טיפים לתכנון פרסום ממומן בגוגל

 

בית עסק או בעל מקצוע המבקשים לפרסם היום את המוצרים והשירותים שהם מספקים, יודעים שהדרך הטובה ביותר עבור פרסום עסקים מכל סוג, תחום וגודל, הוא בעזרת גוגל, ובפרט דרך קמפיינים ממומנים.

 

אך בשביל להפיק תועלת אופטימאלית עבור פרסום עסקים בגוגל, בפרט כשמדברים על פרסום ממומן, צריך לדעת איך לתכנן את זה בצורה נכונה. באופן שיהיה אפשר למצות בצורה אופטימאלית את התקציב שמבקשים להקציב לתהליך, כך שיהיה ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר. קרי, חשיפה אופטימאלית, ממוקדת ומדויקת.

 

על מנת לייצר תהליך כזה, חשוב מאוד להבין תחילה מה זה פרסום ממומן בגוגל, ואיך אפשר לתכנן אותו בשביל שנוכל להפיק ממנו תועלת מרבית. חשוב לציין שכל בית עסק או בעל מקצוע, יפעלו בצורה שונה, זאת בהתאם לתקציב שעומד לרשותם ובהתאם למטרות שלהם. בסופו של דבר, יש מי שהמטרות שלו הן ארוכות טווח, בעוד שאצל אחרים המטרות יהיו קצרות טווח ומיידיות.

 

לפני שנסביר מה זה פרסום ממומן בגוגל ואיך הוא יכול לעזור לצורך פרסום עסקים, חשוב להבהיר שזו לא הדרך היחידה לפרסם את העסק, מוצרים ושירותים שלו. ישנן דרכים נוספות ורצוי להשתמש בכמה נתיבים ולא בנתיב אחד. כך אפשר גם להגדיל את אופציות החשיפה ולמצות את כל האפשרויות במטרה לפרסם את העסק בצורה אופטימאלית.

מה זה פרסום ממומן בגוגל?

פרסום ממומן בגוגל הוא קמפיין שמתבצע הן במנוע החיפוש של גוגל, בחלק של המודעות, והן ברשת הפרסום של גוגל הפרוסה בלא מעט אתרי אינטרנט. הרעיון הוא להשתמש בביטויים פופולאריים המתאימים לבית העסק שלנו, למוצרים והשירותים שאנחנו מספקים, ולנסות לקדם אותם דרך מודעות אלו.

 

אנחנו בונים מודעה שאמורה להוביל לאתר שלנו או לעמוד נחיתה, שם יכולים הגולש לקבל עוד מידע ולמלא את הפרטים האישיים שלהם מתוך כוונה שאנחנו ניצור איתם קשר. הרעיון בקמפיין כזה, הוא גם לייצר חשיפה גבוהה יותר, מהירה יותר, וכמובן למשוך אלינו לקוחות ספציפיים שמחפשים בתי עסק מהסוג שלנו, מוצרים ושירותים כפי שאנחנו מספקים.

 

להבדיל מקמפיין רגיל, קרי אורגני, קמפיין ממומן אומנם עולה כסף, אך הוא מקבל בולטות גבוהה מאוד במנוע החיפוש ובמקומות אחרים ברשת, וכן הוא מופיע במקומות בולטים מאוד שקשה מאוד לא להבחין בהם. הקמפיין גם עולה באופן מיידי ולכן ההשפעה שלו היא מהירה יותר.

איך מתכננים קמפיין ממומן בצורה נכונה

טיפ ראשון – תקציב

הגדירו את התקציב שלכם בצורה נכונה. תקבעו כמה אתם מוכנים להשקיע בקמפיין וכמה אתם מוכנים להשקיע בכל מודעה. מאחר והשימוש בביטויים עולה כסף, אז עליכם להחליט כמה תהיו מוכנים לשלם עבור כל ביטוי והאם זה משתלם לכם.

לכן גם רצוי לעשות תחקיר מקיף לפני כן, תחקיר של מילות מפתח, חשיפה וכל מה שנדרש בשביל שתוכלו בסופו של דבר לעשות את הבחירה הנכונה.

 

טיפ שני – מטרות ויעדים

הגדירו מה המטרה של הקמפיין שלכם. זה נכון שהשאיפה שלכם היא להגיע לכמה שיותר גולשים שירצו לשלוח לכם את הפרטים שלהם, לרכוש את המוצר או את השירות. אך אתם צריכים להגדיר מה בדיוק המטרות, האם זה לרכוש מוצר ספציפי שעכשיו עולה למדפים, לרכוש שירות שאתם מציעים במשך תקופה קצרה, להשתתף באירוע שאמור להיערך בקרוב.

ברגע שתדעו להגדיר את המטרות והיעדים שלכם בצורה נכונה, יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן את הקמפיין ולדעת כיצד להשתמש בו להגשמת המטרות שלכם.

 

טיפ שלישי – תהליך כתיבה נכון

הרעיון הוא לא רק לחפש ביטויים שיכולים לעזור לכם למכור את המוצר או את השירות. אתם צריכים לעורר עניין, לגרום לגולשים לרצות לקרוא את המודעה ולהקליק עליה. לכן חשוב שתהליך הכתיבה יהיה נכון.

הכתיבה צריכה להיות ברורה, רהוטה, מדויקת ושיווקית. רצוי לא להגזים בהיבט האחרון, אך חשוב לקחת בחשבון שזה חלק בלתי נפרד מיצירת קמפיינים.

 

טיפ רביעי – תזמון

חלק בלתי נפרד מתהליך תכנון קמפיין, זה התזמון. כלומר, מתי לעלות את המודעה, כמה זמן להחזיק אותה באוויר. ישנן מודעות שצריך לעלות באופן מיידי, אחרת אין טעם להשתמש בהן, ויש מודעות שאפשר שהן יישארו באוויר שבועות ויש מודעות שצריכות להיות באוויר זמן קצר. התזמון הוא חשוב ליצירת קמפיין נכון ומדויק.

 

עליתם עם הקמפיין? בהצלחה

עקבו כל יום אחר הקליקים והביצועים

 

בדקו את ההמלצות שגוגל נותן לכם בפאנל ניהול הקמפיינים

בדקו כל המלצה בנפרד ובריכוז מלא, ראו האם היא מתאימה לכם ואז אשרו או דחו אותה

 

תנו לקמפיין לרוץ לפחות חודש לפני שאתם מבצעים שינויים

רוצו עם התקציב וההגדרות שבחרתם

למודעות גוגל יש תהליך למידה ולכל קמפיין תהליך למידה משלו ואם תשנו דברים מוקדם מידי אז אולי תשנו הגדרה שאחרי תהליך הלמידה תהיה טובה לכם, סבלנות!

 

זכרו שתמיד אתם יכולים לשנות את התקציב היומי - התקציב לא חקוק בסלע

 

עקבו אחרי המרות כדי שתדעו לזהות את התוצאות מהקמפיין וכך תהיו חכמים יותר הלאה

 

דברים משתנים כל הזמן, עקבו אחר שינויים וחידושים

 

 

 

 

 

 

 

המלצה - אתר ההמלצות של ישראל

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?

שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 



המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ