מה מומלץ ללבוש לטיול בקיץ?

 מה מומלץ ללבוש לטיול בקיץ?הנה מגיעה העונה בה הטיולים והנסיעות בשיאם. סביר להניח כי רובנו או כולנו נצא לחופשה כזו או אחרת בקרוב, בארץ או בחו"ל. אבל אז מתחילה הדילמה הקשה, והיא מה לארוז? וכמו תמיד אנו מוצאים את עצמנו בסוף אורזים בערך את מחצית הארון. למה? כי לך תדע מה יהיה ומה נצטרך, ואם חלילה יחסר לנו משהו ועוד. אז כדי שבכל זאת לא נטייל עם כל הארון שלנו הקיץ.

 

הנה כמה עצות שמתמקדות במה באמת חשוב לארוז

 

משקפי שמש – כי זה חשוב שיהיו לנו לפחות זוג אחד או שניים לדרך, להגנה על העיניים וסביבתם מפני קרינת השמש. שלא לדבר על כך שמדובר בפריט אופנתי בהחלט.

 

נעליים – כדאי להשאיר את העקבים בבית, ולארוז איתנו סניקרס נוחות כאלו שנוכל לחרוש איתן את הרחובות. והכוונה אינה לנעלי ספורט דווקא אלא לסינקרס אופנתיות וטרנדיות, מעודנות ונוחות.  כדאי כמובן גם לארוז "נעלי יציאה", אבל לא כאלו בעלי עקבים היסטריים שיגרמו לנו לצלוע אחרי עשר דקות של הליכה, אלא נעל סירה עם עקב קטן או סנדל עדין.

 

תיק או תיקים – רצוי כי במקום תיק גב נארוז תיק עם רצועה ארוכה המונחת באלכסון על הגוף ומותירה את הידיים פנויות. לשעות הערב אפשר לארוז תיק קטן יותר ליציאה.

 

כובע – באופן מפתיע דווקא בארצנו החמה נוהגים להסתובב פחות עם כובעים אבל כובע הוא בבחינת חובה, במיוחד לילדים, אך גם לעצמנו. ובכלל תודו שהתמונות נראות הרבה יותר מהודרות איתו.

 

מכנסיים – מומלץ לקחת זוג אחד לכל יומיים של טיול. כלומר, אם טסים לשבוע רצוי לקחת משהו כמו שלושה עד ארבעה זוגות מכנסיים. איזה? ובכן, ג'ינס תמיד נמצא בראש העדיפויות, והכי כדאי לבחור בזה שהוא הכי נוח. כלומר לא את הסקיני שמחייב אותנו לפתוח כפתור כשיושבים, אבל גם לא הג'ינס הרפוי שנוזל מעלינו אחרי חצי שעה שהלכנו איתו. ואם אין לכם אחד כזה, מומלץ לקנות אחד לטיול. חוץ מג'ינס כדאי לבחור מכנסיים בצבעים ניטרליים ועדיף לוותר על אלו עם ההדפס או הצבע שיכול להגביל אותנו. מאחר והמטרה שלנו היא לשלב את כל החולצות עם כל אחד ואחד מזוגות המכנסיים. ואגב, ההמלצות הללו תקפות גם לגבי חצאיות. כלומר, חצאית ג'ינס וחצאיות בצבעים ניטרליים, בדיוק לפי אותו ההגיון.

 

חולצות – כדאי ללכת על אלו שהן הכי נעימות והכי נושמות. ואם כבר אז כדאי לארוז כמות נכבדה של גופיות. אלו הולכות עם כל דבר ונוכל ללבוש אותן בפנים ובחוץ. חולצות כדאי לארוז ביחס של שתי חולצות לכל יום טיול (לבוקר, ולערב), וכן כדאי לארוז גם חולצת ג'ינס מכופתרת היכולה לשמש כחולצה בפני עצמה, וגם כבסיס לסריג דק כדי ליצור מראה שכבות מגניב, וגם כעליונית פתוחה מעל חולצה דקה או גופיה.

 

עליוניות – כדאי להשאיר את הקפוצ'ון בבית, אלא אם כן טסים למקום ממש קר. כדאי כן לארוז עליונית רכה וחמימה, עדיף בצבע בהיר. גם את הבלייזר לא מומלץ לקחת כי פחות נוח להסתובב יום שלם עם ג'קט מחוייט. עדיף לקחת קרדיגן שיכול גם להכנס לתיק למקרה שמתחמם.

 

אקססוריז – הגענו לחלק ששוקל הכי פחות באריזה, אבל נותן הכי הרבה. אפשר לארוז לפחות שלוש או ארבע שרשראות/צמידים שיקפיצו לכם את הלוק. רצוי שניים בצבעים ניטרליים כמו זהב, כסף או לבן ועוד שניים צבעוניים יותר.

ולבסוף כדאי  לארוז הרבה מאוד כיף ומצב רוח טוב, כי אתם בחופשה.

רישום המלצה חדשה
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
רישום עסקים לאתר