פתרונות רכב לעסקים

פתרונות רכב לעסקים

בזמנו, נהוג היה לחשוב כי ליסינג תפעולי מתאים רק לחברות אשר בבעלותן צי מרשים של רכבים. היום הדברים השתנו וחברות ליסינג רבות, כבר מתמחות בליסינג תפעולי ותחזוקה של רכבי החברות השונות. אפשר למצוא היום, חברות ליסינג רבות, אשר מסוגלות להתאים מסלולים מיוחדים גם לבעלי עסקים קטנים. היום ישנם תחליפים טובים בנוגע לרכבים כאשר אלו הם פתרונות רכב לעסקים שעשויים להיות משתלמים במיוחד לעסקים ולחברות שונות שמעוניינות בליסינג תפעולי.

 

אם תבחרו את מסלול ליסינג תפעולי הנכון, תוכלו להבטיח לעצמכם, כי צי הרכב ינוהל על הצד הטוב והנוח ביותר למשך שנים. זוהי בעצם השכרת רכבים לטווח ארוך, כאשר חברת הליסינג הינה בעלת הרכבים ונושאת את כל עלויות האחזקה, הטיפולים, התיקונים, טסט וביטוחים ואפילו ניקיון הרכבים. מה שנשאר זה רק להוציא כסף על הוצאות דלק ומנהלי החברה, יכולים להיות בראש שקט שהרכבים מטופלים על פי הספר.

 

אילו יתרונות משתלמים ניתן למצוא בעסקת ליסינג תפעולי?

 

יש לציין, כי ישנם יתרונות רבים לחברות אשר מחליטות לפנות לחברה, אשר מתמחה בעסקאות ליסינג תפעולי. ראשית, נתחיל בכך שמסלולי ליסינג הם שונים וניתן יהיה להתאים את מסלול הליסינג בהתאם לצרכי הלקוח. העקרונות הבסיסיים הם, שלכל אורך תקופת התשלום על הליסינג משולם סכום קבוע על הרכב, הסכום הינו צמוד למדד.  בסוף תקופת הליסינג ניתן יהיה להמשיך את ההתקשרות, כאשר הלקוחות יחליפו את הרכב  הישן ברכב חדש, לסיים את ההתקשרות מול חברת הליסינג ולהחזיר את הרכב. כל חברות הליסינג אשר מולן נעשתה עסקת ליסינג תפעולי, מאפשרת לבחור לרכוש את הרכב  בתנאים אטרקטיביים כאשר תוכלו לראות את התנאים בחוזה ליסינג תפעולי. למעשה אלה הם פתרון אידאלי לרכב לעסקים, כאשר כל חברה מעוניינת במקסימום נוחות, עם פחות התעסקות ברכבים, מה שיגרום לבזבוז זמן וכסף ומזעור הוצאות.

 

כיצד עבדו חברות השכרת רכב לפני כן?

 

לפני שהופיעו חברות ליסינג תפעולי, חברות רבות נאלצו לרכוש רכבים, לדאוג למי שיתמחה בטיפולם, לתחזוקה השוטפת, לחדש את רישיון הרכב השנתי, לדאוג למכור את הרכבים הישנים יותר ולרכוש במקומם לרכבים חדשים. כל זה, עלה כסף רב והיום מי שמבצע עבודה זו הינה חברת הליסינג אשר גם מתאימה מסלולים מתאימים לבעלי החברות השונות, כך שההוצאות על הרכבים, תהיי מינימאלית.

 

יש לציין, כי צרכים של חברה אחת, אינה מתאימים לצרכים של חברה אחרת. זו הסיבה שיש להתקשר עם חברת ליסינג אשר יודעת להתאים את עסקת הליסינג התפעולי על פי צרכיה הספציפיים של כל חברה. לדוגמא, תוכלו כבעלי החברה, לבחור אילו שירותים מתאימים לכם ואילו שירותים יהיו מיותרים. יש לבחון היטב את תוכנית הליסינג התפעולי וכן, שימו לב, אילו שירותים יהא מציעה לכם החברה שאינם כלולים בחבילת הליסינג. למעשה תוכלו גם לבחור את הליסינג התפעולי בהתאמה אישית ולבנות לכם עסקה משתלמת, אשר תתאים לצרכיכם כמו כפפה ליד.

 

פתרונות יצירתיים למסלול ליסינג תפעולי

 

חברת קל אוטו, הינה חברה וותיקה  ובעלת סניפים בפריסה ארצית להשכרת רכב ולליסינג תפעולי או פרטי. חברות רבות פונות לקל אוטו, היות שישנם יועצים במחלקה העסקית של החברה אשר יעניקו ללקוחותיה העסקיים את הכלים היעילים והחסכוניים ביותר, עבור ניהול צי רכב במגוון סניפים.

רישום עסקים לאתר
רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ