טיפים ל SEO נכון

10 טיפים ל SEO נכוןעל המושג "קידום אתרים" (SEO) שמעתם בוודאי יותר מפעם אחת – זהו תחום לא חדש ולא ישן, הקשור בענף קידום האינטרנט. תחום זה צבר תאוצה במיוחד אחרי שמנוע החיפוש גוגל החל לפעול במלוא הכוח והביא לעלייה משמעותית במספר המשתמשים באינטרנט, כמו לעלייה בפופולאריות של האינטרנט. מה שגוגל ביקשה לעשות הוא להעביר לגולשים תוצאות רלוונטיות לשאילתות החיפוש שלנו. על כן, מלאכת קידום האתרים היא לגרום לאתר האינטרנט להיות רלוונטי על פי הזחלנים (crawlers) של גוגל, הסורקים אתרים ברחבי הרשת על מנת לבדוק את מידת הרלוונטיות שלהם לכל שאילתת חיפוש שגולשים מבצעים.

 קידום אתרים - איך זה נעשה?

איך עושים קידום אתרים? מדובר בשאלה מורכבת משהו, אך כדאי להתעכב עליה מעט. משאלה זו נגזרת שאלה נוספת: איך גוגל קובע האם האתר רלוונטי עבור הגולש שהקליד את מילות החיפוש, או לא. סריקת האתרים אינה מתבצעת על ידי בני אנוש, אלא על ידי אלגוריתם מתוחכם (שהופך להיות מתוחכם יותר עם השנים) הסורק אתרים ומדרג אותם על פי מידת הרלוונטיות שלהם לשאילתות חיפוש של גולשים. עבודת קידום אתרים מתמקדת בלהפוך את האתר שלכם לרלוונטי באופן מרבי עבור גוגל.

 

כיצד מאותתים לזחלנים של גוגל שהאתר רלוונטי? הדרך לעשות זאת היא על ידי קידום אתרים מקצועי. קידום כזה מתבצע בשני מישורים חשובים: אופטימיזציה של דפי האתר ובניית מערך קישורים חכם. אופטימיזציה היא למעשה שיפור קוד האתר והבאתו למצב מיטבי מבחינת מנועי החיפוש. קידום אתרים זהו תהליך מורכב שיש להתחיל לאחר שנאסף מספיק מידע נדרש.

 

מחקר מקדים. חקירת הענף והשוק בו האתר נמצא, כולל בחינת מטרות האתר, חקר מתחרים הבנת קהל היעד והגדרת יעדים. מטרת המחקר הוא להביא להבנת הענף בו האתר מתמודד.

 

מחקר מילות מפתח. מחקר מילות מפתח פופולאריות. יש להבין אילו ביטויי מפתח ומילות מפתח הם הרלוונטיים ביותר לתחום העיסוק של האתר. ניתן להשתמש בכלים סטטיסטיים מתוחכמים הבוחנים את מילות המפתח הפופולאריות ביותר. בחירת מילות מפתח מתאימות תאפשר הגדרה ממוקדת יותר של יעדים בעבודת הקידום.

 

יצירת דפי נחיתה. יש להעביר את כל דפי האתר תהליך אופטימיזציה (טיוב), כאשר כל אחד מהם יהפוך לדף נחיתה איכותי ואטרקטיבי עבור גולשים, הכולל מילות מפתח פופולאריות שנבחרו בקפידה. דפים אלו יתועדפו על ידי הזחלנים של גוגל, שיסמנו אותם כרלוונטיים עבור הגולשים שחיפשו מילות מפתח מסוימות.

 

קישורים פנימיים. השלב הבא הוא לערוך קישורים פנימיים. כאן אנו מייצרים קשר תוכני בין עמודי האתר ומסייעים לגולשים ולמנועי החיפוש להתמצא טוב יותר ולהרגיש בנוח באתר שלנו. אתרים טובים יציגו מידע רלוונטי עבור הגולש. מהלך זה יעודד ניווט קל ומהיר יותר.

 

בניית מערך קישורים חכם.

זהו שלב חשוב – השלב השיווקי. כאן מקדם האתרים דואג שלאתר שלכם תהיה נוכחות ברשת. בניית קישורים דומה במידה רבה בעולם המציאותי שלנו לבניית קשרים עם אנשים. ידוע שאנשים עם קשרים נהנים מהטבות שחבריהם הבלתי מקושרים אינם נהנים מהם; הם פופולאריים יותר ועושים יותר מכירות. אותו הדבר גם בעולם האינטרנטי. קידום אתרים חכם יאפשר מצב בו האתר יהיה מקושר לאתרים רבים שיביאו לעלייה בפופולאריות שלו ולתנועה מוגברת אל תוך האתר.

 

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פתיחת פרסום חינם לעסקים

 

פרסום עסקים איכותי בגוגל ובאתר המלצה

 

טיפים לעסקים

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים