המלצות טיול - מפלי טריברג בגרמניה

מפלי טריברג בגרמניהמפלי טריברג – המפלים הגבוהים ביותר של גרמניה – ממוקמים בקרבת העיירה טריברג: "בירת שעוני הקוקייה" המפורסמת של היער השחור. מפלי טריברג מתנשאים לגובה 163 מטרים ונחשבים לאתר טבע מהיפים ביותר ביער השחור, וככל הנראה מהמפורסמים והאהובים ביותר. רבים אף אומרים כי מפלי טריברג הם היפים במפלים ביבשת אירופה.

 

מבחינה גיאולוגית, המפלים נוצרו עקב תזוזות קרחונים במשך שנים. מפלי טריברג נחלקים לשניים: המפלים העליונים והמפלים התחתונים, ואילו מקור המים בהם הוא נהר גוטאך העובר במקום. כאשר תבקרו במקום לעת ערב, תוכלו בוודאי ליהנות מהמחזה המרשים והמרהיב של מפלים מוארים – עד השעה 22:00 לעת ליל. לא תמצאו מחזות מרהיבים רבים כמו זה, ועל כן רצוי בהחלט לבקר במקום, אם כבר עשיתם פעמיכם עד ליער השחור הידוע והמוכר למבקרים בגרמניה.

 

אם אתם אוהבים סנאים, תוכלו להאכיל רבים מהם, המסתובבים באזור. הגיעו למקום מצוידים בשקית בוטנים – מאכל אהוב על ידי סנאים מקומיים (ועל ידי סנאים בכלל). איננו מתחייבים כאן שאכן תראו סנאים, אבל הדבר בהחלט אפשרי.

מפלי טריברג: כניסה

ישנן 3 כניסות למפלי טריברג:

הכניסה הראשית: זוהי הכניסה המומלצת לביקור, הנמצאת קרוב לעירייה. בצמוד יש מתחם חנייה מוסדר להחניית הרכב ומשם ניתן לצעוד קלות עד לכניסה. לאחר הכניסה הראשית, תמצאו עליה לכיוון מרכז המפלים. מתקשים בעלייה? כדאי להחנות את רכבכם בחנייה שליד הכניסה הראשית ולהסתייע במונית עד לכניסה האמצעית; כך תוכלו להשלים את המסלול בירידה.

הכניסה האמצעית: מגיע היישר אל נקודת התצפית על המפלים.

הכניסה העליונה: ממוקמת בראש המפלים. ממנה אפשר לעשות את  המסלול כלפי מטה. מתאים למטיבי לכת ולאלו המגיעים עם שני רכבים (שכן בתום הירידה יש לעלות חזרה).

מפלי טריברג – מסלולי טיול

אזור המפלים כולל שלושה מסלולים מובנים ומרשימים למדי העוברים דרך שבילים מסודרים ומעל גשרוני עץ. המסלול הצהוב הינו באורך של 60-45 דקות הליכה; הוא מתחיל מאזור הכניסה הראשית ועד לאמצע המפלים (אזור כניסה אמצעית). המסלול האדום (נקרא Kulturweg) – מסלול באורך של כ-60 דקות הליכה – ממשיך מהמסלול הצהוב (אמצע המפלים) בכיוון אגם Bergsee; הוא עובר דרך פארק חבלים (בעלות נוספת) וגם שעשועים – ומשם בחזרה לכניסה הראשית. המסלול הירוק (נקרא Naturweg) – מסלול שאורכו כשעה וחצי – ממשיך מאזור אמצע המפלים אל תוך היער במסלול מעגלי.

מפלי טריברג: ביקור בעונת החורף

לא כולנו זמינים לטייל בעונת הקיץ הסתיו או האביב וחלקנו נאלצים לתכנן את הטיולים והחופשות שלנו בעונת החורף. מדובר במהלך סביר ולגיטימי לחלוטין, אולם יש לתת את הדעת לעניינים אחדים בהם החלטתם לשים פעמיכם לאזור זה של היער השחור בימים החורפיים. זה נכון שמפלי טריברג מספקים מראה מרשים וחוויה בלתי נשכחת בימי החורף, אולם יש לקחת בחשבון שחלקים מהשבילים מכוסים בקרח ועשויים להוביל להחלקה ולנפילה לא נעימה. על כן, צעדו בזהירות מרבית ורק בשבילים המוסדרים.

 

יתר על כן, עליכם לקחת בחשבון שבימים מסוימים בחורף עשויים להתרחש סערה או תנאי מזג אוויר קיצוניים, מה שיביא לסגירת האתר למבקרים עד יעבור זעם. במקרה של ספקות, תוכלו ליצור קשר ולבדוק מול מרכז התיירות של אזור היער השחור.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פתיחת פרסום חינם לעסקים

 

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר