יתרונות CRM לעסק שלך

יתרונות CRM לעסק שלךמערכת CRM זו מערכת ניהול קש"ח (קשרי לקוחות) המיועדת לסייע לבתי עסק לנהל לקוחות וקשרי לקוחות, על מנת שיהיה ברשות העובדים מידע לגבי העדפותיו של כל לקוח, ומה יש לבצע מול כל לקוח בכל יום.

 

הבנת החשיבות של מערכת CRM לבעלי עסק

בתור בעלי עסק, רצוי שתבינו את החשיבות שבמערכת זו לניהול קשרי לקוחות, בין אם בשל מספר הולך וגדל של לקוחות ובין אם עקב פעילות עסקית מול הלקוחות, וכן במטרה להרחיב את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים ולהפכם ללקוחות פעילים.

היקף הלקוחות שאפשר לנהל עם מערכת CRM אינו מוגבל וניתן לנהל היקף גדול או קטן של לקוחות, תוך סיווגם על-פי תחומי עניין בפעילות העסק, אופי וסוג רכישות ועוד.

 

ישנה חשיבות בכך שהפעילות העסקית של העובדים תתמקד במאפיינים ספציפיים של כל לקוח ושהמידע והיסטוריית הפעילות מול הלקוח תתנהל במקום אחד סדיר ומוסדר, תוך ניהול פרטי המידע באופן מאורגן וקל לשליפה.

 

מערכת CRM לעסק תסייע לאתר במהירות פרטים של לקוח וגם בסיווגים שונים של הלקוחות, כולל ציון מועדון הלקוחות אליו הוא שייך, הצעות מחיר שהועברו ללקוח ואלו מהן אושרו על-ידו (רכישות בפועל) ועוד.

 

מערכת CRM מנגישה מידע על ניהול לקוחות לעובדי העסק שלכם, בין אם זהו איש מכירות בשטח, מענה טלפוני, שירות לקוחות של החברה ובעל העסק עצמו – לכל מקרה בו נדרשת התערבות. עבור כל היקף של לקוחות, כל פיסת מידע על פעילות מול הלקוחות נשמר מתועד וזמין בצורה נוחה במערכת ה-CRM.

 

היקף הפעילות העסקית – כיום כל ילד קטן יודע שהתחרות על הלקוחות אינה פשוטה כלל ועיקר, וכי ישנם מתחרים רבים מספור, בעוד שהלקוחות מבצעים את חשבונותיהם על הצד הקפדני ביותר, בין אם במיילים, שיחות טלפון, עדכונים על מבצעים וכו'. ניער שהיקף הפעילות מול כל לקוח עולה וגדל.

 

עקב התחרות העזה המתחוללת בעידן המודרנה על כל לקוח קטן כגדול, וגם בשל היקף הלקוחות הפוטנציאלי והקיים, ניהול מעקב הפעילות העסקית הופכת קשה יותר ויותר, מה שמחייב הסתייעות במערכת ממוחשבת מתקדמת. מערכת CRM מגיעה לעזרתכם ומאפשרת לכם להגדיר סוגי משימות לטיפול בלקוחות מסוגים שונים. עם זאת – העניין החשוב ביותר כאן הוא שהמידע נשאר זמין תמיד במערכת זו, וכי כל המשימות תופענה מול העובדים הרלבנטיים בתאריכי היעד שנקבעו.

 

מערכת CRM מאפשרת הגדרה קלה ומהירה של משימות שונות לטיפולם של העובדים – כל עסק על-פי צרכיו ובהתאם לאופי הפעילות שלו. המערכת מסייעת לעובדים בתזכורות בשעות מוגדרות לטיפול במשימה, תציג בפניהם את המייל הרלבנטי עבור כל שלב בפעילות וכן תאפשר בכל רגע נתון את העברת המשימה לטיפולו של גורם מוסמך יותר. כך מגיע מערכת ה-CRM לסייע לכם בחיסכון משמעותי של זמן, כמו גם במיתוג עסקי ובניסוח מקצועי ואחיד.

 

ניהול קשרי לקוחות מתמקד כמובן בלקוח – ובאופן דומה מציבה מערכת CRM את כל המידע והפעילות במקום יחיד: כרטיס הלקוח, בו ניתן להתבונן בהיסטוריית הפעילות מולו, לרבות העובד ששוחח עם הלקוח ונושא השיחה, מיילים שנשלחו אל הלקוח, פגישות שהתקיימו עמו, הצעות מחיר שנשלחו אליו בעבר ונתונים רבים נוספים – כל זאת באופן מרוכז, מתועד ומפורט, עבור כל פעילות ונושא, באופן מסודר וברור.

 

מערכת CRM מעניקה מענה לכל הבעיות השונות שהוזכרו לעיל במאמר זה, נוסף על יתרונות ייחודיים, כגון מודולים מיוחדים לטובת ניהול מועדוני לקוחות, נוחות וגמישות בהתאמה אישית, קמפיינים ממוקדים מהמערכת, מנגנון הנהלת חשבונות ויתרונות רבים נוספים שאין דף זה יכול להכיל.