קבלן שיפוצים במרכז - טיפים לבחירת קבלן איכותי

קבלן שיפוציםכל בעל בית כמעט זקוק לשירותיו של קבלן אחת למספר שנים, לטובת שיפוץ הבית. מדוע מגיע הצורך בשיפוץ הבית? מסיבות מגוונות: סיבה עיקרית היא בלאי שכבר אי אפשר לחיות אתו, שכן הוא פוגע בשגרת החיים, כגון – בלאי בצנרת המים, המפחית מאיכות המים, או בלאי במערך החשמל, המעודד הפסקות חשמל תכופות. סיבה שנייה אפשרית היא הצורך בשיפוץ הבית במסגרת השבחתו, או לפני מכירתו, מה שיאפשר עלייה בערכו ודרישה של סכום גבוה יותר מרוכשים פוטנציאליים. סיבה נוספת היא פשוט שדרוג עתי של הבית והפיכתו למקום שנעים יותר לחיות בו.

 

צורך בשיפוץ עלול להגיע גם מבלאי אשר יכול להיות מושפע מהאקלים באזור המרכז וניתן למצוא השפעות שונות לפי אזור המגורים (למשל אזור חם כמעט ללא גשמים לעומת אזור גשום ומושלג).

קבלן שיפוצים – מה צריך לדעת עליו?

מהדברים המייחדים קבלן שיפוץ טוב ביחס לקבלן שיפוץ פחות טוב, הוא יכולתו להבין את המבנה והחלל וממש "לראות" במוחו את הסידור הסופי של כל החפצים, המערכות והתשתיות בבית. קבלן שיפוצים טוב משקיע מזמנו בישיבה עם בעלי הבית ודואג להבין את רצונותיהם ושאיפותיהם לגבי הבית, ונותן להם עצות לגבי שילוב מיטבי של התשתיות עם תשוקותיהם לגבי המראה הסופי של הבית, למשל – מיקום השקעים, מיקום מערכת האוורור בבית וכו'. יתרה מכך, קבלן שיפוצים טוב ידאג להחלפת צנרת המים; בעוד שבימים עברו היתה הצנרת עשוית ברזל, המחליד עם השנים ותוך כך מוריד מאיכות המים, הרי שכיום צנרת המים הביתית עשויה פלסטיק שקל להחליף, וכמו כן – הוא אינו מחליד או מתפורר.

קבלן שיפוצים במרכז הארץ– איך ניתן למצוא אחד טוב?

קבלן שיפוצים אפשר למצוא בעזרת חיפוש פשוט למדי באינטרנט, אולם כפי שאנו יודעים, כל אחד יכול לפרסם את עצמו ברשת, ואין אפשרות אמיתית לדעת בוודאות האם קבלן מסוים שמצאנו הוא אכן טוב, מקצועי ואמין ומי אינו כזה. הדרך הטובה ביותר לאתר קבלן שיפוצים טוב ואמין היא על-ידי המלצה ממכר או קרוב משפחה שכבר התנסה עם קבלן מסוים שביצע עבורו פרויקט שהשביע את רצונו של הלקוח.

קבלן טוב – אילו תכונות כדאי שתהינה לו?

כפי שצוין, קבלן שיפוצים חייב להיות מקצועי ולקחת את הפרויקט מההתחלה, לקדם, לדחוף ולהביא לסיומו המומלץ; עם זאת, התכונה החיונית ביותר אצל קבלן שיפוצים היא אמינות (ממש כמו אצל כל איש מקצוע), שכן מדובר בפרויקט בו מושקעים סכומי כסף משמעותיים, ואתם הרי לא מעוניינים ליפול על נוכל שייקח את כספכם ויברח מבלי לבצע את העבודה.

קבלן שיפוצים זהו איש מקצוע המתמחה בסוגי שיפוצים שונים; קבלן אחד מתמחה בביצוע עבודות אינסטלציה, בעוד קבלן אחר מתמחה בביצוע עבודות שלד; קבלנים אחרים מתמחים בעבודות גבס או איטום, שיפוץ דירה, שיפוץ כללי, שיפוץ מטבח ועוד.

 

כך או אחרת, על קבלן השיפוצים להיות רשום כחוק אצל רשם הקבלנים. קבלן שיפוצים רשום מבטיח לנו שלא מדובר בשיפוצניק חובבן וללא ניסיון, המנסה למצוא עבודות ופרויקטים מזמנים כדי "לגמור את החודש", אלא בקבלן שיפוצים מנוסה ומקצועי, הדואג להתעדכן כל העת בתחומו באמצעות סדנאות והשתלמויות ופועל תמיד בהתאם לנהלים ותקנים הנוגעים בשיפוץ מבנים.

 

רצוי לדעת כי מרבית קבלני השיפוצים המתייחסים לעבודתם ברצינות הפועלים בארץ, מאוגדים בהתאחדות הקבלנים. ההתאחדות מתפעלת אתר אינטרנט המספק מידע רב אודות תחום השיפוצים.

כיום בישראל ישנו ביקוש הולך וגובר לקבלני שיפוצים, כיוון שמספר הולך וגדל של אנשים בוחרים לשפץ ביתם בעלות נמוכה מעלות אפשרית של רכישת דירה חדשה.

 

סיכום

אם אינכם בטוחים איזה קבלן כדאי לכם לקחת לטובת שיפוץ הבית, כדאי שתבצעו מחקר מקדים באינטרנט ותעשו את "שיעורי הבית" שלכם בנושא לפני שתקבלו את ההחלטה החשובה הזו.

המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה