פרסום בעלי מקצוע באתר המלצה

 

להיות עצמאי זה לא דבר פשוט. כאשר מדובר בעסק קטן או עסק שבו אנו העובדים היחידים בו כבעלי המקצוע (לדוגמה אינסטלטור, מנעולן, חשמלאי, שיפוצניק, מדביר, גינון, בעל חנות כלשהי ועוד) אנו צריכים למלא מספר תפקידים בעסק. בין מגוון התפקידים שנמלא בעסק שלנו נצטרך לדאוג גם לשיווק והבאת לקוחות. אז הדור המבוגר יותר (בני 40+ נכון להיום) בדרך כלל בקיא יותר בשיטות הפרסום הישנות יותר שהוא היה רגיל בצעירותו שעובדים הכי טוב: רדיו, עיתונים, פוסטרים, פה לאוזן, פליירים וכו'. כיום הסיפור שונה לגמרי. עם רמת הפופולריות של האינטרנט והיכולות הנהדרות שהוא מספק לנו לפרסם ולהגיע לקהל היעד שלנו – יותר בעלי עסקים כיום משקיעים באינטרנט בדרכים שונות. נרחיב על כך בהמשך הפוסט אולם כדאי להזכיר תחילה את החשיבות לפרסום עבור בעלי מקצוע ועסקים בכלל.

החשיבות של השקעה בפרסום עבור בעלי מקצוע:

בואו ניקח דוגמה קיצונית של בית מלון מושקע, מקסים עם האווירה הכי רומנטית בעולם, עובדים מסורים, אוכל טוב, אווירה טובה, מזג האוויר טוב וחופשה בו יכולה להיות חלום של כל אחד. בית המלון נמצא באחד מהאיים ביוון לצורך העניין או באי אחר בעולם שאתם לא מכירים לצורך העניין. טוב ככל שיהיה העסק, אם אף אחד לא ישמע על בית המלון הזה אף אחד לא ירצה להגיע לשם. נחזור לרגע למציאות הרלוונטית של חיינו. נניח שסיימתם כרגע קורס הכשרה בתחום מסיים והתחלתם להיות עצמאיים באותו התחום – אם לא תפרסמו את עצמכם ותציעו את השירותים שלכם – מי ידע להזמין מכם או אם כדאי להזמין מכם? פתחתם חנות אונליין ולא פרסמתם אותה? איך יגיעו אליכם לקוחות? הבנתם את הרעיון...

כיצד בעלי מקצוע בדרך כלל מפרסמים את עצמם:

כיום עם העוצמה של האינטרנט ניתן להשקיע בדרכי פרסום שונות:

  • פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות שונות.
  • פרסום ממומן בגוגל
  • קידום אורגני במנועי החיפוש
  • קידום שת"פ ופרסומים משותפים
  • תשלום עבור שטחי פרסום באתרים שונים: מקומונים, אתר המלצה למשל, מגזינים, פורטלים, אתרים פופולריים עם הרבה מבקרים או מבקרים הרלוונטיים לקהל היעד שלכם ועוד.
  • ועוד..

 

כיצד הפרסום באינטרנט יכול לעזור לבעלי המקצוע לקדם את עצמם ואת העסק שלהם?

הפרסום באינטרנט יכול לעזור בהרבה מאוד דרכים לבעלי מקצוע לקדם את עצמם. ראשית ניתן לפרסם בתקציבים קטנים יותר משהו שיכול מאוד לעזור לעצמאיים ובעלי עסקים קטנים. דבר נוסף הוא שניתן לעקוב עם כלים שונים אחר ביצועי הקמפיין, אחר התנהגות הגולשים באתר העסק שלכם ועל ידי ניטור המידע והניתוח שלו ניתן לבצע שיפורים באתר, בקמפיין, בדרכי הפרסום, במסרים השיווקיים ועוד – כדי לשפר את כמות המכירות. באינטרנט תוכלו למצוא את קהל היעד שלכם במגוון מקומות ולכן גם פרסום באתר המלצה הוא מאוד מומלץ ופופולרי בקרב בעלי עסקים ועצמאיים.

 

כיצד הפרסום באתר המלצה יכול לעזור להם לקדם את העסק שלהם?

אתר המלצה הוא אתר המאגד בתוכו המלצות של לקוחות על אנשי מקצוע ועסקים בתחומים שונים. האתר כולל מנוע חיפוש חכם לחיפוש אנשי מקצוע ועסקים מומלצים לפי קטגוריות, מילות מפתח ואפשרויות סינון נוספות. האתר פופולרי מאוד בקרב הקהל הרחב המחפש את אותם אנשי מקצוע ולכן פרסום באתר המלצה יהיה מאוד ממוקד ואפקטיבי לעסק שלכם. נניח שיש לכם עסק של הדברת מזיקים. אדם שיכנס לאתר ויחפש אחר מדביר מומלץ יוכל לראות את השם והטלפון שלכם עם פרטים נוספים על העסק, דירוגים, המלצות ועוד – תחת החיפוש של חברת הדברות באתר. ברגע שגולש ימצא אתכם כאיש מקצוע מומלץ בתחומכם יש סיכוי גבוה שהוא יפנה אליכם ותוכלו להרוויח לקוחות חדשים לעסק שלכם.

 

https://www.hamlatza.co.il/%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ