קלווין קליין - מותג שמנצח את הזמן

 

קלווין קליין הוא שם מותג שכולנו מכירים, אם לא שמעתם על המותג האמריקני הזה אנחנו נהיה ממש בהלם. המותג הוקם בשנת 1968 כחנות מעילים בניו יורק וכיום הוא מותג אופנה בינלאומי רב מכר עם מוצרים בכל קטגוריה. אבל איך הפכה החנות הזו מהתחלות צנועות לתהילה עולמית?

 

צריך להתעמק בהיסטוריית העיצוב של קלווין קליין כדי לחקור מדוע הם היו כל כך פופולריים בשנות ה-90, ומה הם עושים עכשיו שעדיין משאיר אותם בטופ. למותגי אופנה שעומדים במבחן הזמן יש לרוב התחלות צנועות, וזה נכון לגבי קלווין קליין. כשהחברה נוסדה בסוף שנות ה-60 כחנות מעילים, היא הייתה למעשה בבית מלון. קליין למד במכון הטכנולוגי לאופנה בשנת 1960 והתקדם לתעשיית האופנה מיד לאחר מכן. מאוחר יותר עבד קליין כשרטט במותג המעילים Dan Millstein, מה שאפשר לקליין לראות איך מותג עובד לפני שיצר את שלו. לאחר שקליין עזב את המותג הזה, הוא הקים את Calvin Klein Ltd ומצא את בעל המניות הראשון שלו. מכאן המותג הקלאסי רק הצליח יותר ויותר, במיוחד לאחר תצוגת המסלול הראשונה שלהם ב-1970.

 

קלווין קליין- אופנה אמריקאית קלאסית

לעתים קרובות, כאשר בוחנים מותגים משנות ה-90 כמו קלווין קליין, ראלף לורן וטומי הילפיגר, רואים אותם מתוארים כמותגים "אמריקאים". אם אתם תוהים מה זה אומר, אל תדאגו, מיד תקבלו על כך תשובה. מותגים אלו בדרך כלל מושווים ומתוארים כאל-אמריקאיים שכן כל המעצבים היו מארה"ב והתמקדו בסגנונות מקדימים המשקפים תרבות אמריקאית שמרנית. למרות שהמותגים הללו פיתחו את הצלליות שלהם, הם התחילו עם קונספטים עיצוביים דומים וסיפקו בגדי פרמיום ללבוש יומיומי.

באילו בגדים ידוע המותג קלווין קליין?

למרות שרובנו בוודאי מכירים את קלווין קליין בזכות פרסומות התחתונים הייחודיות או הג'ינס הנאמן שלהם, למותג היו תצוגות מסלול מוצלחות במיוחד בשנות ה-90, מה שהפך אותם לפופולריים עבור מגוון סגנונות לבוש שונים. סגנון העיצוב על המסלול של קלווין קליין תמיד היה מחויט היטב, מינימלי, וגם היה בעל נגיעה נשית. ג'ינס קלווין קליין הם גם מוצר שהזניק את המותג הזה לאור הזרקורים. עם פרסומות פרובוקטיביות, המלצות של ידוענים ועוד, קשה להתעלם מההשפעה שהייתה למגוון הג'ינסים של המותג הזה על הצלחתם.

 

כמובן, עלינו לא לשכוח גם את הפופולריות של תחתוני קלווין קליין. בין אם זה בוקסר לגברים מסורתיים, חזיית ספורט או חוטיני, למותג הזה יש תמיד פס מונוגרמה על הבגדים שלו. סגנון התחתונים שלהם מתמקד בעיצוב מינימלי עם התאמה מצוינת, מושלם לכולם ותמיד פופולרי מדי.

מה הופך את המותג לפופולרי?

אפשר לטעון שהבגדים או שעוני יוקרה האיכותיים הופכים את קלווין קליין למותג פופולרי, עם זאת, יש משהו במיתוג המיוחד והפלרטטני שלא מפסיק להחזיר לקוחות. כשאתם מסתכלים אחורה על הפרסומות, הקמפיינים ותצוגות המסלול של קלווין קליין, אין להכחיש אווירה מגניבה בכל אלה. כמובן, אי אפשר להתעלם מאינספור הקולקציות והאביזרים של קלווין קליין, אבל גם לסגנון השיווק השאפתני שלהם היה חלק גדול בהצלחה ובפופולריות שלהם.

 

תכשיטים נגד עין הרע
המלצות טיולים בחול
האחים תמם עבודות איטום
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה