קידום עסקי בעולם המודרני

לפתוח משרד ולשים שלט עבד פעם מצוין. אם השירות שלכם היה טוב והאופי שלכם היה נעים, הייתם מקבלים לקוחות בלי לצאת מהמשרד, פשוט וקל. היום הדברים שונים. התחרות עצומה, הלקוחות בררנים מאוד, ומי בכלל קורא שלטים ברחוב?

 

הרשתות החברתיות בפרט ורשת האינטרנט בכלל הן הדרך היעילה ביותר וכמעט היחידה ((פרט ל"מפה לאוזן"), להגיע ללקוחות חדשים. כאשר אתם עושים את העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר, ובאמת מציעים שירות או מוצר שעוזרים לקהל הלקוחות שלכם, אתם צריכים להתמקד בזה, ולתת לאנשי המקצוע לשווק אתכם ברשתות החזקות ביותר. המתכון הנ"ל הוא הדרך המהירה והבטוחה ביותר להצלחה ולביסוס העסק שלכם.

 

להפוך לאוטוריטה בתחום שלכם – ברשת!

יכול להיות שאתם הטובים ביותר בתחום. יכול מאוד להיות שהמוצר שלכם מעולה ושהשירות שלכם עילאי, הטוב ביותר. כעת נותר רק צעד אחד – לוודא כי כולם יודעים זאת, וכי כולם בוחרים בכם ובעסק שלכם, ולא במתחרים שלכם, כאשר הם צריכים את המוצר או השירות שלכם.

לפני שאתם הופכים לאוטוריטה בתחום שלכם, אתם צריכים לבצע מספר מהלכים בסיסיים:

  1. הקמת אתר אינטרנט – לא משנה מה העסק שלכם, מכירת טכנולוגיה לבניית לאפליקציות מתקדמות או מכירת דגי נוי לאקוויריום ביתי, וכל מה שביניהם, אתם חייבים אתר. אין על זה דיון, אין על זה וויכוח. נכון, יכול להיות שהאתר שלכם יהיה עמוד נחיתה בודד, ויכול להיות שהאתר שלכם יהיה אתר מסועף ועשיר במידע, אבל איך שלא יהיה, נוכחות רשתית עם כתובת משלכם היא חובה.

  2. מציאת אנשי שיווק – אתם אולי מומחים בתחום שלכם (מכירת דגי נוי כבר אמרנו?), אבל מומחי שיווק אתם לא. כדי להיות מומחה שיווק בעולם של ימינו צריך לנשום שיווק, לאכול שיווק, לישון שיווק, ולהיות שיווק. התחום הזה מורכב עד מאוד, ומתפתח בקצב מסחרר, ומי שעובד בזה חייב לחיות עם היד על הדופק. לכן כדי באמת להביא תוצאות ממאמצי השיווק שלכם ומתקציב השיווק שלכם, אתם חייבים למצוא את האנשים הנכונים שיעשו את העבודה עבורכם.

איך בוחרים חברת שיווק באינטרנט?

הדבר הראשון שאתם מחפשים זה אנשים שמדברים בשפה שלכם. אתם רוצים להרגיש שיש עם מי לדבר, ושלא מדברים איתכם בשפה גבוהה ומנותקת, עם ז'רגון מקצועי שנועד להרשים אתכם ובעצם לא אומר לכם שום דבר. התקשורת היא הכול, בייחוד כשמבינים שהמהלכים השיווקיים האלו הם לא "זבנג וגמרנו", אלא מערכות יחסים לטווח ארוך.

 

הדבר השני הוא השירותים שהחברה מציעה. אתם רוצים לעבוד עם חברה שמציעה לכם מעטפת שלמה של שירותי שיווק, ולא להתחיל להתבלבל עם כמה וכמה משווקים שונים לכל רשת ורשת באינטרנט. חברות כמו  LIKEBOOSTER הן דוגמא מצוינת ל"וואן סטופ שופ", מקום שמציע לכם שיווק מקצועי באינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, יוטיוב, טוויטר וטלגרם.

 

רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ