איך עסק קטן יכול להצליח באמצעות האינטרנט

 

נכון להיום, כולם כבר יודעים שהכוח של פרסום באינטרנט לא יסולא בפז ומרבית העסקים בישראל משקיעים בפרסום העסק שלהם ברחבי האינטרנט. עם זאת בתקופה האחרונה אנחנו עדים להרבה עסקים שנסגרו. חלקם מאשימים את הממשלה, חלקם מאשימים את הלקוחות ומהצד השני ניתן לראות עסקים שנשארים בשוק לתקופה ארוכה ונהנים מעבודות, הזמנות וגדילה עסקית. גם אם תקציב הפרסום שלכם הוא כרגע קטן, אנחנו כאן כדי לסייע לכם לקדם את העסק באמצעות פרסום באינטרנט ולתת לכם טיפים נוספים לפרסום בצורה נכונה.

שיחת אפיון ובניית אסטרטגיית שיווק

השלב הראשון שניתן לבצע ביחד עם חברת הקידום והפרסום שלכם הוא לקיים שיחת אפיון לעסק שלכם ובו נוכל לחשוב על כל סוגי השירותים או המוצרים שאתם מציעים. בנוסף נוכל להגדיר את קהל היעד שלכם ולברר היכן קהל זה נמצא? האם נוכל למצוא את הקהל שלכם בפייסבוק? באינסטגרם? בטיקטוק? בתוצאות החיפוש של גוגל? לאחר שיש לנו תשובות בקשר לשאלות האלו, ניתן להגדיר תקציב שיווק התחלתי לעסק ולאחר שתראו רווחים מהקמפיינים תוכלו להגדיל את תקציב השיווק במידת הצורך. תקציב שיווק קטן עומד על 1000-1500 ש״ח לחודש ובהחלט ניתן להתחיל לעבוד עם התקציב הזה ולקבל תוצאות.

תנו לקמפיין את הזמן הדרוש לעבוד

כשמתחילים קמפיין שיווקי צריך לגלות מהי סוג הפרסומת המוצלחת ביותר. דרך אחת לבדוק זאת היא לפרסם 2-3 סוגי מודעות שונות כשבכל מודעה מופיע תמונה וטקסט שונה למשך שבוע, ולאחר מכן לראות איזו מודעה הצליחה לגרום ליותר פניות או רכישות. לאחר פרק זמן זה נוכל לדעת את אסטרטגיית השיווק ולגלות מהי המודעה המוצלחת ביותר ואיתה נוכל להמשיך. כשמתחילים שיווק ממומן חשוב להיות סבלניים כדי לקבל תוצאות טובות ואיכותיות לטווח הארוך.

התחילו בפלטפורמה אחת

טיפ זה חשוב ביותר בעיקר שתקציב הפרסום שלכם הוא קטן מכיוון שכל פלטפורמה דורשת סוג שונה של אסטרטגיית פרסום. כדאי לבחון את תקציב הפרסום בפלטפורמה אחת למשך תקופה, מאשר לפזר תקציב קטן למספר פלטפורמות שונות ואז התקציב הופך לקטן מדי ולא יצליח להביא תוצאות משמעותיות.

לאחר מכן התרחבו לפלטפורמה נוספת

בשלב זה לעסק כבר יש לקוחות והכנסות, ולכן ניתן להגדיל את תקציב הפרסום ולהתרחב לפלטפורמה נוספת כדי להגיע ללקוחות חדשים ועל ידי כך להגדיל את העסק לטווח הארוך. ניתן לפרסם בשיווק ממומן בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ועוד.

נצלו את תוצאות הפרסום באופן מקסימלי

בזמן הפרסום אתם תקבלו הרבה פניות מלקוחות חדשים. ערכו מעקב אחר הלקוחות ורשמו לעצמכם כיצד תוכלו למכור בצורה טובה יותר, לתת שירות טוב יותר ועל ידי כך תוכלו להעלות את אחוזי סגירת העסקאות מהלקוחות החדשים שפונים אליכם דרך שיווק העסק. בנוסף לכך, נסו לזהות אם ישנם שירותים שהמתחרים שלכם מציעים ואתם לא, כיצד להגדיל את מחיר סגירת העסקה מול הלקוח, ואילו מוצרים משלימים לקוחות שפונים אליכם צריכים.

בצעו פעולות חינמיות נוספות כדי להגדיל את חשיפת העסק שלכם

שיווק חינמי תמיד משתלב באופן מצוין עם שיווק ממומן ולכן:

  • הצטרפו לקבוצות נטוורקינג והגדילו את חשיפת העסק שלכם.
  • בצעו שיתופי פעולה עם עסקים קרובים / דומים לעסק שלכם. ניתן לבצע שיתוף פעולה על ידי הפניות הדדיות של לקוחות או על ידי גזירת עמלה מגובה העסקה מהעסק השני שאיתו אתם עובדים בשיתוף פעולה.
  • שווקו את העסק שלכם בפלטפורמות חברתיות שבהן אתם פעילים וכתבו כתבות ומאמרים לאתר שלכם.

סיכום

ישנן דרכים רבות ומגוונות להגדלת העסק שלכם, אנחנו ממליצים לבצע שיווק ממומן ושיווק חינמי בסינרגיה על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

המאמר נכתב על ידי עסק בדיגיטל בניית וקידום אתרים

 

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ