איך לפרסם מאמרים בצורה נכונה ל SEO

 

כל בעל עסק או בעל מקצוע אשר רוצה לפרסם את עצמו ברשת האינטרנט, עומדים לרשותו אמצעים שונים לעשות זאת. הוא יכול לעשות זאת באמצעות פרסום בגוגל, אורגני או ממומן, רשתות חברתיות, רכישת מודעות פרסום ועוד. אחת הדרכים הפופולאריות והנכונות לעשות זאת היא באמצעות פרסום מאמרים.

 

הקונספט הוא פשוט. כותבים מאמר מקצועי בתחום ההתמחות של בית העסק או בעל המקצוע, זה יכול להיות מאמר כללי וזה יכול להיות מאמר ספציפי על דבר מסוים, ומפרסמים אותו בבלוגים מקצועיים או באתרים אחרים שנותנים במה למאמרים מקצועיים. במאמר ניתן להוסיף קישור לאתר של הכותב, וכן קרדיט עם פרטי התקשרות אליו.

 

פרסום מאמרים הוא כלי פרסומי אפקטיבי באינטרנט ממספר סיבות:

ראשית, הוא מאפשר לגולש להיחשף לעסק או לבעל המקצוע באופן ספציפי ומדויק. לא דרך חיפוש או באופן מקרי.

שנית, החשיפה היא לא לפרטי מידע אקראיים, אלא למידע מקצועי, רלוונטי, כזה שהגולש יכול לעשות בו שימוש, ומעבר לכך, מידע שיכול ללמד את הגולש עד כמה בעל העסק או בעל המקצוע, הם אנשים רציניים, מקצועיים ויסודיים בתחום שלהם.

שלישית, המאמר מתפרסם באתר מסוים אך יכול לזכות לחשיפה, בין אם זה דרך האתר ובין אם זה דרך הקידום שלו בגוגל. כך אפשרויות החשיפה הן הרבה יותר גבוהות ומשמעותיות.

 

ארבע, בזכות הקישור מהמאמר לאתר, הרי שבעל העסק או בעל המקצוע נהנים מכלי נוסף לקידום באינטרנט. כידוע, החלפת קישורים היא אחד הכלים המשמעותיים והחשובים לקידום אתרים בגוגל.

 

האמירה מלמדת שהתוכן הוא מלך, בפרט באינטרנט, וזו לא קלישאה. אתר אינטרנט לא יכול לעבוד בלי תוכן, ובעלי אתרים שנותנים במה לתכנים מקצועיים יודעים את זה. הם משתמשים בצורך של בעלי עסקים ובעלי מקצוע לפרסם מאמרים ודואגים שהוא יהיה מקצועי ואיכותי. הרי, אם פעם אנשים חיפשו מידע מקצועי בעיתונים יומיים או בספרים, היום הם מחפשים אותו באתרי אינטרנט.

מה צריך לדעת על פרסום מאמרים?

על מנת שהמאמר והפרסום שלו באמת יביאו לתוצאות המיוחלות, צריך לדעת כיצד לעשות את זה בצורה נכונה. זה לא מספיק רק לכתוב מאמר ולפרסם אותו. היום, יותר מאשר בעבר, יש דגש על איכות התוכן ועל אופי הפרסום שלו.

 

תוכן מקצועי איכותי, חייב להיות מבוסס על עובדות, נתונים ומספרים, דברים שאפשר לעשות בהם שימוש אמיתי. לפני שיושבים לכתוב מאמר, צריך לדעת מה המסר שרוצים להעביר, מה רוצים שהגולש יקבל מהמאמר ומה הוא יוכל לעשות עם זה. אין טעם לכתוב סתם מלל בשביל למלא מקום. התוכן חייב להיות אפקטיבי, רציני ומשמעותי לגולש.

 

מעבר לכך, התוכן חייב להיות כתוב בצורה רהוטה, ברורה, בשפה שכל אחד יכול להבין (גם אם מדובר בשפה מקצועית, הרי שאנשים בתחום חייבים להבין על מה המאמר מדבר). בסוף, מישהו צריך לקרוא את המאמר ולעשות בו שימוש. זו המטרה. אם הוא יהיה כתוב בשפה לא ברורה ולא מקצועית, אז לא יהיה ניתן להשתמש בו.

 

נקודה נוספת שחשוב לשים לב אליה היא, התוכן חייב להיות מקורי. זה אומר שבעל העסק, בעל המקצוע או גורמים מטעמם, צריכים לכתוב את המאמרים בעצמם ולהשתמש בתוכן אמיתי ומקורי ולא תוכן מועתק. ברור לכל, שישנם נתונים ופרטי מידע שיחזרו על עצמם במאמרים שונים (למשל, אם כותבים מאמר על רכב, אז המפרט הטכני שלו לא יכול להיות שונה ממאמר למאמר) אך חשוב שסדר הדברים והאופן בו כותבים את המשפטים והפסקאות השונות, יהיה מקורי וראשוני.

 

איך מפרסמים מאמר בצורה נכונה

מעבר לשאלת הכתיבה, יש גם את השאלה הטכנית, כיצד מפרסמים מאמר בצורה נכונה. נקודה זו מתחלקת לשני חלקים. חלק אחד מתייחס לשאלה, איפה מפרסמים את המאמר, חלק אחר מתייחס לשאלה כיצד עושים זאת בפועל.

פרסום מאמרים צריך להתבצע באתרים שיש להם משמעות, אתרים רציניים ואיכותיים. היום אפשר למצוא מגוון רחב של בלוגים מקצועיים שמספקים אפשרות לפרסם מאמרים של כותבים שונים בתחום העיסוק בו הבלוג עוסק. מעבר לכך, אפשר לפרסם מאמרים באינדקסים מקצועיים, על פי חבילות פרסום שהם מציעים. מוטב לא לפרסם באתרי מאמרים שאיש לא נכנס אליהם ואין להם משקל אמיתי.

 

מבחינת אופי הפרסום בפועל, אזי שהמאמר חייב להיות מחולק לפסקאות, הוא צריך לכלול כותרות משנה מודגשות, שוליים, וכן רצוי מאוד שהוא יכלול תוספות שונות. מעבר לקרדיט וקישור לאתר המפרסם, אזי שאפשר לפרסם תמונה או סרטון שיספקו רובד נוסף של מידע לגולש. כך המאמר ימשוך אליו יותר גולשים ויעורר יותר עניין.

 

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול