הצעות קמפינג באתרים מומלצים בארץ

הצעות קמפינג באתרים מומלצים בארץבאופן בסיסי, הקמפינג מתאים למטיילים שאינם מפונקים, כאלו שהקרבה לטבע חשובה עבורם אף יותר מתנאי השינה והלינה. על אף זאת, לפחות לא אלו המחפשים להתבודד באופן מוחלט, בוודאי ישמחו לתנאים בסיסיים, כגון מקלחות חמות ושירותים נקיים. תנאים נוספים קובעים אם אתר קמפינג נקבע כמוצלח או לא, למשל – נוף, מתקנים ואווירה. המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד על אתרי קמפינג מוצלחים ואהובים (הכל באופן יחסי, כמובן).

 

קמפינג דגי דפנה

דגי דפנה הוא ללא ספק מאתרי הקמפינג הנעימים ביותר בארץ; יש בו, מלבד מדשאות ירוקות, גם עצים מצלים ופלג נחל הדן, בו ניתן לשכך בהנאה רבה, ללא כל ספק. מה עוד צריך מלבד זה? ובכן, יש עוד הרבה. על אף שהאזור עשיר במסלול טיול מופלאים, כגון שמורת הבניאס והדן, הרי שניתן לבלות רק באתר עצמו את החופשה כולה. הילדים יכולים להשתכשך בנחל והורים מוזמנים לקחת את חייהם של דגים השוחים בנחל ולדוג אותם בפארק הדיג הצמוד (בעלות נוספת). תנאי הלינה במקום נוחים ונעימים וכוללים מקלחות חמות, שירותים, מתקני מנגל, תאורת לילה ואפשרות להשכיר מזרנים ותאי קירור; יש אפילו מזנון. יצוין כי הכל באתר מטופח ונקי. שכחנו לציין שבמקום מופעל גם שירות שמירה. במקום נאסר להשמיע מוסיקה, מה שהופך אותו למתאים ביותר למשפחות.

 

חניון ירוק – בית הלל

בחלקו הצפוני של בית הלל – המושב המהולל שעל גדות נחל חצבאני (שניר), שוכן לו בנחת אתר הקמפינג "חניון ירוק", המציע לינה בסמוך לטבע ובמיקום אסטרטגי ונהדר של ארץ ישראל. בשעות היום החמימות תוכלו לבלות על יד הנחל הקריר או להתערסל לכם בין עצי פקאן חביבים, בשלווה המתבקשת. מדובר באתר נעים ונקי עם מדשאות מטופחות. אורחים נהנים ממקלחות עם מים חמים ושירותים נקיים, י שתייה, נקודה לשטיפה כלים ונקודות חשמל. תוכלו ליהנות גם משולחנות פיקניק מוצלים ומתקני מנגל. אינכם מעוניינים להביא אוהל מהבית? תוכלו ללון לכם באוהלי טיפי אינדיאניים, בהם יש מזרנים ומחצלות. האיסור על השמעת מוסיקה יבטיח לכם אווירה רגועה ושקטה. בנוסף, מקפידים במקום להגביל את מספר האנשים בכל עת, כדי שלא יהיה צפוף מדי.

 

אורחן הלילה בגן לאומי אכזיב

חוף אכזיב אף פעם אינו מאכזב – מדובר בחוף מן היפים בארץ ישראל המקודשת. על מנת ליהנות באמת ובתים משקיעות מופלאות ולהתעורר לרחשם של הגלים הנהדרים, רצוי ללון בחניון הלילה במקום. ברור שלא מדובר במלון (או בקפמפינג) חמישה כוכבים, אולם במקום יש ברזיות, מקלחות, שירותים, מתקני מנגל ושולחנות פיקניק, מסעדה ומזנון – כאשר הכל נקי וברמה היגיינית מספיקה בהחלט. הנוף שהמקום מציע הופך את העסקה למשתלמת ביותר. מדובר בחוף אידיאלי למשפחה עם ילדים קטנים, שכן המדשאות ובריכות המים הרדודים הופכים את השהייה לחביבה על כל בני המשפחה. מתקני השעשועים שבמקום יאפשרו לכל ילד זמן נהדר של משחק עם בני גילו.

 

חניון לילה פארק הירדן הדרומי

מדובר באתר קמפינג מהפופולאריים ביותר במדינה המורכבת בה אנו חיים. עם זאת, זהו אתר נרחב למדי, כך שגם בימים עמוסים, תוכלו למצוא פינה שקטה. ישנם סיבות לא מעטות לפופולאריות של האתר, כאשר הראשית שבהן היא יופיו. האתר כולל צל רב, מים זורמים ועצים. זהו אתר תיירות פופולארי גם בקרבם של אלו שאינם נותרים ללון בו לעת ליל. במקום יש עושר של פלגי מים ותוכלו אף לצאת למסלולי הליכה שונים.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

המלצות טיולים בארץ

 

המלצות טיולים בחו"ל

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה