אנו חיים בתקופה בה קיים שפע של מוצרי מזון לבחירה, כך שהתחרות על ליבו של כל צרכן עצומה. היצרנים והמשווקים מצידם מנסים לעשות את כל שניתן על מנת למשוך את תשומת ליבו של הלקוח. הדבר מתבטא לא רק בהורדת מחירים מעת לעת ושיפור איכות המוצרים באופן מתמיד, אלא גם בשדרוג נראות האריזות והוספת מידע רלוונטי על גביהן במטרה למקד את תהליך הקנייה של הלקוח. הדרך לבצע זאת? באמצעות שילוב מכונות של מדבקות בתהליכי הייצור השונים. להלן סקירת היתרונות של השימוש במדבקות הללו, כמו גם הדגשים בבחירת המדבקה המתאימה ביותר למוצר.
כל העובדות מראות כי צרכנים רוכשים ראשית כל מוצרים שתופסים להם את העין, ורק לאחר מכן מתווספים שיקולים נוספים. על הבסיס הזה עובדת כל מכונת מדבקות שמשולבת בתעשיית המזון (ולמעשה גם בתעשיות אחרות), שכן היא מוסיפה לכל אריזת מוצר מדבקה בולטת אחת או יותר שעליה מידע חשוב ביותר שיכול להגדיל במידה משמעותית את הסיכוי לרכישה. במילים אחרות, המדבקה אמורה לגרום לצרכן להתעניין במוצר זה ולא אחר ולהעדיף אותו על פניו. האלמנטים החזותיים שעל פני המדבקות עשויים לכלול:
בסופו של דבר, באמצעות המדבקה המתאימה ניתן להשיג בדיוק את המסר ויצירת הרושם הדרוש, ובימינו ניתן למצוא מגוון מכונות אשר מסוגלות לייצר כל מדבקה שתרצו.
על מנת שהשימוש במכונות מדבקות אכן יהיה משתלם מבחינת תהליכי הייצור שלכם, עליכם להקפיד על מספר קריטריונים שיאפשרו ייצור מדבקות המוני. להלן המרכזיים שבהם:
בנוסף, חשוב מאוד לרכוש מכונה שעובדת בסנכרון מלא עם שאר המכונות הרלבנטיות לתהליכי הייצור, כגון המדפסות, מכונות השקילה והאריזה שלכם. הקפידו על כל אלה, ורק תרוויחו מכך.