טיפים לכתיבת פוסט בפייסבוק - פרסום עסקים ברשת

טיפים לכתיבת פוסט בפייסבוקלכל דור יש שאיפות משלו, עובדה אם תשאלו את סבתא שלכם מה היו שאיפותיה, או לחילופין אם תאמרו לה שאתם רוצים שהפוסטים שלכם יהפכו להיות ויראלים, היא בוודאי תרים גבה, גם אם יש לה פייסבוק. אבל בעידן של היום כולנו יודעים שפוסטים הפכו זה מכבר לאמצעי ביטוי של לא מעטים מתוכנו, גם כאלו שלא נותנים את ידם במלאכת הכתיבה. שלא לדבר על מי שמשתמשים בפייסבוק לצרכי מסחר ומכירה, ומעוניינים להפוך אותו לאמצעי פרסום חשוב. אז איך עושים זאת? איך אפשר להשתמש בפייסבוק לפרסום עסקים ולכתוב פוסט בפייסבוק שיהיה מוצלח, קליט ושנשיג עבורו כמות נכבדה של לייקים? ואולי גם נגרום למיה שקראו אותו להיות מעורבים מספיק כמו שאנו מעוניינים. הנה כמה טיפים קטנים.

קצר וקולע

זוהי בעצם כל התורה על רגל אחת. תזכרו שבפייסבוק אנשים, ורובנו מסתכלים עליו בסמארטפון, גוללים את הפוסטים. אם אתם רוצים שהמסר יעבור רישמו אותו בקצרה ובאופן קליט. חוכמה לא כל כך קלה אולי, אך בהחלט משתלמת מבחינת הניראות. כדי שזה יצליח לכם הנה עוד כמה עצות זהב.

 

תחשבו טוב טוב בעבור מי אתם כותבים את הפוסט הזה, ומהי השפה שבה הוא נוהג להשתמש. כך רוב הסיכויים שתקלעו נכון לקהל שאת תשומת ליבו אתם מחפשים.

 

וכן השתדלו להשתמש בתמונה. אפשר בכזו שממחישה את מה שאמרתם, ואפשר בכזו שממש לא, אבל עדיין הניגוד שהיא יוצרת יחד עם הכיתוב שלכם יעשו את העבודה, ויעבירו את המסר.

סוגי פוסטים

אז למה בעצם כתבתם את הפוסט שלכם? אם כוונתם למכור משהו אל תסתירו את זה, פשוט כיתבו מה המוצר או המבצע עבורו שאתם מציעים. זיכרו,אנשים גוללים, אז תעשו את זה כך שהמסר יגיע אליהם מהר כדי לזכות בתשומת ליבם. "2+1" או "מבצע חסר תקדים שלא היה כמותו" וגם "זה לא הזמן להסס", הן מילות מפתח שכדאי לעשות בהם שימוש ובגדול.

אם אתם רוצים לשתף בחוויה, או לתת עדות כלשהי למצב מסויים, זה המקום. אל תאריכו בדיבור פשוט כתבו את החוויה כשלעצמה, ועדיף שתצרפו תמונה ממחישה.

 

יש כאלו שרוצים להעביר מידע, ולשתף במומחיות, כאן זה המקום לעשות זאת. אם אתם מעוניינים שיתייחסו אליכם כאל מומחה לתחום מסויים הפגינו ידע. מעבר לכך שכולם יבינו שאתם אוטוריטה בתחום, הם יזכרו אתכם בפעם הבאה שיתורו אחרי מוצר או שירות כמו שלכם.

 

במידה ובאתם לתאר את האוירה שבה אתם נמצאים, צרפו תמונה מתאימה, ורישמו מספר משפטים. השתדלו שאלו יהיו בעיק כאלו שבאו מהלב ושהם כנים ואמיתיים. אם עצוב או שמח לכם אל תהססו לשתף.

אבל הפוסט הכי שווה הוא זה שמביא אחרים למעורבות. כדי להגיע אליו תצטרכו לבנות איזשהו קמפיין. או לפחות לוודא שבין אלו שקוראים את הפוסטים שלכם יש מספיק עוקבים, שמה שכתבתם בפוסט חשוב גם להם ויניע גם אותם לפעולה.

לקחת את הכל בחיוך

לפעמים בדיחה טובה היא הדרך המוצלחת ביותר "לשבור את הקרח", את זה יאמרו לכם טובי המרצים. אז כן גם בפייסבוק אפשר להשתמש בבדיחה טובה. הבעיה היא להימנע מסיטואציה שבה הבדיחה הופכת לפדיחה. לכן לפני שאתם מוציאים בדיחה כזו וודאו שאלף, היא באמת מצחיקה (לא יזיק לשאול קצת) ובית, שאף אחד מהחברים, עוקבים שלכם, לא נעלב ממנה ומחוש ההומור שהפגנתם כאן.

בכל מקרה השתדלו לשלב תמונה משעשעת לפוסט כזה, כמו תמונה חמודה של תינוק קטן או ילדים ולחילופין חתול או כלב.

 

נושאים נוספים באתר "המלצה" שאולי יעניינו אתכם:

 

פרסום עסקים חינם

 

טיפים לעסקים

 

פרסום עסקים

 

בלוג - כתבות מאמרים וטיפים בתחומים שונים

 

רישום המלצה חדשה
רישום עסקים לאתר
המלצות טיולים בארץ
המלצות טיולים בחול
המלצות טיולים בארץ