עקבו אחר פעילות אתר האינטרנט שלכם כל יום

עקבו אחר פעילות אתר האינטרנט שלכם כל יוםקמפיין קידום ושיווק אתרים – על מה הצלחתו מתבססת? בעיקר על נכונות ויכולת לנתח נתונים שהצטברו במהלך הקמפיין. הבנת נתונים אלו מהווה מפתח לאופטימיזציה טובה של האתר. על כן עלינו, כבעלי אתר, לקבל כמות גדולה של נתונים אמיתיים על הגולשים באתר ועל הפעולות שהם מבצעים בו. ישנן אפשרויות אינספור של מיקוד ופילוח, המאפשרות לנו לעקוב באופן ממוקד יותר אחר התנהגות הגולשים. תשובות לשאלות כמו – מהיכן הגיעו, כמה זמן שהו באתר, לאן פנו משם – הן חלק מהשאלות שהתשובות להן מסייעות בהבנה ואפיון של התנהגות הגולשים וביצוע אופטימיזציה בהתאם.

ניתוח חכם של נתונים מצטברים הוא חיוני כיוון שיש כאן הזדמנות לבצע פעולות ממוקדות ומדויקות כדי ללמוד עד המבקרים באתר, להשוות אותם לקהל היעד של הקמפיין ולנתב את הקמפיין באופן המתאים למסקנות. ניתוח נכון של נתוני הפעילות באתר יכול לחשוף את נקודות החולשה ונקודות החזקה של האתר.

 

סטטיסטיקה

ניתוח סטטיסטי מאפשר מבט דרך משקפיו של הצרכן. אם מבין את הלך מחשבתו של הצרכן המצוי הגולש באתר שלנו, ניתן יהיה לפעול ביתר קלות ובחוכמה, תוך הכוונתו לבצע את הפעולות שברצוננו שיבצע. גוגל אנליטיקס היא דוגמה לתוכנה מתקדמת המאפשר מעקב וניתוח אחר תנועות גולשים באתר בכל רגע נתון. אינם חייבים לבצע את כל העבודה לבדכם; תוכלו להסתייע במומחי ניתוח אתרים שיבצעו עבורכם שירותים חיוניים כגון:

  • ניתוח תנועה – כדי ללמוד על כמות הגולשים ומהיכן הגיעו. כך ניתן להבין את איכות התנועה ופוטנציאל המשתמשים, מה שיאפשר לנו "לעודד" גולשים לבצע פעולות רצויות;

  • ניתוח והצעות ייעול - בחינת ביצוע הפעולות של הגולשים. כך ניתן להצביע על חזקות וחולשות של האתר ולהסיק מכך מסקנות עם הצעות ייעול לטובת גולשים מועילים יותר.

  • מעקב המרות – כמות ההמרות היא השורה התחתונה והחשובה ביותר. זוהי למעשה הפעולה שברצוננו שהגולשים יבצעו: רכישה, הרשמה לדיוור, יצירת קשר וכו'.

פעם: רק גולשים – היום: לקוחות

יצירת אמון היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, בין אם מדובר בדף נחיתה יחיד או באתר שלם. גולש נהיה לקוח כאשר הוא חש אמון כלפי דף הנחיתה/האתר שלכם. איך בונים אמון? מחקרים רבים שנעשו ברחבי תבל מראים שכאשר גולש מגיע לאתר מחבב אותו ומרגיש סמכותיות מהאתר, פעם אחר פעם, מתחיל לרכוש בו אמון. לקוח עם אמון באתר יהיה קרוב יותר למכירה פשוטה ומהירה.

כיצד בונים אמון בלקוח פוטנציאלי?

בתהליך פרסום עסקים באינטרנט אנו בעצם מעוניינים שהלקוח יחוש אמון מלא כלפי האתר שלנו, נכון? כדי שזה יקרה עליו להיות באינטראקציה מתמדת עם האתר, תוך התניה חיובית; הכוונה כאן היא שיש להביא למצב בו הגולש מקשר בין האתר שלנו לבין רגשות חיוביים, תחושת ביטחון וסמכות, מקצועיות, אולי גם מקוריות ובידול מאחרים. אם בונים אתר (או דף נחיתה) בצורה החכמה כך שהוא מכיל את כל האלמנטים הנדרשים ליצירת רושם ראשוני חיובי, ולאחר מכן שאר רגשות חיוביים. כך אנחנו מעודדים יצירה של מערכת יחסים ארוכת טווח בין הגולש לבין האתר.

מעקב יומיומי אחר האתר

מעקב יומיומי ועקבי אחר הסטטיסטיקות של תנועות הגולשים באתר מסייע בלמידה מתמדת של זירת ההתרחשות ושל דרכים לשיפור יכולות. אינכם חייבים לעשות זאת בעצמכם אם אתם עסוקים בניהול העסק שלכם ובעניינים חשובים אחרים; תוכלו להפקיד את העבודה המהותית הזו בידיה של חברה בעלת ניסיון בקידום אתרים.

 

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

המלצות טיולים בארץ

המלצות טיולים בחו"ל

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

פרסום עסקים חינם

טיפים לעסקים

מתכונים מומלצים

אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים

 

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ