי לילה תוססים.

לקריאה בהרחבה >>>
האם שווה להגיע לבוקרשט לחופשת הימורים?

עיר הבירה של רומניה, בוקרשט, היא אחד היעדים הפופולאריים לישראלים ולתיירים רבים מהעולם החובבים הימורים. טיסה קצרה לבוקרשט, היסטוריה, תרבות, שופינג, אוכל טוב, חיי לילה ובראש הרשימה ממוקמים בתי קזינו בבוקרשט...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לטיול בבוכרה

לאורך דרך המשי של אוזבקיסטן, בוכרה היא עיר מפתח העולה מחולות הזעפרן המתגלגלים של מדבר קיזילקום. המטייל בבוכרה ניתקל בעיר השוכנת בין הסצנות הכאוטיות מעט של סמרקנד וסמטאות המבוך של ח'יבה. מדובר למעשה באוקיינוס של מסגדים ומינרטים, אומנות מקושטת ורעפים מורכבים, כיפות טורקיז וכיכרות עלים מפולפלות לצידה של עיר מודרנית. אז מה כדאי לראות בבוכרה? הנה כמה טיפים חשובים עבור המבקרים.

לקריאה בהרחבה >>>
למה איי סיישל מושלמים לירח דבש?

חופשה לירח דבש מצריכה מהזוג לחשוב איפה הם רוצים לחגוג את התקופה היפה בחייהם, חופשת ירח דבש בסיישל היא אחת האופציות הטובות ביותר עבור זוגות מכל העולם.

לקריאה בהרחבה >>>
למה טנריף הוא האי האידיאלי לירח דבש?

איך הפך טנריף לאי מושלם לירח דבש? האי הספרדי מכה גלים תיירותיים באיים הקנריים ומושך אליו זוגות מכל העולם.

לקריאה בהרחבה >>>
4 הדברים שחובה לראות ברומא

מה אפשר לראות בקולוסיאום? מה עושים בוותיקן? מה מיוחד בפנתאון? ומה רואים במזרקת טרווי?

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לטיול באדיס אבבה

יש סיכוי סביר שאתם לא תיסעו עד אתיופיה רק כדי לבקר באדיס אבבה. הטיול שלכם יתבסס כנראה סביב האטרקציות הטבעיות והתרבותיות של אתיופיה כמו כנסיות לליבלה או הפארק הלאומי הרי בייל. אולם עדיין באדיס אבבה עם ההמולה התוססת שלה, יהיה שווה לכם לבלות קצת זמן. ולו מהסיבה העיקרית שהעיר הזו מלאה בהיסטוריה ותרבות עשירים ומעניינים. וככל הנראה לא ייקח לכם...

לקריאה בהרחבה >>>
למה הולנד זה היעד המושלם לטוס אליו עם ילדים?

יעד לטיסה עם ילדים חייב להיות מקום שמתאים לשכבת הגיל הצעירה וחסרת הסבלנות, הולנד עם ילדים הוא אחד הפתרונות הנפוצים ביותר כבר עשרות שנים עבור הורי ישראל והעולם. למה טיסה להולנד עם הילדים היא בחירה טובה? ומה חשוב לדעת בארגון טיול מסוג זה?

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול למטיילים בהאוונה

היסטוריה והוואנה הולכות יד ביד. השם הוואנה מעלה דימויים של כובשים ספרדיים, גיבורים מהפכניים, וחופים קאריביים שטופי שמש . כיום, ההיסטוריה המרתקת של בירת קובה ממתינה לכם בכל פיתול וסיבוב, ברחובות המרוצפים של הוואנה העתיקה; בבנייני הבארוק הקובניים היפים...

לקריאה בהרחבה >>>
האטרקציות התיירותיות שלא תרצו להחמיץ בריוויירה הצרפתית

רצועת החוף המסוגננת ומלאת הנוף הקרויה חוף התכלת או "קוט ד'אזור" בצרפתית, משתרעת מסנט טרופז ועד מנטון ליד הגבול עם איטליה. היא ידועה גם בשם הריביירה הצרפתית. זהו יעד חופשה זוהר הרוחש אנרגיות בעונת התיירות וידוע כמגרש משחקים לעשירים ומפורסמים שיש להם וילות מפוארות על החוף ויאכטות מרשימות שעוגנות בנמלים. אז אם אתם מחפשים את החופשה הזוהרת שלכם הנה רשימת האטרקציות המובילות בריביירה הצרפתית...

לקריאה בהרחבה >>>
טיפים לטיול בשיקגו

את שיקגו ניתן לתור בים, וביבשה במספר רב של אופנים. דבר אחד בטוח, בכל הנוגע לשיקגו והוא שמדובר בעיר תוססת שיש הרבה מה לראות, לעשות ובעיקר לבלות בה. אז הנה כמה טיפים שיכולים להפוך את הביקור שלכם בעיר ללוהט ומענג.

לקריאה בהרחבה >>>
איטליה -צ`ינקו טרה (Cinque Terre) - המלצות טיול בעולם

הריביירה האיטלקית כבר אינה רק קו חוף מחוספס או עיירות וכפרים רומנטיים, אבל אי אפשר להתעלם מחמשת הכפרים היחודיים הללו שנמצאים בה שזכו לשם האיטלקי צינק טרה – חמשת האדמות. אלו הן ללא ספק גולת הכותרת האיקונית ביותר של אזור זה. אומנם חמשת הכפרים כבר אינם הכפרים המבודדים שהיו בעבר, אך עדיין יש תחושה של אותנטיות, עם מעט כבישים, אדריכלות משומרת לחלוטין ורשת שבילי חוף והרים מדהימים.

לקריאה בהרחבה >>>
אסף חילו - ריגה? זאגרב? רומא? מה הכי מומלץ ולמה?

מומחה לתיירות בינלאומית וישראלית, אסף חילו, בסקירה מהירה על הסטטוס של הערים ולאילו יעדים ייתכן ותצטרכו להמתין עוד מספר חודשים עבור חופשה בטוחה.

לקריאה בהרחבה >>>
להכיר את מיאמי

מיאמי נחשבת ליעד התיירות השלישי הנדרש ביותר בחוף המזרחי של ארצות הברית. כן החופים הרחבים עם השמש הטרופית והחמימה, יחד עם האוכל הטעים והמוזיקה הלטינית היקנו לה מקום של כבוד. אז אם אתם מגיעים למיאמי הנה רשימה קצרה של כמה מקומות שלא כדאי לכם לדלג עליהם....

לקריאה בהרחבה >>>
עשרת המקומות הטובים ביותר לטיול במרוקו

מרוקו היא אחת מאותן מדינות שפשוט מסקרנת ומרגשת את רוב הישראלים. זוהי סוג של מדינה מגוונת לחלוטין, ואין ספק שיש פשוט משהו מיוחד כל כך בביקור במקומות האפיים של מרוקו הכוללים ארכיטקטורה ערבסקית מדהימה, השווקים שלה ואפילו הערים בצבע כחול. היא אינה דומה לאף מקום אחר שאתם אולי יכולים לבקר בהם. בנוסף, היא נמצאת במרחק של רק כמה שעות טיסה...

לקריאה בהרחבה >>>
טיול לקיוטו, יפן

קיוטו היא עיר במרכז יפן בה חיים 1.5 מיליוני תושבים, הנחשבת למרכזה התרבותי של המדינה. קיוטו שימשה כבירת המדינה משך למעלה מאלף שנים (עד 1868) ואילו כיום משמשת כבירתו של מחוז קיוטו. המשיכו לקרוא על-מנת ללמוד על חלק מהמקומות שאתם פשוט חייבים לראות בזמן שאתם מבקרים בקיוטו.

לקריאה בהרחבה >>>
האלשטאט, אוסטריה

במרחק של 88 קילומטרים מהעיר זלצבורג שבאוסטריה, כ-75 דקות של נסיעה ברכב, תגלו את אחת הנקודות היפות של ארץ אוסטריה. עיירה קטנה זו ממוקמת בסביבה המרשימה ביותר לה ניתן לצפות. הכפר נמצא על גדותיו של האגם הפסטורלי "האלשטאט סי" ואילו מכל עבר תמצאו הרים מוריקים. מסלול הליכה בן שעה יאפשר לכם לחרוש את העיר לאורך ולרוחב – אך בפועל הסיור עשוי להימשך זמן רב יותר, שכן בוודאי שלא תרצו למהר במהלך הטיול הקסום, אלא לעצור מדי פעם, להתרשם מהנוף המפעים, לצלם ולנשום את האוויר הצח...

לקריאה בהרחבה >>>
טרנסילבניה - נופים עוצרי נשימה

חבל טרנסילבניה שבמרכז רומניה מציע שפע יערות עבותים עיירות וכפרים, בעלי חיים מעניינים והאגדה הידועה ביותר ברחבי העולם – אגדת הרוזן דרקולה, שמוצאה בחבל טרנסילבניה. בטרנסילבניה תמצאו חלק מהעיירות המפורסמות של רומניה, כולל, סיביו, בראן, בראשוב ואחרות. סביב בעלי חיים ושדות חקלאיים, כפריים מסבירי פנים, נופים קסומים, מפלים, נהרות והרים מושלגים.

לקריאה בהרחבה >>>
לנפוש בגן עדן - נופש במאוריציוס

בוודאי שמעתם על האי בהזדמנויות שונות, או אולי אפילו יצא לכם להיתקל בו תוך כדי שיטוט בספר המפות (אטלס) במהלך אחד משיעורי הגיאוגרפיה המשעממים יותר בהם נכחתם בימי חטיבת הביניים. גם אם לא, זוהי הזדמנות נפלאה ללמוד על האי המרוחק, ואולי בסופו של דבר אף להחליט להרחיק עד אליו במטרה ליהנות מחופשה חלומית, שגם אם תתאמצו מאוד, לא תוכלו לשכוח אותה – לפחות לא מהר כל-כך...

לקריאה בהרחבה >>>
הדברים שאסור לכם לפספס בפראג

אם תחפשו ברחבי האינטרנט, תמצאו מאמרים רבים הממליצים לטייל במרכז העיר של פראג, לרבות כיכר העיר העתיקה והמדרחובים הידועים. כאן הבאנו לכם מידע נוסף.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצת טיול לפז, מרוקו - מה לראות ומה לאכול

מתחילים לתכנן את הטיול הבא... פס שבמרוקו היא העיר העתיקה ביותר במדינה. היא אמנם אינה הבירה הרשמית של מרוקו, אך בהחלט זוכה להתייחסות כאל הבירה הרוחנית שלה. העיר היפה והגדולה הזו שגבעות מקיפות אותה מכילה כמה מהמראות היפים בעולם. לפס שני פנים, עיר עתיקה שנותרה כמעט ללא שינוי

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות וטיפים על איי יוון

קשה לומר אילו הם האיים היפים ביותר, מתוך המאות הקיימים: מדובר בטעם אישי, בעיקר. איך בכל זאת מוצאים את האי המושלם לבלות בו את החופשה הבאה שלכם, סוף-סוף, אחרי שאיום הקורונה כמעט מאחורינו? כדאי לקרוא על האיים שמעניינים אתכם ולצמצם את הרשימה לאלו...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לפנמה

בשנים האחרונות מספר הולך וגדל של ישראלים מגלים עניין במדינה המיוחדת הזו. יותר ויותר זוגות מגיעים לפנמה לירח דבש ואפשר לראות גם טיולים מאורגנים המשלבים את המדינה במסלוליהם (לרוב בטיול הכולל את קוסטה ריקה וקובה). גם משפחות שמחות לגלות אותה בטיול עצמאי. מעוניינים לשמוע המלצות טיול לפנמה? המשיכו לקרוא...

לקריאה בהרחבה >>>
מה תראו בסיישל

איי סיישל, ארכיפלג הכולל 115 איים שמתוכם כ-30 מאוכלסים, עשירים באלמוגים ושמורות טבע המושכים אליהם מטיילים וצוללים. ויקטוריה היא בירת האי, וממוקמת באי הראשי של הארכיפלג, מאהה, בדומה לרוב אוכלוסיית המקום. האקלים בסיישל הוא נוח במהלך כל השנה – חם ולח, עם רוח נעימה מהאוקיינוס. יש שתי עונות מונסונים, כאשר האחת נמשכת בין דצמבר למרץ והשנייה בין מאי לאוקטובר. במהלך עונת המונסון השנייה מזג האוויר נעים יותר לעומת הראשונה – ממוצע של 25 מעלות ולחות ממוצעת של 75%. המשיכו לקרוא כדי ללמוד על מה תראו בסיישל...

לקריאה בהרחבה >>>
מה שלא ידעתם על דובאי

דובאי עומדת להיות חלום שמתגשם עבור ישראלים רבים – גם כאלו שמחזיקים בדרכון ישראלי. אז לפני שכולם רצים לקנות כרטיס טיסה למדינה המפרצית, כדאי לעצור רגע כדי להכיר וללמוד את האפשרויות השונות במקום המסקרן הזה – הבירה הכלכלית של איחוד אמירויות המפרץ...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לגלאזגו, סקוטלנד

מלבד האתרים "הרגילים" המאפיינים עיר גדולה ותוססת באי הבריטי (תיאטראות, מוזיאונים, מסעדות, ברים, בתי קפה וחנויות נחשבות), תוכלו לאתר בה גם אתרים הייחודיים לה. אחד מהם, שמהווה גם את המרכז הרשמי שלה, הוא כיכר ג'ורג' (George Square) המוקפת בניינים מרשימים. בדומה לכיכרות עירוניות אחרות, גם כיכר ג'ורג' משמשת מקום לתהלוכות, הפגנות וגם מסיבות רחוב....

לקריאה בהרחבה >>>
מערת הקתדרלה, ניו זילנד

מערת הקתדרלה בניו זילנד היא אחת משלושים המערות הארוכות ביותר בעולם. היא נמצאת בחוף ואיפאטי, חמישה עשר ק"מ דרומית לפאפאטואווי על חוף קטלין בפינה הדרומית ביותר בדרום ניו זילנד. מדובר באחת האטרקציות הפופולאריות ביותר עבור תיירים באיזור, מאחר והיא משלבת אפשרות לטיול רגלי או שייט בסירה ...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לניו זילנד

אז נכון, אף אחד לא טס כרגע לאף מקום בגלל משבר הקורונה... אבל מעולם לא הזיק לתכנן מראש או פשוט להכיר יעדים חדשים ומרהיבים! ניו זילנד ידועה בעולם כולו כאחד המקומות היפים ביותר בפלנטה שלנו – לא פחות מגן עדן על אדמתנו שלנו. זהו מקום עם פסיפס נופים מרשים ומגוון הכולל יערות גשם קדמוניים ועבותים, הרי געש פעילים ועצומים, פסגות מושלגות ובוהקות, מים תכלת צלולים בין פיורדים מפעימים, גייזרים, בריכות בוץ מבעבע ועוד הרבה יותר.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול - מפלי טריברג בגרמניה

מפלי טריברג – המפלים הגבוהים ביותר של גרמניה – ממוקמים בקרבת העיירה טריברג: "בירת שעוני הקוקייה" המפורסמת של היער השחור. מפלי טריברג מתנשאים לגובה 163 מטרים ונחשבים לאתר טבע מהיפים ביותר ביער השחור, וככל הנראה מהמפורסמים והאהובים ביותר. רבים אף אומרים כי מפלי טריברג הם היפים במפלים ביבשת אירופה...

לקריאה בהרחבה >>>
מטיילים בעולם - 5 יעדים מופלאים בחורף

חלקנו אוהבים חורף, חלקנו פחות. אם אתם מעוניינים שהחופשה החורפית שלכם תהיה יותר חורפית מאשר חופשה, תוכלו להמשיך לקרוא כדי ללמוד על יעדי החורף ה"חמים" ביותר לעונה, שתהפוך את החופשה החורפית שלכם לחלומית ובלתי נשכחת. יאללה – אם כבר חורף, בואו נעשה את זה חורפי באמת: קר, מושלג וטמפרטורות השואפות לאפס (או מתחת לו). עם הקור ישנם גם יתרונות רבים לחופשה של חורף: נופים מושלגים המרחיבים את הלב והנשמה, פעילויות שלג שונות, משקה אלכוהולי איכותי אל מול אח בוערת עם גחלים לוחשות. ממש חורף כמו בחלומות הלילה (והיום)...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בעולם - החומה הסינית

החומה הסינית, מהחומות המוכרות ביותר בעולם, היא אחד משבעת פלאי העולם הקדום ומשתרעת על פני יותר מ-6,000 קילומטר של אבן. החומה אוצרת בה היסטוריה ארוכה ומפותלת של שושלות מלכות בארץ סין. לא בכדי מדובר באחד מאתרי התיירות הפופולאריים בתבל. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בעולם - חומת אדריאנוס, אנגליה

חומת אדריאנוס שימשה כקו הביצורים הגדול ביותר שנבנה אי פעם על-ידי הרומאים. החומה באורך 118 קילומטרים והוקמה באיים הבריטיים בידי אדריאנוס, הקיסר הרומי. גובה החומה 5 מטרים והיא סימנה את גבולה הצפוני של האימפריה הרומאית בזמן ששלטה באיים הבריטיים. החומה הוקמה במטרה להגן על שטחי האימפריה בפני פלישה סקוטית מהצפון.

לקריאה בהרחבה >>>
אגמים ומפלים ביער השחור

עיירות ציוריות וכפרים אותנטיים, אגמים, נחלים, מפלי מים, מרחבים ירוקים שאינם נגמרים, מקומות לינה רבים ומגוון גדול ביותר של אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה. פלא, אם כך, שמדובר ביעד מועדף בקרוב פלח השוק של המשפחות הישראליות? המשיכו לקרוא מאמר זה כדי ללמוד על כמה מהאטרקציות השוות ביותר שלא כדאי לכם לפספס אם כבר הרחקתם והגעתם עד היער השחור, לרבות אגמים ומפלים מעוררי פליאה...

לקריאה בהרחבה >>>
חופש עם הילדים ביורודיסני

יש טיולים שקשה לשכוח, אחד מהם הוא טיול לצרפת וביקור ביורודיסני. קשה לשכוח את הטיול הזה בעיקר בשל העובדה שלרוב חווים אותו עם הילדים. אבל גם אנחנו כמבוגרים גדלנו על בירכי הדמויות של דיסני ולכן גם עבורנו זוהי חוויה מיוחדת. אז מה כדאי לדעת אם אתם מתכננים חופשה בלתי נשכחת ביורודיסני, עבורכם ועבור הילדים שלכם...

לקריאה בהרחבה >>>
טיול משפחות בבלגיה

בלגיה למשפחות? אפשרי. בלגיה זו מדינה די קטנה המציעה מבחר של פארקי שעשועים, גנים וכפרים שמורים, מוזיאונים, ערים עתיקות, מפעלי וחנויות שוקולדה והמון גבעות מוריקות. תוכלו לתכנן את הטיול המשפחתי שלכם לארץ הבלגית כך שיכלול פארקים, מוזיאונים מיוחדים לילדים ועוד הרבה יותר.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות נופש במלטה

מתעניינים בנופש בנופש למלטה? מדובר במדינה אירופאית קטנה הנמצאת על קו התפר שבין לוב לאיטליה – במרכזו של הים התיכון הכחול. מלטה מציעה למטיילים ביקור חוויתי ומהנה בכל עונות השנה; בקיץ – עם חופי הים התוחמים את שטחה, ובחורף – עם שפע האטרקציות התיירותיות והאתרים ההיסטוריים שיש בה; החורף היא עונה מעולה לטיול במלטה, בעיקר עבור אלו המבקשים לקחת פסק זמן מחיי השגרה...

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לנאפולי

נאפולי הינה העיר השלישית בגודלה במדינת המגף האיטלקית ומאוכלסת על-ידי מיליון תושבים. אם אתם מגיעים לנאפולי בפעם הראשונה, ייתכן שהחוויה תהיה עבורכם לא קלה במיוחד לעיכול; הרחובות אינם תמיד מצוחצחים והמקומיים עשויים להיות לא מסבירי פנים. ישנם המפרשים זאת בכך כי נאפולי זו איטליה האמיתית – זו שאינה מנסה לשאת חן בעיני תיירים. עם זאת, מדובר בעיר שפשוט חובה לבקר בה.

לקריאה בהרחבה >>>
חופשת סקי בואל טורנס

חובבי סקי עשויים להכיר אתרי סקי רבים בעולם. סקי זהו ספורט שהוא לא רק ספורט – זהו תחביב שהוא ספורט שתלוי בתנאי מזג אוויר. לא בכדי הסקי הוא ספורט שניתן לעסוק בו רק בעונת השלג. בישראל עונת הסקי מוגבלת למדי – הן מבחינת זמן והן מבחינת מיקום

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לפירנצה

פירנצה היא העיר השוכנת על שפתו של נהר ארנו ומוקפת בנופים מרגשים של חבל טוסקנה היפהפה. מדובר באחת הערים הכי יפות באיטליה, שלא לומר ביבשת אירופה כולה, כאשר במשך ההיסטוריה חיו בה מגדולה השמות באמנות העולמית, כדוגמת דאנטה, מיכאלאנג'לו ומקיאוולי...

לקריאה בהרחבה >>>
סיורים בוורשה – להכיר את העיר ביום אחד

לא פעם יוצא, שאנחנו נוסעים למקום מסוים בחו"ל ויש לנו רק מספר שעות לבלות בו. בין אם זה בגלל שאנחנו מגיעים אל העיר מסיבות של עבודה או מסיבות אחרות, ובין אם זה בגלל שאנחנו נמצאים בין טיסות או בין נסיעות מיעד ליעד.

לקריאה בהרחבה >>>
לצאת לטייל בורשה

איך מתניידים בורשה? בעיר העתיקה תוכלו להסתובב ברגל בקלות. אם תבחרו להרחיק מעט ולראות אתרים שונים סביב העיר העתיקה, רצוי להסתייע בתחבורה הציבורית היעילה על פני רכב שכור, שהרי הנסיעה בעיר עשויה לעתים להיות מבלבלת. מומלץ להשתמש ברכבת החשמלית והמטרו, המגיעים כמעט לכל אתר מרכזי.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול - ורשה, פולין

נכון שכרגע אף אחד לא טס עם כל מכת הקורונה, אבל לא יזיק לתכנן! ביקור בורשה יכול לכלול מספר גדול של אתרים יהודיים, כגון בית הקברות היהודי וגטו ורשה, מוזיאון מרד גטו ורשה, בתי כנסת. תוכל בנוסף לבקר במוזיאונים הפעילים בעיר, כולל מוזיאון שופן, מוזיאון קופרניקוס, מוזיאון מארי קירי ואחרים. גם פארק פרסקי ופארק וילאנוב המרשימים בהחלט שווים ביקור...

לקריאה בהרחבה >>>
נפלאות מיקונוס

מיקונוס היא אזור תיירותי תוסס ופופולארי, על אף היותו כפר דייגים שליו. יש בו אדריכלות קיקלידית היוצרת שילוב מעניין ביותר של בתי קוביה צפופים ולבנבנים. יש גם חנות רוח עתיקות ושמורות, אשר יחד עם גגותיהן האדומים של הכנסיות, מביאים לכדי נוף שלא יישכח מזיכרונכם במהרה. במקום יש גם הרבה מוזיאונים, אתרי עתיקות רבים, חופי רחצה מצוינים וחיי לילה נהדרים. יחד עם האוכלוסייה החמימה ומקבלת הפנים של האי – תוכלו להבין מדוע מקום זה מושך אליו רבים מרחבי העולם, שממשיכים להגיע אליו גם לאחר הביקור הראשון והמפתיע.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול בסביליה

סבילה ממוקמת בדרום ספרד ומייצגת את סממניה המוכרים והבולטים יחסית של חבל הארץ הספרדי ומהווה גם מרכז תרבותי וכלכלי בחבל אנדלוסיה. זוהי עיר עתיקת יומין – בת יותר מ-2,000 שנים, עם היסטוריה עשירה הבולטת באדריכלות המפוארת שלה, שמתבטאת במבנים מרשימים בעיר. אם תבקרו בעיר, תוכלו להתרשם מהקתדראלה, שנבנתה במאה ה-15, מאוניברסיטת סבילה (שבעברה שמשה כמפעל טבק) ומבית העירייה...

לקריאה בהרחבה >>>
הכירו את פומפיי

פומפיי היא העיר החרובה שהיוותה השראה לספרים ולסרטים רבים. אם תבקרו בפומפיי, תזכו להציץ אל חיי הרומאים בימי העת העתיקה. תוכלו להתרשם מבתים, חנויות, בתי מלאכה, אמפיתיאטרון, מרחצאות, שוק, תיאטרון, משחקי ספורט שהיו פופולאריים באותם ימים ועוד דברים שנשתמרו מקדמת דנא...

לקריאה בהרחבה >>>
פולין - לא מה שאתם חושבים!

פולין היא מדינה מזרח אירופאית הגובלת עם גרמניה, צ'כיה, סלובקיה, רוסיה, בלרוס, ליטא ואוקראינה. הים הבלטי נמצא מצפונה לה. תוכלו לבקר במדינה וליהנות ממנה גם אם הפרוטה אינה מצויה בכיסכם. פולין היא מקום המציע טבע, ספורט ימי, תרבות עשירה, היסטוריה מרתקת ואפילו טרקים רגליים...

לקריאה בהרחבה >>>
אטרקציות ביער השחור

בעת האחרונה, העיר השחור שבגרמניה מתקדם לעבר היעד הראשון במעלה עבור משפחות ישראליות המבקשות לנפוש ביעד כלשהו באירופה, שאינו רחוק מדי מביתם האהוב שבארץ ישראל הלא-שלמה. יעד זה מבסס מעמדו במהירות, אולם ישנן סיבות מוצדקות לכך. האם באמת קיים קסם אמיתי ביער השחור? אם כן, מהו אותו קסם?

לקריאה בהרחבה >>>
חופשת סקי עם הילדים - 5 מקומות מומלצים

איך נבחר אתר סקי העונה על צרכי המשפחה כולה? מה כדאי? דירה להשכרה או אולי דווקא קלאב? המשיכו לקרוא כדאי להפנים מספר עצות שתסייענה לכם בבחירת אתר סקי אידיאלי עבור החופשה המשפחתית שלכם.

לקריאה בהרחבה >>>
יעדים מומלצים לטיסה בחורף

החורף בעיצומו, ועד כמה שאנו אוהבים לדלג בגשם ולקפץ בין השלוליות ברחובות העיר, לעתים אנו זקוקים למנוחה ממזג האוויר הסוער; דרך לעשות זאת היא באמצעות "קפיצה" קצרה ליעדים שווים בחו"ל, שיאפשר לכם מנוחה רוגעת במזג אוויר ידידותי למשתמש. המשיכו לקרוא כדאי לסבר את עיניכם באתרים בהם כדאי לכם לבקר בחורף הזה.

לקריאה בהרחבה >>>
טיול לטורינו, איטליה

טורינו שוכנת על גדתו המערבית של נהר פו ומוקפת במורדות הרי האלפים האיטלקיים – מה שהופך את העיר לאטרקטיבית בקרב חובבי סקי. העיר מציעה שפע אטרקציות בילויים, תרבות שופעת בתיאטרון ומוסיקה, מסעדות מכאן ועד ההודעה החדשה ועל-פי מסורת המטבח האיטלקי חסר הפשרות ומבחר גדול של חנויות לחוויית שופינג בלתי נשכח.

לקריאה בהרחבה >>>
המלצות טיול לבלגרד

עבור לא מעט ישראלים, העיר בלגרד מזכירה נשכחות משנות השבעים והשמונים, אז קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב היתה מבקרת שם לא מעט ומשחקת בימי חמישי נגד הקבוצה המקומית. עם השנים, העיר הפכה להיות ליעד תיירותי פופולארי עבור ישראלים רבים. במאמר זה נציג המלצות עבור טיול לבלגרד...

לקריאה בהרחבה >>>

 

 

קטמנדו, נפאל

 

קטמנדו היא בירתה הנצחית של נפאל ושוכנת בעמק קטמנדו. מדובר בעיר הגדולה והמודרנית ביותר במדינה. לעיר יש קסם רב ואופי תיירותי מזמין. היא מציע שפע רב הכולל מבחר מסעדות, חיי לילה, חנויות הלבשה ומזכרות, חנויות אינטרנט וסוכנויות נסיעות, חנויות ציוד למטיילים, עם העתקים מושלמים כמעט של המוצר המקורי ובמחירים נמוכים הרבה יותר מאלו של המותג ועוד הרבה יותר. בנוסף לכל אלו, מדובר בעיר יפהפייה בעלת מבנים עתיקים, אדריכלות מעוררת התפעלות ועשרות מקדשים ופסלים...


 

טיול לאי קו טאו, תאילנד

 

האי קו טאו מרוחק כ-50 קילומטרים מהאי קו סאמוי. זהו אי מבודד למדי וקטן. תשתית התיירות בו טובה, אולם אין בו שפע אטרקציות או המוני תיירים. מדובר במפלט מעולה למי שמחפה את הבדידות והשקט של אי טרופי תאילנדי סטריאוטיפי, זאת מבלי לוותר על הנוחות המפנקת של האירוח התאילנדי. כאן תוכלו לעצור ולנוח – מבלי למהר לאף מקום. קחו את הזמן ותיהנו ממש שיש לפיסת גן העדן הזו להציע....


 

מה תקבלו ומה לא תקבלו בטיסות לואו קוסט

 

חופשה לחו"ל היא אחת הדרכים הטובות והמוכחות למילוי מצברים ולהתחדשות אנרגטית, לאחר שבועות רבים של עבודה בלתי פוסקת ושהייה מתישה עם הילדים ובני משפחה טרחניים. שינוי האווירה והתנועה בריאים לגוף ולנפש וכדאי לכל אחת ואחד מאיתנו לארגן חופשה כזו לעתים קרובות יותר. מה עושים כדי לארגן חופשה מופלאה? אז ככה – כדי להפוך את החופשה לאפשרית עבור כל בני המשפחה, על אף מחירי הטיסה הגבוהים, כדאי לעשות את המאמצים לאיתור כרטיסי טיסה מוזלים. לפניכם מספר דרכים בעזרתן תוכלו להוזיל את עלות כרטיסי הטיסה לחופשות הבאות שלכם בחו"ל....


 

 המלצות טיול - צילה

 

צ'ילה מרשימה בתרבות וההיסטוריה המפותחות והעשירות שלו; עם זאת הסיבה העיקרית להגעתם של רבבות התיירים מדי שנה היא הטבע הפראי והמרהיב בו נתברכה המדינה, עם עושר אינסופי ומגוון עצום שלעתים לאדם מן הישוב קשה לתפוס. תשתית תיירותית מפותחת, בליווי מערכת תחבורתית מתקדמת ויעילה, הופכים את אוצרות הטבע הנדירים הללו לנגישים במיוחד ולמקום שחובה לעצור בו כחלק ממסלול טיול בדרום אמריקה....


 

המלצות טיול באקוודור

 

עבור חלק רב מהמטיילים, אקוודור מהווה שער כניסה של ממס לאיי הגלאפאגוס הידועים. אולם איים אלו, על אף הקסם ומגוון החי העצום שבו המושך את אחרוני התיירים מרחבי העולם עוד מימים ימימה, גורמים לרבים וטובים לפספס את קסמה של המדינה הקטנה והמדהימה, שרבים יטילו ספק בהנאה שהיא יכולה להסב למבקרים בה. אקוודור היא מהמדינות הקטנות ביותר של דרום אמריקה, אולם בגלל הטופוגרפיה שלה, הכוללת רצועת חוף, שרשרת הרים נאדרת ויערות ג'ונגל סבוכים, נהנה המקום ממגוון שופע של צמחיה, בעלי חיים ונופים המבקשים להתגלות....


 

המלצות טיול לימה פרו

 

לימה היא בירת פרו, בה חיים כ-9 מיליוני תושבים, היא העיר הגדולה במדינה ומהערים הגדולות ביבשת. לימה היא אחת הערים המודרניות של אמריקה הדרומית, בשורה אחת עם בואנוס איירס, סנטיאגו וריו דה ז'ניירו. העיר ממוקמת לחופי האוקיינוס השקט וניצבת על צוק גבוה במיוחד הגובל בחוף. טיילת מרשימה ומטופחת במיוחד נבנתה על החוף ולאורכה תצפיות מרהיבות על האוקיינוס ומבט מרשים על העיר, מדשאות וגינות ציבוריות בהן ניתן לנוח או לערוך פיקניק ועוד....


 

מסע לארץ האמיש

 

אם תסעו בסמוך לשדות התירס של מחוז לנקסטר בפנסילבניה רוב הסיכויים שתתקלו במחזה נפוץ. נשים או גברים הנוהגים בעגלת "באגי" שחורה רתומה לסוס, לבושים בבגדים שנראה כאילו נלקחו מהמאה ה-18. גם אם אין סימון בשלט, המחזה הזה דיו כדי שתבינו כי הגעתם לארץ האמיש.....


 

ברצלונה - המלצות טיול

 

נוסעים לברצלונה? אין זה משנה אם זוהי הפעם הראשונה שלכם בעיר, או הפעם ה-100 – תמיד תמצאו מה לעשות במקום המופלא הזה, שאף פעם לא נמאס בו. מגוון של אטרקציות, ירידים, פסטיבלים, פעילויות ואתרים ממתינים לבואכם על-מנת שתחוו אותם. ממאמר זו תוכלו ללמוד על מבחר פעילויות, אתרים ואטרקציות שלא כדאי לפספס במקום כמו ברצלונה, ועל כן התמזל מזלכם על שהגעתם למאמר הזה. אנו בטוחים שתלמדו המון בדקות הקריאה הקרובות....


 

המלצה - טיול במדריד

 

מדריד היא לא רק קבוצות הכדורגל המעולות שלה, אלא הרבה יותר. מדובר בעיר מיוחדת המושכת אליה רבבות רבות של תיירים מרחבי העולם, המגיעים ליהנות מאתרים היסטוריים ואדריכליים, פארקים, מוזיאונים ומבחר אטרקציות ואירועי תרבות.

מוזיאון תיסין-בורנמיסה ומוזיאון פראדו הם מהמוזיאונים הידועים בעיר ונחשבים יעדי חובה עבור כל מי שמבקר בעיר....


 

המלצות טיול למיאנמר (בורמה)

 

טיול לבורמה מאפשר מפגש עם אחד העמים הנעימים ביותר מבין עמי דרום מזרח אסיה. הבורמזים הם אכן מהאנשים שלא במהרה תשכחו. דווקא נחשלות המדינה מבליטה את דרך החיים המסורתית, כמו גם את האמונה הדתית האיתנה. מדובר במדינה אותנטית ומשמעותית פחות ממוסחרת ממדינות אחרות באזור. התושבים נעימים, הנזירים פשוטים והסביבה מציעה רקע נהדר של אמנות, מלאכת יד, אדריכלות ומוסיקה האופייניים למקום....


 

הלסינקי – פינדלנד – לא רק נוקיה

 

הלסינקי היא בירת פינדלנד, הממומקמת בדרומה של המדינה הקרה. מלבד העובדה שפינדלנד היא ייצרנית סלולר מתקדמת – נוקיה – היא גם מפתיעה במקומות הבילוי והתיור שלה. הלסינקי עצמה ממוקמת על מספר חאי איים לחופי המפרץ הפינדלנדי. בחורף שוררה בה מזג אויר המגיע למינוס 20 מעלות, אך האביב והקיץ מתאפיינים במזג אויר חמים ובשמש הזורחת עד כ-24 שעות ביממה.....


 

מה שעוד כדאי לדעת על קטלוניה

 

כאמור, רוב הישראלים מכירים את קטלוניה בעיקר בזכות ברצלונה, שמאז אולימפיאדת ברצלונה ב-1992 הפכה ליעד נסיעות מהפופולאריים והאהובים ביותר, לא רק על-ידי טיילים ישראליים, אלא גם מטיילים מרחבי העולם כולו. עם זאת, קטלוניה היא לא רק ברצלונה, אלא הרבה מעבר. קטלוניה מציע הרים פראיים יפהפיים, חופים מפורצים מדהימים, כפרים זעירים וערים עתיקות מרגשות, תרבות ייחודית וגאוות מקום....


 

עוד דברים שאם לא עשיתם ברומא

 

ידוע שכל הדרכים מובילות לרומא; אם גם אתם בדרככם לרומא, ראוי שתמלאו את ראשכם במספר נתונים חשובים שעשויים להפוך את החופשה שלכם בעיר המיוחדת הזו לבלתי נשכחת. בין האטרקציות בעיר בהן חובה לבקר ניתן למנות את הקולוסאום והפורום – כנראה מהאטרקציות הידועות בעיר. נציין בשמחה גם אתרים אהובים אחרים, כגון גבעת הקפיטול ין, גבעת הפלטין, פיאצה נבונה הנהדרת....


 

ורנה - אטרקציות והמלצות

 

ורנה גם היא נמצאת ברשימת היעדים האוהבים על ישראלים, כנופש לבודדים, זוגות או לכל המשפחה. ורנה מפורסמת באווירת הריפוי והספא שבה והפעילויות השונות למשפחה. מדובר בחופשה שתחסוך לכם שקלים רבים, לעומת חופשה ביעדים יקרים במערב אירופה (אמסטרדם, לונדון, פריז, המבורג ועוד).....


 

המלצות טיול ביוון

 

יוון היא מדינה בדרום מזרחה של אירופה, עם ים כחול מבהיק, אתרים ארכיאולוגיים מרשימים ביופיים ועתיקותם, כפרים ציוריים ואקלים ים תיכוני נעים – כל התנאים המאפשרים לה להיות יעד לחופשה נהדרת. אלו המגיעים לנפוש ביוון חייבים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד. ראוי שתכירו את המקום אליו אתם נוסעים ותכינו את עצמכם (או שלא) למה שאתם עומדים לראות ולחוות.....


 

לונדון - המלצות טיול

 

נופש בלונדון יכולה להיות אחת ההחלטות הטובות שתקבלו בקיץ הזה. מדובר בבירתה של בריטניה הגדולה וגם בעיר הגדולה ביותר באיחוד האירופי כולו (זאת על אף שמעמדה של בריטניה כחברה באיחוד האירופי אינו ברור לאחרונה). בלונדון ישנה כמות עצומה....


 

פריז - אטרקציות והמלצות

 

פריז זהו המקום להיות בו בכל עונה בשנה שתבחרו. בימות הקיץ העיר עמוסה בתיירים, הפוקדים אטרקציות תיירותיות כמו כנסיית נוטרדאם, מוזיאון הלובר ומגדל אייפל – בהם תאלצו לעמוד זמן ממושך בתורים. פריז מציעה למבקריה טיול עירוני מרתק הכולל אתרים היסטוריים, טיולים רגליים, עם או בלי ילדים, אדריכלות מופתית, מוזיאונים אהובים ומגוון קולינארי אינסופי......


 

נופש בחופים של תאילנד

 

תאילנד היא ארץ מזמינה ודינאמית למדי, עם ערים המלאות באזורי משיכה אטרקטיביים לתיירים. התאילנדים מודעים לכוח התיירותי של ארצם המבורכה, ועל-כן מנסים בכל כוחם ליצור אווירה מופלאה ונוחה של נופש ורוגע, כמעט בכל מקום בו תדרוך כף רגלכם. כמעט בכל מקום אליו תגיעו. בוודאי תמצאו אטרקציות ונקודות עניין לכל גיל.....


 

חופשה בקנקון

 

כולם רוצים חופשה וכולם מדברים על מזרח אירופה, אולם מעטים הם האנשים המדברים על מרכז אמריקה בכלל ועל מקסיקו בפרט כיעד נהדר לחופשת קיץ בלתי נשכחת. נוכל לדבר מעט על האופן שבו הכל התחיל. בשנות השבעים של המאה הקודמת, הקימו באזור אתר נופש, עליו בנתה ממשלת מקסיקו מלונות יוקרה מפוארים....

לקריאה בהרחבה >>>

 

הכירו את גוטאמלה

 

בגואטמלה הקטנה והמגוונת שפע אתרי היסטוריה ופולקלור, והם משובצים בין אתרי טבע מיוחדים במינם. לאורכה ולרוחבה של הארץ פזורים אתרים ארכיאולוגיים מושלמים של תרבות המאיה, כפרי אינדיאנים, מונומטים ספרדיים קולוניאליים, ועולם אנושי צבעוני ומרתק. היא נחשבת לצפופה ביותר מבין מדינות מרכז אמריקה.....

לקריאה בהרחבה >>>

 

מוסקבה – יעד ייחודי לטיול

 

מוסקבה היא בירתה של רוסיה, אבל היא גם העיר הגדולה ביותר באירופה והתשיעית בגודלה בעולם. לכן לא יפלא שלמרות העובדה כי מתגוררים בה רק כעשרה מליון תושבים, יש הרבה מה לראות ומה לעשות בה, והיא מציעה שפע של אתרים ובילויים...

לקריאה בהרחבה >>>

 

סנט פטרסבורג - מהערים היפות בעולם
סנט פטרסבורג - מהערים היפות באירופה

 

סנט פטרסבורג, מהערים היפות באירופה – עיר עם היסטוריה וחיי תרבות עשירים ביותר. גם ההרמיטאז', מהמוזיאונים החשובים והגדולים בעולם, נמצא בעיר, לצד מוזיאונים נפלאים נוספים ובתיהם של משוררים וסופרים...

סנט פטרסבורג - לקריאה בהרחבה >>>

 

סין - טיול בראש השנה הסיני
סין - טיול בראש השנה הסיני

 

חג האביב הוא, בראש ובראשונה – חג המיועד לכינוס משפחתי, כאשר עבור סינים רבים שעברו לערים מרוחקות וגדולות במטרה לפרנס משפחותיהם, זהו הזמן היחיד בשנה בו שבים לחופשה לחיק משפחותיהם בבתיהם. מערב ראש השנה הסיני, יוצאים מיליוני סיני לחופשה בת שבוע. בשבוע זה סגורים עסקים רבים בסין...

טיול לסין - לקריאה בהרחבה >>>

 

אגם באיקל רוסיה - הכי כחול שיש
אגם באיקל רוסיה – הכי כחול שיש

 

אגם באיקל נחשב לאחד מהיפים בעולם, וצורתו כסהר או קרן. האגם עצמו מאוד צלול, ושקיפותו מגיעה עד לעומק של 40 מטר. שקיפות כזו משמעה היעדרותם של מינרלים במים. כלומר הרכב מימיו דומה להרכבם של מים מזוקקים. אגם זה מהווה כ- 20% מכמות המים המתוקים בעולם....

אגם באיקל רוסיה - לקריאה בהרחבה >>>

 

סינגפור – הפנינה של המזרח הרחוק
סינגפור – הפנינה של המזרח הרחוק

 

סינגפור היא אי טרופי יפיפה באסיה המורכב מאי מרכזי עליו שוכנת בעיקר העיר סינגפור, ומסביבו חמישים ושמונה איים קטנים. חצי משטחה של סינגפור מאוכלס בערים, והמחצית השנייה מוקדשת לשמורות טבע ופארקים מטופחים. למרות שסינגפור אינה גדולה, ביקור בה יכול להיות חוויתי...

לקריאה בהרחבה >>>

 

ליסבון – עיר שבע הגבעות
ליסבון – עיר שבע הגבעות

 

אם אתם מחפשים עיר יפהפיה ונהדרת לטיול ובילוי, המלאה בכיכרות יפות, רבעים עתיקים, נקודות תצפית לנוף של ים וטיול לאורכו של נהר וכמובן מסעדות, מקומות בילוי ליליים, שווקים תוססים וחנויות ייחודיות הרי שליסבון, בירת פורטוגל היא העיר בשבילכם...

לקריאה בהרחבה >>>

 

טיול משפחות - הולנד או היער השחור?
טיול משפחות - היער השחור לעומת הולנד</strong></div> <div style="background-color: #ffffff; float: right; padding-right: 8px;"><a title="טיול משפחות - היער השחור לעומת הולנד

 

ככל שעונות האביב והקיץ מתקרבות, אנו מבקשים למצוא את המקום אליו נצא לחופשה מרעננת עם המשפחה והילדים. ישנם מקומות שונים לטייל בהם, שאינם רחוקים מאוד מישראל – כמו ארצות אירופה השונות...

לקריאה בהרחבה >>>

 

פסטיבל המסכות בוונציה
פסטיבל המסכות בוונציה

 

פסטיבל המסכות בוונציה, המתקיים בעיר מדי שנה, נחשב לאחד האירועים המפורסמים ביבשת האירופאית. העיר היפה גם כך מתמלאת דמויות חבושות מסיכות ועטויות בגדים תקופתיים, כמו גם רבבות תיירים המגיעים מפינות שונות של העולם במיוחד על-מנת לחוות את המאורע. במאמר זה נשטוף אתכם בפיסות מידע חשובות על פסטיבל המסכות בוונציה....

לקריאה בהרחבה >>>

 

המלצות טיולים בעולם: קוסטה בראווה
המלצות טיולים - קוסטה בראווה

 

ברצלונה יפה ככל שתהיה היא בירתו של אחת המחוזות היפים ביותר בספרד, מחוז קטלוניה. לכן לכל מי שמגיע אליה מומלץ לשקול לטייל גם מחוץ לעיר, לכיוון קוסטה בראווה, זהו איזור החוף של קטלוניה המשתרע על חופיה הצפון מזרחיים של ספרד. מדובר ברצועת חוף משתרעת לאורך 60 קילומטרים ממזרחה של ברצלונה ועד העיר בלן, הנמצאת על הגבול הצרפתי...

לקריאה בהרחבה >>>

 

טיול מאורגן או פרטי - יתרונות וחסרונות
טיול מאורגן או פרטי – יתרונות וחסרונות

 

טיסה ליעד חדש ולא מוכר באופן פרטי, לעומת זאת, תדרוש מכם הבנה טובה לא רק לגבי המקומות שמומלץ "להתעכב" עליהם, אלא גם בקיאות בדרכי התחבורה בהן כדאי יהיה להשתמש בדרך לשם. לפעמים בחירה לא נבונה בין רכבת, מונית או אוטובוס תגרום לבזבוז משווע של זמן יקר...

לקריאה בהרחבה >>>

 

טיפים לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל
טיפים לבחירת ביטוח נסיעות לחול

 

כאשר אתם מדמיינים את עצמכם בחופשה הבאה שלכם, ובמיוחד אם אינכם מתכוונים לבלות אותה כאן בישראל, יש להניח שמה שעולה בראשכם זה ההתרחקות המבורכת מהשגרה, והמחשבה על רגעי האושר וההנאה הצפויים לכם עם האהובים שלכם. אך מלבד האופטימיות הזו, חשוב שתהיו גם מוכנים לכל צרה או בעיה שעלולה לקרות דווקא בזמן הטיול, ולרכוש מראש כיסוי ביטוחי שייתן מענה מתאים לכם ולשאר המשתתפים. מוטב שתדעו לאילו דברים חשובים כדאי לשים לב בבואכם לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל...

לקריאה בהרחבה >>>

  

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר