יתרונות וואטספ עסקי לעומת רגיל בעסקים

 

יותר משני מיליארד אנשים משתמשים בוואטסאפ ברחבי העולם. במילים אחרות אחד מכל ארבעה אנשים בעולם משתמש באפליקציית הודעות פופולרית זו כיום. אין ספק כי מי שמסתכל על המהפכה שחוללה האפליקציה הזו מגלה כי ב-13 השנים האחרונות, היא הצליחה לגרש מתחרים רבים והפכה לערוץ התקשורת העיקרי של אנשים בכל רחבי העולם.

כיום היא גם משפיעה על התחום העסקי. רוצים לדעת איך, הנה כל היתרונות המשמעותיים ביותר שעסקים יכולים להרוויח משימוש בוואטסאפ עסקי.

כולם משתמשים בה – אז למה לא למנף זאת לטובת העסק שלכם?

היתרון הראשון הוא ברור מאוד – כמעט כולם משתמשים באפליקציה הזו, מכאן הסבירות שחלק עצום מבסיס הלקוחות שלכם כבר משתמש בפלטפורמה הזו. לכן, במקום להציג ערוץ תקשורת חדש ולהשקיע זמן ומאמץ בהעברת לקוחות לאותה פלטפורמה, נוח להשתמש בערוץ מסרים מבוסס כבר ופופולרי במיוחד.

 

יתרה מכך, הזמינות מאוד חשובה כאן. כי בואו נודה על האמת הרבה יותר קל לשלוח הודעת טקסט מהירה בוואטסאפ ולסיים את השיחה בכמה דקות, במקום שהדבר היה לוקח לכם כמה שעות, או אפילו ימים, אם הייתם צריכים לשלוח מייל, כך גם הדבר כשמדובר בשיחות טלפון ממושכות שיכולות להיות בזבוז זמן עצום עבור צוותי תמיכת לקוחות. כולנו יודעים שאנחנו מגיבים הרבה יותר מהר להודעות מיידיות מאשר למייל, ואכן מחקרים מראים ש-90% מהאנשים מגיבים תוך 30 דקות על אפליקציות הודעות מיידיות בעוד שתגובות על דוא"ל הן רק 17%.

תגובה מהירה גם באתר שלכם

כשמדובר בתגובות מהירות יותר המשמעות היא אחת - לקוחות מרוצים יותר. והנוסחה מאוד פשוטה במקרה הזה:

לקוחות מרוצים יותר = יותר מכירות + שיעור שימור לקוחות גבוה יותר

עכשיו הוסיפו לכך את העובדה שוואטספ עסקי מציע גם את האפשרות המגניבה מאוד להוסיף את לחצן הצ'אט של האפליקציה לאתר האינטרנט שלכם. עם הכפתור הזה, תוכלו לשמור על השיחה עם הלקוחות שלכם הרבה אחרי שהם עוזבים את האתר.

לדבר הזה יש יתרונות נוספים. ראשית הוא מקל על הלקוחות שלכם שלא יצטרכו להעלות את האתר שלכם כשהם צריכים תשובה לשאילתה, אלא הם יכולים פשוט ליצור איתכם קשר באמצעות ערוץ התקשורת של וואטספ.

 

אבל יש כאן משהו נוסף והוא העובדה שאנשים משתמשים בוואטסאפ כדי לשמור על קשר עם יקיריהם. וזוהי צורה לא רשמית של הודעות מיידיות שצועקות תקשורת אישית. לכן הבחירה שלכם בוואטספ העסקי משמעותה יצירת קשר אישי עם הלקוחות. למה זה חשוב? כי מחקרים מראים ש-70% מהלקוחות המעורבים רגשית מבזבזים עד פעמיים או יותר על המותג שהם נאמנים לו.

 

למנף את היתרון של לגלות עולם חדש

פלטפורמות המדיה החברתית הפכו רוויות בקמפיינים שיווקיים ופרסומות בתשלום. שיווק בפלטפורמות החברתיות הללו הוא לא קל , והוא דורש הרבה מאמץ וכסף כדי למשוך תשומת לב מהקהל שלכם ולבקש ממנו תגובה. במכלול הזה וואטספ היא פלטפורמה חדשה יחסית, שעדיין לא אומצה על ידי כל העסקים, מה שאומר שהיא יכולה לתת לכם יתרון ראשוני ועל פני המתחרים.

 

תכונת ה- Broadcast Messaging מאפשרת לעסקים לשלוח הודעות למספר צ'אטים בו זמנית. באמצעותה ניתן לעדכן לקוחות לגבי הנחות ומבצעים מתמשכים, אך כשמשדרים הודעה לשורה שלמה של נמענים (בצורה של קבוצה), הנמען לא יודע זאת, כי הוא יקבל את ההודעה כהודעה פרטית יחידה.

 

תכונה נוספת חשובה לא פחות היא היכולת לענות תשובות מהירות לשאלות נפוצות באמצעות הודעות מענה אוטומטיות. בנוסף לתשובות האוטומטיות הללו, ניתן גם להשתמש בצ'אטבוט של  וואטספ המדמה שיחה עם הצרכן בדיוק כפי שנציג לקוחות אנושי היה עושה זאת.

 

חברו את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק לוואטסאפ שלכם והוסיפו כפתור פניה בוואטסאפ לפוסטים, הרבה מאוד עסקים מדווחים שלאחר הוספת כפתור הוואטסאפ הם קיבלו יותר פניות מהפרסום שלהם

 

שעות פתיחה - ישנה אפשרות לשים הודעה שמוצגת כאשר לקוח פונה אליכם מחוץ לשעות העבודה וכך הוא לא נשאר ללא מענה ויודע מתי אפשר לפנות אליכם

 

מה המסקנה? כיום, צרכנים רוצים להתחבר לעסקים באותו מקום ובאותו דרך שהם מתחברים עם הקשרים האישיים שלהם. כדי לפגוש את הלקוחות שלכם היכן שהם נמצאים, הפתרון הטוב ביותר הוא להתחיל להשתמש בוואטספ עיסקי.

 

 

 

המלצה - אתר ההמלצות של ישראל

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 



המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ