טיול משפחות - היער השחור לעומת הולנד

הולנד לעומת היער השחור - טיול משפחותככל שעונות האביב והקיץ מתקרבות, אנו מבקשים למצוא את המקום אליו נצא לחופשה מרעננת עם המשפחה והילדים. ישנם מקומות שונים לטייל בהם, שאינם רחוקים מאוד מישראל – כמו ארצות אירופה השונות. בואו נדבר מעט על הולנד והיער השחור – שניהם יעדים מופלאים שבכל אחד מהם ראוי להשקיע מספר ימי טיול, לכל הפחות. בחודשים אפריל-מאי, למשל, הולנד עשויה עדיין להיות גשומה וקרה. אולם אם תסעו בתחילת מאי, תוכל עדיין ליהנות מהגנים הקסומים של קוקנהוף, הפתוחים בין סוף מרץ לאמצע מאי. בחודש מאי עדיף לנסוע ליער השחור.

ומה עוד כדאי לשקול לגבי שני המקומות?

הולנד מלאה באטרקציות לילדים, בנוסף על כך שהיא נוחה וקלה לנהיגה. מצד שני, הולנד דלה למדי מבחינה נופית, אך חובבי סכרים ומים יאהבו אותה.

גם ביער השחור ישנן אטרקציות, אולם גם יש בו נופים יפים – לא דרמאטיים כמו אלו שבאוסטריה או שווייץ, אולם עדיין ישנו יופי בכל עבר, נוסף על כך שהוא נוח לטיולי כוכב.

פארקי שעשועים: בהולנד יש את הווליבי ואפטלינג, ואילו ביער השחור ניתן למצוא את פארק אירופה המעולה, שלדעתם של רבים "לוקח" בגדול את שאר פארקי השעשועים הפזורים ברחבי היבשת (אולי מלבד יורו-דיסני).

היער השחור זול יותר מרוב המקומות בהולנד.

 

קשה לבחור...

שני המקומות מתאימים למשפחות ומעניקים חוויה נפלאה, באופן כללי. מה עדיף? מדובר כאן בטעם והעדפה אישית. מובן שגם תנאי מזג האוויר יכולים להוסיף לחוויה או לפגום בה במידת מה. אפשר תמיד להסתדר בכל מזג אוויר בתקופת האביב והקיץ. בוודאי שמטריה יכולה לעזור, אולם התנאים עדיין יהיו פחות נוחים מתנאים של מזג אוויר יבש ושמשי.

כדאי לצפות גשמים אפשריים בעונות הללו – יש לקחת זאת בחשבון ולבצע בדיקה אמיתית ומקיפה. רצוי להתחיל בבדיקה של טמפרטורה ממוצעת ותנאי מזג אוויר בשני המקומות לגביהם אתם מתלבטים. בנוסף, רצוי לוודא שהאטרקציות המעניינות אתכם באתרים אלו אכן פתוחות בימים אלו של השנה.

 

רצוי שתחליטו מה מתאים לכם יותר מבחינת אופי הטיול. אומרים שנופי היער השחור מרשימים יותר (לא כמו באוסטריה, אבל לא תצרו משם מאוכזבים). הולנד ענייה יותר בנופים בשל הטופוגרפיה השטוחה של המדינה, אבל כן כדאי לבקר באמסטרדם, סנטר פארק ואפטלינג. ביער השחור כדאי לבקר בפארק אירופה, פארק החבדלים, פארק המים באדפרדייז והעיירות המשובצות לאורך היער השחור; מדובר בטיול טבע, לעומת אופיו העירוני יותר של טיול בהולנד.

 

עוד על היער השחור

האם כדאי להזמין כבר כעת טיסות למאי, או שעדיף לחכות ואולי להשיג מחירים טובים יותר? מחירים נקבים שנה מראש. למרות שתמיד ישנם סיכויים למצוא מבצע בשל ביטולים, כרגע המחירים נוחים למדי. רצוי לנחות בפרנקפורט ולשכור רכב משם, ללון בפרנקפורט ולצאת לדרך; בשישי ושבת יש בבוקר שווקי רחוב.

 

אפשרות נוספת היא לטוס לבלגיה ולנסוע משם בנסיעה מפעימה ליער השחור שאורכה 4 שעות, ונופי בלגיה והולנד בדרך. כדאי לבדוק מול סוכן נסיעות וגם באתרי האינטרנט, בעיקר אתרים כמו איסתא, המתחזקים מאגר של כל הטיסות. ישנו אתר אינטרנט ייחודי ליער השחור שמלא בהמלצות על טיולים ולינה. באם החלטתם על היער השחור, כדאי לכם להעדיף לינה בצימר על פני בית מלון – מה שיעצים את החוויה עבורכם ובעיקר עבור הילדים.

 

דולפינריום הולנד

 

אפטלינג הולנד

 

גן החיות בורגר'ס הולנד

 

מסעדת עמי ותמי הולנד

 

פארק השעשועים ליננהוף הולנד

 

 



המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה