חברות טכנולוגיות? כדאי שתכירו את ZOHO

קרדיט תמונה FREEPIK

הבסיס להצלחת חברה טכנולוגית הפועלת בשוק רווי תחרות, בין שחקנים השואפים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם ולבסס את הקשר עם הלקוחות הקיימים, הוא בניהול יעיל ונכון של המידע הארגוני. זו הסיבה שחברות טכנולוגיות רבות בארץ בוחרות בחברת טמאיו להטמעת מערכת ה- CRM המתקדמת והמשוכללת של חברת ZOHO,  אשר מסייעת להם לבלוט בכל הקשור לניהול הקשר עם הלקוח.

מהי המערכת של ZOHO

המוצר המוביל של חברת ZOHO הוא ה- CRM. מדובר במערכת אשר מאפשרת לנהל את העסק בצורה מקוונת, מכל מקום ומכל מכשיר. תוך מתן פתרונות מתקדמים בכל הקשור לניהול לידים, עסקאות, הזמנות, ניהול פניות, ניהול הקשר השוטף עם הלקוח ותיעוד כל פעולה המבוצעת על ידי האורגנים השונים בחברה. החברה המטמיעה את המוצר בקרב חברות בארץ היא חברת טאמאיו.

חברה השואפת להצלחה זקוקה למוצר בעל שם

היתרון הגדול ביותר בעת מעבר לשימוש במוצר ה- CRM של חברת ZOHO, הוא הידיעה שמדובר במוצר בעל שם עולמי המצוי בשימוש של החברות המסחריות הגדולות בעולם. גם חלק מהחברות המובילות בארץ בחרו להטמיע את מוצר ה- CRM של ZOHO באמצעות חברת Tamayo המספקת שירות ומענה עבור חברות העושות שימוש במערכת זו.

המוצר המוטמע על ידי חברת טמאיו, זוכה להערכה הן מצד החברות העושות בו שימוש ואינן מוכנות להחליפו במוצר אחר, והן על ידי חברות מחקר בינלאומיות כגון Gartner ו- Forrester ומגזינים בתחום המחשוב אשר בחרו בה במקום הראשון בתחום ה- CRM. כך לדוגמה, בחר המגזין העולמי PC Magazine במערכת זו כמובילה מבין מערכות ה- CRM עבור שנת 2021.

מדוע כל עסק זקוק למערת CRM

ניהול העסק דורש הקפדה על מספר מאפיינים, על מנת לוודא כי כל אחד מלקוחות העסק, בכל מקום בארץ ובעולם, זוכה למענה לפניה שלו. פניה מלקוח או לקוח וטינציאלי שאינה מטופלת מצד, עשויה להמיט נזקים כלכליים כבדי משקל, במקרה שאותו לקוח יחליט לעבור אל המתחרים או אפילו לחלוק את החוויה שלו מול החברה עם אחרים ברשתות החברתיות. הטמעת מערכת ה- CRM של ZOHO על ידי חברת טמאיו מונעת לפחות חלק גדול מהסיכוי להישנות של מצבים מסוג זה. 

המפתח לתיעוד הפעולות בעסק דורש שימוש במערכת שמספקת מענה ב- 3 מישורים עיקריים על פני רצף הזמן. המישור הראשון הוא המישור של המידע המוחלף בין העובדים ללקוחות, המישור השני הוא המישור של המידע המוחלף בין העובדים לבין עצמם, והמישור השלישי הוא מישור הבקרה על הנעשה בחברה ומה צפוי להיעשות בה בעבר, בהווה ובעתיד.

שליטה על הקשר עם הלקוח

היתרון הגדול של מערכת ה- CRM של ZOHO, אותה מטמיעה חברת טמאיו, הוא בכלים אותם היא מספקת כדי לבסס את הקשר עם הלקוח. אחד מהכלים הללו, הוא טפסים שניתן להטמיע באתר האינטרנט של החברה, על מנת לקלוט פרטים מלקוחותיה. המידע המתועד מועבר מיד למערכת ומוקצה לטיפול על ידי עובדי החברה.

כלי נוסף הוא הכלי המאפשר יצירת קשר במגוון ערוצים עם הלקוח, בין אם באמצעות הטלפון, המייל או הצ'אט אותו מספקת המערכת של ZOHO לאחר הטמעתה על ידי חברת טאמאיו. כמו כן, באפשרות החברה לעשות שימוש בכלי המשוב/סקרים המאפשר לעובד לחוות את דעתו על האופן שבו סופק לו השירות, ובכך לשמור על קשר מיטבי וקרוב עם הלקוח בכל עת.

שימור המידע הארגוני בקלות וביעילות

מערכת ה- CRM המתקדמת של ZOHO, המוטמעת על ידי חברת טמאיו, מאפשרת שימור מידע ארגוני בצורה יעילה ופשוטה, ללא צורך בתהליכי תיעוד מורכבים ומסורבלים. שימור הידע הארגוני בצורה נאותה, הוא פעמים רבות האלמנט שמבדיל בין חברה המספקת מענה מהיר לכל בעיה לבין חברה שלוקח לך זמן רב לתחקר ולחזור ללקוח וסובלת ממוניטין שירות ירוד. הטמעת המערכת על ידי חברת טאמאיו תשמור על שביעות רצון הלקוחות ותמנע פגיעה במוניטין החברה.

זמינות למידע מכל מקום

לאחר הטמעתה על ידי חברת טאמאיו, המערכת של ZOHO מאפשרת לכל אדם בעל גישה למערכת, לגשת אל המידע בצורה מהירה ומיידית מכל מקום ומכשיר. המערכת זמינה במחשב, בטאבלט ובנייד ומותאמת Android ו- iOS. בעולם העסקי ניכרת כבר שנים העברה של מכלול פעילות בית העסק למחשוב ענן, והמוצר של חברת ZOHO מספקת את המערכת הטובה ביותר לעבודה מרחוק. הטמעת המערכת על ידי חברת טאמאיו היא הליך פשוט ומהיר.

פלטפורמה ליצירת קשר בין העובדים

היכולת לגשת למידע ללא צורך בקיומו הפיזי מגביר את יעילות וחוסך לחברה כסף רב. הכלים המסופקים על ידי חברת ZOHO, אשר ניתנים להטמעה על ידי חברת טמאיו, מאפשרים תקשורת נוחה בין העובדים המצויים במרחק זה מזה.

אנליזות מתקדמות על מצב החברה

המערכת של ZOHO מספקת, לאחר הטמעתה על ידי חברת טאמאיו, כלי ניהול מתקדמים לטובת קידום הפעילות העסקית מתוך נקודת מוצא של הפקת לקחים וניתוח תמונת המצב העסקית על ציר הזמן. ניתן להפיק באמצעות המערכת של ZOHO דו"חות מפורטים, ניתוחי אספקת מוצר ללקוח מסוים או ניתוחים רוחביים אודות מוצר מסוים ביחס למספר לקוחות.

ZOHO – סוד ההצלחה של החברות הטכנולוגיות

חברה טכנולוגית השואפת לעבוד בצורה יעילה, זקוקה להטמיע במערכותיה מערכת שהיעילות והמחשבה על כל פרט המקל ומשכלל את עבודת החברה, הוא בליבת מוצר ה- CRM שלה. מסיבה זו, הטמעת המערכת של ZOHO על ידי חברת טמאיו היא הצעד הנכון עבור כל חברה טכנולוגית.

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר