העיצובים החדשים למשרד 2020

שנת 2020 הביאה איתה שינויים לא מבוטלים באופן שבו בעלי עסקים קטנים כגדולים, אנשים פרטיים או עוסקים עצמאיים תופסים את התפקיד של המשרד ואת הפונקציות שהמשרד הזה צריך למלא. ככלל, השינויים במראה ובפונקציונאליות של המשרד אינם נחלת הזמן האחרון. מזה שני עשורים ויותר מתרחש שינוי זוחל אבל מתמיד הן באופן שבו תופסים בעלי עסקים ובעלי חברות את המשרדים שלהם והן באופן שבו מתייחסים למשרד העובדים עצמם מצד אחד והלקוחות האמורים לקבל את השירות באמצעות המשרד מהצד השני. מהם השינויים המשמעותיים ביותר שחלו במראה ובתפקוד של המשרד המודרני? אילו שינויים מייחדים את שנת 2020 דווקא ומה המשמעות שלהם? כדאי לקרוא – כל התשובות בהמשך המאמר.

 

עיצוב המשרד

 

השינויים במראה ובתפקידים של המשרד

כאמור, מזה שני עשורים ואפילו יותר, מתחוללים שינויים משמעותיים במראה ובמבנה של משרדים. עד לתחילת המאה הנוכחית, לפני כעשרים שנה, שמרו המשרדים על הצביון המוכר שלהם. כל משרד עמד בפני עצמו וכל עובד או קבוצת עובדים בצעו את המוטל עליהם בתוך חלל העבודה שלהם. ואולם במהלך התקופה הזאת התחוללו כמה וכמה שינויים דרמתיים שהשפיעו על התפקידים המסורתיים של המשרד. בהתאם, עיצוב משרדים מודרניים השתנה על מנת להתאים אותם למצב החדש. עם השינויים והחידושים המשמעותיים ביותר שהשפיעו על המראה והפונקציונאליות של המשרד ניתן למנות שינויים טכנולוגיים משמעותיים מצד אחד ושינויים תודעתיים ותפיסתיים מצד שני. באשר לשינויים הטכנולוגיים – עם השינויים הללו ניתן למנות בעיקר את חדירת האינטרנט וההשפעה שלה על האופן שבו הלקוחות מצד אחד ובעלי העסקים מצד שני תופסים את תפקידו של המשרד.

 

עד לא מכבר היה המשרד מוקד הפעילות, כאשר הפקיד במשרד היה החוליה המקשרת בין הלקוח לבין התוצאה שאותה הוא מנסה להשיג. תשלום חובות, למשל, היה יכול להתבצע בדרך כלל רק באמצעות המשרד. דוגמה נוספת היא מצב שבו לקוח היה צריך לשנות פרטים, לגרוע או להוסיף עליהם. בעבר רק הפקיד במשרד היה יכול לבצע שינויים כאלה. נכון להיום ניתן לבצע אותם בקלות באמצאות אתר האינטרנט. הדבר מייתר במידה רבה את הצורך בפקיד ומשנה בצורה ניכרת את הפונקציות שהוא צריך למלא ואת הדרישות של המעסיק ממנו.

 

שינויים תודעתיים ותפיסתיים עד שנת 2020 ובכלל

במקביל לקדמה הטכנולוגית, חלו בעשורים האחרונים, וביתר שאת בשנת 2020, שינויים בתפיסת המשרד ובחשיבות המיוחסת לאינטראקציה בין העובדים. מהעובד או קבוצת העובדים במשרד,  עברו חברות ועסקים רבים לחללים פתוחים גדולים, כאשר לכל אחד מהעובדים יש הפינה המיוחדת שלו. התפיסה החדשה גורסת שהאינטראקציה וההעשרה ההדדית בין העובדים לבין עצמם תורמת לשיפור הפעילות בעסק. המשרד הישן שבו היה עובד אחד נעלם, כאשר עובדים שאכן צריכים לבצע מטלות הדורשות שקט וריכוז נותרו במשרדים סגורים, או עברו לעבוד מהבית בחלק מהזמן. שנת 2020 הביאה איתה סוג של רגרסיה, כאשר החללים הגדולים עדיין נשמרים, אבל לכל עובד יש פינה המופרדת בצורה טובה יותר המעניקה לו מידה רבה יותר של פרטיות. עיצוב המשרד המודרני נותן מענה הולם לדרישות החדשות ומספק לבעלי עסקים ולמנהלי המשרדים שלהם את הכלים הדרושים להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק. באשר לבחירת הריהוט – כאן יש חשיבות רבה לארגונומיה ולנוחות של העובדים.

 

הנוחות הזאת באה לידי ביטוי גם באיכות של פינות המנוחה המאפשרת לעובדים לקחת הפסקות תכופות ועם זאת להישאר בקרבת עמדת העבודה שלהם. רוצים לדעת עוד? מעוניינים לעצב מחדש את המשרדים? זה המקום הנכון ביותר עבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לקראת מעבר למשרד מודרני שיהיה יעיל יותר מצד אחד ויעניק לעובדים סביבת עבודה תומכת ומפנקת מצד שני.   

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ