הובלות למעבר משרדים

בעלי מקצוע איכותיים ואמינים לצורך מעבר משרדים יוכל לשנות את חוויית המעבר מקצה לקצה. המעבר הוא מרגש ומלחיץ כאחד – מצד אחד, משרד חדש מסמל צמיחה והתקדמות, עמו יגיעו הזדמנויות חדשות ומסלולים חדשים להשתפרות. מצד שני, מדובר באתגר אירגוני גדול.

 

החששות הגדולים ביותר עבור חברות או עסקים אשר עוברים משרד הינם בתחום הסדר והארגון. כיצד נדאג שכל החפצים והמסמכים יעברו בשלום מהמשרד הישן לחדש? כיצד נוכל להיות בטוחים שלקחנו הכל איתנו? לכן, לפני שאנו עוברים משרד, ישנן הכנות שחשוב לעשות:

  • להכין רשימות – לספור ולארוז את כל החפצים מהמשרד הישן. רצוי גם להפריד אותם באמצעות קופסאות ייעודיות לכל סוג של חפץ, ולא לערבב בינם, כך יהיה קל להיות בטוחים שהכל הגיע יחד איתנו במעבר למשרד החדש.

  • לתייק ולסרוק את כל המסמכים בצורה יסודית – ברוב המשרדים, גם המסודרים ביותר, ישנם כמה מסמכים חשובים שאינם מתויקים כהלכה. במעבר בין משרדים אובדן מסמכים יכול להיות אקוטי, לכן חשוב לתייק את כולם ביסודיות. נוסף על כך, הטכנולוגיה מאפשרת לסרוק את כל המסמכים כגיבוי ובכך מותירה לנו ראש שקט כאשר אנו עוברים משרד.

  • להתחיל את תהליך האירגון זמן רב מראש – מעבר משרד הוא מהלך מרגש ומלחיץ, בו אנו צריכים לדאוג לכמות גדולה של דברים בבת אחת. על מנת להקל עלינו בתהליך הזה, נתחיל בו מוקדם ככל האפשר, כלומר – נתחיל בעבודת תיוק המסמכים וספירת החפצים מוקדם, כשם שמדובר בתהליכים שיכולים לקחת זמן רב. נוסף על כך, נוכל להפחית בעומס הלחץ שמלווה את תהליך המעבר, ולהנות מהריגוש בו.

  • בעלי מקצוע מנוסים ואמינים אשר ילוו אותנו לכל אורך תהליך המעבר. חשוב שהמובילים יגיעו את המשרד לסיור, כך ידעו כמה סבלים להביא וכיצד להתכונן באופן כללי למעבר. חפצים עדינים וחפצים כבדים יכולים לייצר עלייה במחיר, לכן רצוי לוודא עם בעלי המקצוע מראש על מנת שלא יתווספו תוספות למחיר שהוקצב למעבר מראש.

  • להבין עבור מה אנו זקוקים לבעלי מקצוע, ומה אנו מסוגלים לעשות בעצמנו – כל משרד משתמש בשירותי הובלה בתהליך המעבר בין משרדים, משום שבדרך כלל מדובר בכמויות חפצים גדולות, אשר מצריכות בעלי מקצוע. עם זאת, ישנם כמה סוגי חפצים: כמו מחשבים, מסמכים חשובים ויצירות אמנות שאפשר להעביר בשיטת עשה זאת בעצמך.

סקר שוק והצעות מחיר מחברות הובלה

במסגרת איתור בעלי מקצוע רצוי לעשות סקר שוק נרחב אשר ייתן תמונה כללית לגבי המחיר שאנו עתידים לשלם על המעבר. כלומר, לא לקפוץ על ההצעה הראשונה שעומדת לפתחינו, אלא להכיר את התחום ולהבין כמה התהליך עולה.


בקירוב, מחירי הובלת משרדים נעים בין 500 ל3,500 ש"ח, זאת בהתאם לגודל המשרד וכמות החפצים (500 עבור משרד חדר אחת ועד 15 קרטונים בערך, 3,500 עבור משרד שישה חדרים עד 90 קרטונים).

 

יש לשים לב שמחירי המעבר יכולים לעלות במידה ויש צורך בעבודת סבלות במדרגות (כלומר, ללא מעלית), ואם ישנם חפצי כבדים או יקרי ערך. לכל חברות הובלות ישנו שיקול דעת בנושא תמחור שירותים אלו בהתאם לניסיון שלהן, לכן חשוב לערוך סקר שוק מעמיק בתהליך איתור בעלי מקצוע על מנת להיות בטוחים שמצאנו את העסקה הכי משתלמת ואמינה.

יום ההובלה והפריקה

זהו זה, הגענו ליום הגדול בו עוברים למשרד החדש. יום זה מלא בהתרגשות ותקווה שהכל ילך כמתוכנן. חשוב לוודא שישנה מעלית בבניין ממנו עוברים וגם בזה החדש, כי עבודת סבלות במדרגות יכולה לעלות תשלום נוסף. במידה ויש צורך במנוף, גם הוא צריך להיות מוכן לפעולה מבעוד מועד.

 

אחרי שכל הארגזים הגיעו למשרד החדש נוכל להשתמש ברשימות שהכנו מבעוד מועד על מנת לוודא שכל המסמכים והציוד עבר יחד איתנו, ושלא שכחנו כלום במשרד הקודם או אצל במשאית.


לחבר את הכונן עליו שמרנו את סריקות המסמכים מראש למחשב במשרד החדש.

 

משרדים חדשים לרוב זקוקים לגימורי תחזוקה אחרונים (התקנת ארוניות, חיפוי קירות וכו'). בנוסף, גם המעבר עצמו אשר כולל העברת רהיטים גדולים לפעמים פוגע בצבע על הקירות או ברצפה.


לפני שמזמינים בעלי מקצוע שיטפלו בנושא, ישנה אפשרות לטפל בהם בעצמנו באמצעות מדריך תיקונים אותו נמצא באינטרנט.

 

 

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה