לנהל את המוניטין ברשת

קרדיט תמונה FREEPIK

לאנשים רבים חשוב לדעת מה חושבים עליהם אחרים, בתקווה שחושבים עליהם רק טובות. הדבר נכון לגבי האדם, וכמובן העסק שלו. על כן, ישנו תחום שלם של ניהול מוניטין ברשת, כלומר ניהול הדרך שבה העסק נראה באינטרנט מבחינת כתבות, אתר ותוצאות חיפוש אחרות. זהו למעשה תהליך שבו מצמצמים את התוצאות השליליות המופיעות על העסק ומקדמים את התוצאות החיוביות.

שומרים על השם הטוב

לא נעים להתעורר בבוקר ולגלות כתבה שלילית עם העסק. אבל גם כאשר המצב נראה אבוד, יש מה לעשות. ניהול מונטין ברשת חיוני לדחיקת התוצאה השלילית שאינה תורמת לתדמית של העסק. כאשר מנהלים את המוניטין, בצורה נכונה, משיגים את התוצאות הרצויות. אלה כמה דברים שחשוב להביא בחשבון במהלך הניהול ודחיקת האזכורים השליליים:

  • פונים למפרסם כדי שיסיר את התוצאה השלילית – הפנייה לא תמיד תסייע לכם להוריד את התוצאה השלילית, בייחוד אם מדובר באתר חדשות שביצע תחקיר. עם זאת, במקרים שבהם עולה חשד ללשון הרע או הוצאת דיבה, בעל האתר דווקא ישמח לעשות זאת כדי להימנע מתביעות.

  • מבקשים מגוגל להסיר את התוצאה – הסיכוי שגוגל תיענה לבקשה אינו גבוה, אבל אם מדובר בפרסום פרטים שליליים על אדם פרטי, בגוגל יכולים בהחלט להסכים.

  • פרסמו מאמר חיובי באותו דומיין – במקום לנסות למחוק את התוצאה השלילית, נסו לדחוק אותה הצידה. אחת השיטות שעשויות להועיל יותר הן פרסום מאמר נוסף על אותו דומיין שבו פורסמה הכתבה השלילית. לדוגמה, אם ראיתם כתבה שלילית על העסק באתר כלכלי מסוים, פרסמו כתבה חיובית עם אופטימיזציה גבוהה. כך יגברו הסיכויים לכך שתוכלו לדחוק את התוצאות.

  • פרסמו מאמרים באתרים גדולים אחרים – גם בדרך זו ניתן לדחוק את התוצאות השליליות, ומדובר גם בהזדמנות טובה לקדם את האתר שלכם. אם מפרסמים מאמרים איכותיים שעברו אופטימיזציה, ניתן לדחוק את התוצאות השליליות.

לסיכום, גם אם הופיעה על העסק כתבה שלילית אחת או אפילו יותר מכך, לא צריך להרים ידיים. עם חברה מקצועית ואיכותית לניהול מוניטין שלילי ניתן לדחוק את תוצאות החיפוש הבעייתיות ולא פעם אף לבטל אותן כליל.

לפרטים נוספים התקשרו לחברת better בטלפון 072-397-2-387

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר