פרסום בגוגל: יתרונות מול חסרונות

כל בעל עסק מבין ומכיר בחשיבות פרסום ושיווק העסק באמצעות האינטרנט. האינטרנט על הפלטפורמות השונות שבו מציע חשיפה רחבת טווח לכל עסק כאשר מעוניין לפרסם את עצמו בקרב קהל היעד הפוטנציאלי שלו ולגרום לו לבחור דווקא בו על פני העסקים המתחרים שלו. אחת הפלטפורמות הטובות ביותר לצורך פרסום עסקים באינטרנט כיום הוא כמובן מנוע החיפוש החזק והשימושי ביותר כיום, הלא הוא: גוגל. במציאות שאנו חיים בה כיום, מרבית האנשים אשר מחפשים עסק, מוצר או שירות כלשהו עושה זאת באמצעות חיפוש בגוגל ועל כן, פרסום בגוגל של עסק יכול בהחלט להוות את הדבר הטוב ביותר לכל עסק.

 

פרסום בגוגל: יתרונות מול חסרונות

 

מהו פרסום בגוגל?

כאמור, בשל העובדה שגוגל מהווה את מנוע החיפוש החזק ביותר כיום, אשר כמעט כל אדם שמחפש מידע, עסקים, מוצרים ועוד עושה זאת באמצעותו, הרי שניתן לפרסם עסקים באמצעותו. כיצד? מדובר על פרסום ממומן אשר במסגרתו בעל העסק יוצר מודעה כלשהי אשר תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל הממומנות, כאשר גולש יחפש משהו בשורת החיפוש באמצעות שאילתה אותה הוא הגדיר בקמפיין שלו כמילת מפתח. שיטת הפרסום הממומנת בגוגל איננה מחייבת את בעל העסק על כמות הפעמים שהמודעה שלו הופיעה, אלא רק בהתאם לכמות הקליקים אשר הוקלקו על המודעה, כאשר מראש מגדירים מראש בקמפיין הממומן כמה יעלה לבעל העסק כל קליק. פרסום בגוגל יכול להתבצע באופן עצמאי, אך בכדי להיות מדויק ויעיל, כדאי שיתבצע על ידי אנשי מקצוע המכירים את התחום היטב.

 

יתרונות פרסום בגוגל

ישנם לא מעט יתרונות פרסום בגוגל. ראשית כל, מדובר על פרסום אשר לרוב מביא לידי ביטוי תוצאות באופן מידי כאשר הוא מתבצע בצורה נכונה. התוצאות לרוב יהיו: עלייה מיידית במכירות של העסק, יצירת ביקוש למוצרי או שירותי העסק, מיתוג העסק באמצעות יצירת קשר בין מוצרים מסוימים שלו לבין שם המותג. כמו כן, פרסום בגוגל מציע שליטה לכל בעל עסק שכן הוא יכול לשלוט בכל המודעות שהוא מעלה, לסנן אותן, לבחור במודעה טובה יותר על פני אחרת, פילוח מדויק לקהל היעד של המודעה באמצעות הכלים של גוגל ועוד. מעבר לכך, עלויות הפרסום בגוגל הן מנמליות והן יהיו רק על הקלקה על המודעה שלכם.

 

חסרונות פרסום בגוגל

על אף שיש לפרסום בגוגל לא מעט יתרונות, הרי שיש לו גם חסרונות. ראשית כל, כאשר מדובר על פרסום בתחום שכבר יש בו לא מעט פרסום גם של חברות ועסקים גדולים הרי שהמחיר תמורת מודעה שתהווה תחרות למודעות של בעלי העסקים האחרים עלול להיות גבוה מאוד. כמו כן, לא כל חברת אשראי עובדת עם גוגל אדוורדס הרלוונטי לצורך פרסום בגוגל ולא קל לשלוט בקמפיין עם כמות גדולה של ביטויי חיפוש. מעבר לכך, על מנת שהפרסום שלכם בגוגל אכן יניב פירות יש צורך במיומנות. כלומר: יצירת הקמפיין לא יכולה להתבצע על ידי איש מקצוע שלא מכיר את תחום הפרסום בגוגל, אלא רק על ידי איש מקצוע המכיר את התחום.

 

 

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול