רוצים שגוגל יאהב אתכם? טיפים חשובים לדרך הנכונה

 

טיפים לקידום בגוגלשאלתם את עצמכם למה האתר שלכם לא מגיע לתוצאות? ניתחתם את הדברים כמו שצריך? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להבין האם אתם בדרך הנכונה. כולנו יודעים כמה חזק הוא הפרסום באינטרנט, היום יותר מתמיד וכבעלי עסקים אנו פונים לאנשי שיווק ופרסום לבנות אתר ולקדם אותו. אך איך בנו אותו ומה כתבתם בתוך האתר הם אלו שיכתיבו לכם את הדרך, אפשר לבנות אתר מדהים ועדיין לשמור על כללים בסיסיים לקידום אורגני

שם האתר בטקסט קריא לגוגל

זה מאוד פשוט, אם אתם לא יכולים לסמן את שם האתר ולהעתיק אותו למסמך וורד כטקסט רגיל אז גוגל לא יכול לקרוא את הטקסט! כנראה שמתם את שם האתר רק כחלק מתמונת הלוגו שעיצבו לכם, נכון שיש היום זיהוי טקסט מתמונה אבל האפקט שונה לחלוטין, מעבר לזה בתכנות קוד האתר ואפילו בכלים חיצוניים יש אופציה ממש להגדיר לגוגל מה אומר כל חלק מהטקסט. אז הדבר הראשון שתעשו הוא לבדוק האם יש לכם את שם האתר בטקסט קריא לגוגל בראש האתר ובתחתית האתר (ב FOOTER ) ואם הטקסט שלכם מופיע כתמונת לוגו, הוסיפו גם טקסט רגיל, לא חייב לבחור רק את אחד מהם.

האם הטקסט שלכם כתוב נכון לקידום?

כמה מילים כתבתם בעמוד הבית, עמוד אודות או הכתבות שהוספתם באתר?

אז קודם כל נתחיל מזה שגוגל מעדיף שיהיו מעל 450 מילים בכל עמוד, עמוד הבית מכיל את התוכן החשוב ביותר ובו אתם צריכים לשים תמצית של השירותים שאתם נותנים תוך ניסוח נכון של תחביר הטקסט אשר יכיל מילות מפתח בצורה הנכונה וכחלק טבעי במשפט ולא סתם כתיבת מילות מפתח, וזה ממש לא צריך לבוא על חשבון העיצוב! מעצב אתרים טוב יכול לחלק את התוכן בצורה נכונה לגוגל ולגולש.

 

כתבתם מאמר לאתר? מעולה! האם כתבתם אותו נכון?

מאמר לקידום שונה לחלוטין ממאמר בעיתון! מומלץ שהפסקה הראשונה תכיל מילות מפתח מתאימות כאשר מילת המפתח העיקרית שאתם רוצים להופיע בה תהיה בשורה וחצי הראשונות של הפסקה הראשונה שלכם. בנוסף, אתם צריכים קישורים, אם המאמר מופיע באתר שלכם אז קישורים פנימיים בתוך המאמר ממילות מפתח רלוונטיות לעמודים פנימיים מתאימים ואם הוא מופיע באתר חיצוני אז מוסיפים מילות מפתח אשר יובילו לעמוד מתאים באתר שלכם אשר קשור באופן ישיר למילת המפתח. כמות הקישורים נקבעת לפי אורך הטקסט. הסטנדרט הוא 2 קישורים. מומלץ להוסיף מאמרים המכילים 700 מילים ומעלה.

 

אנשים שונאים שגיאות כתיב ושגיאות זכר ונקבה

יש אנשים שממש לא יכולים להתגבר על שגיאות כתיב או שגיאות ניסוח של זכר ונקבה, למשל שלוש או שלושה והם פשוט לא יישארו לקרוא תוכן שיש בו שגיאות שממש מעצבנות אותם. נכון, זה נראה לכם לא קשור לקידום אורגני, אז תתפלאו! בקידום אורגני אתם רוצים שאדם שנכנס למאמר יישאר בו כמה שיותר זמן ולא יסגור את האתר או העמוד מייד ויעבור למשהו יותר מעניין מכם. גוגל סופר כמה נכנסו למאמר, כמה זמן נשארו בו וכמה פעמים לחצו על הקישורים הפנימיים שלו.

 

אל תבטיחו הבטחות!

אתם לעולם לא יודעים מה עצה שנתתם תוביל את הקורא לעשות או איך הדברים ישתנו בעולם. לדוגמא להבטיח שטיפול מסוים יעזור למטופל, ישנם המון גורמים מסביב ולכן כתבו ניסוח נכון, לדוגמא "עשוי לעזור" במקום "יעזור" או "90% מהלקוחות הציגו תוצאות מדהימות".

 

אז למה לעשות את כל העבודה הקשה הזו?

בסופו של דבר הקידום האורגני בגוגל מביא לרוב המפרסמים הרבה יותר תוצאות לטווח ארוך יותר ובעלויות נמוכות יותר, ההתחלה אולי קשה וארוכה אבל אחר כך הרבה יותר קלה לשימור.

 

כמקדמת אתרים עם ניסיון של כ 20 שנה אני ממליצה לשים תקציב משמעותי בגוגל ממומן בתחילת הדרך כדי להגיע לתוצאות כמה שיותר מהר ואחרי שהאתר אותו מקדמים מתברג יפה בעמוד הראשון מורידים את תקציב הממומן לפי הצורך ולפי התנהגות האתר, חובה לעקוב אחר המיקומים באופן יום יומי.

 

יש לוודא שאתם יודעים כיצד להקים קמפיין ממומן, אם לא, פנו לאיש מקצוע בתחום!

 

מן הסתם שאין הבטחות וישנם גורמים רבים נוספים אך לפחות אלו צעדים ראשונים שצריך לבדוק ולתת עליהם את הדעת!

התחילו בקטן, בצעו שינויים קלים, חכו מספר ימים ובדקו האם המיקום בגוגל הושפע לרעה, לטובה או שום שינוי והמשיכו לאט ובטוח

 

* מאמר המלצות לקידום בגוגל

 

 

המלצה - אתר ההמלצות של ישראל

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה ?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 



המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ