טיפים - פרסום עסקים ממומן בפייסבוק

טיפים - פרסום עסקים ממומן בפייסבוקלא לקח זמן רב מדי עד שחברת הענק פייסבוק החלה לשלוח את זרועותיה הארוכות גם לזירת הפרסום עסקים. אנו חייבים להודות שלא היו כאן הפתעות. הרי פייסבוק, שמכילה מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם, מחזיקה בפרטי מידע רבים מספור אודות גולשיה – כולל תחביבים ותחומי עניין, מקום מגורים, גיל, עיסוק, תחומי לימוד, החברים שלנו ומה אנחנו הכי אוהבים.

 

עדכונים הסטאטוסים היומיומיים מגיעים לכדי עשרות מיליונים. מדובר בערך יקר עבור חברות שיווקיות ותאגידים, כך שהם מוכנים לשלם עליו – והרבה. עקב גדילתה המשמעותית של פייסבוק בשנים האחרונות, החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפלטפורמת הפייסבוק.

 

אז מה עושים לטובת פרסום עסקי ממומן מוצלח בפייסבוק? המשיכו לקרוא כדי ללמוד עוד.

 

יצירת תשתית לקליטת אוהדים

לפני שאתם מתחילים לפרסם את העסק בפייסבוק, דאגו לתשתית איכותית לקליטת אוהדים חדשים איכותיים בדף הסקי שלכם. תשתית איכותית לדף עסקי בפייסבוק תכלול תמונת קאבר מעוצבת ומרשימה, תמונת פרופיל טובה, ציון כתובת מדויקת של העסק, טלפון לפניות וכתובת אתר אינטרנט. דאגו שיהיה בחלק האודות של העמוד תוכן שיווקי רלוונטי, ומובן שגם פוסטים מעניין ורלוונטיים עם תוכן שאינו מכירתי בלבד; זה יעודד את המבקרים בדף ללחוץ על ה"לייק" לעמוד ולהמשיך לעקוב אחר הפוסטים המתפרסמים בו.

 

פרסום מודעות בעזרת מנהל המודעות Ads Manager

במקום לבצע קידום ממומן דרך דף הפייסבוק עצמו, עדיף להיעזר במנהל המודעות, שכן מדובר בדרך הזולה ביותר והיחידה המאפשרת פרסום ממוקד ומפולח על-פי קריטריונים שונים. דרכים אחרות לפרסום בפייסבוק מוגבלות בפילוח והן גם יקרות משמעותית ממודעות שיעוצבו דרך מנהל המודעות.

 

קידום בתשלום של פוסטים מוצלחים

חשוב לקדם פוסטים מוצלחים ולא פוסטים חלשים, זאת למרות נטייתם הטבעית של רבים לקדם פוסטים חלשים שלדעתם זקוקים ל"זריקת מרץ". זוהי טעות נפוצה למדי לחשוב שהפוסטים המוצלחים כבר יעשו את שלהם וכי אין צורך להשקיע בהם תקציבים אם הם כבר מצליחים. קידום פוסט חלש יהיה יקר יותר, שכן פייסבוק מעריכה פוסט מוצלח בהתאם למדדים כמו קליקים על הסרטון או המודעה, מספר לייקים ותגובות וכו'.

 

אף אחד לא אוהב להפסיד כסף. מדוע מפרסמים רבים בונים מודעה, זורקים עליה כסף רב ופשוט לא מצליחים ליצור מודעה רווחית? לא חבל? תארו לעצמכם שאתם יכולים להצליח בפרסום עסקי ממומן בפייסבוק – איזה נפלא זה יכול היה להיות. המשיכו לקרוא כדי ללמוד איך לפרסם בצורה טובה ומוצלחת יותר.

 

הצעתכם תקבע אם הקמפיין יהיה מוצלח

מצאו דרך לגרום לאנשים שאתם לאו דווקא מוכרים משהו, כי אנשים לא אוהבים שמוכרים להם – למרות שהם אוהבים לקנות.

 

עקבו אחר המכירות

קליקים ולייקים זה אמנם נחמד, אבל אי אפשר לקנות איתם לחם וחלווה במכולת. מספר קליקים ולייקים אינם מעידים על מודעה מוצלחת (אלא אם מטרת הקמפיין העיקרית היא לקבל לייקים וקליקים). אם מספר הלייקים אינו מומר למכירות, נראה שמשהו כאן אינו עובד כשורה – ייתכן שמדובר במודעה, בדף הנחיתה או בקהל היעד בו אתם ממקדים את הקמפיין הפרסומי. כך או אחרת – תעשו בחוכמה אם תעצרו את הקמפיין אם הוא מפסיד כסף. זכרו לעקוב אחר המכירות המתרחשות עקב אנגייג'מנט וקליקים – כך תוכלו ללמוד מה עובד טוב יותר ומה פחות.

המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ