תנאי שימוש באתר

  

ברוכים הבאים לאתר "המלצה", אתר ההמלצות של ישראל

*הרישום בלשון זכר הוא לשם נוחיות והוא נכון לנשים ולגברים כאחד

 

תנאי שימוש ותקנון אתר "המלצה"

  1. הגדרות
  2. כללי
  3. הרשמה לאתר, הגנה על פרטיות וקבלת דיוור
  4. תכנים באתר שמקורם בגולשים - רישום המלצות, כתבות, מאמרים
  5. יצירת קשר עם עסק רשום או מפרסם
  6. סמכויות החברה וזכויותיה
  7. קופונים והטבות
  8. אפליקציית פייסבוק
  9. קניין רוחני וזכויות יוצרים
  10. שימוש במידע שבאתר
  11. תנאים לפרסום מאמרים ומצגות

תנאי שימוש נוספים לבעלי עסק

  

 1. הגדרות:

פירוש ההגדרות באתר זה כמפורט להלן:

"גולש" - כל אדם המשתמש או צופה באתר "המלצה"

"משתמש" - כל אדם הרשום באתר "המלצה"

"עסק" - יישות המספקת שירותים ו/א ומוצרים מכל סוג שהוא לציבור והפועל לשם השגת רווח לבעליו.

"בעל עסק" – כל המחזיק בבעלותו יישות המספקת שירותים ו/א ומוצרים מכל סוג שהוא לציבור והפועל לשם השגת רווח לבעליו.

"בית עסק" - מקום פעילותו של בעל העסק, בין אם בביתו ובין אם במקום אחר.

"עסק רשום" – עסק אשר נרשם לאתר בין אם במסגרת חבילת חינם ובין אם במסגרת חבילה בתשלום.

"מפרסם" – כל עסק המפרסם באתר בין אם הוא עסק רשום ובין אם לא.

"המלצה" - חוות דעת חיובית על כל גורם שהוא.

"תלונה על עסק" - חוות דעת שלילית על שירות לקוי או אי קבלת השירות לאחר הסכמה על קבלתו בין המזמין לבין בעל העסק.

 "קופון" – שובר הטבה המוענק ע"י עסק רשום, מפרסם או ע"י החברה.

"האתר" - אתר "המלצה", אתר ההמלצות של ישראל, שמשרדי המערכת שלו נמצאים בשד' ההסתדרות 47, חיפה

"מערכת האתר" - עובדי אתר "המלצה"  או נציגיו, או מי מטעמם.

"הנהלת האתר" - בעלי האתר ומנהליו.

"החברה" - סירק טכנולוגיות בע"מ המנהלת ומפעילה את אתר "המלצה"

"תוכן (מידע)" - כל מידע, בין אם מילולי: כתיבת המלצה, כתבה, מאמר, תגובה וכו', ובין אם בכל מדיה אחרת שהיא: קובץ קול מילולי או מוסיקלי, קובץ וידאו / סרטון, תמונה, תרשים, מפה, קבצי גרפיקה, סימנים, צלמית (icon) וכל תו שהוא.

קבצי עוגייה (Cookie) – קובץ מחשב המכיל מחרוזת אותיות ומספרים, המשמשת לאימות, למעקב ולאגירת מידע על אודות גולש באתר אינטרנט, כגון שמירת העדפות המשתמש.

 

2. כללי:

חברת סירק טכנולוגיות בע"מ מפעילת אתר "המלצה", אתר ההמלצות של ישראל, במסגרתו ניתן לאתר תכנים שונים המועלים לאתר ע"י הגולשים, עסקים רשומים ומפרשמים והן ע"י החברה.

השימוש באתר אינו מוגבל וכל אדם ובכל גיל רשאי להשתמש בו.

האתר מהווה במה לרישום ולחיפוש המלצות על כל נושא: עסק, עובד בעסק, מוצרים, אזרח אשר גילה מעשה אזרחות טוב, מוסד ציבורי, עובד ציבור וכל נושא חופשי העולה על דעת הגולש כגון; טיולים, צימרים, בישולים, ספרים ועוד.

רישום ההמלצות - מבוצע על ידי ציבור הגולשים. מערכת האתר מאפשרת שימוש באתר כבמה בו יוכל הגולש לעיין בהמלצות השונות. כל שימוש בהמלצה הוא על אחריות הגולש. אין לאתר "המלצה" כל אחריות לתוכן ההמלצה ולטיבה.

ביקורת על ההמלצות - מערכת האתר משתדלת לצמצם את הפגיעה בכל הקשור לבתי עסק, משום כך, נעשית ביקורת על המלצות מסוג זה טרם פרסומן. כל הרואה עצמו נפגע מרישום כל שהוא בהמלצה או בתוכן אחר, מוזמן ליצור קשר עם מערכת האתר וזו תבדוק את הפניה ותמחוק את הרישום במידה ויתברר כי אכן קיימת פגיעה  לא מוצדקת.

מערכת האתר מבצעת ביקורת והתאמה לנכונות ההמלצות באופן מדגמי ואינה אחראית לטיב השירות הניתן ע"י נותני השירות המנויים והמפרסמים באתר אך עושה כמיטב יכולת לבצע סינון של נותני שירות טובים ככל האפשר. על המשתמש חלה האחריות לבחון את נותן השירות או המוצר טרם השימוש בהם.

איסור פרסום דברי תועבה - חל איסור מוחלט על פרסום דברי תועבה ו/או להמליץ על נושאים הנוגעים לפורנוגרפיה, אלימות, גזענות, סמים וכל חומר פוגעני אחר. על רושם ההמלצה ו/או המאמר ו/או התגובות לסוגיהן השונים,  חלה האחריות על כל כתיבה העלולה לפגוע בזולת ובציבור הגולשים.

 

3. הרשמה לאתר, הגנה על פרטיות וקבלת דיוור

השימוש באתר הוא חופשי לכל אדם ואינו כרוך בתשלום.

בשימוש באתר בכל אמצעי אלקטרוני, בין אם מחשב נייח, מחשב נייד, מחשב לוח (טאבלט) או סמארטפון, מאשר הגולש ומראש את תנאי השימוש בו. בביצוע פעולות מיוחדות יתבקש הגולש לאשר באופן מפורש שוב את תנאי השימוש באמצעות סימון המאשר זאת.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש הללו מעת לעת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש. תוקפו של שינוי תנאי השימוש יחל מרגע פרסומו.

השימוש באתר נועד לכל גיל. יחד עם זאת, הורים לגולשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לעקוב אחר התנהלות ילדיהם באתר זה אשר ייתכן וייחשפו לתכנים שונים בדפי העסקים הרשומים באתר או מפרסמים המציעים מרכולתם.

באתר ניתן לחפש, למצוא או לרשום תכנים מסוגים שונים: המלצות, ביקורות, דירוגים, תגובות, מאמרים, מצגות וצפייה באמצעי מדיה שונים, תמונות, קבצי וידאו או קבצי קול.

בחלק מהשימוש בתכנים, כגון; רישום המלצות או רישות תגובות ותלונות, תידרש הרשמה ומסירת פרטים אישיים. החברה עושה ככל העולה על ידה לשמור את פרטיו האישיים של הגולש ומאפשרת לו לסמן בעת הרישום אלו פרטים יפורסמו ואלו לא. החברה רשאית להשתמש בפרטי המשתמש באתריה השונים אשר בבעלותה והמשתמש מסכים לכך מעצם השימוש באתר.

שימוש בסיסמא – בעת הרישום לאתר יידרש מהגולש לבחור סיסמא אישית. על הגולש לשמור על סודיות הסיסמא וליידע את מערכת האתר בכל שימוש אשר ייעשה בפרטיו על ידי גורם שלישי ללא ידיעתו או אישורו.

"אזור אישי" - בעצם הרישום לאתר הגולש נבנה לגולש באופן אוטומטי "אזור אישי" בו הוא יכול לנהל ולעדכן את פרטיו וכן תכנים נוספים כגון המלצות מועדפות, רשימת עסקים מומלצים מועדפים ועוד.

רישום לאתר - גולש רשאי להירשם באתר פעם אחת בלבד ועם זהותו האמיתית בלבד. שימוש בזהות בדויה תחשב כעבירת התחזות והחברה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בצעדים כנגד הגולש כולל מחיקתו מן המאגר ולצמיתות. הגולש מתחייב בזאת לעדכן את פרטי החובה שלו במידה ויחול בהם שינוי מעת לעת. בעל עסק ירשום את עצמו פעם אחת בלבד כשאר הגולשים אך במידה והוא עוסק במספר תחומי עיסוק, הוא רשאי להקים כרטיסי עסק נפרד לכל עיסוק.

החברה מתחייבת שלא להעביר לכל גורם שלישי את פרטי המשתמשים של האתר.

קישור פרטי המשתמש לרשתות חברתיות – הגולש מסכים מראש כי פרטיו יקושרו בין האתר לרשתות החברתיות בעת רישום לאתר או בעת ביצוע פעולות אחרות וזאת ע"י אישור טפסי הרשתות החברתיות.

***אינדקסים שונים לא יאושרו לפרסום באתר

הגנה על פרטיות המשתמש – חלה על פרטי המשתמשים באתר כפי שנרשמו על ידי הגולשים בתהליך הרישום וכן על פרטיהם האישיים אשר נוספים באזור האישי.

החברה רשאית לעשות שימוש פנימי במידע לצורך ניתוח סטטיסטי למטרת ייעול הגלישה ושיפור השירות לרווחת הגולשים. החברה תפרסם רק את הפרטים אותם סימן הגולש בעת רישומו לאתר כפרטים אותם הוא מוכן לחשוף בפני הגולשים.

החברה רשאית להשתמש במאגר הגולשים ולמסור למפרסמים או לצד שלישי אחר, אך ורק נתונים סטטיסטיים ללא זהות המשתמשים.

המשתמש מסכים ומאשר, בעצם מילוי טופס הרישום, כי החברה תהא רשאית לשמור במאגריה את הפרטים שנמסרו על-ידו ומידע נוסף שיצטבר אודותיו, לשם ביצוע, מעת לעת, פעולות כגון, יצירת קשר עימו, פרסום, מתן שירותי דיוור, על ידי החברה ו/או מי מטעמה ו/או גורמים אחרים, איסוף מידע אודותיו ושימוש בו, לרבות אחסונו, העברתו ושיתופו, על ידי החברה ו/או מי מטעמה ו/או גורמים אחרים, למטרות סטטיסטיות בלבד.

החברה לא תישא באחריות לכל שימוש בפרטיו של הגולש בעת רישומו באתר או בטופס נחיתה, או בטופס צור קשר או בכל אמצעי רישום אחר של עסק רשום או מפרסם המתארח באתר לרבות בעת פרסום הטבות ומבצעים באתר. על הגולש או המשתמש חלה האחריות המלאה לבדוק את תנאי השימוש לגבי שמירת הסודיות מול העסק הרשום או המפרסם אליו נרשם.

החברה רשאית למסור את פרטי המשתמש המלאים לצד שלישי במקרים של הפרה בוטה של תנאי המשתמש, ביצוע מעשי תרמית או מעשים פליליים באתר וזאת בהתאם להוראות צו שיפוטי או במקרה שהחברה תעמוד בפני מצב של תביעה מגורם הטוען לפגיעה כתוצאה מפעולות המשתמש או בהתאם להוראות צו שיפוטי.

דיוור ישיר - החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח בדיוור ישיר מגזין האתר לכל משתמש רשום אשר אישר את נכונות הסכמתו לקבל חומר פרסומי או מגזין. לנרשם לא תהיה עילה לבוא בטענה או תלונה כנגד מערכת האתר ו/או הנהלת האתר.

האתר נועד לשימוש פרטי בלבד וחל איסור מוחלט להשתמש בו שימוש מסחרי ללא קבלת הסכמתה מראש ובכתב של החברה.

קבצי עוגייה (Cookie) – המשתמש מאשר בזאת כי ידוע לו שבאתר נעשה שימוש בקובץ עוגייה לשם זיהוי המשתמש ולשם ייעול הגלישה באתר בכל גלישה חוזרת. המשתמש מאשר בזאת לחברה את התקנת קובת העוגייה במחשבו האישי וכן את השימוש במאגר שנאגר בקובץ העוגייה.

 

4. תכנים באתר שמקורם בגולשים - רישום המלצות, כתבות ומאמרים

החברה לא תישא באחריות בגין כל תוכן שיפורסם באתר על ידי הגולשים ו/או תוכן שהועלה ע"י החברה או ע"י בתי העסק הרשומים או המפרסמים ובכלל זה, טעויות אשר עלולות להימצא בהגדרת תחומי עיסוק או טעויות אחרות.

הגולש מצהיר בזאת שכל תוכן שהעלה לאתר כולל קבצי מדיה מכל סוג הם מקוריים שלו, ולא נלקחו ממקורות זרים והוא האחראי הבלעדי כנגד תביעה מצד ג' בגין הפרת זכויות הקניין הרוחני כתוצאה מהתכנים שהעלה.

הגולש מצהיר כי ידוע לו שלאחר העלאת התכנים רשאית מערכת "המלצה" לעשות בתכנים ככל העולה על רוחה לרבות שכתוב, העלאה לאתר אחר הנושא שם מתחם אחר, עריכה וכל שינוי אחר וכי הוא מוותר בזאת מראש על כל טענה או תביעה בנושא כנגד מערכת האתר והנהלתו.

הגולש מצהיר בזאת כי ידוע לו שחל איסור מוחלט להעלות לאתר קבצים המכילים וירוסים וכל נוזקות אחרות.

הגולש מצהיר בזאת כי ידוע לו שחל איסור מוחלט להעלות ולשרבב כל חומר פרסומי שאינו שייך לנושא הדיון ברישום המלצה או בפורומים או המאמרים.

הגולש מאשר בזאת כי ידו לו כי חל איסור מוחלט להעלות תכנים בעלי אופי מיני או גזעני, תכנים העלולים להוציא לשון הרע או לעודד גולשים לביצוע דבר עבירה, תכנים שיש בהם פגיעה בפרטיות וברגשות הציבור.

 

רישום המלצות:

כל גולש רשאי לרשום המלצה, כתבה או מאמר. רישום ההמלצה מותנה ברישום לאתר.

ניתן לצרף קבצי תמונה, קול, וידאו או כל קובץ אחר.

במקרה מיוחד שבו יבקש המומלץ להסיר את פרטי ההמלצה עליו, הנהלת האתר תענה בחיוב להסרת ההמלצה.

           

המלצות על בתי עסק ועל עובד בעסק:

באתר ניתן להמליץ הן על העסק עצמו או על עובד העובד בעסק. אין חובה למלא את פרטי העובד מלבד שמו המלא ומקום העבודה כמובן. פרטים נוספים יעזרו באיתור זהותו. המלצות מסוג זה מועילות לעובד ומהוות אסמכתא לטיב עבודתו. העובד יוכל להציג בפני מעסיקיו את ההמלצות עליו לשם קידומו בתפקיד. מומלץ כי רושם ההמלצה יתאר בפרוטרוט את סוג השירות שניתן לו ע"י המומלץ. הסכמת הממליץ לחשוף את פרטי התקשרות עמו מעלה את רמת אמינות ההמלצה.

אסורה העלאת המלצה על עובד בעסק אם סרב לפרסם המלצה אודותיו.

בנוסף לרישום ההמלצה באתר, מציעה הנהלת האתר לשלוח אל המומלץ קישור לדף ההמלצה. את ההמלצה ניתן להדפיס בכל עת ולהציגה בפני המעסיק או הממונה במקום העבודה.

 

המלצות על מוצרים

המלצות על המוצרים המוצגים באתר באחריות הממליץ או המפרסם. לפיכך, החברה לא תישא באחריות על טיב המוצרים. השימוש במוצרים המפורסמים באתר הוא באחריות המשתמש בלבד.

 

 המלצות על מוסדות ציבור ועובדי ציבור

באתר ניתן להמליץ הן על המוסד עצמו או על עובד במוסד אשר ממלא את תפקידו נאמנה ונותן שירות טוב עם סבר פנים יפות לתושב.

אין חובה למלא את פרטי העובד מלבד שמו המלא ומקום העבודה כמובן. פרטים נוספים יעזרו באיתור זהותו. המלצות מסוג זה מועילות לעובד ומהוות אסמכתא לטיב עבודתו. העובד יוכל להציג בפני מעסיקיו את ההמלצות עליו לשם קידומו בתפקיד. מומלץ כי רושם ההמלצה יתאר בפרוטרוט את סוג השירות שניתן לו ע"י המומלץ. הסכמת הממליץ לחשוף פרטי התקשרות עמו מעלה את רמת אמינות ההמלצה.

אסורה העלאת המלצה על עובד במוסד אם סרב לפרסם המלצה אודותיו.

בנוסף לרישום ההמלצה באתר, מציעה הנהלת האתר לשלוח אל המומלץ קישור לדף ההמלצה. את ההמלצה ניתן להדפיס בכל עת ולהציגה בפני המעסיק או הממונה במקום העבודה.

 

המלצות על אנשים

מדור זה נועד להמליץ על אנשים טובים אשר עשו ועושים מעשים לטובת החברה והקהילה ושאינם מצפים לתמורה שכנגד. בין אם מתנדבים בארגון מוכר ובין אם מתנדבים פרטיים התורמים מיוזמתם וזמנם כדי לעזור לזולת. לא רק זאת, אלא גם על עזרה אקראית של אזרח עבור אזרח אחר. רצוי להודיע לאדם המומלץ כי הנכם עומדים לרשום עליו המלצה ולבקש את רשותו וכל הפרטים אודותיו אותם הוא מוכן לשתף עם הציבור.

בנוסף לרישום ההמלצה באתר, מציעה הנהלת האתר לשלוח אל המומלץ קישור לדף ההמלצה.

אסורה העלאת המלצה על אדם אם סרב לפרסם המלצה אודותיו.

 

 

תלונה על בית עסק

מקבל שירות רשאי להגיש תלונה על בית עסק רשום באתר באמצעות טופס צור קשר מתוך כרטיס העסק. מגיש התלונה מחויב בהמצאת מסמך (או אמצעי אחר) המצביע על התקשרות בינו לבין העסק.

טיפול בתלונה על בית עסק יתאפשר רק במידה ופרט המתלונן את פרטי המקרה ופרטיו ליצירת קשר ומאשר מראש את העברת פרטיו לבעל העסק לצורך המשל בירור. לאחר קבלת התלונה במערכת האתר, תפנה המערכת לבעל העסק לקבלת תגובתו

התלונה אינה מפורסמת ברבים! התלונה נשארת בטיפול פנימי בלבד, כמות התלונות על בעל עסק תקבע האם ישאר באתר "המלצה" או שיוסר עקב תלונות חוזרות, בדוקות ומוצדקות!

 

מאמרים ומצגות

אתר "המלצה" מאפשר למשתמשים (גולשים הרשומים) וכן לבעלי עסק רשומים ולמומחים בתחומם להעלות מאמרים בתחומים שונים המעניינים את ציבור הגולשים.

 

הגולש מאשר בזאת כי ידוע לו שתוכן המאמרים הינו אינפורמטיבי בלבד וכל שימוש במידע שבמאמרים הוא על אחריותו הבלעדית והוא מסיר כל אחריות מהחברה לגבי נכונות האמור במאמרים או לגבי כל נזק ישיר או עקיף העלול להיגרם לו כתוצאה מעיון ונקיטת פעולות בהסתמך על תוכן זה.

 

הסרה או הגבלה של תכנים באתר

מחיקת המלצה - ממליץ רשאי לפנות למערכת האתר בבקשה למחוק המלצה שרשם בעבר (למשל, בעקבות אי שביעות מבעל העסק לאחר תקופה נוספת של קבלת שירות). פעולה זו תבוצע ע"י מערכת האתר.

הסרת המלצה על מוצר פגום מהאתר - החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק המלצה / פרסום על מוצר אשר נתגלו כנגדו תלונות חוזרות ונשנות ואשר ניראה לטעמה של הנהלת האתר כי אכן המוצר מזיק לציבור.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב להעלות לאתר כל תוכן אשר נחשד בעיני מערכת האתר כחומר בלתי הולם או מועתק וזאת עם או ללא כל הודעה מוקדמת.

 

5. יצירת קשר עם עסק רשום או עם מפרסם

אתר המלצה מהווה בין היתר במה ליצירת קשרים בין גולשים לעסקים רשומים או למפרסמים. למען הסר ספק, החברה לא תישא בכל אחריות בגין נזק או מטרד ישירים או עקיפים אשר יגרמו לגולש בעקבות הקשר שנוצר בין הצדדים באמצעות האתר. בין אם באמצעות קשר טלפוני או בפניה בדוא"ל או באמצעות טופס "צור קשר".

 

הגולש מסיר בזאת כל טענה לגבי אחריות החברה בהקשר לתוצאת החיפוש לתכני האתר, בין אם חיפוש במאגר העסקים הרשומים, מאגר ההמלצות, מאגר המאמרים, פורומים וכל תוכן אחר שבאתר ומסכים מראש לקבל כל תוצאה שתתקבל כתוצאה מפעולת החיפוש.

 

6. סמכויות החברה וזכויותיה

החברה לא תישא בכל אחריות הנוגעת לזמינות השירותים ו/או התכנים הנמצאים באתר, לנכונותם, דיוקם או לטיבם, סדר הופעתם ותצוגתם ובכל אמצעי אלקטרוני שהתוכן יוצג בו.

 

החברה לא תישא בכל אחריות לנזק, אי נוחות או עגמת נפש אשר ייגרמו לגולש כתוצאה מעיון ונקיטת פעולה כתוצאה מעיון בתכנים או כתוצאה מהורדת תכנים מן האתר בין אם העתקת תוכן מילולי ובין אם הורדת קבצי מדיה לסוגיהם השונים.

 

תוכן האתר נועד לספק מידע בלבד בפני הגולש ואינו משמש בגדר עצה, הו המלצה לבצע פעולה בעקבות חשיפה למידה זה. כל הסתמכות על המידע שבאת הוא באחריות הגולש בלבד ואינם בגדר תחליף להתייעצות עם איש מקצוע. החברה לא תישא בכל אחריות לתוצאות השימוש במידע בו יעשה הגולש.

הגולש מסכים בראש כי כל שימוש שייעשה במידע שבאתר הוא על אחריותו בלבד ומסיר מראש כל אחריות מן החבר בהקשר לשימוש במידה.

 

החברה לא תהייה צד שותף לכל עסקה שתתבצע בין גולש למפרסם או עסק רשום באתר בהקשר לרכישת שירות או מוצר. החברה לא תיקח חלק במחלוקת אשר תעלה בין הגולש למפרסם או העסק הרשום באתר והגולש מסיר בזאת כל אחריות מהחברה בהקשר למחלוקת זו.

 

טיפול בתלונות – החברה תנסה לסייע בידי הגולש להסדיר מחלוקת שתתגלה בין הגולש למפרסם באתר ותנסה לגשר בין הצדדים. בכל מקרה, החברה לא תהיה צד בעניין. החברה לא מהווה גורם שיפוטי ואינה מפעילה גורמי משפט בהליך הגישור והצדדים למחלוקת מסירים מראש כל טענה כנגד החברה לאי הצלחת הגישור בין הצדדים.

 

שדרוג האתר – החברה רשאית לבצע בכל עת שינויים במבנהו או במראהו של האתר וזאת מבלי שתהייה מחויבת להתריע על כך מראש ולא תהייה כל טענה או תביעה כנגד החברה בהקשר לכך.

 

החברה עושה כמיטב יכולת להגן על שרתי האתר ודואגת לאחסן את שרתיה אצל ספקים איכותיים אך יחד עם זאת היא אינה מתחייבת ששירותי החברה יהיו חסינים במאת האחוזים ובכל רגע נתון כנגד פריצה לשרתי החברה, תקלות בקווי תקשורת, תקלות בתכנה או כל תקלה אצל אחד מספקיה. לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד החברה למקרה של תקלה כאמור בהקשר זה.

 

7. קופונים והטבות

מימוש הקופונים יהיה בהתאם לתנאים המפורסמים באתר או בגב הקופונים ולפי תנאי העסק הרשום או המפרסם.

הגורם המעניק את הקופון יהיה האחראי הבלעדי לטיב השירות, המוצר או למועד אספקתם בהתאם לתנאים המפורסמים על ידם. למען הסר ספק, החברה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל אחריות לכל עניין בהקשר למתן הקופונים. הגולש מסיר בזאת מראש כל אחריות מהחברה בכל טענה לטיב ומועד מתן ההטבה.

 

הקופון הוא הטבה אישית הניתנת על ידי העסק הרשום או המפרסם והעברתו לצד ג' אסורה. בין אם בתמורה כספית ובין אם ללא תמורה כספית. הקופון אינו ניתן להמרה בכסף. למען הסר ספק, במידה ויחולו מסים בגין מימוש הקופון, יוטלו המיסים על מקבל הקופון בלבד.

 

8. התקנת תוסף פייסבוק בעמוד העסקי

התוסף אינו שומר פרטי משתמש ולא עוקב אחר הפעילות בעמוד

הפרטים הנחוצים לחיבור הינם שם ואימייל ולאחר מכן מתווסף כפתור הוספת המלצה ישירות דרך העמוד העסקי

 

 

9. קניין רוחני וזכויות יוצרים

המידע שבאתר ובכלל זה, הרעיון הכולל במה אחת לחיפוש ורישום המלצות כל סוגי ההמלצות, לרבות המלצות על עסקים ו/או עובדים בבית העסק, המלצות על מוצרים, המלצות על מוסדות ציבור ו/או עובד במוסד הציבורי, המלצות על אנשים, והמלצות על נושאים חופשיים (בקטגוריה זו לרבות, המלצות על טיולים, ספרים, קולנוע וכל נושא אפשרי אחר), כל דפי האתר, הנתונים והמידע שהם מכילים, הם רכושה הבלעדי של החברה ואין לראות במידע ובשירותים המסופקים על ידה באתר כמקנים זכויות כלשהן בקניינה הרוחני של החברה או של צד שלישי או מקנים רישיון כלשהו לפעול באמצעות המידע שבאתר .

 

אין להעתיק או לפרסם את דפי האתר במלואם או בחלקם ו/או לעשות בהם או במידע שבתוכם שימוש כלשהו, לרבות שימוש מסחרי, ללא הסכמתה המפורשת מראש ובכתב של החברה. זכויות היוצרים ברעיון העומד ביסוד האתר, לרבות עיצוב האתר, סימניו המסחריים וכן בכל פעולה אחרת באתר הייחודית והבלעדית לחברה, שמורים לחברה בלבד. כמו כן, אין להכניס באתר שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, לשכפל, לפרסם או למסור לצד שלישי כל חלק מן האתר בלא קבלת הסכמתה של החברה בכתב ומראש

 

בעצם הרשמתו של המשתמש לאתר, כאמור בתקנון זה, מקנה המשתמש לחברה היתר המהווה רישיון ללא תמורה כלשהי, אשר יהא כלל עולמי ובלתי מוגבל בזמן, להעתיק , להפיץ בציבור, למכור, לשווק, לעבד, לערוך, לתרגם ולהשתמש בכל התכנים שהמשתמש מעלה לאתר, ובכל דרך נוספת, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, באתר, פרסומי דפוס שונים ובכל אמצעי תקשורת דיגיטליים שונים, ולא תהא למשתמש כל טענה או תביעה  כלפי החברה בקשר עם השימוש בתכנים אשר הועלו לאתר על ידו כאמור לעיל.

 

העלאת תכנים לאתר על ידי המשתמש מהווה הסכמתו להמחות באופן בלתי חוזר לחברה את כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים בתכנים וכן לכך כי לא יהיה זכאי לכל תמורה בגין שימוש בתכנים כאמור וכי לא יוכל לבוא בכל טענה או דרישה שעניינה הפרת זכויות יוצרים ו/או כל דרישה כספית או בכל תמורה מסוג כלשהו.

המשתמש מצהיר ומתחייב כי הינו בעל מלוא זכויות היוצרים והזכויות המוסריות בתכנים אשר מועלים על ידו לאתר וכי אין בפרסום תכנים אלו משום פגיעה בזכות כלשהי של צד שלישי, לרבות על פי חוק זכות יוצרים, תשס"ח-2007 ו/או חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981  חוק איסור לשון הרע התשכ"ה- 1965 ו/או כל חוק אחר.

הגולש או המשתמש מתחייב לשפות את החברה, בעלי מניותיה, עובדיה, מנהליה, או מי מטעמם בגין כל תביעה, דרישה, נזק, הפסד, אובדן רווח,  או תשלום או כל הוצאה שייגרמו להם - ובכלל זה שכר טרחת עורך דין והוצאות משפט - עקב הפרת תנאי שימוש אלה ו/או הפרת החוק על ידו ו/או תביעה ו/או דרישת צד שלישי כלשהו כתוצאה מתכנים שמסר לפרסום באתר ו/או כתוצאה מקישורים שביצע לאתר ו/או כל הפרה של תנאי מתנאי שימוש של האתר.

 

10. שימוש במידע שבאתר

הגולש מסיר בזאת אחריות מן החברה לכל עסקה שיבצע עם צד שלישי, מפרסם או עסק רשום באתר.

החברה לא תישא באחריות לתקינותם של קישורים המצויים בדפי האתר המפנים לאתרים, כתובות דוא"ל, פרסומות או מאמרים של צדדים שלישיים והגולש מצהיר בזאת על ויתור על כל טענה שהיא מן החברה בהקשר זה.

 

החברה רשאית למחוק מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, להוסיף קישורים חדשים או להימנע מהוספת קישורים חדשים - הכול לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. כמו כן, הימצאותו באתר של קישור לאתר מסוים אינה מהווה אישור לכך שהמידע באתר זה עדכני או מהימן.

 

השימוש בתכני האתר ניתן כמות שהוא (As is). לגולש לא תהיה כל טענה או תביעה כלפי החברה בגין מגבלת שימוש בתכנים או ליקויים בהצגתם של התכנים. השימוש בתכני האתר הוא על אחריות הגולש ובכל אמצעי אלקטרוני בו יעשה שימוש.

 

הפסקת שימוש זמנית באתר – הגולש מסיר בזאת כל טענה או תביעה כנגד החברה על כל הפסקה שתקרה בפעילות האתר אם כתוצאה מפעולת שדרוג מתוכננת או כתוצאה מקריסת המערכת במידה ותגרם מכל סיבה שהיא בין אם כתוצאה מתקלה בשרתי החברה או תקלה אצל אחד מספקי החברה.

 

11. תנאים לפרסום מאמרים ומצגות:

המפרסם מצהיר בזאת כי הוא כותב התוכן ו/או בעל זכויות היוצרים של התוכן אותו הוא מעוניין לפרסם באתר ומפרסם אותו בכפוף לתקנון האתר.

החברה לא תישא בכל אחריות לגבי תביעות בנושא זכויות היוצרים של התוכן המפורסם, האחראי הבלעדי הינו מפרסם התוכן.

מפרסם התוכן באתר נותן בזאת את אישורו לחברה להציג, לפרסם, לערוך ולאפשר למשתמשי האתר להשתמש בתוכן בכפוף לתקנון האתר. החברה רשאית להוסיף תוכן מזהה לחומר המפורסם המעיד שהחומר עבר עריכה דיגיטאלית ומופץ ע"י האתר.

במקרה של הפרת זכויות מפרסם התוכן, אחריות אכיפת ההפרה הינה של מפרסם התוכן בלבד ואין לחברה צד בעניין.

לא יהיו יחסי שותפות או יחסי עובד-מעביד בין הנהלת האתר לבין מפרסם המאמר/מצגת.

החברה לא תישא באחריות כלפי המפרסם ו/או צד ג', לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם כתוצאה מפרסום תכניו באתר.

כל הקישורים המופיעים בתוכן המפורסם ו/או בתיבת הקרדיט חייבים להיות פעילים כל זמן שהתוכן מפורסם באתר.

החברה רשאית שלא לפרסם מאמר/מצגת וללא צורך במתן הסבר למפרסם.

החברה רשאית לבקש ולהתנות מהמפרסם למחוק תוכן פוגע בצד ג' ולמפרסם לא תהיה כל עילה לתביעה בגין דרישה זו.

פרסום התכנים באתר הינו לתקופה בלתי מוגבלת וזאת מבלי לפגוע בזכויות החברה להפסיק באופן מידי את ההתקשרות עם מפרסם התוכן.

החברה רשאית להפסיק את ההתקשרות עם מפרסם התוכן מבלי שתחויב במתן נימוקים או סיבה להפסקת ההתקשרות. במקרה זה על הנהלת האתר ליצור קשר עם המפרסם ולהודיע על הפסקת ההתקשרות.

המפרסם מצהיר בזאת כי ידוע לו שאין לפרסם כל תוכן פורנוגרפי או גזעני.

 

תנאי שימוש נוספים לבעלי עסק

תוספת זו מהווה תוספת משלימה לתקנון הכללי של האתר ומהווה חלק בלתי נפרד ממנו.

רישום לאתר - גולש רשאי להירשם באתר פעם אחת בלבד ועם זהותו האמיתית בלבד. שימוש בזהות בדויה תחשב כעבירת התחזות והחברה שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בצעדים כנגד הגולש כולל מחיקתו מן המאגר ולצמיתות. הגולש מתחייב בזאת לעדכן את פרטי החובה שלו במידה ויחול בהם שינוי מעת לעת. בעל עסק ירשום את עצמו פעם אחת בלבד כשאר הגולשים אך במידה והוא עוסק במספר תחומי עיסוק, הוא רשאי להקים כרטיסי עסק נפרד לכל תחום עיסוק.

המשתמש מסכים ומאשר בזאת העתקת טקסט תיאור העסק מאתר הבית/פייסבוק שלו (במידה ויש כזה) לחלק של תיאור העסק META DESCRIPTION הנועד לשם קידום העסק באתר המלצה.
תיאור זה אינו מוצג באתר. גוגל רשאי להציגו או לא להציגו בתוצאות החיפוש לפי בחירתו.

מחיקת פרטי עסק שנרשמו שלא בדרך של רישום כרטיס עסק - החברה רשאית למחוק פרטי בית עסק או קישורים לאתר בית עסק, אשר שורבבו בתוך תגובות בקטגוריות אחרות לרישום המלצות ו/או פורומים ו/או תגובות אשר נושאם אינו אודות בעלי מקצוע או כאשר נרשמו שלא דרך קטגוריית אב "רישום המלצה על בית עסק"

"צור קשר" עם בית עסק – הנהלת האתר אנה אחראית לכל קשר אשר יתפתח בין גולש לבעל עסק. הגולש ובעל העסק מוותרים מראש על כל טענה ותביעה כנגד הנהלת אתר המלצה בעל עניין שהוא.

החזר כספי בגין ביטול מנוי - בעל עסק רשום לא יוכל לקבל החזר כספי בגין ביטול מנוי שנתי מכל סיבה שהיא.

הגשת תלונה על עסק - מקבל שירות רשאי להגיש תלונה על בית עסק רשום באתר באמצעות טופס צור קשר מתוך כרטיס העסק. מגיש התלונה מחויב בהמצאת מסמך (או אמצעי אחר) המצביע על התקשרות בינו לבין העסק. מערכת האתר תעביר את התלונה לבעל העסק ותבקש תגובתו לתלונה. התלונה אינה מפורסמת ברבים אלא תעבור לטיפול מערכת האתר מול בית העסק לקבלת תגובתו. מערכת האתר רשאית לפרסם כי נגד בעל העסק נרשמה תלונה והיא נמצאת בטיפול. לאחר סיום הבירור ו/או הבאת התלונה לפשרה בין הצדדים, תמחק הערת האתר בנוגע לתלונה. במידה ולא הגיעו הצדדים לכדי פשרה והתלונה תמצא כצודקת, תפורסם התלונה בכרטיס העסק.

הפסקת עסק רשום מהאתר - הנהלת האתר רשאית להפסיק את ההתקשרות עם בעל העסק במקרים הבאים ומבלי שתידרש להסברים נוספים:

א. נתגלו כנגד העסק תלונות חוזרות ונשנות ואשר ניראה לטעמה של הנהלת האתר שבעל העסק לא עשה דיו כדי להביא את התלונה על פתרונה בהקדם האפשרי או בכלל. במקרה זה, יוחזרו לבעל העסק דמי המנוי היחסיים.

ב. במקרה של אי-תשלום דמי המנוי בעקבות אי- כיבוד המחאות מעותדות שניתנו או אי-כיבוד הוראת קבע.

הפסקת שימוש זמנית באתר – בעל עסק מסיר בזאת כל טענה או תביעה כנגד החברה על כל הפסקה שתקרה בפעילות האתר אם כתוצאה מפעולת שדרוג מתוכננת או כתוצאה מקריסת המערכת במידה ותגרם מכל סיבה שהיא בין אם כתוצאה מתקלה בשרתי החברה או אצל אחד מספקי החברה.