טיפים להגדלת המכירות בחנות המקוונת שלכם

 

הגדלת המכירות בחנות המקוונת שלכםכשבעל עסק מחליט לפתוח חנות מקוונת, באופן טבעי המטרה שלו היא לייצר כמות גדולה של מכירות. השאיפה שלו היא ברורה מאליה, כל הזמן להגדיל את סך המכירות בשביל שהעסק ירוויח יותר.  לשם כך צריך לדעת איך להתנהל ומה לעשות, בשביל שיהיה אפשר לייצר רווחים משמעותיים.

 

במאמר זה אנחנו נציג טיפים שונים להגדלת מכירות במסגרת חנות מקוונת. לפני כן צריך לציין 3 נקודות משמעותיות שיאפשרו להסתכל על העניין בצורה נכונה.

 

נקודה ראשונה – ישנם סוגים שונים של חנויות מקוונות. אפשר שזו תהיה חנות מקוונת השייכת לעסק פרונטאלי. קרי החנות המקוונת משמשת ככלי נוסף למכירות. באופן טבעי, העסק הפרונטאלי והחנות המקוונת יכולים לקדם אחד את השנייה.

אפשר שזו תהיה גם חנות מקוונת שאין מאחוריה עסק, אלא החנות עצמה היא העסק. היא יכולה להיות שייכת ליזם קטן או כל גורם אחר.

 

נקודה שנייה – באופן טבעי כשפותחים חנות מקוונת צריך לקחת בחשבון את השרשרת שאחראית על התפקוד שלה. החל משלב ההקמה, דרך שלב הקידום והפרסום, המכירות עצמן וכן השלבים הלוגיסטיים שמתייחסים לקבלת הזמנה, משלוחים וכדומה.

 

נקודה שלישית כשפותחים חנות מקוונת יש לקחת בחשבון את התקציב שעומד לרשותנו בשביל שנוכל להפעיל את החנות מחד ולקדם אותה מאידך. התקציב יכול להשפיע באופן מהותי על הדרך בה אנחנו מקדמים את המכירות בחנות שלנו.

איך אפשר להגדיל מכירות בחנות מקוונת

על מנת להגדיל את המכירות בחנות המקוונת שלנו, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו תחילה מה עומד לרשותנו, מה היעדים ועד לאן אנחנו יכולים להתפתח בכל נקודת זמן. באופן טבעי, נרצה להגדיל את המכירות ללא הגבלה, אך סביר להניח שאם החנות חדשה ועומד לרשותנו תקציב נמוך, לא תהיה אפשרות להגדיל את המכירות ללא מגבלות. אנחנו צריכים להיות מציאותיים ולבצע בכל פעם קפיצת מדרגה, בשביל שלא ניפול.

 

הטיפ הראשון להגדלת מכירות בחנות מקוונת הוא, ללמוד את הנושא לעומק ולהבין איך חנות וירטואלית צריכה לעבוד. הרבה פעמים, מבחוץ זה נראה מאוד פשוט. אך זה לא כך. זה דורש הרבה מאוד השקעה, הבנה, דורש היכרות עם התחום, לא רק של עולם המוצרים והשירותים אותם אנחנו מבקשים לשווק אלא עם כל הלוגיסטיקה של התהליך. ככל שנלמד יותר את הנושא, כך יהיה לנו קל יותר ליישם אותו.

 

הטיפ השני, עלינו לזכור שהחנות אמורה לספק חווית משתמש לגולש. אם אנחנו רוצים שהגולש ייהנה מהזמן בו הוא מבקר באתר, עלינו לספק לו חוויה אמיתית של גלישה בחנות. לכן אנחנו צריכים להשקיע לא רק בפרסום ושיווק, אלא גם במוצר עצמו. קרי, לייצר חנות שנעים להיכנס אליה, מעוצבת יפה, קל לחפש ולמצוא מוצרים ועוד.

 

הטיפ השלישי, יש להשקיע בפרסום ושיווק כל הזמן. זה נכון לגבי שיווק ופרסום בתוך החנות עצמה, גוגל, רשתות חברתיות, אפליקציות, אתרי אינטרנט, אם יש תקציב אז אפשר גם לפרסם את החנות בעיתונות מודפסת ושלטי חוצות. השיווק והפרסום יכולים למשוך אל החנות לקוחות חדשים ולשמר לקוחות ותיקים.

 

הטיפ הרביעי, לייצר ייחוד מסוים. זה יכול להיות מועדון לקוחות עם מבצעים משתלמים, זה יכול להיות מכירה של מוצרים יוצאי דופן ועוד שורה ארוכה של דברים שיכולים לאפיין את החנות ולהבדיל אותה מחנויות אחרות.

 

הטיפ החמישי, שירות יוצא דופן. בסוף, מה שיהפוך את החנות למוצלחת ויאפשר מכירות ברמה גבוהה, זה שירות יוצא דופן של צוות החנות מהשלב בו הגולש נכנס אליה ועד לשלב בו הוא מקבל את המוצר אליו הביתה.

מתי עושים את קפיצת המדרגה?

בשביל לייצר את קפיצת המדרגה ולהתפתח, קרי לכוון לקהלים חדשים, צריך לבדוק מה המצב של החנות, כמה לקוחות יש לה והאם היא מסוגלת לספק שירותים ללקוחות נוספים, בין אם זה כאלה שמחפשים מוצרים אחרים ובין אם כאלה שמתגוררים, למשל, בחו"ל. אז גם צריך להתייחס בהתאם לחנות, להגדיל את התקציב, לפרסם אותה בצורה שונה, ולהתאים את החנות למטרות החדשות שלנו.

 

 

 

 

 

פרסום מאמרים וכתבות

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה? 

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ