מטבחי דניאל - נגריית מטבחים מודרניים אותנטית במרכז

תכנון מטבחים מודרניים נעשה באופן מיטבי בנגריית מטבחים פרטית. שם, תוכלו להיחשף לכל המבוקש לשם תכנון המטבח המודרני העכשווי, אותו ניתן לעצב בדרכים רבות. מטבח מודרני ניתן ליישום בעיצוב הייטק לבן, המתבסס על גוונים לבנים-שלג, וזאת לצד מטבח מודרני בצבעים מקוריים כמו ירוק או אפור. הגימור של המטבחים המודרניים הוא מינימליסטי, לרוב ללא ידיות פרזול, כשהלקוח נהנה ממשטחי ארונות ומגירות הפתיחה כגורמים דקורטיביים טהורים.

 

מטבחים מעוצבים

עיצובים מקוריים ברמות גבוהות במיוחד

כלקוחות של נגריית מטבחים מודרניים המעצבת אותם בסגנונות אותנטיים, אתם נהנים מעיצובים נדירים במיוחד. בואו לראות כיצד זה מרגיש להתנהל במטבח שכל ארונותיו ועמדות העבודה שלו ירוקים, או במטבח בצבע לבן שמנת במרקם מעודן.

תמונה

חומרי גלם עמידים בלבד – ללא פשרות

בשונה מרשתות שיווק, כשאתם לקוחות של נגריית מטבחים מודרניים אותנטית, אתם מבטיחים את חומרי הייצור המובילים בענף המטבחים. בכך, אתם נהנים מיציבות חסרת פשרות, ללא חשש מבלאי עקב שינוי טמפרטורה, התחממות החדר או שימוש במים חמים בקרבת הארונות והמגירות.

מטבחים מסוגננים היטב – על פי דרישת הלקוח

בתחום המטבחים המודרניים – ישנן אופציות רבות ומגוונות מאד ליישום סופי. כלקוחות, תוכלו לבחור במראה-המטבח המתאים ביותר. צוות הנגרייה יספק הסברים מלאים על חומרי הייצור ויציע שינויים במקרים בהם הם נדרשים. הכנת המטבח תיעשה על פי תכנונכם, בשילוב טיפים מובילים מהצוותים המקצועיים של הנגרייה בנושא הצבת ארונות, תכנון כוורות אחסון, ותכנון משטחי עבודה ייחודיים, כולל אי למטבח.

ליטושי מטבח מותאמים ללקוח

ניתן ללטש כל מטבח בזכוכית ובכך להבטיח את חידוד העיצוב ברמות הגבוהות ביותר. הדבר מתאפשר גם כחומר גלם חיצוני, על דלתות הארונות, וגם כחומר ציפוי לחיפוי המטבח. הוספת אלמנט הזכוכית במטבח יוצרת בבית שלכם חדר עיבוד מזון בעיצוב מוביל.

תמונה 1

מטבחים מודרניים של מטבחי דניאל – ליהנות מכל היתרונות

במטבחי דניאל מייצרים עבורכם מטבחים מודרניים על פי התאמה, כולל הובלה והתקנה. צוות הנגרייה ילווה אתכם לאורך כל התהליך, מהתכנון הראשוני של המטבח ועד התקנתו הסופית בבית. במטבחי דניאל ניתן ליהנות ממענה מלא עבור מטבחים מכל סגנונות העיצוב, כולל שימוש בחומרי גלם חסכוניים שישמרו על רף גבוה מאד של איכות. פנו למטבחי דניאל לפרטים נוספים על מטבחי פורמייקה וזכוכית באווירה מודרנית!

 

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול