פרסום עסקים באינסגרם היום יותר מתמיד!

פרסום עסקים באינסגרם היום יותר מתמידאינסטגרם מהווה רשת חברתית חזותית (ויזואלית) – ולא סתם רשת חברתית, אלא הרשת החברתית הויזואלית הגדולה ביותר באינטרנט; היא מציע מגוון מרשים של דרכים ואפשרויות בהם עסקים יכולים להצליח. כלי חשוב הקיים לפרסום עסקים הוא פרסום אינסטגרם – פרסום המאפשר קידום ומיתוג עסקי של מוצרים ושירותים המוצעים על ידו.

 

מיליוני ישראליים משתמשים באפליקציה של אינסטגרם, בה הם משתפים סטורי, תמונות וסרטונים. ניתן גם ליצור חשבון אינסטגרם עסקי ולבצע שיתופי תוכן כזה או אחר, שעשוי לסייע בקידום עסקי של העסק.

שיווק באינסטגרם – מה זה בכלל?

אינסטגרם החלה כאפליקציה ייעודית לשיתוף ועיצוב של תמונות. בימינו אפשר לומר ללא חשש כי מדובר באחת מהרשתות החברתיות הבולטות והדומיננטיות ביותר ברשת האינטרנט האהובה והיקרה שלנו. אינסטגרם מחזיקה בלמעלה ממיליארד חשבונות משתמשים הפעילים לכל הפחות אחת לחודש. 500 מיליוני חשבונות אינסטגרם פעילים מדי יום. רשומים בה למעלה מ-25 מיליוני עסקים ברחבי העולם.

 

לאינסטגרם תעבורה עצומה, וכך התחילו בעלי עסק רבים ברחבי העולם להבין שמדובר באפיק פרסום מבטיח ומוצלח. אפיק זה מאפשר לפרסם לקהלי יעד שאפשר לפלח באופן מדויק, תוך הגברת מכירות וחשיפה ברשת האינטרנט.

המשיכו לקרוא כדי ללמוד יותר אודות פרסום עסקים באינסטגרם – חשוב היום יותר מתמיד. המשיכו הלאה כדי להבין במה מדובר בכלל ואיך העניין יכולים לקדם אתכם באופן עסקי.

 

בדומה לפרסום בפייסבוק, אינטראקציה רבה יותר של הגולשים (תגובות, לייקים וכו') יביא לחשיפה רבה יותר של המודעה בפני משתמשים רבים יותר. בפרסום בפייסבוק, עבור מודעות עם אחוז קליקים (CTR) גבוה, הן מוצגות יותר לגולשים, כיוון שבסופו של דבר מטרתה של חטיבת הפרסום של פייסבוק היא להציג מודעות רלוונטיות יותר למשתמשים. התנהגות דומה מתרחשת גם לגבי פרסומות בפלטפורמת אינסטגרם.

קידום ממומן באינסטגרם​

אינסטגרם עוברת מהפכה גדולה ומשמעותית בכל מה שקשור בפרסום, כאשר ניתן בימינו לקדם תכנים בתשלום בעזרת מערכת הפרסום שלה, בפשטות ובקלות. על אף שמערכות הפרסום של אינסטגרם ופייסבוק מאוחדות, הרי שכלל הפרסום שונים, כמו גם האופי בין שתי הפלטפורמות.

פרסום באינסטגרם? האם כדאי לעשות זאת לבד?

זוהי שאלת השאלות – שאלה שרבים שואלים אותה יומם ולילה כיוון שהשאלה עשוי להדיר שינה מעיניהם של אלו שהפרסום חשוב עבור הקידום העסקי שלהם. המשיכו לקרוא כדי להבין יותר.

 

בוודאי שניתן לעשות זאת לבד, אבל ייתכן מאוד שהתוצאות שיתקבלו לא יידמו לתוצאות שיתקבלו בעבודה עם איש מקצוע המתמחה בפרסום מקצועי באינסטגרם. הסתייעות באיש מקצוע שכבר צבר ניסיון בן מספר שנים בפרסום בפלטפורמה המורכבת (אך הנהדרת) הזו עשוי לחסוך עבורכם עצבים וכאבי ראש מיותרים, כמו גם כסף רב וזמן יקר מפז.

פרסום באינסטגרם – למי זה מתאים?

פרסום ממומן באינסטגרם יכול להתאים כמעט לכל בית עסק. זוהי פלטפורמה שעיקרה הוא תמונות, כך שעסקים הקשורים קשר כזה או אחר לעולם העיצוב ידע להפיק תועלת גבוהה יותר מפלטפורמת אינסטגרם המהוללת. לדוגמא, עסקים הקשורים בביגוד, ובאופנה ואפילו עסקים של מסעדנות ואוכל – עשויים להרוויח מאוד מפרסום התמונות שהם מייצרים במידה שיפרסמו אותן כראוי באינסטגרם. ככל שמדובר במוצרים ו/או שירותים המצטלמים יפה (עוברים מסך, פוטוגניים וכו'), הרי שתהיה להם התאמה רבה לפרסום באינסטגרם. בפלטפורמה ניתן גם למצוא אמנים וצלמים המפרסמים בה את יצירתם והופעותיהם.

 

חשוב לציין שקהל היעד של אינסטגרם מקיף את כל קשת הגילאים ולא רק גילאים צעירים; ישנם מבוגרים רבים המשתמשים בפלטפורמה וניתן להגיע אליהם באם מבצעים ניתוח נכון המתבסס על ניסיון ושיקולים חכמים.

המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ