יתרונות בניית דפי נחיתה - פרסום עסקים

יתרונות בניית דפי נחיתה - פרסום עסקיםדף נחיתה זהו עמוד אינטרנט המיועד לגייס לקוחות. לדך זה מגיעים לרוב דרך מודעה פרסומית מקוונת, קישור ייעודי או באנר. כאשר המשתמש / גולש נחשף למידע פרסומי כלשהו ומקליק עליו, הוא "נלקח" היישר אל דף הנחיתה השיווקי. תפקיד הדף הוא למקד את תשומת לב הגולשים למסר מסוים שיוביל לביצוע פעולה, כגון יצירת קשר טלפוני, השארת פרטים בטופס, רכישה וכו'.

האם דף נחיתה יכול להחליף אתר?

דף נחיתה כזה מיועד לבעל עסק שאינו מפעיל אתר אינטרנט. מספר דפים בודדים יכולים במצב זה לשמש כמעין אתר נחיתה. אתר אינטרנט עסקי מיועד לספר מידע מתומצת, ברור ומדויק אודות העסק, שירותיו ומוצריו, תוך דגש על תכנים שיווקיים. מיני-סייט כזה מאפשר קידום אורגאני במנועי חיפוש, בהנחה שמבוצעת אופטימיזציה איכותית לאתר. יצוין כי בניית אתר זו פעולה הדורש השקעה, אולם ניתן כיום להקים דפי נחיתה חינמיים המיועדים למטרות שונות.

דף נחיתה לטובת צירוף לרשימת תפוצה

דף נחיתה מיועד למטרות שונות, וביניהן – להשיג את כתובת המייל של הגולש. כיצד הוא עושה זאת? באמצעות הבטחה כלשהי (למשל, למתנה), אותה ניתן לממש רק באמצעות הרשמה במייל. צירוף גולש לרשימת התפוצה תאפשר לו לקבל את המתנה המובטחת, כמו גם מידע נוסף בהמשך אודות מוצרים ושירותים בתשלום. דף נחיתה זה אינו מאופיין בדרך כלל בתמונה מעוצבת (זאת לעומת דף נחיתה פרסומי), אלא בסרטון, מלל קצר ותיבת הרשמה (שקשה לפספס) לרשימת תפוצה של מערכת הדיוור של המפרסם.

דף נחיתה עבור מכירות

כאן מדובר על דף אינטרנט המתמקד בדרכי הנעה לפעולה מיידית, הווה אומר – רכישה של מוצר או של שירות מסוימים של החברה. מטבע הדברים, דף זה מספק לגולש הדרכה מהירה, ברורה ופשוטה לביצוע הרכישה. הדף מיועד בעיקר עבור גולשים המבקשים לרכוש שירות ומוצר, ומציג מידע שיווקי רלוונטי על מנת לשכנע את אותם גולשים ביתרון ובאיכות שהחברה המפרסמת מציעה. דף זה יכלול מלל רב וכפתורים המעבירים את הגולשים לדף התשלום.

 

דף נחיתה – מבנה מומלץ

ישן שתי דרכים לבנייה ועיצוב של דף הנחיתה, עם יתרונות וחסרונות לכל אחת, וגם התאמה לשימושים שונים.

דף נחיתה קצר מיועד להסביר ללקוח תוך רגעים ספורים את הפתרון שהעסק מציע לבעיה או לעניין שלו. דף נחיתה קצר חייב לכלול את כל מה שיאפשר העברה מהירה וברורה של המסר הפרסומי. לרוב דף כזה יכיל כותרת בולטת, מלל קצר, ברור וקולע על הפתרון המוצע, דגש על הערך הניתן וכפתור שליחה.

 

דף נחיתה ארוך מיועד להכין את הגולש לתהליך מכירה. הדך מלא בתוכן מפורט ובדוגמאות קונקרטיות מהשטח (של המוצרים ו/או השירותים). הדף מתאים למוצרים כגון סדנאות, או כאלו המחייבים מתן הסבר והכנת הקרקע לקראת הרכישה. דף זה מרגיש ונראה שיווקי יותר. ישנה הדגשה של יתרונות המוצר בדרך בולטת המעלה משמעותית סיכויים לסגירת עסקה עם אלו המגיעים לחברה דרך דף הנחיתה.

 

איך מגיעים מבקרים לדף הנחיתה של החברה?

לאחר שדף נחיתה מעוצב (על-ידכם באופן פרטי או על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב), ניתן להשתמש בקישור (לינק) שהקלקה עליו תעביר את המבקרים לדף. את הקישור אפשר לפרסם במודעת פייסבוק, קמפיין גוגל ממומן, אי-מייל, הודעת סמס וכו'.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פתיחת פרסום חינם לעסקים

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה