האפליקציות הפופולאריות ביותר באזור בתל אביב

קרדיט תמונה - FREEPIK

 

תחום פיתוח האפליקציות הוא תחום טרנדי וחם ביותר בשנים האחרונות. ככל שעולה רמת השימוש בטלפונים החכמים ובאפליקציות רבות ושונות – יותר ויותר אנשים ועסקים בוחרים להיכנס גם הם לתחום זה. התופעה הזו, שהיא רווחת גם ברחבי העולם, יצרה מצב שבו ישנה אפליקציה כמעט לכל מטרה שהיא – החל ממשחק ובידור, ועד קניות וצרכנות, תיירות, ניהול הזמן והחיים, ניהול כסף ומה לא.

כדי להצליח לפתח אפליקציה חדשה שיהיה לה ביקוש בשוק, יש צורך בבדיקה מקדימה ומקצועית לגבי שוק האפליקציות הקיים ולגבי התחרות הפוטנציאלית שתהיה לפיתוח החדש. אחד מהדברים שנבדקים בשלבים המוקדמים האלה הוא בדיקה של פופולריות של אפליקציות שונות על פי פילוח גאוגרפי. הפילוח הגאוגרפי מתבצע לא רק בהקשר של פיתוח לשוק הישראלי או הבינלאומי, אלא גם בהקשר של מקומות שונים ברחבי המדינה. ההחלטה אם לפנות לשוק המקומי או הבינלאומי תשפיע על בחירת השפה שבה תתנהל האפליקציה, וגם על פרמטרים רבים נוספים בממשק שלה ובאפיון שלה. באותה מידה, פרמטרים רבים ושונים באפליקציה יכולים להיות מושפעים מהמיקום הגאוגרפי של קהל היעד בתוך המדינה.

בעקבות זאת, השאלה מהן האפליקציות הפופולריות בתל אביב ובמרכז היא לא רק שאלה מעניינת מבחינה סוציולוגית, אלא שיש לה השלכות כלכליות רבות על שוק פיתוח האפליקציות בישראל.

הטרנדים החמים בתל אביב בשוק פיתוח האפליקציות

כדי לדעת מהן האפליקציות הפופולריות ביותר בתל אביב והסביבה יש להשתמש בכמה כלים מקצועיים, ובבדיקה מחקרית מעמיקה יחסית. אין בנמצא רשימה מסודרת המפרטת את האפליקציות הטרנדיות ביותר, ולכן יש צורך בסיוע של כלים מקצועיים רבים ושונים כדי לקבוע זאת.

באופן כללי, האפליקציות המובילות באזור תל אביב, כאשר בודקים זאת, הן האפליקציות של הרשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק הן האפליקציות המובילות בהקשר הזה, וזוכות לכמות הורדות גדולה באופן משמעותי. בנוסף לכך, אפליקציות של עולם הדייטינג וההיכרויות זוכות לכמות הורדות רבה ביותר באזור תל אביב. הדבר מבטא כנראה תופעות חברתיות שכיחות באזור תל אביב, ובא לידי ביטוי גם בהשפעות על העולם של בניית אתרים, ולא רק על שוק פיתוח האפליקציות.    

אפליקציות מצליחות שמותאמות לקהל היעד

כדי להרוויח מהמידע על טרנדים חמים בשוק האפליקציות באזור תל אביב והמרכז, יש לשלב את המסקנות הללו בתוך העבודה על פיתוח של אפליקציות חדשות. אפליקציה שעתידה להיות פופולרית ולזכות בהצלחה בשוק, צריכה להיות מותאמת מבחינת ממשק המשתמש שלה וחוויית המשתמש שהיא מציעה לקהל היעד הרלוונטי שלה. ממשק משתמש וחוויית משתמש הם מונחים ששומעים לא מעט בימים אלה בתחום פיתוח האפליקציות, ויש לכך לא מעט סיבות טובות. לכן, בפיתוח ובעיצוב של אפליקציות חדשות מרבים להיעזר בשירותי חברת UX, בנוסף לשירותים של מעצבים גרפיים ושל מתכנתים. חברות UX/UI משחקות תפקיד משמעותי באפיון של אפליקציות ובהבניה שלהן.

כדי לקחת את המידע על אפליקציות פופולריות ולהשתמש בו באופן חכם, יש צורך בעבודה מקצועית שמתאימה את ממשק המשתמש וחוויית המשתמש של האפליקציה לקהל היעד הצפוי שלה. לכל אפליקציה יש קהל יעד מוגדר, בין אם על פי גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, מצב סוציו-אקונומי, תחומי עניין ופרמטרים נוספים. ברגע שבו מצליחים לשלב בתוך אפליקציה אחת גם את הידע שנאסף מהמחקר המקדים, וגם את הממשק הנכון והעיצוב הנכון בהתאם לקהל היעד, ניתן לייצר אפליקציה מנצחת שתזכה להצלחה בשוק התחרותי של האפליקציות בישראל, ותהיה טרנדית בתל אביב ובמקומות רבים נוספים ברחבי הארץ. 

המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ