פרסום מוביל לעסקים ברשתות החברתיות

מי אינו מכיר את פייסבוק, גולשים רבים נכנסים לרשת החברתית פייסבוק על בסיס יומי, מה שמאפשר חשיפה מוגברת ויצירת מודעות איכותיות, שיתוף תכנים מסקרנים ומושכים והכוונת המודעות לקהל יעד לפי נתונים ומאפיינים ידועים מראש. ניתן למצוא מגוון אפשרויות לפרסום בחינם וכן לפרסום ממומן של דפים עסקיים. היום המאמצים עבור פרסום מוביל לעסקים הם רבים בשל התחרות והרצון להיות במרכז העניינים.

 

ראשית, יש להגדיר את המסגרת התקציבית שנפרסם ברשתות החברתיות בכלים יעילים ומתקדמים זאת על מנת שהפרסום יהיה יעיל. יש לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בפרסום לעסקים. ישנם כמה כללים לעריכת קמפיין מצליח כגון:

  • יש לתכנן נכון את היעדים והמטרות של הקמפיין בשיתוף עם הלקוחות
  • יש לנהל ולהריץ את הקמפיין בפייסבוק, תוך פיקוח ובקרה, בכדי לייעל את התוצאות
  • יש ליצור ניהול עמוד עסקי בפייסבוק
  • מומלץ להעלות תכנים מקוריים להגברת החשיפה של בית העסק
  • יש לפרסם בפיד החדשות של פייסבוק
  • הקמת עמודי נחיתה מושכים ואפקטיביים בכדי לבצע פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום בגוגל – אם אתה לא שם אתה לא קיים

פרסום בגוגל, הינו שיווק חובה עבור כל בית עסק בישראל, המעוניין להגדיל את כמות הלקוחות שלו באמצעות הרשת. ניתן יהיה להגדיל את כמות הגולשים באמצעות יצירת לידים מגוגל לאתר הבית. התחרות הרבה בקרב המפרסמים בגוגל היא גדולה ויש לדעת כיצד לבצע פרסום לעסקים. לרוב כל בתי העסק המפרסמים באמצעות גוגל, נעזרים בשירותיו של משרד פרסום או באמצעות חברה המתמחה בפרסום עסקים באדוורדס כל מי שמחפש עסק, בעל מקצוע או כל שירות אחר. עובדה זו, הוכיחה כי מנוע החיפוש גוגל, הוא המוביל ביותר  והיעיל בפרסום והגדלת נתח הלקוחות..

האם פרסום לעסקים בשאר הרשתות החברתיות הינו יעיל?

אחת מהרשתות החברתיות שנחשבות מובילות  היא פייסבוק, אך רשת אחרת שתפסה תאוצה היא רשת לינקאדין. רשת זו, מיועדת לאנשי מקצוע ומאפשרת יצירת פרופיל מקצועי ודפי חברה {Company pages}. רשת זו, מתאימה לגופים גדולים וחברות סטארט אפ או חברות B2B או בתי עסק היוצרים קשרים אישיים ועסקיים בין שני נציגים בארגון, ליזום פרויקטים משותפים, גיבוש שיתופי פעולה ועוד.

גם הרשת החברתית אינסטגרם שהיא חברת הבת של פייסבוק ופועלת עמה בשיתוף פעולה מלא, יכולה ליצור פרסום מוביל לעסקים. מדובר למעשה על רשת ויזואלית שבה התוכן המרכזי הוא תמונות, סרטוני ווידאו וכדומה. את התמונות, ניתן לאגד בהאשטאגים ועוד יוזרים אחרים ברשת מה שייצור אינטראקציה חזקה בקידום מוצרים ויזואליים כמו מוצרי אופנה, טיפוח ועוד. רשת זו, מתאימה במיוחד עבור פרסום לעסקים בתחום התיירות, המרפא וכן, בנושאים הקשורים לעיצוב הבית.

 

משרד פרסום


מה כדאי לכם לדעת לפי שתתחילו בקמפיין פרסומי ברשתות החברתיות?

יש לציין, כי מספר הטכניקות והאפשרויות בכל רשת חברתית עשוי להיות מבלבל. ראשית, מומלץ לבחור ברשת חברתית אחת שתהיה חזקה או הכי הרבה שתי רשתות חברתיות מוכרות ולפעול בהן באופן אינטנסיבי. מומלץ להשקיע את מלוא האנרגיה והתקציב דווקא על הרשת החזקה מכולן- פייסבוק, מאשר להתחיל ולפרסם בכמה רשתות במקביל. יש למצוא את הרשת החברתית המתאימה לכם במיוחד, מה שעדיף על פיצול הנוכחות בכמה רשתות חברתיות.

 

יש לציין, כי שיווק שהפך להיות פרסום מוביל לעסקים באמצעות הרשתות החברתיות, הפך לחלק חשוב בתמהיל השיווק הדיגיטלי של הרבה ארגונים וחברות. שיווק זה נקרא בשפה המקצועית- SMO {social media optimization}.. שיווק זה, הינו בעל יתרונות רבים כמו: גידול במכירות היות ופעילות חברתית נכונה תסייע  לבעלי העסקים להגדיל את המכירות.

 

המותג מקבל חשיפה, חיזוק סמכויות, כאשר פעילות חברתית נכונה, תחזק באופן משמעותי את הסמכותיות של המותגים המתפרסמים ברשת החברתית. גם מבחינת ניתוח ביצועי מתקדם, תמיד ניתן יהיה לשפר ולייעל את הפעילות החברתית. מבחינת עלות ההמרה, מדובר על עלות המרה שהיא הזולה ביותר בהשוואה לשאר המדיות החברתיות.

 

המאמר נכתב על ידי מחלקת התוכן של משרד פרסום בלאנקו

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר