10 טיפים לקידום בגוגל

כאשר אנחנו מקישים מילת חיפוש בגוגל ומקבלים רשימת תוצאות, רוב הסיכויים שהעין שלנו תתפוס את אחת מהאופציות העליונות בעמוד התצוגה הראשון שיופיע. לחיצה על הקישור- והנה אנחנו גולשים בתוך האתר והופכים ללקוחות פוטנציאליים שלו. קידום בגוגל הוא מלאכה שיש לעשות אותה בחוכמה, וכשמדובר בקידום אורגני שאיננו ממומן, חשוב להשתמש בכל הכלים האפשריים על מנת לסייע לאתר להתמקם בשלב גבוה בתוצאות החיפוש בין אתרים דומים.

קידום אורגני הוא כמו יצור חי - צריך לדעת איך לגדל אותו

גוגל מקדמת אתרים שנחשבים לאיכותיים, כאשר אחד מהגורמים לכך שאתר ייחשב לכזה הוא זמן השהייה של הגולשים בתוכו. המשימה החשובה ביותר אם כן, היא להשאיר את הגולש זמן רב בתוך האתר. בנוסף לכך ישנן עוד מגוון פעולות שניתן לבצע לצורך קידום אורגני בגוגל שיעשה את העבודה, ועשוי לעזור לאתר שלכם להפוך לדומיננטי ומוביל בין מתחריו:

  1. שימוש נבון במילות המפתח - מחקר לגבי ביטויי חיפוש רלוונטיים ושכיחים בתחום שבו עוסק האתר, יעזור לשלב את מילות המפתח הנכונות בתוכו. באופן כזה הקשת המילים במנועי החיפוש תוביל ישירות אל האתר שלכם.
  2. הכנסת טקסטים גם בתמונות - ALT טקסט - כאשר גם פריטי המדיה מקבלים כותרת כתובה, זה מגדיל באופן ניכר את הסיכוי למצוא את האתר שלכם ובמיוחד אם תשלבו בכותרות הללו חלק מביטויי המפתח.
  3. השקעה מתמדת בתוכן איכותי ועדכני - רלוונטי לכל אתר ובכל תחום, כי תמיד יש משהו לחדש. דינמיות היא דבר שמושך גולשים לשוב ולהיכנס לאתר שלכם, ואתר שיש בו תנועתיות גבוהה לרוב ימוקם גבוה בסולם של גוגל.
  4. בניית האתר כריספונסיבי - אתר שניתן יהיה לגלוש בו בכל פלטפורמה בין אם זה מחשב, טאבלט או סלולרי, יהפוך את הגלישה לנוחה ומזמינה בכל מצב ובכל מקום.
  5. שימוש ברשתות חברתיות – טפחו את דף הפייסבוק שלכם, ובדקו באילו רשתות חברתיות נוספות כדאי לכם להשקיע ולהכניס בהן קישורים לאתר. הרבה מאוד גולשים יגיעו אליכם בדרך הזו, ולאו דווקא באמצעות הקשת מילות חיפוש.
  6. שילוב קישורים פנימיים באתר - בעמוד הראשי מומלץ להכניס קישורים אל אזורים אחרים בתוך האתר, שיובילו לגלישה ממושכת ומעמיקה.
  7. קישורים חיצוניים- אם יש אתרים שניתן לייצר עמם יחסי גומלין שייטיבו עם שני הצדדים, זה מצוין. תוכלו להכניס קישורים חיצוניים לאתרים אחרים, אשר גם בהם יוכנסו קישורים שיובילו לאתר שלכם. הקפידו על מידתיות ושימו לב שאינכם יוצרים קישורים חיצוניים לאתרים פוגעניים, היכולים להזיק למוניטין הטוב של האתר שלכם.
  8. שילוב תכנים מסוגים שונים בתוך האתר - טקסטים, וידאו ואודיו - תוכן מגוון ומעניין יוביל לגלישה ממושכת, וייצור התעניינות מתמדת בקרב קהלים חדשים.
  9. הפיכת האתר לנגיש עבור אנשים עם מוגבלויות - הנגשת האתר לאנשים עם לקות ראייה או שמיעה, יוסיפו לכם נקודות בעניין החברתי ויאפשרו למגוון אנשים להשתמש באתר שלכם. נגישות היום זה "מאסט", וגוגל אוהבת אתרים שמתחשבים בכלל האוכלוסייה.
  10. google analytics - אין כמו בדיקת איכות מעמיקה לאתר שלכם, על ידי יצירת דו"חות מעודכנים שיעידו על המתרחש בו. השימוש בדו"חות של התוכנה הזו יאפשר לכם להיות עם היד על הדופק כל הזמן, לבצע שיפורים מתמידים ולהיות קשובים לגולשים ולצרכים שלהם.

הקפדה על מתן אפשרות גלישה פשוטה ונוחה, אל תוך אתר עדכני ומעניין שמייצר חווית משתמש נעימה באופן שוטף, תגרום לגוגל לזהות את האתר שבניתם כאיכותי, תגדיל את כמות הגולשים החדשים כמו גם את החוזרים שלכם כל הזמן ותעלה את האתר למיקום גבוה.

 

נכתב בתאריך 30.10.17

המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בארץ
רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בחול