שם בעל העסק

מיכאל גלי - ייעוץ בינלאומי

כתובת
רחוב הבנים 17, רמת השרון
איזור פעילות
כל הארץ
טלפון בעסק
03-5493094
טלפון נייד
054-6540402
דוא”ל
gallyconsult@gmail.com
אתר אינטרנט
http://www.michaelgally.com


הדפסת פרטי העסק
עסקים ושירותים
אימון אישי, אימון למנהלים, אימון עסקי, ניהול והדרכות, הדרכות, ייעוץ לעסקים, ייעוץ ניהולי, ייעוץ שיווקי, יעוץ עסקי, ליווי, סיוע ואימון לעסקים, מאמנים עסקיים
אודות MG CONSULTING

ייעוץ לעסקיםייעוץ מכירות ושיווק בינלאומי

אני עובד רק עם חברות בהן ישנו רצון לחולל שינוי, קיימת פתיחות לרעיונות חדשים וקיים אורך רוח, מתוך הבנה שאין פתרונות קסם. איני עוסק בבניית תוכניות אסטרטגיות כמו חברות היעוץ הגדולות והיקרות שכולכם מכירים, שמסתכמות בחוברת מקצועית הכוללת סיכום מחקר, תובנות ועצות.
הייעוץ שלי הוא ממוקד, ענייני, יישומי ומיועד להשיג במהירות שיפור תוצאות.
במקביל אני משמש כיועץ מקצועי למשרד הכלכלה (בעבר התמ”ת) בתכנון וקידום תוכניות לקידום היצוא הישראלי.
 
כל הלקוחות שלי רוצים אותו דבר, למכור יותר בשווקים הבינלאומיים.
בשיחה הראשונה עם כל לקוח, די מהר מסתבר שזו מטרת הייעוץ בעיניו. מכיוון שקיימת חוקיות, מכירות הולכות וגדלות בשווקים הבינלאומיים, אמורות להיות תוצאה של תהליך מובנה, מוגדר היטב וקונסיסטנטי. בלא מעט חברות, פונקציות השיווק והמכירות, האחראיות על תהליך ייצור ההכנסות, פועלות באופן אקראי, ללא דפוס הנגזר מאותה חוקיות. האתגר הוא, לתכנן ולהוציא לפועל תהליך של ייצור הכנסות. מותאם לשוק, לחברה ולמוצר. בכך מתמקדת פעילות הייעוץ שלי.
 

הרצאות, אימון מנהלים וסדנאות

אני מרצה כעשרים שנה באופן קבוע בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב בתוכניות ה – MBA וה – EMBA, במרכז הבינתחומי, במכון היצוא, בלה”ב ובעשרות חברות בארץ. בנוסף הרציתי בסין, ספרד, טורקיה ומרוקו. בין הלקוחות המרוצים חברות גדולות (סימנס, תע”א, אלביט, וריפון ועוד) בינוניות (הזרע ג’נטיקס, אלפא- ביו ועוד) ורבות נוספות. אני פנוי להרצאות פנים מפעליות ובכנסים.

 

עקרונות ההדרכה שלי

התאמה לעולם התוכן של המשתתפים

גישה בהירה ויישומית עם דגש על שיפור ביצועים

שילוב של העברת חומר תיאורטי רלוונטי עם דוגמאות מעשיות

הפעלה רבה של המשתתפים

5 גורמי מפתח להצלחה בשיווק B2B שאתם לא משקיעים בהם מספיק

5 גורמי מפתח להצלחה בשיווק B2B שאתם לא משקיעים בהם מספיק

מאת: מיכאל גלי

ברוב המקרים זה לא מספיק ליצירת צמיחה מתמדת. לקוחות ארגוניים הם שמרנים, נוטים לא לקחת סיכונים וממעיטים בהחלפת ספקים. מסיבות אלו ברוב המקרים המתחרה העיקרי שלכם יהיה הסטאטוס קוו...
לקריאה בהרחבה >>>

צור קשר עם MG CONSULTING