מתכוני טונה עשירים בחלבון להכנה מהירה לאחר פעילות גופנית

ספורטאים זקוקים לתזונה איכותית, עשירה בחלבון. החלבון תומך בבניית השרירים ומסייע לגוף להתמודד עם עומס ומאמצים מרובים. מקור מעולה לחלבונים עשירים מן החי הינו דג טונה. ואם אתם רוצים וזקוקים לארוחה טובה, טעימה, בריאה ומהירה, הגעתם למקום הנכון.

רעבים אבל עסוקים? אתם בוודאי מכירים את התחושה הזאת, למי יש כוח להתאמץ ולטרוח עם ארוחה מסובכת לאחר פעילות גופנית מאומצת. אז אנו ממליצים לכם להכיר מתכונים מעולים, על בסיס הדג המצוין, שתוכלו להכין במהירות לאחר פעילות. קבלו 4 מתכונים קלי קלות ושיהיה בתיאבון.

קציצות טעימות ללא בשר

באופן מפתיע, הרבה יותר פשוט להכין קציצות טונה מעולות, כתחליף לקציצות בשר. הן מאוד טעימות, הן מאוד מזינות ואפשר לארגן בעזרתן ארוחת צהרים נהדרת אך גם קלילה. זוהי מנה שמתאימה גם לארוחת ערב לא מכבידה.

 

שימו לב שהקציצות הללו מבוססות על מרכיבים שיש בכל בית. קופסאות שימורים של הטונה המועדפת, קצת פירורי לחם, תבלינים, ביצים. את הבלילה מערבבים היטב ויוצרים כדורים בגודל הרצוי. לאחר מכן, מטגנים כרבע שעה או פחות, עד להזהבה. לא לשכוח להפוך באמצע הטיגון. אם רוצים ארוחה יותר דיאטטית, במקום לטגן את הקציצות, אפשר לאפות בתנור. התוצאות, ללקק את האצבעות.  

שדרגו את הפסטה שלכם

מי לא אוהב פסטה טובה. אם קציצות לא מתחשק לכם היום, מתכון מסוג אחר לגמרי מבוסס על שילוב נהדר שבין הדג העשיר בחלון לבין פסטה מהסוג האהוב עליכם. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להרתיח את הפסטה ולהכין אותה לפי ההוראות שעל גבי האריזה. כשהפסטה מוכנה, מערבבים אותה עם נתחי הדג הנבחרים. אפשר להוסיף מלמעלה עשבי תיבול מהסוג האהוב עליכם. ניתן להוסיף עגבניות חתוכות או גרעיני תירס. אם ממש קצרים בזמן, כל מה שצריך לעשות זה לערבב את הפסטה והדג עם מעט שמן זית.

סלט עגבניות וטונה

כעת עוד מתכון נוסף, כל כך קל שתופתעו באמת. כל מה שצריך להכין זה עגבניות טריות ובשלות. את העגבניות מכניסים למעבד מזון או אפילו פשוט מועכים בפומפייה. כאשר רסק העגבניות הטרי שלכם מוכן מוסיפים את נתחי הדג. מערבבים היטב. אפשר להוסיף תבלינים שאתם אוהבים או לבזוק מעט מלח ופלפל. אחרי שמערבבים היטב, הסלט הטרי והבריא מוכן לאכילה.

סלט ביצים וטונה

מי שאוהב ביצים יאהב את המתכון הבא. שילוב בין ביצים לטונה ביחד עם תפוחי אדמה יוצר לכם יופי של מנה. כל מה שצריך זה לבשל תפוחי אדמה וביצים קשות. אם רוצים הליך קצר במיוחד, אפשר לוותר על תפוחי האדמה. את הביצים הקשות חותכים לקוביות, מוסיפים קצת מיונז או מעט שמן זית ומערבבים עם הטונה. נהדר ליד צנים או בתוך לחמנייה טרייה.