אתר המלצה - בית חם לכל סוגי ההמלצות

פרסום עסקים והמלצותאתר האינטרנט "המלצה" מיועד להוות בית חם לכל סוגי ההמלצות. באופן זה הוא מאפשר למשתמש חיסכון משמעותי שזמן יקר המושקע בחיפושים ושיטוטים באתרים ברשת. הוא מאפשר למשתמשיו להגיע למידע ממוקד ומכוון, במינימום זמן.

 

האתר משמש במה לביטוי חוויות אישיות שגולשים איכותיים מעוניינים לשתף עם לקוחות פוטנציאליים אחרים של שירותים שהם כבר ניסו. הם משתפים את שאר הגולשים בעזרת חוות דעת והמלצות.

 

משתמשים יכולים לשתף חוויות אישיות בתחומים שונים, כמו גם לקבל שירות מספקי שירותים, בין אם מגופים ציבוריים ובין אם מעסקים פרטיים.

 

פרסום עסקים מומלצים ואיכותיים בפריסה ארצית

פרסום עסקים בחינם - בנוסף משתמש רשום באתר להעלות כרטיס עסק חינמי ללא עלויות כלל ולבקש מלקוחותיו להמליץ עליו, יש גם פרסום בתשלום אבל הוא לא חובה והכרטיס החינמי  לא מוגבל בזמן.

 

מטרה נוספת שאתר המלצה שם לו, היא קידום ועידוד התרומה לקהילה, תוך אפשור לכל משתמש להביע הכרת תודה כנה לזולתו על מעשה טוב לו היה שותף או עד, בין אם מדובר על מעשה אזרחי בודד ובין אם מדובר במתנדבים מהקהילה.

 

במטרה להעלות את רמת האמינות של ההמלצות הניתנות באתר "המלצה" על בתי העסק השונים, נקבעה המדיניות על-פיה המלצה שתירשם אודות בית עסק תפורסם רק לאחר בדיקת אימות מול הממליץ. לגבי יתר סוגי ההמלצות, תפורסם ההמלצה לאלתר, אולם תעבור ביקורת על-ידי עובדי האתר במטרה למנוע תופעת שיימינג.

 

בכדי לאפשר לעסקים חדשים, שמטבע הדברים עדיין אינם שופעים בלקוחות ומספר ההמלצות עשוי להיות קטן, בהתאמה – נקבעה מדיניות אי-מתן העדפה לבית עסק רק בהתבסס על מספר ההמלצות, אלא גם בהתאם לממוצע הציון שניתן לשירות. עבור כך, פותח אלגוריתם ייחודי המעניק את הממוצע המשקלל את מספר ההמלצות וממוצע ציונן.

 

ברור כשמש שכל צרכן זכאי לשירות אדיב ובסטנדרט גבוה. תוכלו להסתייע בניסיונם של אחרים לגבי מוצרים שאתם מעוניינים לרכוש.

 

אתם מוזמנים לסייע לאחרים בניסיונכם ולהעלות המלצות בכל נושא שהוא. תוכלו לצרף תמונות ו/או סרטוני וידיאו.

 

בעת רישום ההמלצה ניתן לבחור את האפשרות שההמלצה תעלה בשמכם המלא, או בכינוי שתבחרו. אתר "המלצה" לא ימסור פרטים אישיים לצד שלישי כלשהו – בהתחייבות.

 

אתר "המלצה" מכיל המלצות בנושאים ותת-נושאים רבים. בין הנושאים הרבים הכלולים באתר, ניתן למנות: מסעדות ובתי קפה, אירועים, תיירות ונופש, עולם המשפחה, עסקים ושירותים, שופינג ואופנה, פנאי ובילויים, בית וגן, בנייה ושיפוצים, פרסום ותקשורת, יופי בריאות וכושר, מחשבים ואינטרנט, עולם הרכב, חיות מחמד, רפואה, נדל"ן, משפט ומדינה, מוניות והובלות, תכנון והנדסה, כלכלה וכספים לימודים, אבטחה וחקירת, אוכל אמנות ויצירה.

 

כל הזמן מתווספים נושאים נוספים, ואם אתם מגלים שאתם מעוניינים להמליץ על עסק השייך לנושא שאינכם יכולים למצוא באתר, תוכלו תמיד ליצור קשר עם צוות האתר ולהיוועץ עמו, במטרה לבדוק אפשרות של הוספת נושא חדש לאתר.

 

בעל עסק? פרסם את עצמך בחינם. פתח כרטיס עסק חינם באתר, ללא עלויות, ללא תקופת זמן מוגבלת. התהליך קצר (עד 4 דקות). התחילו לצבור המלצות על העסק שלכם! 

המלצות טיולים בארץ
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול