למה חשוב להזמין שולחן מתוקים כשר לאירוע שלכם

שולחנות מתוקים כשר 

כשעורכים אירוע, ישנם הרבה מאוד פרטים שצריך לקחת בחשבון. בין היתר, צריך לזכור מי קהל האורחים ואיזה תפריט מזון אפשר לספק לו, באופן שמרבית אם לא כל המוזמנים יוכלו ליהנות ממנו. לכן כשאנחנו מבקשים לערוך אירוע בישראל, נעדיף שהוא יהיה כשר, גם אם אנחנו באופן אישי לא שומרים בבית או בחוץ. זה נכון לגבי תפריט רגיל וזה נכון גם במקרה של שולחנות מתוקים כשר.

 

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים המבקשים לארגן אירועים גדולים או קטנים, פרטיים, עסקיים או אחרים, נוהגים להזמין שולחן מתוקים. מדובר על שולחן מלא בשלל מנות מתוקות מסוגים שונים, המתאימים לאופי האירוע ולכמות האורחים במקום. ברוב המקרים, נהוג להזמין שולחן מתוקים בלי קשר לתפריט הרגיל של האירוע. הרבה פעמים מדובר גם על ספקים שונים שאחראים על כל חלק.

 

מי שאחראי על הכנה ועיצוב של שולחנות מתוקים כשר הם קונדיטורים. אנחנו נפנה אליהם במטרה להזמין שולחן עם מגוון מנות מתוקות שיתאימו לאופי האירוע. דוגמא לקונדיטורית מקצועית ומנוסה שיכולה לספק לנו שולחנות מתוקים כשר, היא ענבל שלו. מדובר קונדיטורית עם תואר מאסטר בתחום, אשר יש לה ניסיון של למעלה מחמש עשרה שנה, והיא מתמחה בהכנה ועיצוב עוגות, קינוחים אישיים, טארטים, טארטלטים, מאפים ועוד מגוון רחב של מאכלים מתוקים ומעוצבים בצורה יפה ומרשימה, שמתאימים לכל סוג אירוע.

למה חשוב להזמין שולחן כשר?

כאמור, כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע אחד הדברים שאנחנו צריכים להתייחס אליהם, זה סוג וסגנון התפריט שנציג לאורחים שלנו, בפרט במקרה של שולחנות מתוקים. על מנת שהאורחים יוכלו ליהנות מהאוכל ולא יצטרכו להימנע ממנו, אזי שעלינו לדאוג שהוא יהיה מבוסס במובנים מסוימים, על המכנה המשותף הרחב ביותר.

 

אין ספק, כשמדברים על הציבור היהודי, הן חילוניים וכמובן חרדים, דתיים או מסורתיים, הרי שהמכנה המשותף הרחב ביותר בכל מה שקשור לאוכל, הוא כשרות. יכול להיות שחלק מהמוזמנים לא שומרים בכלל או לא שומרים באדיקות, מספיק שכמה מהמוזמנים כן ישמרו, אז אם נזמין שולחן מתוקים לא כשר הם לא יוכלו ליהנות ממנו.

 

צריך לציין נקודה נוספת בהקשר זה. הרבה מאוד אולמות וגני אירועים, מועדונים ומקומות אחרים אותם ניתן לשכור לצורך ארגון אירוע, מחויבים לשמור על כשרות. יש להם תעודה מהרבנות המקומית. לכן הם מחויבים שהספקים אשר יעבדו בשטחם ישמרו אף הם על כשרות והם לא יכולים לארח אירועים שמגישים בהם אוכל לא כשר בכל צורה שהיא. לכן, אם אנחנו נחליט בכל זאת להזמין שירות שולחנות מתוקים לא כשר, אזי ייתכן ויהיה לנו קשה למצוא מקום בו נוכל לערוך את האירוע.

 

באופן כללי, כפי שנוכל לראות בחלק הבא של המאמר, זה לא אמור להגביל אותנו. כלומר, אנחנו יכולים למצוא שולחנות מתוקים כשר ברמה מאוד גבוהה, מבלי שהאורחים ירגישו באמת בהבדלים בטעם. לא מדובר כאן על משהו שפוגע באיכות המוצר, בחוויה ובהנאה ממנו. לכן אין לנו מה לחשוש, בוודאי אם אנחנו פונים אל אשת מקצוע שמתמחה בכך ויכולה להציע לנו תפריט עשיר ומגוון של מנות ומאכלים מתוקים משלל סוגים, בשלל טעמים, ובעיצובים שונים.

איך אנחנו יכולים ליהנות משולחן מתוקים כשר?

הכלל הבסיסי להזמנת שולחן מתוקים כשר הוא לוודא שהגורם אליו פנינו מחזיק ברשותו תעודת כשרות בתוקף. כך אנחנו יכולים לדעת בוודאות שאכן הוא מספק מוצרים כשרים ופועל על פי כל הכללים הרלוונטיים בנושא.

 

מעבר לכך, אנחנו צריכים לבחון ממה בדיוק מכינים את המנות השונות, באיזה אופן ובאילו חומרים משתמשים. היום אפשר למצוא תחליפים כמעט לכל סוג של מוצר. גם אם נדמה לנו שמנות שאינן עשויות מוצרי חלב הן פחות "איכותיות", זה לא מדויק. גם בגלל שההיצע השתנה וגדל, הידע והטכנולוגיה השתנו, וצריך לזכור שמעבר לעובדה שאנשים שומרי כשרות מצפים ליהנות משולחן ערוך כל טוב במנות מתוקות, הרי שישנם לא מעט אנשים שאינם צורכים חלב כלל, והם ישמחו ליהנות ממנות מותאמות.

 

מעבר לשאלת ההכנה וההגשה, יש גם את עניין הזמן. אנחנו צריכים לדעת שאם אנו מבקשים לערוך אירוע שם שולחן מתוקים כשר, הרי שהספק או הספקית שאחראים על הכנתו, יוכלו לעשות זאת במהלך השבוע ולהגיש לנו אותו עד לכניסת השבת. קרי, אם אנחנו מחליטים להזמין שולחן כזה לאירוע שנערך ביום שבת (למשל, שבת חתן) אזי שעלינו להיערך ולקבל אותו כבר ביום שישי, שכן לאחר מכן זה לא יסתייע.

 

חשוב להבהיר, מוטב להשקיע כסף על השכרת שירותיה של קונדיטורית מקצועית, מנוסה ואיכותית שתוכל לספק לנו שולחן מתוקים כשר שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנו, מאשר לחפש ספקים או ספקיות, שיוכלו להכין עבורנו שולחן מתוקים לא כשר, אך כזה שחלק גדול מהאורחים לא ירצו ולא יוכלו ליהנות ממנו. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא שכל האורחים ייהנו מהאירוע בצורה שווה.

 

 

אתר המלצה שמח להכיר לכם את ענבל שלו - המתוקים של ענבל

איכות ושירות ללא פשרות!

עוגות בר מצווה בעיצוב ותכנון אישי באזור ירושלים והמרכז

 

 

 

 

מעוניינים לפרסם מאמר באתר המלצה?

חייגו 0722-400-400

או שלחו מייל ל info@hamlatza.co.il ונחזור אליכם בהקדם

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

 

 

 

 

 

 

 

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה