מעבדת סלולאר – מתי זה נכון לפנות אליה?

אחת הדילמות שעומדות בפנינו היום, בלא מעט מצבים, היא האם לתקן מכשיר מקולקל או לוותר עליו ולרכוש מכשיר חדש. אנחנו מתמודדים עם הסיטואציה הזאת כשהטלוויזיה הביתית שלנו מתקלקלת, המקרר, מיקרו או כל מכשיר אחר.

אז עולה אצלנו שני טיעונים נגדיים, מצד אחד עדיף לנו לרכוש מכשיר חדש ותקין במקום לנסות ולתקן מכשיר ישן. הרי בכל מקרה נצטרך להחליף אותו בשלב מסוים. מצד שני, אנחנו לא יכולים להחליף בכל פעם מכשיר כשהוא מתקלקל, מדובר בהוצאות לא קטנות ולכן עדיף שנתקן אותו.

אחת הדוגמאות הטובות לדיון הזה, קורה כשאנחנו צריכים לפנות אל מעבדת סלולאר לצורך תיקון מכשיר נייד. לא משנה אם מדובר במכשיר אייפון או אנדרואיד. בשני המקרים, אנחנו נשאל את עצמנו, האם זה משתלם לנו או שמא אנחנו צריכים להחליף אותו במכשיר חדש. בכל מה שקשור למכשירי סלולר, מאחר והמבחר הוא עצום ומגוון, אז הדילמה היא הרבה יותר קשה.

מדוע נרצה להחליף את המכשיר ואיך מעבדת סלולאר יכולה לעזור לנו להחליט?

מאחר ושוק הסלולר הוא מגוון ורחב, אנחנו יכולים ליהנות משורה ארוכה של מכשירים מסוגים וגדלים שונים, בשלל מחירים, אז אנחנו לא חייבים להישאר עם מכשיר שדורש תיקון. בוודאי אם מדובר במכשיר ישן, שמאז יציאתו לשוק, נכנסו שורה ארוכה של דגמים אחרים, חדשים יותר.

אם כך, למה לנו להסתפק במכשיר ישן? הרי אנחנו יכולים לרכוש מכשיר חדש וליהנות ממנו מספר שנים, עד שהוא יתקלקל ונחליף גם אותו במכשיר חדש וכן הלאה. צריך לזכור, הביצועים של מכשירי סלולאר עם הזמן הופכים להיות יותר איטיים ופחות יעילים.

מעבדת סלולאר יכולה לעזור לנו להחליט בנושא. ברגע שאנחנו פונים אליה עם מכשיר מקולקל, אז הצוות במקום יוכל לבדוק את המכשיר ולהמליץ לנו, האם להחליף אותו או לא. ייתכן מאוד שמדובר בדגם טוב, מכשיר איכותי, שכל מה שדרוש הוא לתקן את הבעיה ואז הוא יחזור לעבוד כרגיל. ישנם מקרים בהם מדובר בתקלות או בעיות מאוד קטנות, למשל, אם יש נזק במסך או במקשים, אז לא מדובר בבעיה מהותית שמחייבת החלפת מכשיר.

בהחלט ייתכן, שהצוות במעבדה יבחן את המכשיר ויחליט שזה לא ישתלם לנו לתקן אותו. מדובר בנזק גדול מדי או נזק שעלות התיקון גדולה מדי, ולכן עדיף לרכוש מכשיר חדש שישרת אותנו זמן רב.

הכל תלוי בסופו של דבר, באיכות ואמינות המעבדה

ההחלטה האם לרכוש מכשיר חדש או לתקן את המכשיר הישן היא שלנו, אך כאמור מי שיכול להמליץ לנו כיצד לנהוג, זה הצוות במעבדה אליה אנחנו נפנה. לכן יש חשיבות גדולה בשאלה, למי אנחנו פונים והאם מדובר בצוות מקצועי, אמין ומנוסה.

כשהמחשב שלנו מתקלקל, נפנה אל טכנאי מחשבים שידע כיצד לטפל בו. אנחנו נחפש טכנאי מנוסה, עם ידע בתיקון מחשבים מהסוג שלנו, נפנה אל טכנאי שאנחנו יכולים לסמוך עליו. כך גם ננהג במקרה של תקלה במכשיר סלולר. אנחנו נחפש מעבדה שנוכל לסמוך על הצוות במקום, בין אם זה שידעו כיצד לבצע את תהליך התיקון, אך עוד לפני כן, ידעו להמליץ לנו האם בכלל משתלם לתקן את המכשיר או שמא, עדיף לנו לרכוש מכשיר חדש.

לפני סיום חשוב לציין, עלינו להפעיל שיקול דעת בנושא. בין אם זה בהיבט הכלכלי ובין אם זה בהיבט השימושי. עלינו להתייחס לא רק לשאלה האם משתלם לנו לשלם על מכשיר חדש אלא גם האם הוא ישרת אותנו בצורה טובה, כמו ששירת אותנו המכשיר הישן

 

רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול