טיפים לפרסום בטיקטוק

 

טיפים לפרסוםאחרי שהתרגלנו לפייסבוק, הגיע אינסטגרם, ועד שהתרגלנו אליו, הגיע הטיקטוק. רשת חברתית חדשה וצעירה, אשר לא מעט בני נוער ואפילו מבוגרים, חברים ומשתמשים בה בתכיפות רבה.

 

באופן טבעי, בדומה לרשתות חברתיות אחרות ובכלל לכלים אינטרנטיים שונים, גם טיקטוק הפכה מהר מאוד מכלי אשר מיועד לגולשים פרטיים לכלי שמשרת גם עסקים ואנשי מקצוע לצורך פרסום העסק או האתר שלהם. לכן חשוב לדעת כיצד לעשות זאת, איך לפרסם נכון בטיקטוק.

 

פרסום עסק בטיקטוק הוא שונה מאשר ברשתות חברתיות אחרות, בגלל המבנה שלה וכן בגלל האופציות שהיא מציעה לגולשים. על מנת להבין איך מפרסמים בטיקטוק וכיצד עושים זאת בצורה נכונה, צריך תחילה לדעת מה אנחנו יכולים למצוא שם.

מה זה טיקטוק?

טיקטוק היא אפליקציה שמאפשרת לנו לעלות סרטונים קצרים בני שלוש שניות עד דקה. המטרה שלה היא לאפשר ליהנות ממגוון רחב של סרטונים תמציתיים וקצרים, מבלי שיצטרכו להשקיע זמן רב בצפייה. מנגד, מי שמכין סרטון ובוחר לעלות אותו לאפליקציה, גם לא צריך להשקיע בכך זמן רב. אפשר לצלם סרטון קצר מאוד ולעלות אותו.

 

ההבדל בין טיקטוק לבין רשתות חברתיות אחרות הוא, כאן הכל מבוסס על וידיאו. זה שונה מפייסבוק או טוויטר שמבוססות גם על מלל או רשת חברתית כמו אינסטגרם שמבוססת על תמונות (בכל אחד מהמקרים שציינו, אפשר להוסיף סרטונים, גם כאלה שארוכים מדקה, אך בעיקרון המאפיין העיקרי שלהם איננו סרטוני וידיאו).

 

לפני שנסביר על פרסום עסק בטיקטוק, כיצד עושים זאת בצורה נכונה, חשוב לציין, כל עסק שמכבד את עצמו ורוצה לזכות בחשיפה ופרסום נרחבים, חייב להשתלב ולפרסם את עצמו שם. הסיבות לכך פשוטות. המתחרים שלו יהיו שם, וכן יש קהל נרחב, בעיקר של צעירים אשר מבלה בטיקטוק שעות ארוכות. חלקם עזבו את פייסבוק, אינסטגרם ורשתות אחרות, ומעדיפים לבלות את זמנם בצפייה בסרטונים בני שלוש שניות או דקה דרך טיקטוק.

 

כיצד עובדים נכון עם טיקטוק

ראשית, חשוב להכין סרטונים איכותיים, מקצועיים ומקוריים. לשם כך, יש לפנות אל גורמים שמתמחים בנושא ולא להכין סרטונים באופן עצמאי. גם אם מדובר בסרטון קצר מאוד, יש לו השפעה, ולכן חשוב שהוא יהיה עשוי בצורה מקצועית, מתוסרט נכון, מצולם בצורה איכותית, בדיוק כמו כל סרטון פרסומת.

 

שנית, מאחר וזה אמור להיות סרטון קצר, יש לדעת מה להכניס ובעיקר מה אפשר להשאיר בחוץ. צריך לתמצת את המסר היטב, כך שהדברים יהיו ברורים וחדים. אפשר,אם רוצים, להשתמש בחומרים שנפלו בעריכה, בתוך סרטון נוסף, בין אם כזה שמוצג באופן רציני ובין אם כזה שמוצג באופן היתולי.

 

שלישית, צריך לזכור שקהל היעד בטיקטוק הוא לא קהל היעד בפייסבוק או במקומות אחרים. רוב האנשים שמבלים באפליקציה זו, הם צעירים. זה אומר שהדיבור צריך להיות מותאם, הסרטון צריך להתאים לקהל אליו פונים. גם אם זה אומר שהעסק צריך לעשות התאמות בגישה ולשנות את אופי הפנייה, נכון מצידו לעשות זאת. אחרת הצעירים לא ימצאו עניין בסרטון.

 

ארבע, בדומה לפרסום ברשתות חברתיות אחרות, רצוי לעשות פרסום לחשיפה. למשל, להפנות גולשים מפייסבוק לסרטון בטיקטוק, לפרסם במקומות שונים שעלה סרטון חדש, ובכך למשוך גולשים להוריד את האפליקציה ולצפות בסרטון

חמש, פרסום עסק לרוב נעשה באופן ממומן, כלומר משלמים על מנת לזכות בפרסום על פי קהל יעד ספציפי, זו הדרך הטובה ביותר. לכך אפשר לעשות האשטגים שונים שיכולים למשוך גולשים אשר מחפשים אותם, אל הסרטון של העסק. חשוב להקפיד על ביטויים שהם פופולאריים לחיפוש.

 

שש, חשוב לבחון את המינון של הפרסום. אין טעם לעלות סרטון כל שעה או אפילו כל יום, אך כך חשוב להראות נוכחות. עסק שיעלה סרטון פעם בחודש מפספס את הרעיון ויכול שלא ליהנות מהיתרונות של טיקטוק.

שבע, אחרי שמעלים סרטונים, אפשר לבחון את עוצמת החשיפה שלהם, לנתח את הנתונים וללמוד מהם על הצלחת פרסום עסק בעזרתם.

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

פרסום עסקים חינם או מקודם בתשלום

המלצות טיולים בארץ

המלצות טיולים בחו"ל

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

פרסום עסקים חינם

קידום משולב בגוגל ואתר המלצה - פרסום עסקים מתקדם

טיפים לעסקים

מתכונים מומלצים

אינדקס עסקים והמלצות בפריסה ארצית ובתחומים שונים

 

 

המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ