קידום אתרים עם בניית קישורים

אם יש לעסק שלכם אתר חדש, אתם בוודאי מבינים את הצורך בנוכחות עסקית באינטרנט ובאופן כללי, בפרסום ובשיווק דווקא באינטרנט. את השקעתם בבניית האתר ואנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בנו אותו בצורה מקצועית ובהתאם לכל העקרונות הרלוונטיים לצורך בניית אתר מוצלח, כל שנותר לכם זה לחכות שלקוחות פוטנציאלים יגיעו לאתר שלכם ויבחרו בעסק שלכם על פני עסקים אחרים. אולם, חשוב מאוד שתבינו שברשת יש מיליוני אתרים כאשר לא מעט מהם הם אתרים של עסקים שמציעים את אותם המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מציע. בכדי שגולש יבחר להיכנס לאתר שלכם על פני אתר מתחרה, יש צורך לקדם אותו במנועי החיפוש ובגוגל בפרט, על מנת שהוא יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בעת חיפוש רלוונטי של גולש.

בניית קישורים

 

קידום אתרים- למה צריך את זה?

כפי שהבנתם, ברשת יש מגוון אתרים שונים אשר המטרה שלהם יכולה להיות דומה או זהה, קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן הן כלים שיכולים לסייע לגולשים לבחור דווקא באתר שלכם, כאשר הם מחפשים מוצר או שירות בגוגל שהעסק שלכם מציע. קיימת תחרות גדולה על תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. בכדי להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל יש צורך לעבוד קשה ללא ספק. כיום קיימות לא מעט חברות המתמחות בתחום קידום אתרים, אך חשוב מאוד להבין מה זה בכלל קידום אתרים וכיצד עושים את זה נכון, על מנת לבחור בחברה שידועה כמקצועית ואמינה ובעיקר, כאחת כזאת שיכולה לקדם את האתר שלכם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בכל חיפוש רלוונטי של גולש.

 

מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לממומן?

קידום אתרים אורגני הינו מכלול של פעולות שמבצעים בכדי לייצר תנועה טבעית של לקוחות לתוך האתר. מעבר לכך חשוב מאוד לגרום ללקוחות להישאר כמה שיותר זמן בתוך האתר ולצמצם את שיעורי העזיבה שלהם. התוצאות המופיעות בפני גולשים כאשר הם מבצעים חיפוש בגוגל, מופיעות בהתאם לאלגוריתם החיפוש של גוגל. האלגוריתם של גוגל מדייק עד כמה שניתן בהתאם לפרמטרים שונים בתוצאות החיפוש שהוא מציג לגולש לאחר שהוא מקליד שאילתת חיפוש בשורת החיפוש בגוגל. הוא מדרג את האתרים השונים כאשר בין הפרמטרים שהוא בודק הם: מקוריות התוכן באתר, תוכן לא שיווקי מדי, תוכן שמעניק ערך לגולש, קישורים בתוך האתר ומחוץ לאתר, מילות מפתח רלוונטיות בתוך התוכן, חווית משתמש באתר, כתובת URL ידידותית למשתמש ועוד. המטרה של קידום אורגני היא לבצע את כל מה שצריך בתוך אתר אינטרנט ומחוץ לאתר על מנת שהאלגוריתם של גוגל ידרג אותו כמה שיותר גבוה בעת חיפוש של גולש שמהווה לקוח פוטנציאלי של העסק ובהתאם לכך, יציג את האתר בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ויגרום ללקוח לבחור דווקא באתר על פני אתרים אחרים.

 

קידום אתרים ממומן מבוסס על בניית קמפיינים בגוגל אדוורדס. הקמפיינים הללו מבוססים על התנהגות הגולשים או מילות חיפוש, באופן אשר מבטיח שהגולשים ימצאו את התוצאות הרלוונטיות בהתאם לחיפוש שלהם. בקידום הממומן אין משמעות למשך הזמן שהגולש שהה באתר והמטרה שלו לרוב היא קצרת טווח ומתקדמת בהבאת כמה שיותר לידים לעסק. הקידום הממומן הוא מעין מכירה פומבית על ביטויי חיפוש ומילות מפתח וכן, התשלום על קידום ממומן מתבצע בהתאם לקליקים שהוקלקו על מודעה. מראש מוגדר תקציב לקמפיין כולו וכאשר התקציב נגמר המודעות הממומנות כבר לא יופיעו. קידום ממומן הוא קצר טווח ומביא תוצאות באופן מהיר יותר, הוא רלוונטי בעיקר לפרסום עסק חדש, אתר חדש, מוצר חדש, מבצע בעל תוקף ועוד.

 

על מנת לקדם אתרים עם בניית קישורים בצורה הטובה ביותר חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע שמכירים היטב את תחום הקידום הממומן והאורגני ויודעים כיצד לסייע לכל עסק לבחור את שיטת הקידום המתאימה לו ולבצע אותה בצורה הטובה ביותר שתניב תוצאות ראויות לעסק.

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול