טיפים לכתיבת פוסט באינסטגרם

כותבים פוסט באינסטגרםאינסטגרם היא אחת מהרשתות הפופולריות ביותר מבין הרשתות החברתיות. היא מאפשרת לנו למשוך כל כך הרבה תשומת לב, וזו אולי הסיבה העיקרית לכך שבניית עוקבים בה יכולה להיות בין העדיפויות הראשיות בתחום הפרסום, עבור מותגים ואנשים פרטיים. נשאלת השאלה איך אפשר לעשות זאת, ומהם הטיפים הטובים ביותר לשם כתיבת פוסט באינטסגרם, כזה שיגדיל באופן משמעותי את מספר העוקבים שלכם. הנה כמה המלצות שאולי תרצו לאמץ.

פרסום עסקים באינסטגרם = עקביות והתמדה

כדאי לבחור נושא ולהישאר עקבי לגביו. מבין כל חשבונות האינטסגרם כדאי  לחשוב מה יגרום לכם להיות שונים. אפשר למשל להשתמש בגישה הומוריסטית קלילה. במקרה כזה דאגו שכל מה שאתם מפרסמים ישא את אותה מטרה: להצחיק אנשים, ובאותו קול. אולם עליכם להיות עקביים כדי שהעוקבים שלך ישארו מעורבים, אם אתם לא תהיו עקביים תאבדו אותם.

שימרו על לוח הזמנים של הפרסום שלכם. אתם צריכים לפרסם לפחות פעם ביום, אחרת לא תצליחו לצמוח. אם אתם לא מפרסמים במשך השבוע, או עושים זאת באופן אקראי כמה ימים פה ושם. העוקבים שלכם מצפים לתוכן שלכם ולכן חשוב שתמסרו להם את מבוקשם בזמן המתאים.

הזדמנות בכל פוסט

כל פוסט שלכם משמש עבורכם כהזדמנות למשוך עוקבים חדשים. למשל, אם בכל פעם שאתם מפרסמים תזכו לקבל לפחות 300 תגובות. וכ -95 אחוזים יתייגו מישהו אחר שהם חשו שיעריך את מה שפרסמתם, אז אתם מצידכם תקבלו הודעה לגבי אותו אדם חדש שראה את הזכרון עליו תוייג. במידה והוא יתחבר לזה, תזכו לעוקב חדש.

השתמשו ב- hashtags באופן מחושב היטב. בעזרת האלגוריתם החדש, תגיות אלו הפכו לבעלות ערך רב. מומלץ לחקור תגיות רלוונטיות ומגמות עבור קהל היעד שלכם. הפופולריות ביותר, עלולות להיות מופקעות תוך שניות.

זמן ומקום חשובים – כדי לקרב אתכם לעוקבים שלכם

השתמשו בתיוג מיקומכם הגיאוגרפי באינסטגרם. תייגו את התמונות שלכם וציינו מקומות שאתם נמצאים בהם או מקומות שבהם קהל היעד שלכם היה עשוי להימצא.

 

מומלץ לפרסם בשעות מיטביות עבור הקהל שלכם. עליכם לחקור מתי הסיכוי שהקהל שלכם יגלול ואז לפרסם באותו הזמן. השתמשו בכלים כמו אנליטיקס כדי לנתח מהן השעות שבהן הקהל שלכם צורך את התכנים שלכם הכי הרבה. האם הם מעדיפים לעשות זאת בבוקר, בערב ואולי אפילו לפני השינה, ופרסמו אז.

 

הפכו את התוכן שלכם לנעים ולכזה שניתן לשתף. לא רק שהתוכן שלכם צריך להיות משמעותי ומעניין, אלא שהוא צריך להיות גם אסתטי וניתן לשיתוף. השתדלו להימנע מפרסום בוטה של המותג שלכם, או המוצר שלכם, עשו זאת באופן עדין עד כמעט בלתי מורגש. אנשים לא אוהבים להפוך לכלי הפרסום שלכם, אבל אם התמונות יהיו אסתטיות הם כן ישתפו אותן.

 

כן מומלץ להטביע סימן מים על כל התוכן המקורי שלכם. דאגו לסימן מים כזה על כל התוכן המקורי כדי שאנשים יידעו למי מגיע הקרדיט, שהרי בסופו של דבר הם חולקים אותו, והם הולכים לפרסם מחדש את התמונות שלכם, אז דאגו להגן על התוכן המקורי שלכם ולקבל עליו קרדיט, ובכך לקבל את החשיפה שרציתם.  צרו אם כן סימן מים קריא אך לא בולט מדי.

 

התייחסו לחשבונות רלוונטיים גדולים יותר משלכם בתמונות שלכם, ותייגו אותם. הדבר יאפשר לכם למשוך יותר חשיפה ולזכות בסוג של שיתוף פעולה מצידם. לכן מומלץ להתייחס לחשבונות גדולים יותר, מאחר ויש סיכוי לקבל מהם גם קרדיט על הפרסום ולזכות בחשיפה נוספת עבור החשבון שלכם.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פתיחת פרסום חינם לעסקים

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ