ורנה - אטרקציות והמלצות

ורנה אטרקציות והמלצות טיולכמה נחמד לחיות בתקופה המאפשרת לנו לצאת לחופשות תכופות (ולא רק אחת לשנה, כמו בשנים עברו). אנו חיים בעידן בו נסיעות וטיולים לחו"ל הופכים אפשריים גם לאלו שהפרוטה אינה מצויה בכיסם, החל מטיסות זולות וכלה ביעדים זולים המאפשרים תכנון טיול מבלי לקרוע את הכיס או למכור לבלב.

 

ורנה גם היא נמצאת ברשימת היעדים האוהבים על ישראלים, כנופש לבודדים, זוגות או לכל המשפחה. ורנה מפורסמת באווירת הריפוי והספא שבה והפעילויות השונות למשפחה. מדובר בחופשה שתחסוך לכם שקלים רבים, לעומת חופשה ביעדים יקרים במערב אירופה (אמסטרדם, לונדון, פריז, המבורג ועוד).

 

ים וחופים

אין מי שלא אוהב לבלות בחופיה של ורנה בזמן חופשה נהדרת. אין דרך טובה יותר להירגע מהלחץ והמתח המהווים שגרה של ממש בחיים בישראל. שהייה ארוכה יותר בחוף תגרום לכם גם לחסוך כסף על בילויים בעיר, אז הישארו על מיטות השיזוף, חבשו כובע ושתו הרבה מים.

 

חיי לילה

ורנה ידועה בחיי הלילה התוססים שבה. בכל ערב תוכלו לבקר במועדונים איכותיים הכוללים ריקודים והופעות מוסיקליות מרחבי העולם, לשבת בברים המציעים קוקטיילים משובחים וברמה עולמית ולסעוד במסעדות שיגישו לכם ממיטב מנות המטבח המקומי והאותנטי, עם טעמים שלא תשכחו במהרה. אוהבים להמר? היכנסו אל אחד מבתי הקזינו הפזורים בעיר והתחילו לשפוך את כספם היקר, שהרי בורנה ההימורים חוקיים. חיי הלילה בעיר תוססים ומתפתחים כל העת במטרה להתאים לצרכי הבליינים המקומיים והבינלאומיים. המועדים המשובחים ביותר נמצאים בסמוך לקו המים ולפיכך קל לאתרם.

 

יאכטות

המים הם אלמנט חשוב בכל חופשה בורנה; שייט יאכטה יעניק לכם אפשרות לטעימה צנועה מחיי הים המרגשים של המקום. שטפו עיניכם בנופים עוצרי נשימה וצלילות עומק. ייתכן שלא מדובר באטרקציה זולה במיוחד, אך רבים יעידו כי היא שווה כל אגורה ואגורה.

 

הקתדראלה של ורנה

מהמבנים היפים ביותר בורנה בפרט וביבשת אירופה בכללית. מדובר במבנה שהפך לסמל העיר ובעל יופי מרשים במיוחד. הקתדראלה נבנתה משך שנים רבות החל מהמאה ה-19 ועד תחילתה של המאה ה-20. בימינו היא מציגה חזית נהדרת עם עיצוב פנים מרהיב למדי, הכולל חיפויים מעוצבים, איורי קיר וויטראז'ים שלא יביישו גם את יצירותיו המזהירות ביותר של מרק שאגאל. אם תטפסו במעלה 133 המדרגות שבמגדל הפעמון, תיהנו בוודאי מתצפית יפהפייה על העיר.

 

פארק פרימורסקי (Primorski

שם יתאפשר לכם ליהנות מבילוי ייחודי בפארק מים. זהו פארק הנפרש על-פני 8 קילומטרים על רצועת חוף מרשימה וכולל, בין השאר, אקווריום, גן חיות, אמפיתיאטרון היסטורי, תעלת מים המאפשרת שיט סירות ומצפה כוכבים.

 

התיאטרון העירוני

משכנו הרשמי של צוות התיאטרון המקומי ולהקת האופרה העירונית בורנה. פסטיבלי קיץ מהנים מתקיימים במבנה היפה הזה. אינכם חייבים להיות חובבי תיאטרון מושבעים על-מנת ליהנות מביקור במקום, המעוצב בסגנון בארוק מרשים.

 

תחבורה בורנה

ורנה מאפשרת התניידות במגוון רכב של כלי תחבורה, כאשר הדרך הראשונה והמועדפת היא לשכור מכונית על-מנת ליהנות מעצמאות מרבית. לחילופין, תוכלו להסתייע בשירותי חברת האוטובוס של ורנה, המציעה נסיעות במחירים סבירים (הישמרו מכייסים שעשויים לפקוד מקומות ציבוריים הומים). תוכלו גם לבחור להיעזר במוניות (זכרו להתמקח על המחיר המוצע לכם).

 

ורנה: סיכום

במאמר קצר זה סקרנו בקצרה רק חלק קטן מהאפשרויות שיש לורנה להציע לתייר הישראלי המצוי. עם זאת, אל לכם להסתפק בזאת; ראוי שתערכו מחקר משלכם, שיהיה מעמיק יותר ויתמקד בדברים שמעניינים אתכם באופן ספציפי. כך תוכלו לארגן לעצמכם נופש התפור למידותיכם ולתחומי העניין שלכם ושל שותפיכם למסע.

 



המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר