כתיבת מאמרים לאתר שלכם

פרסום מאמרים באינטרנט יכול לסייע לנו בקידום האורגני של האתר שלנו בגוגל. כדי להשיג מיקום גבוה בגוגל צריך להכיר את כללי הקידום האורגניים (seo) בגוגל ולשים דגש על מספר דברים:

  • לשים דגש על תוכן איכותי: לא להשתמש במאמר שמתבסס על מילות מפתח בלבד אלא להעניק ערך אמיתי לגולשים שכל אחד היה רוצה לקרוא

  • לא לפרסם בכל אתר: להשתדל לפרסם מאמרים באתרים מוכרים

  • לבצע מחקר מילות מפתח: להבין מה מעניין את קהל היעד ולהשתמש במילות המפתח שמבטאות את כוונת הגולש

  • להשתמש בקישורים: קישורים פנימיים בתוך האתר לנושאים קשורים, וקישורים חיצוניים למשל ויקיפדיה, מחקרים, אתרים בתחומי עניין שמשיקים לתחום העסק שלנו.
    חשוב לשים לב שלא נוציא קישור לאתר שלנו או נפרסם מאמר שיווקי לאתר שלנו באתר שתחום העיסוק שלו זהה לתחום העיסוק שלנו.

מה הופך תוכן או מאמרי תוכן באינטרנט לאיכותיים?

בשביל שהתוכן שלנו יהיה איכותי חשוב שנבין מי קהל היעד של העסק שלנו והאם הכתבה מיועדת עבור אתר של לקוח, או להבדיל מדובר במאמר שמיועד להפצה באתרי מאמרים או אתר ברשת לצורך קישור האתר באמצעות קישורים. קיים הבדל מהותי בין כל אחד מסוגי מאמרים אלו. ההבדל העיקרי בין שני סוגי המאמרים העיקריים הוא בין כתיבת מאמרים שיווקיים לבין כתיבת מאמרי תוכן SEO  לשם הקידום האורגני של האתר שלנו. למעשה תוכן שיווקי הוא תוכן בו נצטרך להזכיר את שם העסק שלנו ולומר מה היתרונות שלו. תוכן לקידום אתרים אורגני הוא תוכן שצריך להיות מכוון למילות מפתח והמטרה שלו היא לעלות את הציון של האתר שלנו בגוגל ולאו דווקא שהגולשים יקראו אותו.

 

איזה כותבי מאמרים כדאי לנו לשכור?

השאלה איזה כותבי מאמרים כדאי לנו לשכור היא שאלה חשובה מאוד. אם אנחנו רוצים לשכור כותבים מקצועיים שיהיו אחראיים על כתיבת מאמרים לעסק שלנו יש לנו מספר אפשרויות: 

  • שימוש בחברות תוכן
  • שימוש בכותב תוכן פרילנסר
  • לכתוב בעצמנו

 כאשר אנחנו רוצים שהתוכן שלנו יהיה איכותי זה לא אומר בהכרח שאנחנו צריכים לכתוב אותו לבד. אנחנו יכולים לתת לחברת התוכן או לכותב ששכרנו נקודות מרכזיות שחשוב לנו שיופיעו בתוכן ודגשים שחשוב שהמאמר יעסוק בהם.

לפי מה כדאי לנו לבחור את תדירות העדכון של התוכן באתר שלנו?

יש הרבה פרמטרים שלפיהם כדאי לנו לבחור את תדירות העדכון של התוכן באתר שלנו. הפרמטרים שיכולים להשפיע על הבחירה שלנו באיזה תדירות לעלות תוכן לאתר שלנו קשורים קודם כל  לתחום הנישה שבה עוסק האתר. ככל שתחום העיסוק שלנו תחרותי יותר כך נצטרך יותר תכנים. כך למשל אתרים של עורכי דין צריכים בדרך כלל יותר תכנים מאשר אתרים של מורים פרטיים לאנגלית כי התחרות בתחום הקידום האורגני של עורכי דין בארץ היא מאוד גדולה.

בשביל שנוכל להחליט כל כמה זמן לפרסם מאמרי תוכן בנכס האינטרנטי שלנו, עלינו גם לבדוק מה עושים המתחרים וכמה אינטראקציה אנחנו רוצים ליצור עם הגולש. עלינו להתאים גם את תזמון ותדירות פרסום התכנים על בסיס סוג התוכן (רכילותי וקליל למשל בבוקר או מעמיק ומדעי בערב( לקהל היעד שלנו – תוכן שיועד למשל במיוחד להורים לילדים צעירים (למשל מדריכת הנקה, מדריכת הורים) רצוי לפרסם בשעות הערב המאוחרות אז הילדים כבר ישנים ולהורים יש זמן לגלוש באינטרנט.

 

אחד הדברים שאנחנו יכולים לעשות זה לפתוח בלוג לאתר שלנו בו נוכל לפרסם מאמרי תוכן אורגני או מאמרי תוכן שיווקי. לרוב תוכן שיווקי לא יכול להיות תוכן אורגני – כי כללי הכתיבה של שני סוגי תכנים אלו שונים בעיקרם. כאשר אנחנו כותבים מאמרי seo נשמור בדרך כלל על נימה כללית ולא נדבר על העסק שלנו באופן אישי – אך עדיין חשוב שהאווירה במאמר תהיה חיובית ותתמוך בנחיצות של העסק שלנו ותחום העיסוק שלנו ללקוחות.

בסופו של דבר, פרסום מאמרי תוכן באינטרנט יכול לאפשר לנו לקדם מבחינה שיווקית ואורגנית את העסק שלנו בגוגל. פרסום מאמרים מסוג זה הוא בעל כללים ברורים וחשוב להכיר אותם לפני שמתחילים לכתוב ולפרסם תכנים באינטרנט – כי זה יחסוך לנו הרבה מאוד זמן, כסף ועוגמת נפש ויגרום לנו להגיע לתוצאות שאנחנו רוצים להשיג.

 

המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ