שיווק ופרסום בגוגל: כי לא קופאים על השמרים

כל עסק זקוק בסופו של דבר לשיווק ופרסום בגוגל, גם אם הוא לא קשור ישירות לעולם הטכנולוגיה והמחשבים. בעולם האינטרנטי שלנו שיווק בגוגל אינו רק נחלתן של חברות הקידום וההייטק. גם עסקים עצמאיים כמו עורכי דין, רופאי שיניים, רואי חשבון וכדומה זקוקים לקידום טוב ברשת כדי לקבל חשיפה גדולה ולהביא אליהם כמה שיותר לקוחות.

 

שיווק ופרסום בגוגל

 

קידום אורגני מול קידום ממומן

שיווק ופרסום בגוגל מורכב משני סוגי קידום עיקרניים: אורגני וממומן. אנו נכיר כל אחד מהם ונעמוד על יתרונותיהם.

הקידום האורגני

קידום אורגני, כשמו כן הוא, הוא קידום טבעי שנועד להתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל, כאשר המטרה היא להגיע בסופו של דבר למקום הראשון. הקידום האורגני אינו פתרון קסם, והוא דורש עבודה סיזיפית של כמה חודשים הכוללת חקר מילות מפתח, ניתוח ביצועים, אפיון בית העסק, בניית אתר ופעולות שונות ומגוונות. אבל בסופו של דבר ההתמדה משתלמת, ואם עובדים נכון מקבלים אתר לתפארת שגם מגיע למקומות הראשונים של גוגל.

 

אז מה מיוחד כל כך בקידום האורגני? ובכן, כמה דברים:

  • נראות ויציבות – ברגע שיש לכם אתר קיים, אתם נראים טוב יותר בעיני הלקוח. מדובר באתר הפרטי שלכם שאליו אתם מוזמנים להעלות תכנים, תמונות, סרטונים או כל דבר שעשוי לעניין את הגולש. האתר הוא נכס יציב השייך לעסק, והוא זה שפותח לבעלי העסקים מגוון אפשרויות ומביא לו לקוחות איכותיים באמת.

  • הגולש נשאר באתר זמן רב – אם משקיעים באתר כמו שצריך, הגולש גם יישאר בו לאורך זמן, ויבצע פעולות דוגמת השארת פרטים או ביצוע רכישות. ואם יש דבר אחד נוסף שאפשר לעשות בעזרת אתר אינטרנט הוא לצרף לו חנות אלקטרונית. כך יוכלו הגולשים לבצע רכישות באתר, ואתם תהנו מהרווחים.

  • יוצרים אמינות – אתר מעוצב, איכותי ומקצועי שמגיע למקומות הראשונים של גוגל בכוחות עצמו, זוכה לאמינות מצד הגולשים. כאשר הם נכנסים אליו, הם יודעים להגיד שהאתר הרציני והמושקע מעיד על עסק רציני ומושקע לא פחות.

הקידום הממומן

בניגוד לקידום האורגני האיטי, קידום ממומן מהיר ומסייע לכם להגיע למקומות הראשונים אצל גוגל בתוך שניות בודדות. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור מודעה, לשלם לגוגל תמורת מספר מוגדר של הקלקות – ואתם באוויר. אמנם לא מדובר בהשקעה רבה כמו במקרה של הקידום האורגני, ועדיין יש צורך לשים לב לכמה דברים גם בקידום ממומן. כך, על מנת להשיג תוצאות טובות, חשוב לבצע חקר מילות מפתח, לעצב מודעה ממומנת מושקעת ולהתאים אותה לנייד. כך שכל מי שגולש מהסמרטפון והאייפון יוכל למצוא אתכם.

מבחינת יתרונות הקידום הממומן, אחד היתרונות הבולטים הוא כמובן מהירות הפרסום. השימוש בקידום ממומן מתאים לא רק לעסקים שאין להם אתר מושקע עדיין, אלא גם לבעלי אתרים שרוצים לצאת במבצע מיוחד ומעוניינים לפרסם את המבצע הזה במהירות האפשרית. שיטת הקידום הזו מאפשרת לכם להשיג תוצאות תוך שבועות בודדים בלבד. נוסף על כך, הכלי שבאמצעותו מתאפשר הקידום הממומן הוא גוגל אדס. מדובר בכלי נוח וידידותי למשתמש. בעזרתו ניתן למדוד את אחוזי ההצלחה של הקמפיין ולשנות טקטיקה במידת הצורה.

 

קידום ממומן או אורגני? מתייעצים עם מומחים

שיווק יעיל לעסקים מתחיל בראש ובראשונה ממומחים. שיווק ופרסום בגוגל דורש ידע ומיומנות רבה שלא תמיד קיימת לעסקים, ובייחוד למתחילים שבהם. ולכן, בכל מקרה חשוב לפנות לאנשי מקצוע המבינים בתחום, אשר ילוו את בעל העסק בכל עת. מומחים כאלה תמצאו בחברת ווינר מרקטינג שתעשה הכול כדי להשיג ללקוחותיה את השיווק המנצח.

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול