כשאומרים תוכן איכותי לקידום אתרים, למה מתכוונים?

 

הכלל שנוצר עם השנים באינטרנט, הוא "התוכן הוא המלך". כלומר, אם רוצים לשווק עסק, מוצר או שירות, אם רוצים להעביר מסר מסוים, אז שצריך לייצר הרבה תוכן, אך הוא חייב להיות איכותי, אחרת הוא לא ישמש אותנו ולא יוכל לעזור לנו. זה נכון בכל דבר ובפרט בכל מה שקשור לנושא של פרסום עסקים ברשת.

 

מקדמי אתרים, משווקים באינטרנט וכל מי שקשור לנושא של קידום אתרים, עובדים לא מעט סביב הנושא של תוכן ברשת, כשהמטרה היא לייצר תוכן איכותי, בכמויות משמעותיות, ולפרסם אותו במקומות שונים בשביל שכמה שיותר אנשים יוכלו להגיע אליו, להשתמש בו, וכן בשביל שיהיה ניתן לקשר אותו אל האתר של בית העסק, מה שיכול לייצר אפקט משמעותי יותר בתהליך הקידום והפרסום.

 

במאמר זה נסביר מה זה בדיוק תוכן איכותי, איך אנחנו נמדדים, מה הכללים המקובלים לגביו, וכן נסביר איך הוא יכול לשרת אותנו בכל מה שקשור לנושא של פרסום עסקים. חשוב להבהיר, זה לא משנה באיזה סוג עסק מדובר, באיזה תחום ובאיזה גודל של בית עסק מדובר. כל מי שרוצה לפרסם את עצמו ברשת, חייב לייצר תוכן והוא חייב לוודא שמדובר בתוכן איכותי על פי הכללים המקובלים.

 

מה זה תוכן איכותי?

בשביל להבין מה זה תוכן איכותי, צריך להבין תחילה למה בכלל צריך תוכן בשביל לקדם עסקים ולפרסם אותם ברשת. ההסבר לכך הוא פשוט, התוכן יוצר מידע בו נעזרים גולשים לצרכים שלהם, כך הם נחשפים לבית העסק, מקבלים עליו מידע ויכולים להשתמש בו לכל מה שנדרש עבורכם.

 

תוכן איכותי הוא תוכן שמשרת את הגולש. הוא רלוונטי עבורו, אקטואלי, מספק פרטים שיכולים לשרת אותו באופן אמיתי. למשל, אם אנחנו מבקשים לשווק מוצר מסוים, אזי שהתוכן צריך להיות כזה שהלקוח יבין מתוכו מה זה המוצר הזה, מה הוא עושה, מה היתרונות שלו, מה המפרט הטכני שלו, ובאופן גלוי או בין השורות, הוא יבין למה בכלל הוא צריך את המוצר הזה. תוכן איכותי באמת, הוא כזה שגולש יקרא אותו ויבין שהוא צריך את המוצר שמוכרים לו, גם אם קודם לכן הוא לא חשב כך, או לא הכיר אותו.

 

כמובן שבכל תחום ותחום, איכות התוכן נמדדת אחרת. כלומר, אם אנחנו מחפשים תוכן בנושא של כלי רכב, אזי שהוא יהיה שונה מאשר תוכן בתחום המוזיקה או בתחומים אחרים, לא רק מבחינת הנושא בו הוא יעסוק אלא גם מבחינת סוג המידע שהוא יספק. ישנם מקרים בהם המידע יהיה שיווקי לגמרי, ישנם מקרים בהם המידע יהיה אינפורמטיבי, ישנם מקרים בהם התוכן אמור להיות משכנע מבחינה חברתית, פוליטית ואחרות.

 

לצורך פרסום עסקים באמצעות תוכן איכותי, צריך להכיר את הנושא בו עוסק העסק, מה הוא רוצה לפרסם, מה המוצרים והשירותים שהוא מציע ללקוחות, ובהתאם אפשר לייצר תוכן שיתאים לו באופן ספציפי.

כללים של תוכן איכותי

  • כלל ראשון – התוכן חייב להיות מקורי, אמיתי, לא מועתק ולא כזה שניתן לקשור אותו לתכנים אחרים המופיעים ברשת. זה חשוב גם מבחינת כללי הקידום אך גם בהיבטים אחרים. אף גולש לא יחשוב שתוכן הוא איכותי אם איננו מקורי והוא קרא מאמרים דומים לו. בשביל שהתוכן יהיה איכותי, הוא חייב להיות מקורי ויוצא דופן.

  • כלל שני – תוכן איכותי חייב להיות ארוך מ-700 מילה. הוא לא יכול להיות מאמר קצר של 200-300 מילה. זה לא מספיק בשביל לייצר תוכן אמיתי, משמעותי, רלוונטי לגולש. בשביל שהתוכן יהיה מהותי, הוא חייב להיות ארוך מ-700 מילה, מחולק לפסקאות, עם כותרות ראשיות ומשניות וכן הוא צריך להתפרסם באתר עם תמונות מתאימות.

  • כלל שלישי – התוכן חייב לעסוק בשאלה מה הגולש צריך, מה רלוונטי עבורו, כמובן שהוא חייב לענות על שאלות אמיתיות, לספק מידע אמין ואמיתי, כזה שאפשר לבדוק את האמינות שלו. למשל, מחירים, מפרט טכני, תאריכים ומועדים, מחקרים ודברים אחרים.

  • כלל רביעי – התוכן צריך להיות כתוב בצורה יפה, ברורה ורהוטה. לכן חשוב לבצע הגהה, עריכה, לבדוק היטב כל משפט ומשפט, לוודא שאין שום דבר שמפריע בעין, שום דבר שיכול לגרום לגולש לתהות, אם כתב אותו כותב תוכן מקצועי, חובבן ואולי בכלל מישהו שאין לו ניסיון וידע בכתיבה.

 לפני סיום חשוב לזכור, תוכן המתפרסם באינטרנט מקושר באופן טבעי לבית העסק אותו הוא נדרש לפרסם. לכן, בית העסק צריך לקחת בחשבון מה מתפרסם בשמו והאם הוא משרת את המטרות שלו. האם הוא באמת עוזר לו להתפרסם באופן חיובי.

 

 

 

המלצה - אתר ההמלצות של ישראל

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 



המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ