כיצד עובד קמפיין מבוסס מיקום בפייסבוק

קמפיין מבוסס מיקום בפייסבוקלא כל כך מזמן, השיקה פייסבוק כל פרסום חזק ביותר – אם לא החזק ביותר האפשרי. עד לא מזמן נחשב הדבר לחלום לא אפשרי של בעלי עסקים רבים – היכולת לפנות עם הצעה עסקית אל לקוחות הנמצאים כעת בסמוך לבית העסק שלכם.

 

פרסום ממוקד מיקום

אין צורך להכביר במילים אודות היתרונות של שיטות הפרסום הזו: לקוחות באותו אזור גיאוגראפי של העסק נחשפים למסרים שיווקיים ויש מצב שייכנסו באופן מיידי אל אותו בית עסק במטרה לממש את ההצעה אליה נחשפו. השיטה ממקסמת כל השקעה בפרסום, כיוון שהיא מאפשרת לבעל העסק לערוך פרסום ממוקד מיקום, הווה אומר – לפרסם רק בקרב האנשים הזמינים להגיע אל בית העסק פיסית.

 

בימינו יכול המפרסם לבחור רדיוס סביב בית העסק, ורק אלו הנמצאים באזור הרדיוס המוגדר ייחשף למודעות הפרסומיות.

לדוגמא, אם ברשותכם חנות בנמל חיפה, ניתן להגדיר רדיוס כלשהו סביב החנות, ורק אלו הנמצאים פיסית ממש באותו רדיוס – יוכלו לראות את מודעות הפרסום המדהימות שלכם; כך גדלים הסיכויים שאותם אנשים ייכנסו בפועל לבית העסק שלכם.

שיטה חדשה זו מאפשרת, בנוסף, להצמיד לכל מודעה סוגים שונים של לחצני "צור קשר". כך מספקת השיטה לא רק חשיפה, בדומה לאמצעי פרסום וותיקים יותר (לוח מודעות, עיתון, רדיו וכו') אלא מאפשרת גם ערוצי תקשורת ישירים בין הלקוח לבין בית העסק. באופן זה יוכל הלקוח לתקשר עם העסק באופן ישיר מהמודעה אליה נחשף דרך פייסבוק.

 

חשיפה טובה מניעה עסקים להצלחה.

אין מה לעשות ואי אפשר להתווכח עם עובדות. חשיפה אזורית יכולה לקחת את העסק שלכם אל המקום הבא. בדיקות שנערכו בפייסבוק תוך שיתוף פעולה עם גורמי פרסום שונים, מסתבר כי אם יש צורך פרסומי להניע אנשים לחנות, הרי שקיימת חשיבות רבה לכמות הגולשים הייחודיים הנחשפים לפרסום בית העסק. מספר רב של אנשים הנחשפים לפרסום אינם נוקטים בפעולת המשך כלל. כיום, כאשר ניתן סוף-סוף למקד את החשיפה הפרסומית על פי אזור גיאוגרפי, בעל העסק יכול לראות תמורה רבה יותר בעבור כל שקל הוא מוציא על פרסום בפייסבוק.

 

אין מדובר בסתם אגדה אורבאנית, שכן בימינו באמת אפשר לפרסם על פי עיר (גם אם עדיין לא ממש על פי אזור מגורים או על פי רחוב). פייסבוק התחילו בארצות הברית וכעת ניתן להשתמש בשיטה המדהימה הזו גם כאן – בשטחי ארץ ישראל הלא שלמה. ניתן לפרסם על-פי העיר המוגדרת לכל משתמש פייסבוק – בהתאם, כמובן, למה שהגדיר בחשבון הפייסבוק שלו. כך מפרסמים יכולים לפרסם רק לתושבי עיר מסוימת.

 

איך הדבר הזה בעצם עובד? המפרסם יכול להגדיר קהל לקוחות פוטנציאלי הנמצא בקואורדינאטות מסוימות; ההגדרה מתבצעת בחשבון הפרסום בפייסבוק שחייב להיות לכל מי שמפרסם בפייסבוק. ניתן בימינו למקם סיכה על המפה ולהגדיר רדיוסים עבורה – לקבוע שכל משתמש פייסבוק העובר באזור המוגדר, והוא בעל מאפיינים כלשהם שהוגדרו על ידינו ייחשף אל מודעת הפרסום שלנו – רק באזור שהוגדר זה מכבר על ידינו. המודעות יוצגו רק לקהל הרלוונטי בהתאם למיקום הגולש בפייסבוק הנלקח ממכשיר הטלפון הנייד שברשותו.

 

קמפיין מבוסס מיקום מאפשר גם אפשרויות של פרסום מודעות שונות. זה אומר שאפשר ליצור מודעות כך שגולשים יוכלו לחייג היישר מהמודעה עצמה – כמה מרגש! רק ללחוץ על המודעה וכך לחייג ישירות לבית העסק שלכם. יתרה מכך, ישנן מודעות דרכן ניתן לקבל את כתובת העסק כדי לאפשר ללקוח הפוטנציאלי להגיע לעסק עצמאית ובאופן פיסי. יש גם אפשרות לשלוח הודעה לעסק ממודעת הפרסום עצמה – ואפשרויות נוספות.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

טיפים לעסקים

 

פרסום עסקים חינם

 

פרסום עסקים

 

המלצות טיולים בארץ

 

חזרה לעמוד הראשי >>>